Kirjoittaja Aihe: Kyosho VE sarjan autot  (Luettu 224531 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #570 : 02.03.14 - klo: 22.14 »
Ei sieltä mitään ole karannut, tuo rasva on tarkoitettu tuonne koteloon. Diffin sisällä,sitten vakiona myös rasva, ainakin madissa. Eli ei ole vakiona silikoniöljyjä..
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #571 : 03.03.14 - klo: 02.34 »
siltikn tuossa kohtaa kannattaa vähän tuunata. uskokaa tai älkää. toiset oppii neuvoista toset tietää paremmin.
niin Autohan ei ollut kaupasta hommattu. adios.
« Viimeksi muokattu: 03.03.14 - klo: 02.40 kirjoittanut Riku.F »
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #572 : 03.03.14 - klo: 14.07 »
Diffi asiaan vielä sen verran että kun diffi näyttää autoa purkaessa samalta kun dude67 kuvassa.
 Niin kone ruuvit diffiin autoa kasatessa on ainoa järkevä vaihtoehto.
 Ihan sama missä ja kuinka kauan autolla meinaa ajaa.
 Muuten kuvassa tapahtunut öjyjen karkaaminen on varmasti jossain vaiheessa uudestaan edessä.
 Aina autoa uudestaan kootessa kannattaa ottaa huomioon esim. että tuo löystynyt lautaspyörä on selvästi heikko kohta, pahimmassa tapausessa menee koko diffi vaihtoon.  Niin jos jotain voi tehdä paremmin pienellä satsauksella
 so do it. se yleensä helpottaa harrastamista jatkossa.
Seuraan tilannetta, mutta uskon kuitenkin, että tuo "mönjä" jota kuvassa näkyy on ulkopuolelle (diffin ja sen kotelon väliin) erikseen lisätty - eikä ole siis diffiöljyjä. Tuo on jäykempää "rasvaisempaa" kuin se silikoniöljy, jota laitetaan diffin sisään. Se liitos siinä diffissä ei ollut mielestäni mitenkään löystynyt.

Ei, ei, ei ja ei.

Tuo on justiinsa sitä silikoniöljyä mikä pitäisi olla siellä diffin sisällä, johon on sekoittunut roskaa ja hammasrattaiden pölyä. Siksi se vaikuttaa paksummalta mitä onkaan. Turha sun on kysellä neuvoja jos et mitään sitten noudata, harrastele omaan tahtiin ja maksa ns. oppirahat mitä ihmiset yrittää sua neuvomisellaan saada säästämään. Tuo diffiöljy ei mitään halpaa ole.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa dude67

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #573 : 03.03.14 - klo: 17.08 »
Ottakaas ny immeiset ihan rauhallisesti... Minähän kiitin kommenteista ja lupasin seurata tilannetta.   :wink:

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #574 : 25.03.14 - klo: 22.24 »
täytyy kyl sanoa,vaikkei mul kuulukkaa ni mädiin on aiva turha pihasuttaukseen diffiöljyjä laittaa..ite käytän korkeapainevaseliinia. eipä o vuotanu ja toimii. ja tuplarattaat. toki tämä vaan oma mielipide.

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #575 : 26.03.14 - klo: 15.43 »
Niin se Psychon hinta laskee, 619€ RCJKL.. Jännä juttu että Modelsportilla tuota ei vielä ole listoilla. Toki Jyväskyläänkin saapuu vasta toukokuussa.
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa rcjkl.fi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #576 : 10.06.14 - klo: 18.05 »
Sillä välin, kun odottelette Psycho Kruiserin saapumista Modelsporttiin niin autoa saa ihan jo tällä viikolla kaikista Kyosho -liikkeistä Suomessa.

http://youtu.be/paeuDu3IrBo

rcjkl.fi / Teemu
Suomen virallinen Kyosho maahantuoja ja jälleenmyyjä. Traxxas -tuotteet, varaosat ja tarvikkeet Jyväskylästä. RC Play OutdooR ulkorata. www.rcjkl.fi / www.rcplay.

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #577 : 10.06.14 - klo: 21.57 »
Sillä välin, kun odottelette Psycho Kruiserin saapumista Modelsporttiin niin autoa saa ihan jo tällä viikolla kaikista Kyosho -liikkeistä Suomessa.

http://youtu.be/paeuDu3IrBo

rcjkl.fi / Teemu

Aika hyvään hintaan näytti olevan!

Kattelin tarkemmin tuota Psychoa ja aika asialliselta näytti.
MP9:n iskarit, 150A 6s WP säädin, Vortex 7 1500kv moottori ja neljät pikkurattaat diffeissä valmiina.
Jos ei olis tuota ST-RR:ää niin menis välittömästi hankintaan.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #578 : 25.06.14 - klo: 22.32 »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Lerppu86

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #579 : 25.06.14 - klo: 22.37 »
Tahtoo!!
Älkää antautuko valheellisen hyvänolontunteen valtaan... Kyllä se siitä vielä särkyy...

