Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)  (Luettu 243975 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #480 : 22.03.15 - klo: 20.58 »
Pari pykälää paremmissa ohjaimissa saa säädettyä käyriä ihan miten haluaa. TRX:n I-laitteita tukevassa mallissa ehkä on myös säätöjä, kannattaa tarkistaa ennen kuin tilaa.

Poissa suristin

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #481 : 24.03.15 - klo: 15.01 »
Hieman aiemmin linkittämästäni https://traxxas.com/sites/default/files/6507-6508-6509-TQi-Manual-120130.pdf löytyy Traxxas TQi ohjaimen säädöt, sen mukaisesti voi asettaa channel2 pakille/jarrulle end-pointin, tai asettaa "Multi function knob":lle "Braking %" säädön.

Poissa viiksi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #482 : 25.03.15 - klo: 00.52 »
Mulla alkoi vähän renkaat tärisemään ja huomasin että tosiaan taitaa vettä olla sisällä.

Muistan lukeneeni täältä aiemmin samasta asiasta ja allaolevan videon mukaisesti porasin omiini reiät.
Jätin vaan yöksi auton vessaan niin aamulla oli isot läikät maassa.

https://www.youtube.com/watch?v=GD51h6iFMa8

Pitääpä vielä pyöritellä moottorilla niitä renkaita huomenna pihalla (Sisällä vaimo ei anna testaa ;) ).

Poissa Zufee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #483 : 25.03.15 - klo: 04.18 »
^ kyllä, juurikin näin!  :azn:

Poissa aFox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #484 : 26.03.15 - klo: 10.47 »
Onko kukaan vaihtanu jäykempiä jousia bigbore iskareihin? Löytyisköhän jostain käypäset jousilautaset yläpäähän kun on näköjään pienempi halkaisija big boren jousissa. Vakioista kun vaihtoi lautaset niin alapää on käypänen ja yläpää kävis jouseen mutta pikkasen väljä on iskariin se lautanen.

Persiistä tämmöset erot, vaikka nuo jouset ihan alkuperäsessä varaosaluettelossa on ihan näihin tarkotettu :angry:


Poissa Nenolanjones

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #485 : 27.03.15 - klo: 19.32 »
Ja jälleen päivitysten aika!

Hajos taas edestä se pyöränakselin ja vetarin liitos. Tuumailin että kerta nämä traxxasin heavy duty-osat näin lyhyen aikaa kestää niin pistin eteenkin tilaukseen tuon Tekno RC:n vetarisarjan.

http://www.teknorc.com/shop/tkr6851x-m6-driveshafts-and-steering-blocks-for-slashstmpd-4x4-front-6mm/

Ja kerta auto tuossa vetovammaisena on niin pistin paikoilleen nuo takavetarit jotka olin jo aiemmin hommannu varastoon.

http://www.teknorc.com/shop/tkr6852x-m6-driveshafts-and-hub-carriers-for-slashstmpd-4x4-rear-6mm/

Siinäpä kuva asennettuna:


Asennus oli tosi helppo ja nopea. Kaikki tarpeellinen on mukana, ehkä noita shimmilevyjä olisi kaivannut lisää että olisi saanut kaikki vähätkin välykset pois, harmi kun en niitä tajunnut tilata noiden etuvetareiden kanssa. Nuo takahubit ovat varsin mukava lisä pakettiin Kestävän oloiset ainakin kokonsa puolesta ja säädettävyyttä on paljon enempi kuin vakioissa tai RPM:n vastaavissa. Asennusohjeiden mukana on myös tietopaketti säätöjen vaikutuksista. Ja noita hubejahan tosiaan tulee kaksin kappalein, 0.5 ja 1.5 asteen aurauksella. Riippuen miten päin ja kumman hubin asentaa, on aurauskulmaksi saatavilla 1,2,3 ja 4 astetta. Nyt vain odottelen että saan eteen tuon vastaavan sarjan ja alumiinihexit niin pääsee testaamaan käytännössä.

Tuossa vielä kuvat noista takahubien eroista, vasemmalla orkkis, keskellä RPM ja oikealla Tekno.



Traxxas Summit (Castle 2200kv & MXL-6S)

Poissa aFox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #486 : 27.03.15 - klo: 20.24 »
Kävikös ne eteenki ihan hyvin? Eikös vakiona oo eessä ja takana erilaiset. Juu ei ne vakiot HeavyDutyt kestä, ei kunnolla ees teräsversiot.

