Kirjoittaja Aihe: Kyosho VE sarjan autot  (Luettu 224074 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Peikko69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #90 : 12.02.11 - klo: 19.31 »
Kyllähän toki alkuperäisilläkin pääsee ihan kivasti, mutta puuteria kun on vähän enemmän niin kaipailee jo lapakumeja.
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]

Poissa Peikko69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #91 : 15.02.11 - klo: 21.02 »
No ni nyt olis etupäähän lisätty diffirataspari ja öljyt sekä samalla ohjauspalikat vaihdettu metallisiiin.  :grin: Vielä olis takapään diffiratasparin lisäys ja öljyt, sen jälkeen pääseekin ajelee, jos kelit vaan lauhtus.  :laugh:
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #92 : 15.02.11 - klo: 21.12 »
No ni nyt olis etupäähän lisätty diffirataspari ja öljyt sekä samalla ohjauspalikat vaihdettu metallisiiin.  :grin: Vielä olis takapään diffiratasparin lisäys ja öljyt, sen jälkeen pääseekin ajelee, jos kelit vaan lauhtus.  :laugh:

Eikä kannata unohtaa sitä keskidiffiä  :azn:

edit: Sorry puhuitkin Mädistä..eihän siinä olekaan keskidiffiä  :grin:
« Viimeksi muokattu: 15.02.11 - klo: 21.16 kirjoittanut jekku »
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #93 : 15.02.11 - klo: 22.11 »
No ni nyt olis etupäähän lisätty diffirataspari ja öljyt sekä samalla ohjauspalikat vaihdettu metallisiiin.  :grin: Vielä olis takapään diffiratasparin lisäys ja öljyt, sen jälkeen pääseekin ajelee, jos kelit vaan lauhtus.  :laugh:

Hyvä hyvä.. sama täällä. Alle -10C niin sitten taas baanalle...  :evil:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Mikatapani

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #94 : 17.02.11 - klo: 23.27 »
Morjesta vaan. Olen ajellut tässä pitkin talvee infernon Ve:llä suojalla ja 15c pakkasella pitkin pihoja akut aina cutoffille.Ei pakkanen ole mikään este.Näpit vaan jäätyy se on se isompi ongelma  :shocked: Suojalla ei tule niin paljoa lunta koppaan kuin pakkasella puuterilumi tunkee joka paikkaan.Akkuina pari turnigyn 2S 40-50C 5000mAh hardcasee sarjassa.Akut aina ihan lumessa/märkiä.Ei ongelmia ja kuivaa heti kun tuo sisälle ja purkaa auton.Noparina hobbywingin xerun 150A nopari mikä "pitäis kestää roisketta/pölyä" aina ihan märkänä eikä ongelmia.Olen noparin suojannut kankaalla ja kumpparilla ettei puhallin ny suoraan ime lunta.Nopari vaan hiustenkuivaajalla kuivaks/kuumaks aina ajojen jälkeen ei jää kosteutta mihinkään.Noparihan yleensä palaa jos kosteutta on jäänyt ja lykkäät akut seuraavan kerran kiinni.Supersoft isommat nappularenkaat pitää just namisti eikä kovetu pakkasella.Kaivaa tosiaan kuoppaa jos jalkaavasten ruovittaa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=7205160.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=7311542.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=7311543.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=7311544.jpg

10v pojan ajeluita-> http://vimeo.com/18006559

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #95 : 18.02.11 - klo: 14.49 »
Pakkanen ei ole tosiaan este, mutta lipojen virranantokykyä heikentää merkittävästi. Jolloin taas voi pahimmassa tapauksessa tapahtua purkuvirtojen kapasiteetin loppuessa akkujen vioittumista (pullistuminen yms.) ja uskon että kyllä se akkujen käyttöikääkin lyhentää. Tosin sulla näytti olevan aika isolla c-arvolla varustetu akut, joten "turvavaraa" niissä asiallisesti. Itse olen kyllä kanssa lipoilla surutta pitkin talvia ajellut, mutta taitaa olla vajaa 5 astetta pakkasta ollut pahimmillaan, jäätyy ne näpit silloinkin  :azn:
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa 2fast4u

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #96 : 18.02.11 - klo: 19.17 »
Hieman off topic, mutta oletteko suojanneet lipo-akkuja millään tavoin talviajossa esim. tasausliitintä?

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #97 : 18.02.11 - klo: 21.01 »
Katsoin netistä Kruiserin manuaalia niin onkos nuo etu ja takadiffit osittain samat kuin MP-7.5 Sp2 Buggyssa?  Ainakin rattaat ja ulostulot näyttäisivät olevan samalla osanumerolla.
Ovat samat.

Ei kait pitäis kyllä olla. Eikös joku todennut jossain aiemmin, että tässä Kruiser VE:ssä on samat vinohampaiset teräksiset diffit kuin MP 7.5 US Sp2 autoissakin vai olenko käsittänyt väärin?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa Mikatapani

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #98 : 18.02.11 - klo: 22.48 »
Hieman off topic, mutta oletteko suojanneet lipo-akkuja millään tavoin talviajossa esim. tasausliitintä?

