Kirjoittaja Aihe: Hintakeskustelut tänne!  (Luettu 148088 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jaakkimo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #480 : 18.05.08 - klo: 15.37 »
kuinka paljon teillä on mennyt rahaa autonne ylläpitoon? Mulla on menny varmaan pitkälti yli 100€ ja aloitin viime helmikuussa onko se paljon vai vähän? :undecided:

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #481 : 18.05.08 - klo: 17.00 »
aika vähän :mrgreen:
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #482 : 18.05.08 - klo: 21.56 »
kuinka paljon teillä on mennyt rahaa autonne ylläpitoon? Mulla on menny varmaan pitkälti yli 100€ ja aloitin viime helmikuussa onko se paljon vai vähän? :undecided:

no viime elokuussa ostin speden käytettynä 220e hintaan, mukana tuli pari akkua ja muuta sälää.
nyt on mennyt yli 800e tuon jälkeen jo. lopetin laskemisen kun kokonais summa ylitti 1000e.

ei se ylläpito vaan se päivittäminen.

uskaltaakohan tuolta stellamodelsista ostaa mitään.
jos olisi varmaa että tuollaisen tamiyan tt01:n saa alle sataseen kotiin niin olisihan se halpa mutta mikä on todennäkösyys että se menee tullin ohi?
vai merkkaako ne niin alakanttiin paketin arvon?
jos oikea arvo lukisi niin luulisi ihan 100% varmuudella napsahtavan.

onko muuten noilla tt01 normi ja drift versiolla mitään muuta eroa kuin se että drifti versiossa on drifti renkaat alla?
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #483 : 19.05.08 - klo: 00.58 »
Mulla tuli stellamodelsista ilman tullia kotiin mutta tuurista on kiinni. Ei se reilun kympin tulli paljoo tunnu jos ostat sieltä. Hyvä kauppa ja nopea toimitus.
Osta tt-01d, on siinä eroa kireempi motti, säädettävät ylätukivarret, jäähysiili moottorille ja kuulalaakerit, mitkä puuttuu noista normi tt01stä.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #484 : 19.05.08 - klo: 01.11 »
joko olen sokea tai sitten siellä ei muita drift specejä ole kuin coppermine silvia joka maksaa melkein 140 taalaa, tai on siellä joku pelkkä runkopakettikin samaan hintaan.
rx-7:n saa valojen, noparin ja motin kanssa 88 taalaan niin en näe mitään järkeä kyllä 50 taalaa enemmän maksaa tuollaisesta drift versiosta.

varsinkin kun tarkoitus on vain jossain parkkiksella omaksi iloksi driftailla ja pujotella vaikka kaljapulloja:D
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #485 : 20.05.08 - klo: 22.09 »
näköjään on vähän heikosti noita driftimalleja tällä hetkellä stellassa. Rcmartista saa driftimallia subarusta 106 dollarin hinnalla, se ei oo niin paha. Tosin ei toi rx7 ole hinnalla pilattu. Jos tilaat rx7:n niin pistä tilaukseen mukaan samalla ainakin kuulalaakerisarja. Niin ja kireempi motti kannattaa saman tien hankkia, se vakio on ihan luuska.
Rcmartista löytyy sitten enemmän viripalikkaa autoon.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #486 : 28.07.08 - klo: 09.45 »
Kertokaas minulle miten tuosta saa noin hinnakkaan hinnan aikaiseksi. Minä kuin luulin että femma autojen korit olivat kalliita :huh:

http://www.rc-cars.fi/

Jerzi

PS Onko tuo sebe joku todella laadukas merkki kuin ei ole viellä tullut vastaan :huh:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #487 : 28.07.08 - klo: 09.52 »
Tekstit myy vaikka mitä. Professional ja parhaissa olosuhteissa 20kmh, ei huono noin hienosta autosta :p
Jerzi

PS Siinä on luultavasti virikone kiinni jo :lol:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #488 : 03.08.08 - klo: 19.06 »
Olipas muuten kalliita koreja :shocked: 70-90e, mielenkiintoista.
- Tapsa

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #489 : 09.08.08 - klo: 17.39 »
Olipas muuten kalliita koreja :shocked: 70-90e, mielenkiintoista.