Poissa Nenolanjones

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #487 : 27.03.15 - klo: 20.37 »
Ne etuvetarit on vielä matkalla että niistä ei ole vielä raportoitavaa. Vakiovetarit taitaa olla samat edessä ja takana lukuunottamatta noita vetarin päitä missä sitten pyörän akseli on. Muistaakseni edessä on pidempi akseli.
Traxxas Summit (Castle 2200kv & MXL-6S)

Poissa aFox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #488 : 27.03.15 - klo: 20.46 »
Ne etuvetarit on vielä matkalla että niistä ei ole vielä raportoitavaa. Vakiovetarit taitaa olla samat edessä ja takana lukuunottamatta noita vetarin päitä missä sitten pyörän akseli on. Muistaakseni edessä on pidempi akseli.

Niin siis vakiot eteen takaa vaihdoit :tongue: joo ei niissä muuta eroo oo ku se pyörän akseli.

Poissa Nenolanjones

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #489 : 27.03.15 - klo: 20.51 »
Ai niin joo, nyt huomasin itekin kun luin tuota kirjoitustani... tuosta voisi luulla että oon asentanu sen takasetin eteen tai jotain muuta kikkaillu  :laugh:
Traxxas Summit (Castle 2200kv & MXL-6S)

Poissa Nenolanjones

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #490 : 21.05.15 - klo: 23.54 »
Pistetääs pitkästä aikaa päivitystä tännekin...

Aika huoletonta ollut ajelu tuon vetaripäivityksen jälkeen, nykyisin pyörii Teknot joka nurkassa. Ihan älyttömästi niillä ei vielä ajokertoja ole takana että osais kestävyydestä paljoa sanoa mutta hyvältä vaikuttaa.

Huomasin että slipperi luistaa taas vaikka sitä on kiristetty kuinka monesti, 2S:llä se vielä menettelee mutta 3S:llä ei löydy oikein pitoja. Laatikossa on ollut pitkään korjaussarja siihen mutta tilasin kummiskin tuon Heavy Duty slipperin palikat, taitaa olla alunperin Revon ja Maxxin osia. Osanumerot näille on 5351 ja 5352R. Nuo kitkapinnat on tässä R sarjassa alumiinia. Samalla vaihdoin slipperitangon laakerin ja sen holkin alumiiniseen, osanumero 6893X. Kuulemma alkuperäinen voi kovassa käytössä pettää ja sitten menee muutakin mukana. Asennuksesta ei tullu kuvia otettua kun kädet oli niin likaiset, aika suoraviivaisesti meni kaikki paikalleen.

Tulipahan muuten rempan yhteydessä taas hiekkaa tuolta vaihteistokopan sisältä kun nykäisin perän irti! Kasatessa tarkastelin taas sitä vaihteistonsuojaa ja huomasin että jos sen ruuvin kiristää liian pohjaan niin suojan etureuna nousee huomaamatta ja tekee raon josta hiekka tod.näk. pääsee sisälle. Katotaan kestääkö nyt tiiviinä kun en ruuvia ihan pohjaan pyörittänyt.

Pitänee tuollekin kardaanille tehdä etupäähän jotain suojaa, löyty jo aiemmin aika reilusti hiekkaa kardaanitunnelista ja nyt oli ilmeisesti isompi kivi mennyt sinne sisälle kun oli se kardaanin päälle tuleva suoja hajonnut takapäästä.
Traxxas Summit (Castle 2200kv & MXL-6S)

Poissa aFox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #491 : 22.05.15 - klo: 22.49 »
Jos meinaat vaihteistokotelolla diffikoteloo niin itelläki oli sinne vähä hiekkaa menny, kokeeks laitoin saumoihin paksua rasvaa kasatessa sisäpuolelle että jos vaikka pysähtys hiekka siihen.

Vetaripäivitys tällä hetkellä jäissä, pitää ajella jonkun aikaa taas niin näkee vaikuttaako pakkanen noiden kestävyyteen ratkaisevasti.

Heavy Duty slipperi mullakin kun vakio piti olla liika tiukalla ja sitten petti kitkapalat kiinnityksistään. HD:ssä alumiini tuskin ratkeaa ja muutenki isompi niin parempi säätää 3S:lle kun ei ihan kiinni tarvii säätää, melkein kiinni kyllä silläkin.

Kardaanille tein tuommosesta ohkasesta kalvosta suojan, tulee sen kardaaninsuojan eturuuvin alle ja siihe taitos ja sopiva reikä akselille. Hankaa kyllä akseliin mutta mitäpä tuo haitannee kun ei se ahista kuitenkaan. Helpompi ku putkiversio ja ei tarvii runkoo alkaa muokkaamaan.

Poissa Nenolanjones

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #492 : 25.05.15 - klo: 23.17 »
Mikälie se oikea nimi, tais olla tuo kirkas suoja siihen transmission cover nimellä  :smiley: vaikka onkin harhaanjohtava nimi kun ei tässä kummoista vaihteistoa ole. Eli siis juurikin se tila missä slipperi, spurri yms majailee. Sen suojan tiiveys on ollut itellä ongelmana mutta nyt tais syyllinen löytyä siitä suojan ainoasta kiinnitysruuvista. En oo vielä käyny testaamassa että miten pelaa nyt.

Joku kalvo vois tosiaan olla ihan hyvä suoja kardaanille. Tais olla joku tehny piippurassistakin siihen kardaanin etupäähän suojan, pitää nyt kattoo mitä ite keksii.
Traxxas Summit (Castle 2200kv & MXL-6S)

Poissa viiksi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #493 : 26.05.15 - klo: 18.20 »
Terve taas.

Minä kävin aloittelijaturustina ostamassa ~kuukausi sitten hieman öljyjä perushuoltoa ajatellen.

Nyt sit tietty unohdin että mikä öljy oli mihinkäkin.



Tossa kuva niistä.

Myyjä myi tietenkin minulle etu diffiin, takadiffiin ja iskareille eri öljyä.

Valaiskaa turistia.

PS. Hyvin on auto kestäny vaikka on aikamoisiin kiviin losauteltu.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #494 : 26.05.15 - klo: 22.11 »
55 iskareihin
60000 etudiffiin
12500 takadiffiin

Poissa viiksi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #495 : 26.05.15 - klo: 23.02 »
55 iskareihin
60000 etudiffiin
12500 takadiffiin

Kiitos.

Pystyyks vähän perustelee niin tajuan miksi ne menee noinpäin?

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #496 : 27.05.15 - klo: 07.59 »
55 iskareihin
60000 etudiffiin
12500 takadiffiin

Kiitos.

Pystyyks vähän perustelee niin tajuan miksi ne menee noinpäin?

Joo :smiley:

Noista 55 on ainut iskareihin tarkoitettu.
Eteen jäykempi että keula vetää kaasulla mutkasta ulos.
Taakse löysempi että diffi pitää molemmat takapyörät pidolla mutkassa.

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #497 : 28.05.15 - klo: 15.53 »
Brushed moottori ei pidemmän päälle kestä. Sama ongelma kaikkien näiden kanssa 12T mottien kanssa.. Hyvällä huolenpidolla kestää pidenpään.

.. juu, ja lukeehan rcm:n sivuilla ko. tuotteen esittelyssä näin:

 "Nelivetoinen Stampede 4X4 on nyt varustettu myös harjallisella Titan 12T -sähkömoottorilla!
Stampede 4X4 on tehty kovaan ajoon, raju meno saa moottorit paukkumaan! "

..eli pitää minkä lupaa  :laugh:

Mutta jos nyt kuitenkin joskus elämässään tommonen laite tulis hommattua ( ja harjallisten hajottua heitetään ne mäkeen, tai sit mennään rullaavaan suoraan.. ) niin tarviiko tommosessa olla jo sitten ns. 4-pole moottori jotta jaksaa mennä eikä kuumene liikaa ( joo joo välitykset kohdilleen toki jne. + välykset ) - itellä kun ollut lähinnä noita isompia autoja tuuppeina, ni niihin on riittänyt ihan ne 'halpis 2-polet'  :huh:

En nyt puusilmäisyyttäni ole huomannut jos joku on vastannut, mutta mites toi 4-pole vs. 2-pole tässä nelikossa.. onko 4-pole 'pakollinen' vai jaksaako koneen savuamatta tolla 'halvemman tyypin koneella'.. jos nyt ei kV lukuja sotketa ( vielä ) tähän .. eli mitäs mosia teillä harjattomina autoissanne on  :azn:
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa zebi2

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #498 : 14.07.15 - klo: 19.14 »
Mulla on Spedessä Turnigy XK3665-B-3190KV (4 pole) moottori, ja on takuulla tarpeeksi tehoa 3s:llä välityksillä 13/54. Huippuja ottaa päälle 60 ja hyvällä pidolla lähtee takaperinvoltti paikaltaan..  :laugh: Moottorissa kiinni iso jäähdytyssiili ja järeä puhallin, jolla lämmöt pysyy kurissa. Kovimmilla helteillä nurmikolla ajettaessa piti tosin välillä pitää taukoa kun lämmöt nousi ~ 70 tuntumaan, mutta vähänkin viileämmällä säällä pysyy kädenlämpöisenä. Hinta-laatu-suhde on kyllä osoittautunut todella loistavaksi tässä moottorissa! (hinta hobbykingillä $26 plus postit)

Onko kellään heittää vinkkiä mitkä iskarit olisivat laadukkaat ja helpot huoltaa? Nyt kiinni traxxasin alumiiniset, onko parempia?
Stampede 4x4

Poissa viiksi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #499 : 31.07.15 - klo: 11.58 »
Noista 55 on ainut iskareihin tarkoitettu.
Eteen jäykempi että keula vetää kaasulla mutkasta ulos.
Taakse löysempi että diffi pitää molemmat takapyörät pidolla mutkassa.

Täytyy sen verran vielä palata tähän että en vieläkään ole ko. remonttia tehnyt ;)

Menin vahingossa ostamaan quadcopterin ja se on syönyt aikaa tältä projektilta.

Diffin sisään menee toi öljy mutta siihen päälle varmaan pitäis jotain rasvaa laittaa?
Onko jotain suosituksia mikä rasva on siihen kovaa kamaa?
Ainakin kun avasin sen ni se on semmosen mustan mönjän peitossa.

 - viiksi

Poissa jseppeli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #500 : 02.08.15 - klo: 22.31 »
Noista 55 on ainut iskareihin tarkoitettu.
Eteen jäykempi että keula vetää kaasulla mutkasta ulos.
Taakse löysempi että diffi pitää molemmat takapyörät pidolla mutkassa.

Täytyy sen verran vielä palata tähän että en vieläkään ole ko. remonttia tehnyt ;)

Menin vahingossa ostamaan quadcopterin ja se on syönyt aikaa tältä projektilta.

Diffin sisään menee toi öljy mutta siihen päälle varmaan pitäis jotain rasvaa laittaa?
Onko jotain suosituksia mikä rasva on siihen kovaa kamaa?
Ainakin kun avasin sen ni se on semmosen mustan mönjän peitossa.

 - viiksi

Mulla oli traxxas omaa rasvaa E-revossa ennen mutta nyt pistin WD40 tapaista ohutta rasvaa. Saa ny sit nähdä kun avaa suraavan kerran että avaako korjauksen takia vai ihan tarkistuksen takia :)

Poissa icedevil

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #501 : 28.10.15 - klo: 14.28 »
olen ostamassa pojalle ja itselle :grin: 1/10 koko luokan sähkö mosteria autoa olen miettinyt tommoista traxxas stampede 4wd tai sit 2wd.
lähinnä aloin kyseleen täältä mites noitten kestävyys ero 4wd vs 2wd? ja kannattaako heti päivitellä servoa? miten moottori on kestänyt? jne mitä päivityksiä noihin kannattais tehdä vai kestääkö vakiona ihan hyvin?

ja mistä suomesta kannattais kyseinen auto ostaa hobbylinna vai? mistä porukka sit ostaa varaosat ulkomailta vai suomesta?


ja onko toi auto täysin rtr vai pitää ostaa jotain lisäksi laturia verkkovirta, akkua jne?
« Viimeksi muokattu: 28.10.15 - klo: 14.33 kirjoittanut icedevil »

Poissa Nenolanjones

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #502 : 01.11.15 - klo: 10.56 »
En osaa noiden kestävyyttä vertailla, mutta tottakai nelikko etenee paremmin. Ja toki siinä on sitten enempi osia voimansiirrossa mitkä voi pettää  :wink: mutta nelikkoa suosittelisin jos vain budjettiin mahtuu.

Ei kannata heti päivittää servoa, kyllä se aikansa kestää. Tais itellä vajaan vuoden mennä ennenkuin rattaat meni, ne saa vaihdettua tai sitten vaihtaa koko servon.

Moottori kesti suunnilleen saman aikaa kunnes laakerit meni, ei ollu iso eikä kallis homma vaihtaa.

Ensimmäisenä päivityksenä varmaan kannattaa hommata alumiiniset kupit jousien päihin, 3767X tai 3767A. Vakio muoviset eivät tahdo kestää kiinni kovassa menossa.

Sitten yks suositeltu päivitys on alumiininen laakeriholkki tuonne "vaihteistoon", 6893X, vakio-osa on muovia ja joidenkin mielestä kuumentuessaan menettää muotonsa ja sit hajoaa paikat.

Suomesta varmaan löytyy useampia myyjiä, eikun vaan etsimään ja kyselemään tarjouksia. Jos auto myydään RTR-nimikkeellä pitäisi paketissa olla vähintään NiMh-akku ja sille laturi. Ei tarvitse muuta kuin paristot vastaanottimeen.

Myöhemmin kun menohalut kasvaa niin akun voi vaihtaa LiPoon jolle tarvitset oman laturin. Auto kestää 2S ja 3S LiPot.

Varaosat olen itse ostanut mahdollisuuksien mukaan suomesta, saa nopeammin. Ulkomailta tilatessa kannattaa muistaa että ALVit tulee päälle jos EU:n ulkopuolelta tilaa.
Traxxas Summit (Castle 2200kv & MXL-6S)

Poissa mustikka

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Joni RC
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #503 : 30.11.15 - klo: 18.35 »
Onko autolla 3s lipo akuilla ajamisesta kokemusta. Olisiko joku hobbykingin Turnigy akku hyvä vaikka joku näistä

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=32715


http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=35833

Ja tarvitsen varmaan jonkun tuulettimen kun 3s:llä kuulemma nousee lammöt aika hyvin?
« Viimeksi muokattu: 09.02.21 - klo: 15.26 kirjoittanut mustikka »
Kaikenlaisia leluja on ollut tässä vuosien varrella :wink:
Joni RC

Poissa Pyry 82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #504 : 30.11.15 - klo: 19.13 »
Noihin vxl 3s nopareihin saa tuulettimia 30€ hobbexesista.
Kyosho DBX VE 2.0
Traxxas Slash 2WD

Poissa mustikka

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Joni RC
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #505 : 30.11.15 - klo: 19.25 »
huomasin juuri että hobbylinnassa on 32€ niitä tuulettimiä
Kaikenlaisia leluja on ollut tässä vuosien varrella :wink:
Joni RC

Poissa mustikka

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Joni RC
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #506 : 30.11.15 - klo: 20.00 »
Mitkä on hyvät diffi ja iskari öljyt? Tulee ajettua tiellä sekä maastossa.
« Viimeksi muokattu: 09.02.21 - klo: 15.28 kirjoittanut mustikka »
Kaikenlaisia leluja on ollut tässä vuosien varrella :wink:
Joni RC

Poissa aFox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #507 : 01.12.15 - klo: 21.26 »
Onko kokemuksia 3s lipo akuilla ja olisiko joku hobbykingin turnigy akku hyvä vaikka joku näistä
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=35833

Mulla mahtaapi olla tuo akku omassa, tuo Nanotechi saattaa olla jo liian pitkä ettei mahu koteloonsa ellet meinannu jotenki kikkailla muuten kiinni. Tähänki kannattaa jo pohjalevyä vähän kolota johdolle.

Poissa Nenolanjones

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #508 : 01.12.15 - klo: 23.06 »
Joo kannattaa tosiaan tarkistaa ne mitat että mahtuu, itellä on Summitissa 2S nanotechit ja ovat hyvin pitkulaiset.

Stampedella oon ajellu 2S ja 3S:llä ja oikein olet lukenut että lämmöt nousee isommilla volteilla. Tuossa pari sivua taaksepäin kirjottelin tuosta tuuletinhommasta, eli pistin tuohon noparin päälle ihan irtotuulettimen, tein itse ja säästin, tuo tais maksaa ehkä 4 euroa  :grin: en tiedä sitten onko tuo traxxasin parempi, sen verran vain osaan sanoa että lämpöongelmia on edelleen.

Diffeihin ja iskareihin voi kattoo sopivat öljyt ohjekirjasta. Viime remontissa laitoin iskareihin valmistajan suositukset mutta etudiffiin ohuempaa ja taakse vähän jäykempää, voin huomenna tarkistaa tarkat lukemat.
Traxxas Summit (Castle 2200kv & MXL-6S)

Poissa mustikka

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Joni RC
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #509 : 03.12.15 - klo: 09.35 »

Diffeihin ja iskareihin voi kattoo sopivat öljyt ohjekirjasta. Viime remontissa laitoin iskareihin valmistajan suositukset mutta etudiffiin ohuempaa ja taakse vähän jäykempää, voin huomenna tarkistaa tarkat lukemat.


En löytänyt ohjekirjasta. Jostain sivulta luin että diffi olisi 30k ja 50k ja iskarit 30-40wt, mutta voisiko joku silti tarkistaa ohjekirjasta.
« Viimeksi muokattu: 09.02.21 - klo: 15.29 kirjoittanut mustikka »
Kaikenlaisia leluja on ollut tässä vuosien varrella :wink:
Joni RC