Ei mitään suojauksia sinne vaan ängennyt johtojen sekaan. Rossarin kopan reunat olen kyllä teipannut kurasuojiin ettei pääse lunta kuin etu ja takaripustusten väleistä :tongue:.Vaikuttaa mulla kyllä akkuihin kun kasaan auton sisällä lämpimässä ja sitten suoraan ovelta ajoon,niin ei ehdi pakkanen vielä jäädyttää mitään pahasti.Ei muuta laittaa teräksiset ruuvisarjat niin ei mene ruman näköseks kun kannat ruostuu.Kesän jälkeen auto vaan puhdistuu.pinttyneet renkaatkin on kuin kaupan hyllyltä kun ajelee pakkaslumella.

Poissa Peikko69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #99 : 19.02.11 - klo: 11.53 »
Hieman off topic, mutta oletteko suojanneet lipo-akkuja millään tavoin talviajossa esim. tasausliitintä?

En ole koskaan missään vehkeessä suojannu millään tavoin. Ei muutakuin akku paikoilleen, liittimet kiinni ja menoks.  :laugh:
Vielä ei ainakaan ole ollu akkujen kanssa minkäänlaisia ongelmia.  :azn:
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]

Poissa Peikko69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #100 : 19.02.11 - klo: 13.58 »
Do dii nyt olis lisätty taakse diffiin rataspari ja öljyt.  :grin: Tuli siinä jännä juttu vastaan ku purin taka diffi. Isommissa rattaissa oli sellaiset jäljet yhdessä kohdassa, että pienet olis ikäänkuin hypänneet "yli", mutta pienissä rattaissa ei minkään laisia jälkiä.  :huh:
No onneks oli uudet isommat rattaat.  :laugh: Kyllä "nöyrty" vetojärjestelmä. Ihan kuin olisi eri laite niiltäosin.  :cheesy: Vieläkun sais noi pakkaset lauhtumaan, että pääsis ajamaan.  :evil:
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]

Poissa Mikatapani

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #101 : 19.02.11 - klo: 14.27 »
Oli heikkoo tuuria tossa alkuvuodesta.Ajelin pihalla eikä ollut kun vähän hiekotus mursketta pakkaslumella.Meni ilmeisesti pinionin ja spurrin välistä yks jyvä lähti spurrista hammas :shocked: tälläin ei ole käyny edes kesällä hiekalla :undecided: No ostin sitten varaosa ve:n ettei ajot tyssää.Jos jollain ylimääräisenä ve:n vakio teräs spurria 48T mod1 niin voisin ostaa jemmaan :grin:

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #102 : 19.02.11 - klo: 14.42 »
eipä taida olla suomen maalla ainakaan tohon sopivaa terässpurria ellei sitten modaa tuota sinne http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.IFW125&BildLopNr=01
pöö

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #103 : 19.02.11 - klo: 15.17 »
Mulla omassa sähköinfernokonversiossa(MP 7,5 sp4) Hobao Hyper St:n keskidiffi. Ostin käytettynä ja ei paljoa maksanut. Pikkasen eri luokkaa kuin vakio taikinarattainen ja muovispurrinen diffi.
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa 2fast4u

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #104 : 19.02.11 - klo: 16.26 »
Hieman off topic, mutta oletteko suojanneet lipo-akkuja millään tavoin talviajossa esim. tasausliitintä?

En ole koskaan missään vehkeessä suojannu millään tavoin. Ei muutakuin akku paikoilleen, liittimet kiinni ja menoks.  :laugh:
Vielä ei ainakaan ole ollu akkujen kanssa minkäänlaisia ongelmia.  :azn:
Jeps,  piti vain varmistaa asia kun ei ole vielä kokemusta lipoista talvikäytössä  :grin:

Poissa Mikatapani

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #105 : 19.02.11 - klo: 17.26 »
eipä taida olla suomen maalla ainakaan tohon sopivaa terässpurria ellei sitten modaa tuota sinne http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.IFW125&BildLopNr=01

Atala rc-stä kysyin niin saa tilaamalla 24€ ja mitä oon kattellu niin tulee ulkomailta kalliimmaks 30-40D ja ehkä viä posteja.Eli jos hajoo niin atalasta :smiley:

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #106 : 19.02.11 - klo: 18.18 »
mikäs VE sulla on muutes eli onko madforce kruiser VE,inferno VE,dmt VE vai mikä

että saako sitä sinne mitenkään päin modattua.
pöö

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #107 : 19.02.11 - klo: 18.54 »
eipä taida olla suomen maalla ainakaan tohon sopivaa terässpurria ellei sitten modaa tuota sinne http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.IFW125&BildLopNr=01

Atala rc-stä kysyin niin saa tilaamalla 24€ ja mitä oon kattellu niin tulee ulkomailta kalliimmaks 30-40D ja ehkä viä posteja.Eli jos hajoo niin atalasta :smiley:


Tuohon 24:ään euroon kun laittaa vähän lisää niin saa joltain toiselta merkiltä ihan kunnon terässpurrisen-ja rattaisen diffin. Pitäis Inferno VE:hen mennä heittämällä mikä tahansa normikokoinen kasikrossarin diffi, ellen väärässä ole. Ei kannata yhdestä rattaasta maksaa tollasia hintoja vaan sen takia, että siinä lukee Kyosho. Maksoin uudenveroisesta Hobao Hyper ST:n diffistä muistaakseni 30e ja voin sanoa että se on viimeinen liikkuva osa, mikä tuossa omassa Infernossa tulee hajoomaan.
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #108 : 19.02.11 - klo: 19.07 »
Varaosan karkaisu on ihan eri luokkaa (made in Japan) kuin vakiona tuleva kiinalainen pääratas jota näissä readyset autoissa käytetään tehtaalta tullessa. Ei sekään huono ole mutta selkeesti materiaaliltaan heikompaa kuin varaosa, jota käytetään kit -versioissa (esim. Inferno 777). Näitä redisettejä tehdään samoissa tehtaissa kuin esim. THE Caria. Tai ainakin se tulee samasta tehtaasta kuin Kyoshon halvimmat mallit eli Fazer redisetit.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Mikatapani

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #109 : 20.02.11 - klo: 01.57 »
mikäs VE sulla on muutes eli onko madforce kruiser VE,inferno VE,dmt VE vai mikä

että saako sitä sinne mitenkään päin modattua.

Joo infernon ve
Lisärattaat päivitetty,iskarit,servo,nopari,ruuvit,jäykkärit. Ei tosta kyllä muuta rikki saa kun seinään ajamalla.Harmi vaan kun on pohjalevyssä reikä spurrinkohdalla.Siitä kun ei tarvi sähkövehjettä käynnistellä
ja voi tulla kiviä sisään niin kuin mun tuurilla sattu käymään :tongue:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #110 : 20.02.11 - klo: 10.38 »
Ei sitä polttistakaan spurrista käynnistellä vaan vauhtipyörästä  :wink:

Spuriin kohdalla on reikä siksi että a) painopiste alempana ja b) kivet ei jää pohjalevyn ja spurrin väliin
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Mikatapani

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #111 : 20.02.11 - klo: 15.58 »
Ei sitä polttistakaan spurrista käynnistellä vaan vauhtipyörästä  :wink:

Spuriin kohdalla on reikä siksi että a) painopiste alempana ja b) kivet ei jää pohjalevyn ja spurrin väliin
Kiva kun selvis sekin ja sen tarkoitus.Polttista en tule koskaan hommaamaan :tongue:

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #112 : 20.02.11 - klo: 17.17 »
Siihen spurrin reiän päälle laittaa vaikka teipin, ei imuroi turhaan niin paljon kiviä alakautta mutta toisaalta antaa periksi sitten jos kivi sinne väliin yläkautta menee. On myös autoja joissa spurrin kolo on tukittu ihan tehtaan jäljiltä, esim. jotkut Team Magicin mallit ja mitä olen juttuja kuullut, niin ei ole käytännön ongelmia ollut asian kanssa. Kerta se on tietysti ensimmäinenkin.
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa Peikko69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #113 : 26.02.11 - klo: 18.06 »
Olipas mukavata ajella tänään pitkästä aikaa, mutta loppu ajot vaan liian lyhyeen kun hajos takapyörän kiinnitys! :cry:
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #114 : 02.03.11 - klo: 17.41 »
Noniin! Uskoisin, että nyt lähipäivinä julkaistaan tuo uusi VE Race Spec. Sehän julkaistaan tässä kuussa niin..  :roll:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Peikko69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #115 : 11.03.11 - klo: 17.44 »
Prkl! Kyllä nyt on valmistetuissa osissa vikaa tai jotain, meni tänään kolmas ohjauspalan pidin Mad Force Ve:stä. Noh onneks niitä on jemmassa vielä. Muuten on aivan mahtava keli ajella.  :cheesy:
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #116 : 11.03.11 - klo: 17.57 »
No perskules! Edestä vai takaa? VE on painavampi kuin nitro joten kandee varoo mihin sen täräyttää 0-keleillä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Peikko69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #117 : 11.03.11 - klo: 21.04 »
Edestä menny kaks ja takaa yks. Toinen edestä menneistä "katkes" putki osalta. :shocked: No jokatapuksessa aika pienistä osumista mielestäni on hajonnut.  :angry:
[Madforce Kruiser VE "Brushless" -Pahasti muunneltu versio :)]  [Lazer-Zx5 -Modified][MCD Evo3 -CY 27cc, 2,4GHz yms.][MCD Evo3 -Cy 26cc, 2,4Ghz yms.]

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #118 : 12.03.11 - klo: 09.27 »
Meidän kundilta hajos kanssa VE:stä sama "putki" takaa, oma nitro versioni on saanut jopa enemmän kyytiä eikä hajoamisia lainkaan. Edelleen sitä mieltä että VE:n akuista johtuva painonlisäys tekee sen hieman alttiimmaksi hajota. Valitettavaa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa 2fast4u

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #119 : 12.03.11 - klo: 09.59 »
GT: Paljonko noilla autoilla on painoeroa käytännössä?