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #580 : 25.06.14 - klo: 22.59 »
Tuleeks tää myyntiin asti? Jos tulee niin..hankintaan!
EXC125

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #581 : 26.06.14 - klo: 08.17 »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #582 : 07.07.14 - klo: 16.53 »
Mites tuosta DMT GP :stä saa tehtyäk sähkön.  :huh:
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa _ville_

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #583 : 26.08.14 - klo: 16.19 »
Ajattelin nyt täälä kysyä, että miten tosta kyosho dmt ve-r auton noparista (noparina team orion vortex r10 60a) saa cut off tilaa säädettyä, että sais lipot jäämään suoraan säilytysjännitteeseen?

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #584 : 26.08.14 - klo: 19.38 »
Ajattelin nyt täälä kysyä, että miten tosta kyosho dmt ve-r auton noparista (noparina team orion vortex r10 60a) saa cut off tilaa säädettyä, että sais lipot jäämään suoraan säilytysjännitteeseen?

Tuolta löytyy ohje http://www.teamorion.com/vortex-r10-sport-brushless-esc-45a-2-3-en-2-3.html
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa _ville_

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #585 : 26.08.14 - klo: 21.28 »
Olis näköjään pitäny lukee tota vähän tarkemmin tänää  aikaisemmin, kun lueskelin sen pienessä kiireessä läpi enkä löytänyt mitään tietoa cut offin säädöstä, mutta nyt tarkemman lukemisen jälkeen noista ohjeistahan löyty vaikka kuinka paljon tarpeellista tietoa :D Kiitos nyt kuitenkin p-manille vastauksesta!

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #586 : 26.08.14 - klo: 21.36 »
Eipä mitään :) Säädä siihen 3,4V kohtaan, niin jää lähelle säilytysjännitettä. Pitkäaikaseen säilytykseen kannattaa sit tarkistaa vaikka yleismittarilla tai älylaturilla.
Yleensä jos on säädetty 3,4v kohdalle, toinen kenno kyykkää kovassa rasituksessa ja nopari laittaa pelin poikki. Kuitenkin kennoihin on jäänyt se 3,6-3,8V.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #587 : 27.11.14 - klo: 13.07 »
https://www.youtube.com/watch?v=Rxn90hbX7HU

Kyosholla on testissä esituotantoversio joka tuossa videossa ja erittäin postiivinen palaute ajajilta, yksi parhaimmista monstereista tähän asti!

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #588 : 05.12.14 - klo: 01.22 »
Tuli hankittua Kyosho FO-XX VE :smiley: Erittäin hauska ja viihdyttävä peli 4S:llä. Foxi ei ole nopeudeltaan mikään Savage Flux tai vastaava mutta ei se varmaan ole tämän auton tarkoituskaan. Nuo "semi-lapio" renkaat ovat yllättävän monikäyttöiset. Mitään kestävyysongelmia auton kanssa ei toistaiseksi ole ollut. Kuten melkein aina näissä RTR peleissä niin ohjausservon voisi vaihtaa johonkin laadukkaampaan. Toisessa kuvassa näkyy myös Axial Yeti XL. Se on huomattavasti tasapainoisempi, massiivisempi ja nopeampi kuin FO-XX. Siinä voima menee eteenpäin menemiseen kun Foxi taas tahtoo keulia ympäri  :smiley:   
Team Durango DESC10 - Team Durango DEX210 V3 - Team Durango DEX8T - HB D413 -  Losi 8eight e 2.0 -  Axial Yeti XL

Poissa manlyman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #589 : 25.01.15 - klo: 17.25 »
Tuli hankittua Kyosho FO-XX VE :smiley: Erittäin hauska ja viihdyttävä peli 4S:llä. Foxi ei ole nopeudeltaan mikään Savage Flux tai vastaava mutta ei se varmaan ole tämän auton tarkoituskaan. Nuo "semi-lapio" renkaat ovat yllättävän monikäyttöiset. Mitään kestävyysongelmia auton kanssa ei toistaiseksi ole ollut. Kuten melkein aina näissä RTR peleissä niin ohjausservon voisi vaihtaa johonkin laadukkaampaan. Toisessa kuvassa näkyy myös Axial Yeti XL. Se on huomattavasti tasapainoisempi, massiivisempi ja nopeampi kuin FO-XX. Siinä voima menee eteenpäin menemiseen kun Foxi taas tahtoo keulia ympäri  :smiley:

Videota kehiin! Youtubessa ei vielä yhtään kunnon videota tuosta FO-XXstä. Vaikuttaa kyllä napakympiltä Kyosholle tämä, hienon näköinen peli.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #590 : 15.02.15 - klo: 22.33 »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #591 : 17.02.15 - klo: 20.17 »
Vielä toinen, vähä eri olosuhteissa

https://www.youtube.com/watch?v=SwHu4PBCr9E
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa S-T-P

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #592 : 19.02.15 - klo: 19.55 »
Kertokaahan mikä olisi hyvä ohjausservo Psycho Kruiseriin? Alkuperäinen säälittävä servo ei jaksa kääntää pyöriä paikallaan kuin noin 2 milliä.. Hinta täytyisi kuitenkin pysyä mieluiten lähempänä 50 euroa kuin satasta.