Taitaa olla uus yrittäjä,joka maksaa kaikki kulunsa niinku pitää.
Ei oo halpaa ei mut jostain pitää aloittaa oikeella asialla kuitenkin, täytyypä tutustua kiven heitonpäässä
meiän pihatiestä.

Sitä mitä enemmän myy sitä halvemalla voi myydä edelleen, ostappa ite 30 autoa varastoon ja myy 5 kpl ensimmäisenä kk:tena plus sälää, voi taata että mc donaldsissakin tienaa osa-aikasena enemmän kaikkien kulujen jälkeen.

Suomessa on hauskaa olla yrittäjä, varsinkin kun hinnoista puhutaan hinnat kun ovat yleensä mitoittettu niin että homma yleensäkkään kannattaa verojen ja kaikkien kulujen jälkeen.
Pientä on helppo potkia koska se heilahtaa heti ELÄKÖÖN ! CITYMARKETIT JA TARKAT KULUTTAJAT.

Terv itsekkin yrittäjä.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #490 : 09.08.08 - klo: 18.09 »
Ei mulla valittamista ole, saavat myydä ihan siihen hintaan mihin haluavat kyseisiä koreja, mutta myyntimenestys on sitten eri asia kyseisin hinnoin. Esim. 20 prosenttia suurempi hinta kuin muilla liikkeillä olisi vielä siedettävissä, mutta tuo 40-70 prosenttia menee jo liioittelun puolelle minun mielestäni. Jostain täytyy toki aloittaa, se on totta.
- Tapsa

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #491 : 09.08.08 - klo: 18.16 »
Olipas muuten kalliita koreja :shocked: 70-90e, mielenkiintoista.

Taitaa olla uus yrittäjä,joka maksaa kaikki kulunsa niinku pitää.
Ei oo halpaa ei mut jostain pitää aloittaa oikeella asialla kuitenkin, täytyypä tutustua kiven heitonpäässä
meiän pihatiestä.

Sitä mitä enemmän myy sitä halvemalla voi myydä edelleen, ostappa ite 30 autoa varastoon ja myy 5 kpl ensimmäisenä kk:tena plus sälää, voi taata että mc donaldsissakin tienaa osa-aikasena enemmän kaikkien kulujen jälke

Suomessa on hauskaa olla yrittäjä, varsinkin kun hinnoista puhutaan hinnat kun ovat yleensä mitoittettu niin että homma yleensäkkään kannattaa verojen ja kaikkien kulujen jälkeen.
Pientä on helppo potkia koska se heilahtaa heti ELÄKÖÖN ! CITYMARKETIT JA TARKAT KULUTTAJAT.

Terv itsekkin yrittäjä.

Ei suomessa ole yhtään sen ihmeellisempää olla yrittäjä kuin missään muuallakaan taitaapi olla päin vastoin! ja montako mäkin osa-aikasta tiiät joka ajaa vaikka 50tuhannen autoa?
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #492 : 09.08.08 - klo: 19.37 »
En tunne putiikin taustoja enkä tiiä ajaako omistajaja 50 tonnin autolla, mutta tiiän että yrittäjyys ei todellakaan ole pienellä volyymilla mitään kullan vuolentaa päin vastoin.

Mun pienessä purkissa pitää liikevaihto olla 6000-6500e kk, että itte saan palkkaa käteen 1500e.
Tuon saman saa aika helposti mistä vaan työstä, vielä lomat päälle ja kaikki muut saikku edut.


Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #493 : 09.08.08 - klo: 20.02 »
Aina samaa valitusta! Kerroppa mulle miksi sitten olet yrittäjä? en tarkoittanut tuolla autojutulla kyseistä yrittäjää vaan ihan yleisellä tasolla kun puhuit noista osa-aikasista.
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #494 : 09.08.08 - klo: 21.15 »
Aina samaa valitusta! Kerroppa mulle miksi sitten olet yrittäjä? en tarkoittanut tuolla autojutulla kyseistä yrittäjää vaan ihan yleisellä tasolla kun puhuit noista osa-aikasista.

Olen yrittäjä siksi että olen itseni herra.

Eikä tarkoitus ollut suututtaa ketään, vaan lähinnä puolustaa. Sanoin vain oman mielipiteeni olen myös ollut palkallinen ja valittanut huonoa liksaa, jned en valita enää kun tiedän minkä takana se raha on.

Sanotaan vaikka näin henkilö hankkii lainarahalla 10kpl rc autoja hintaan 1750e, hän myy ne edelleen 5500e
tästä summasta hän maksaa liikevaihtoveroa 22%+ kaikki muut kulut, nettisivut, lainanlyhennykset,markkinointikulut, ja sitten vielä jollekkin liitonmiehelle palkkaa joka on sairaslomalla 2pv viikossa. :grin:

Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #495 : 09.08.08 - klo: 21.58 »
No kerropa mulle onkos sulla töissä tälläinen liitonmies ja mikset pistä sitä pihalle. kyllä suomessa duunarista helposti eroon pääsee.
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #496 : 30.08.08 - klo: 13.03 »
Homman nimi on tämä. Tarkoitus hommata Traxxas Slash. Tietoa olen saanut jo aika hyvin, mutta vielä ulkomaisesta kaupankäynnistä pitäisi saada vielä lisää. Onko erityisesti joitain verkkokauppoja joista kannattaa tilata lipoja (kiinassa joku tietty) tai sitten se itse auto? Huomioiden tietysti toimituskulut, kohtuullinen toimitusaika ja tulli+alv.

Harjaton setti esim Mamban joku combo, joku muu tai Velionin setti, kuitenkin siten että moottori ei pääsisi kuumenemaan liikaa, koska auto olisi all-round-surface vekotin. Mielessä on myös että kosteussuojaus ei nopari+motari -combossa olisi heikoin vrt alkuperäiseen. Tiedossa on että tulliinhan se auto mätkähtää hyvinkin helposti ainakin tietyistä paikoista. Towerista nyt vois saada tiketillä hintatasoa kohtuullisemmaks ja pyyhkeitä alv+tulli -haavoille. Liquidrc, amain, hobbycity + etc sivuja on tutkittu. Swanghobbyssä näyttäisi olevan joitain isoja lipokkaita, mutta kaikissa ei oo ilmeisesti ilmoitettu virranluovutuskykyä. Racing factorystä taitaisi slashhykän saada suomesta halvimmalla  :huh:.

Auto olisi tarkoitus hankkia joko..
a) auto ilman moottoria+noparia suomesta
b) auto ulkomailta
c) auto käytettynä suomesta (ehkä ilman moottoria, noparia / vakio-osilla)
« Viimeksi muokattu: 30.08.08 - klo: 14.12 kirjoittanut qazu »
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #497 : 30.08.08 - klo: 13.49 »
Harjaton setti esim Mamban joku combo, joku muu tai Velionin setti, kuitenkin siten että moottori ei pääsisi kuumenemaan liikaa, koska auto olisi all-round-surface vekotin.

Jos sä haluat harjattoman slashin Velineon setillä, niin tilaa Slash ja Stampede VXL. Sitten vaihdat koko voimansiirroon, moottorin ja noparin noista keskenään ja myyt sen Stampeden XL-5:nä. Ajamattomana siitä saa sen rahan pois, minkä siihen laittoi ja näin se harjaton setti tulee huomattavasti halvemmaksi, verrattuna siihen että ostaa noparin ja moottorin erikseen. Mamba tietty tarjoaa enemmän säätämismahdollisuuksia noparin suhteen ja taitaa tukea myös suurempia jännitteitä eli akkuja suuremmalla kennomäärällä.

Lainaus
Mielessä on myös että kosteussuojaus ei nopari+motari -combossa olisi heikoin vrt alkuperäiseen. Tiedossa on että tulliinhan se auto mätkähtää hyvinkin helposti ainakin tietyistä paikoista. Towerista nyt vois saada tiketillä hintatasoa kohtuullisemmaks ja pyyhkeitä alv+tulli -haavoille.

Towerilta saa sunnuntaihin asti enintään 75 dollaria hinnasta pois, joten merkittävä osa postikuluista haihtuu siihen. Ainakin itse sain tarvittavan koodin tilaamalla sen etusivulla olevasta "SAVE MONEY! Get special offers via e-mail." -lomakkeesta.

Laskin huvikseni, että ylläolevalle setille tulisi hintaa postikuluineen $503.47 eli päivän kurssilla 341,68 €. Tulli tosin laskee eri kurssilla hinnaksi 343,10 €, josta alv on 75,48 €. Autoille tulisi siis yhteensä hinnaksi 417,16 € Suomeen toimitettuna ja tullattuna. Tullimaksu noille on 0 €. Itse tullaustoimenpide maksaa joko sen mitä maksaa käydä tullipostissa tai sitten maksat postille 21,20 € siitä että tekevät sen puolestasi.

Uskallan väittää että tekniikan vaihdon jälkeen ajamattoman Stampede XL-5:n myyntihinnaksi voi helposti laittaa vähintään 200 € ja pitäisi mennä myös kaupaksi sillä hinnalla, vaikka siitä sitten puuttuisikin XL-5:n manuaali.

Lainaus
Auto olisi tarkoitus hankkia joko..
a) auto ilman moottoria+noparia suomesta
b) auto ulkomailta
c) auto käytettynä suomesta (ilman moottoria, noparia / vakio-osilla)

Eikös a ole jo c:ssä sisällytettynä. Uutena tuota et saa mistään ilman moottoria ja noparia, joten vaihtoehdoiksi jäävät joko käytetty tai uusi. Tuppaa sen käytetyn hinta olemaan Suomessa sama ja korkeampi kuin uusi ulkomailta tilattuna.

Edit: vertailun vuoksi käytetty Slash Suomesta
« Viimeksi muokattu: 30.08.08 - klo: 13.53 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #498 : 31.08.08 - klo: 20.30 »
Edit: vertailun vuoksi käytetty Slash Suomesta

Jep, huomasin sen eilen. Itse asiassa kävin tänään hakemassa sen. Pitää miettiä niitä LiPo-juttuja vielä, että mistä niitä kannattas sitten ostaa.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #499 : 04.09.08 - klo: 10.13 »
On tosiaankin hiljaiseloa viettävä topic. Niin, edellinen postaus oli siis ihan kysymys. Mistä te tilaatte edullisimmat liponne?
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #500 : 04.09.08 - klo: 17.10 »
itse tilasin tänään hobbycitysta.
zippyn 3S 11.1v 5000mah lipotin maksaa n.48e posteineen.

olen myös luottavainen siitä ettei jää tulliin koska kahteen edelliseen pakettiin oli merkattu arvoksi 10$.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #501 : 05.09.08 - klo: 01.46 »
On tuossa aika kova ero MaxAmpsin hintoihin. Tiedä sitten onko jotain muutakin eroa kuin hinta.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #502 : 05.09.08 - klo: 09.55 »
On tuossa aika kova ero MaxAmpsin hintoihin. Tiedä sitten onko jotain muutakin eroa kuin hinta.

Itselläni on Zippy Rhino 1550mAh 20C 3S LiPo, ja toimii hyvin vielä näin 5 latauksen jälkeen. Ajettu aina aikalailla 2/3 akusta.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #503 : 28.10.08 - klo: 13.59 »
Onko loppupelissä kuinka kannattavaa ostaa autoa tai tavaraa ulkomailta ? Jenkeistä luulisi olevan hyötyä hommata tavaraa varsinkin näinä päivinä. Mutta entä takuut yms, entä jos autossa onkin jotain häikkää yms
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #504 : 28.10.08 - klo: 15.44 »
Onko loppupelissä kuinka kannattavaa ostaa autoa tai tavaraa ulkomailta ? Jenkeistä luulisi olevan hyötyä hommata tavaraa varsinkin näinä päivinä. Mutta entä takuut yms, entä jos autossa onkin jotain häikkää yms

US dollarin kurssi on menossa kovaa vauhtia ylöspäin. Tämän päivän kurssilla 1 euro vastaa noin  1,24 dollaria, kun se vielä muutama kuukausi takaperin oli reilusti yli 1,50 dollaria. Jos tämän päivän kurssilla maksat rahdit, verot ja tullit, etkä saa mitään spesiaalprais-onlyforjuu-alennuksia, niin alkaapa olla vähän hiinä ja hiinä. Riippuu tietysti paljolti tuotteesta ja ostopaikasta.

Takuu- yms. asiat toimii ihan yhtä hyvin kuin paikallisissakin kaupoissa, edellyttäen, että valitset luotettavan kaupan ja osaat englannin kieltä.
Flying Calacucco

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #505 : 28.10.08 - klo: 19.05 »
Sanoisin että tällä hetkellä ei ole mitenkään kannattavaa, kun jenkeistä napsahtaa vielä alvit päälle.

Tosin briteistä tilaaminen voi olla kannattavaa, mutta enpä sitäkään voi kauheasti suositella.
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #506 : 28.10.08 - klo: 21.11 »
Minä taasen voin lämpimästi suositella briteistä tilaamista oikea paikka ja tavara niin pääsee helposti parinkymmenenprosentin alennuksiin verraten suomeen!
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #507 : 24.11.08 - klo: 22.03 »
Tervehdys. Mulla ois jääny paketti tulliin joka tuli amerikasta, ja näen sen postiseurannasta US Track koodilla. Nyt on kuitenkin sellainen ongelma että suomen tulliposti ei ole lähettänyt MITÄÄN varmistuskirjettä mulle että paketti olisi noudettavissa. Mites nyt menetellään kun en tiedä minne pitää soittaa kun erilaisia tullin haarakonttoreita on samalla paikkakunnalla muutamia ja oikeaa numeroa on vaikea saada ?? Mitään muuta mulla ei ole kuin todistus maksusta ( lasku sähköpostissa, voi tulostaa ) ja tuo ameriikan seurantakoodi.

Mikä neuvoksi ? Paketti ollut kohta toista viikkoa tullissa Vantaalla ja ei ole hajuakaan kauanko tuo paketti pysyy siellä...

- Tapsa

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #508 : 24.11.08 - klo: 22.39 »
Tervehdys. Mulla ois jääny paketti tulliin joka tuli amerikasta, ja näen sen postiseurannasta US Track koodilla. Nyt on kuitenkin sellainen ongelma että suomen tulliposti ei ole lähettänyt MITÄÄN varmistuskirjettä mulle että paketti olisi noudettavissa. Mites nyt menetellään kun en tiedä minne pitää soittaa kun erilaisia tullin haarakonttoreita on samalla paikkakunnalla muutamia ja oikeaa numeroa on vaikea saada ?? Mitään muuta mulla ei ole kuin todistus maksusta ( lasku sähköpostissa, voi tulostaa ) ja tuo ameriikan seurantakoodi.

Mikä neuvoksi ? Paketti ollut kohta toista viikkoa tullissa Vantaalla ja ei ole hajuakaan kauanko tuo paketti pysyy siellä...
Ootko kattonu Itellan seurannalla, jos olet niin ootko soittanu vaikkapa tullin terminaaliin eli jonnekin hki-vantaa lentokentälle?
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hintakeskustelut tänne!
« Vastaus #509 : 25.11.08 - klo: 08.18 »
Itellalla on vain yksi palvelunumero, erillisiin posteihin/toimipaikkoihin ei voi soittaa.

TULLIPOSTI
Itella Oyj
Siipitie 9
Puhelin:
0200 71000
 
Avoinna:
ma, ti, to, pe 08.00-16.15, ke 08.00-18.00
 
Flying Calacucco