Kirjoittaja Aihe: Kyosho VE sarjan autot  (Luettu 224033 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #30 : 23.11.10 - klo: 16.27 »
No eipä tuosta kysymisestä haittaa tosiaan ole, vaan vaikea antaa vastausta.

Käytiin vetää tossa kumparella akulliset - kipittää komeesti ylös lumista rinnettä ja keulii mennessään. Painelee syvässäkin hangessa niin että lumi lentää. Ihan lumikissa!
Noilla 2 x 2S 30C akuilla selkeesti ärtsympi kuin nitroversio, molemmissa toki puolensa. Jälleen menee väkisinkin suu hymyyn  :wink:

Nopari suojattu minigripillä. Parempia kuvia ja videota kun keritään.




Kiitos 20 vuodesta!

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #31 : 23.11.10 - klo: 17.29 »
Joo mutta eikös se ole perus kysymys, että paljo kulkee.  :mrgreen:

No eikö se ole selvä jos monsussa on kasisähköt + lipot, niin nopeutta ja voimaa on ihan riittävästi.

Ihan hauskalta näytti toi Kruiseri videolla.

HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
VE
« Vastaus #32 : 23.11.10 - klo: 17.45 »
Totta. On muuten 400g painavampi tää VE ku nitro.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #33 : 23.11.10 - klo: 19.29 »
Joo mutta eikös se ole perus kysymys, että paljo kulkee.  :mrgreen:

No eikö se ole selvä jos monsussa on kasisähköt + lipot, niin nopeutta ja voimaa on ihan riittävästi.

Ihan hauskalta näytti toi Kruiseri videolla.



Ei sitä koskaan tiiä. Mutta joo, ei jauheta asiasta enempään.
Nopari jännästi noin pystysuorassa, eikä tuossa ollut sitten tilaa, tossa moottorin ja rungon välissä?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
VE
« Vastaus #34 : 23.11.10 - klo: 20.51 »
Ei kasaannu lumi noparin päälle niin helposti. Tilaa voisi olla ehkä just ja just.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa infernooo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #35 : 23.11.10 - klo: 22.13 »

[/quote]

Ei sitä koskaan tiiä. Mutta joo, ei jauheta asiasta enempään.
Nopari jännästi noin pystysuorassa, eikä tuossa ollut sitten tilaa, tossa moottorin ja rungon välissä?
[/quote]
lainaus kyoshon sivulta:
MadForce Kruiser VE on loppuun asti suunniteltu auto. Nopeudensäädin on asennettu kyljelleen. Näin vältetään likaisuuden ja roskien pääseminen tuulettimen läpi. Suojakaari suojaa elektroniikka, mutta tarjoaa myös hyvän kantokahvan. 
inferno 7,5 us sports 2 Lazer zx5 ja mini z awd.

Poissa juu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #36 : 24.11.10 - klo: 16.29 »
kuumeneeko moottori ajossa paljon? Pysyykö lämmöt hyvin kurissa?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #37 : 24.11.10 - klo: 18.50 »
Ai talvella pakkasessa ? No enpä tullut kokeilleksi.
Mutta en muista että Inferno VE:ssä olis ollu mitään häikkää. (Kyllä nää pojat testaa nää ratkaisut jo aika hyvin tehtaalla ennen ku laittavat myyntiin.)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #38 : 14.01.11 - klo: 19.42 »
Vähän ajokuvaa yms. tuosta Kruiser VE:stä valoilla ilta-aikaan





Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #39 : 14.01.11 - klo: 20.18 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6h6b8jkw9DI[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DZegNtLRTgg[/youtube]
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #40 : 15.01.11 - klo: 10.31 »
täytyy videoiden perusteella muuttaa etuvalot niin että loistavat koko ajan eikä vain kiihdyttäessä.. helppo homma sinänsä tolla Sanwan boksilla
moottorin maksimi on muuten 80% junnun takia ja kiihtyvyyskin keskiasennossa
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #41 : 16.01.11 - klo: 20.27 »
Eipä ehditty Myyriin mutta ulkoilutin Kruiser VE:tä, säädöt maksimille (kiihtyvyys, nopeus).
Ajelin tuossa iltapäivällä, päivä taittumassa iltaan jolloin valot olivat todella edukseen ja loivat scalemaisen ilmeen.

Kurvailin crawlinkia ympäri maastoa jossa kevyt puuterilumi peitti alla olevan kovemman pinnan.  Ihan super hauskaa ajella enemmän ja vähemmän hissukseen valojen kera, tiukoissa paikoissa kun antoi kaasua niin ei yleensä ollut ongelmia päästä pois jos upotti johonkin kohtaan.

Nyt kun laittoi maksimit niin sai taas samalla hämmästellä tota voimaa.

Ai niin, tilasin tällasen $59
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/61_119/products_id/187061/n/Spektrum-DX3E-DSM-3Ch-Surface-Radio-Transmitter-Only
--> lisää kantomatkaa
--> lisää ohjausta (steering throw) mitä rtr radio tarjoaa, luulisin
Ennestään löytyy pakista SR3100 vastareita, jotka ovat yhteensopivia tämän ratin kanssa.
« Viimeksi muokattu: 16.01.11 - klo: 20.34 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa muikku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #42 : 17.01.11 - klo: 19.39 »
Kyosholtahan on tullut muutama hyväkin auto nyt viimeaikoina  :smiley:
Itse kun luullut, että ovat vain tällasta "alaluokan" kaaroja ylihinnoiteltuina.  :lol:

Kyl ton vois allekirjoittaa. "PureTen Alphat" on mennyttä aikaa. Jos käy kattoo mallistoa niin lähes kaikki mallit on sellasia jota vois ajatella vakavasti itsellekin.

Valikoimasta ostin tuo Madin itselle ihan sen takia että katsotaan nyt onko se "samaa roskaa" mistä forumilla puhutaan, kävin liikkeessä kattoo ja se vaikutti laadukkalta ulospäin. Ajattelin että siinä voisi olla videoiden perusteella hauskuutta, isot renkaat eduksi lähialueella ja näyttää hyvältä. Nyt parin litran jälkeen joka säässä ajeltuna en voisi olla tyytyväisempi!

VE sarjan (Orionin Vortex Experience) myötä nää sähkövispilät ovat nousseet ihan uuteen sarjaan ja hinnat suhteellisesti varsin maltillisia. Aloittelijoillehan noi harjattomat ovat erinomainen vaihtoehto. Mutta lipot eivät taida kestää kovia pakkasia?

Toi d-sarja (dst,dbx,etc)ei kyllä ole mikään laatu auto.
Enemmäkin kipu "siellä"
Ja noissa kyoshon rtr malleissa on aika huonot materiaalit.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #43 : 17.01.11 - klo: 19.44 »
Ikävä ettei kelpaa. Tai no mulla ei ole kipua siellä niin en osaa ehkä verrata haha  :grin:

Mä olen tykännyt noista Kruiser malleista aivan älyttömästi.
VE:stä ei ole hajonnut kuin ohjauslinkki ja sekin seinään ajon tuloksena.

Toisaalta eihän noita Kruisereita voikaan verrata D-sarjaan ja näitä jälkimmäisiä mulla ei ole ollutkaan. Tämä 1:8 versio on kyllä onnistunut, hyvin yksinkertainen ja kestävä plus että soveltuu erittäin monipuoliseen ajoon.
« Viimeksi muokattu: 17.01.11 - klo: 20.01 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa juu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #44 : 18.01.11 - klo: 16.04 »
toi mad force kruiser ve pitäis varmaa laittaa oman aiheen alle, ku se on tossa dmt ve topicissa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #45 : 18.01.11 - klo: 16.08 »
Niin, mutku ei viitti availla uusia Kyosho topikkeja ku niitä on niin paljon muutenkin.
Jos muuttais otsikon "Kyosho VE sarja" tms. ?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa juu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #46 : 19.01.11 - klo: 17.28 »
kyosho ve monsterit vois olla otsikko

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #47 : 19.01.11 - klo: 17.40 »
Kannatan tuota Kyosho VE Sarja" Otsikkoa. (Y)
Siinä tulisi sopivasti Infernot ja Kruiserit samaan syssyyn.  :wink:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa muikku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #48 : 19.01.11 - klo: 20.00 »
Joo toi kruiseri näyttää kyllä aika makeelta :smiley:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #49 : 19.01.11 - klo: 20.57 »
Joo toi kruiseri näyttää kyllä aika makeelta :smiley:

Näin on :wink:

Kysyin jos ylläpito ehtis muuttaa otsikon.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #50 : 19.01.11 - klo: 21.16 »
Kysyin jos ylläpito ehtis muuttaa otsikon.

Kelpaako?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #51 : 19.01.11 - klo: 21.47 »
Bueno. Kiitos
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa R3VO

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DMT VE 4wd monsteri
« Vastaus #52 : 21.01.11 - klo: 16.18 »
Kysyin jos ylläpito ehtis muuttaa otsikon.

Kelpaako?
Kiitosta, olis ite pitäny tajuta toi aikasemmi  :wink:
Tamiya M03L | TRAXXAS 1/16 E-REVO vxl | Tamiya TT-01D Type E
Joskus viisas mies sanoi 'Less Traction, More action'

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #53 : 22.01.11 - klo: 19.01 »
Juniori treenaili noilla trampeilla tänään niin kyllä valot oli kovilla. Hyvin kestivät melkein loppuun asti, yksi ledi irtos juotoksistaan. Jatkossa saa poika treenata ilman valoja.. ja tykittää rampilla ihan rauhassa. Muuten tuntuu kestävän Kruiseri kovaakin rymistelyä. Jamit jatkunee huomenna VE:n ja Nitron voimin.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #54 : 22.01.11 - klo: 19.05 »
Otas kameramies mukaa huomisii jameihi :wink:.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #55 : 22.01.11 - klo: 19.51 »
Voi olla ettei ehi mut yritetään  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #56 : 26.01.11 - klo: 08.25 »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Peikko69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #57 : 31.01.11 - klo: 20.26 »
Tervehdys! Tuli tänään pitkän kuolaamisen jälkeen ostettua Mad Force VE sähkö monsu.(ja vielä ensimmäinen monsu minun tallissa  :smiley: ) Näin äkkiseltään ensimmäiset akulliset ajelleena oli kääntö säde hurjan iso mihin itse on tottunu. Kuulu kai monsuissa asiaan?? Voimaa tunttuu kyllä olevan.  :laugh: Hanki saa kyytiä  :grin: Tulipa kokeiltua, että ei suojaa mitään autosta vaan akut kiinni ja ajamaan periaatteella, koska myyjä väitti, että sähköt on roiskesuojattu, ettei ihan pienestä ota itseensä ja ei ottanutkaan.  :tongue:
Tarvinnee kuitenkin tuossa vielä purkaa nopari ja suojata se lakalla varmuuden varalta.

edit. Tulihan siinä sit lakattua nopari. Ei muutakun huomista odottaan, että pääsee hankee möyrimään.  :tongue: :evil:
« Viimeksi muokattu: 31.01.11 - klo: 21.59 kirjoittanut Peikko69 »
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #58 : 01.02.11 - klo: 08.53 »
sillä jäykkäakselisuudella voi olla osuutensa tohon suureen kääntösäteeseen.

ja kannattaa sitten diffeihin laittaa se yksi ylimääräinen rataspari mikä niistä puuttuu RTR kasauksen jäljiltä sekä öljyt.
pöö

Poissa Peikko69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #59 : 01.02.11 - klo: 09.13 »
Saiskos lisää tietoo minkälainen rataspari?? Ja mitä öljyä kannattaa diffeihin laittaa??
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]