Toinen kysymys koskee kyseisen auton koria. Alkuperäinen kori on kivasti rikki, eikä uuden alkuperäisen hinta juuri herätä hurraa huutoja vaikka kori itsessään onkin hieno. Autohan on just sopivasti sen verran isompi kuin muut vastaavat, joten en oikein löytänyt tarpeeksi isoa koria mistään.. Toisaalta esim. HPI.llä olisi todella hienon näköisiä koreja mutta niiden mittoja taas ei jostain syystä haluta ilmoittaa.

Kellään ideaa mikä kori voisi autoon sopia?

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #593 : 19.02.15 - klo: 20.14 »
Savöx 1256 20kg servoks, maksaa sen 70€. Koriksi taitaa käydä ihan ST-RR:n koppa.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #594 : 19.02.15 - klo: 23.18 »
Kellään ideaa mikä kori voisi autoon sopia?

Nuo hpi:n savageen tarkoitetut korit voisivat juurikin sopia, mutta varmaksi en sano...
Katso vaikka savagen mitat ja vertaa niitä tämän auton mittoihin niin eiköhän siitä jotain suuntaa saa...eikös tämä auto ole 1/8 truggyn mitoissa, jos on niin siltä pohjalta voisin kuvitella savagen korin mitoiltaan sopivan ainakin kohtalaisesti, toki iskari tornit tms. voi aiheuttaa ylimääräistä ongelmaa tai leikkelyä...
Tai sitten voi kokeilla jonkun truggyn koria niinkuin p-man yllä jo ehdottikin..
Savagen koreja on kuitenkin truggyihin laitettu.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa S-T-P

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #595 : 21.02.15 - klo: 12.02 »
Kiitos vastauksista!
Juuri tuota servoa olin itsekin miettinyt. Täytyypä katsella Savageen sopivia koreja. Harmillisesti HPI ei ilmoita korien mittoja missään.., tai ainakaan itse en löytänyt.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #596 : 27.02.15 - klo: 21.08 »
Selasin tässä Kyosho-ketjut läpi ja kyllä sitä kaikenlaisia autoja on ollut:D Vieläki harmittaa kun menin sen ST-RR VE:n myymään:D Oli se hyvä auto. Onkos se Mikalla vielä? No anyway, selailin tossa nettikaupat läpi ja jonkinsortin Kyosho lähtee tilaukseen kevään aikana..Semmonen millä voisi ajella kun motocrossailuilta ja yleisurheiluilta kerkiää:D Readyset MP-9 VE ei ole joka paikassa edes mahdottoman hintainen mutta mylly tuntuu olevan vähä tehoton sellaiseen jokapaikan ja jokakelin ajeluun.
« Viimeksi muokattu: 27.02.15 - klo: 21.13 kirjoittanut emppu99 »
EXC125

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #597 : 28.02.15 - klo: 10.02 »
Selasin tässä Kyosho-ketjut läpi ja kyllä sitä kaikenlaisia autoja on ollut:D Vieläki harmittaa kun menin sen ST-RR VE:n myymään:D Oli se hyvä auto. Onkos se Mikalla vielä? No anyway, selailin tossa nettikaupat läpi ja jonkinsortin Kyosho lähtee tilaukseen kevään aikana..Semmonen millä voisi ajella kun motocrossailuilta ja yleisurheiluilta kerkiää:D Readyset MP-9 VE ei ole joka paikassa edes mahdottoman hintainen mutta mylly tuntuu olevan vähä tehoton sellaiseen jokapaikan ja jokakelin ajeluun.

Sit se varsinkin oli hyvä auto, kun olin sen purkanut osiin, puhdistanut, vaihtanut uutta osaa ja säätänyt sen kunnolla  :police:

Ei ole Mikalla enään, yhdellä toisella foorumin jäsenellä ja ilmeisesti tyytyväinen on hankintaansa.

Osta rullaava Inferno ja siihen sellaset sähköt että kulkee ;) Esim mulla meni 2650kv koneella ja 4s akulla 90km/h GPS:ään ja keskidiffi lukossa löi keulaa pystyyn kun vähänkin paino kaasua.. Ei siinä tosin mitään järkeä ollut  :evil:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #598 : 28.02.15 - klo: 10.16 »
Joo ei sen ehkä niin lujaa tarvi kulkea kun sitten saisi varmaankin lämpöjä jo seurailla.

Jotain ssen tapasta ajattelin..On tuolla tallin perälllä vieläki ainaki yks Inferno  (se joka oli Mikalla kahesti ja tuli sun kautta mullekki toisen kerran:D) mutta se on siinä kunnossa ettei sitä ole järkeä alkaa rakentamaan.
EXC125

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #599 : 28.02.15 - klo: 10.29 »
1900kv kone ja 15t pinjoni niin ei lämpene. Saa ajaa vaikka koko akullisen kaasupohjassa.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa