Kirjoittaja Aihe: Kyosho VE sarjan autot  (Luettu 224079 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juha-Matti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #600 : 31.03.15 - klo: 12.42 »
Kertokaahan mikä olisi hyvä ohjausservo Psycho Kruiseriin? Alkuperäinen säälittävä servo ei jaksa kääntää pyöriä paikallaan kuin noin 2 milliä.. Hinta täytyisi kuitenkin pysyä mieluiten lähempänä 50 euroa kuin satasta.

Toinen kysymys koskee kyseisen auton koria. Alkuperäinen kori on kivasti rikki, eikä uuden alkuperäisen hinta juuri herätä hurraa huutoja vaikka kori itsessään onkin hieno. Autohan on just sopivasti sen verran isompi kuin muut vastaavat, joten en oikein löytänyt tarpeeksi isoa koria mistään.. Toisaalta esim. HPI.llä olisi todella hienon näköisiä koreja mutta niiden mittoja taas ei jostain syystä haluta ilmoittaa.

Kellään ideaa mikä kori voisi autoon sopia?

Kokemuksella voin sanoa että tämä kori käy.
http://www.hpiracing.com/en/part/7124
Minulla olisi tuollainen maalattu kori ehkä myynnissä, jos kiinnostaa niin pistä yv:tä  :wink:
Minulla tuo kori st-rr autossa oli, kori jolla ei sitten ikinä ajettu :roll:.

Towerilla on korin mitat ilmoitettu, tällä tavalla kun toimisi muutkin alan kaupat, niin olisi helppo tehdä ostoksia eikä tarvitsisi mutu tuntumalla ostella.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUWH6&P=ML

Esim renkaissakin on renkaasta kaikki mitat esillä.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXNPT2&P=ML
« Viimeksi muokattu: 31.03.15 - klo: 12.48 kirjoittanut Juha-Matti »


Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #602 : 26.04.15 - klo: 19.44 »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #603 : 26.04.15 - klo: 19.51 »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa rage-ve

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #604 : 19.06.15 - klo: 15.58 »
Auttakaas nyt viisaammat mistä voisi lähteä etsimään vikaa... Ongelma on sellainen että kun ohjausta kääntää , saa auto jostain signaalin myös lähteä eteen-tai taaksepäin. Autona Rage-VE, ohjaimena KT-201 ja vastaanotin KR-200. Olen tehnyt ohjekirjan mukaisen resetin kaasulle ja fail safelle, mutta se ei auttanut. Mitähän seuraavaksi voisi koittaa?

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #605 : 19.06.15 - klo: 16.25 »
Auttakaas nyt viisaammat mistä voisi lähteä etsimään vikaa... Ongelma on sellainen että kun ohjausta kääntää , saa auto jostain signaalin myös lähteä eteen-tai taaksepäin. Autona Rage-VE, ohjaimena KT-201 ja vastaanotin KR-200. Olen tehnyt ohjekirjan mukaisen resetin kaasulle ja fail safelle, mutta se ei auttanut. Mitähän seuraavaksi voisi koittaa?

Lienee se tyypillinen KR-200 vastaanottimen vika, avaa vastaanotin ja ruiskuta elektroniikan puhdistusaineita, voi alkaa toimimaan. Minulla kaikissa näissä vastaanottimissa murheita.

Poissa rage-ve

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #606 : 19.06.15 - klo: 17.31 »
Lienee se tyypillinen KR-200 vastaanottimen vika, avaa vastaanotin ja ruiskuta elektroniikan puhdistusaineita, voi alkaa toimimaan. Minulla kaikissa näissä vastaanottimissa murheita.
Kiitos vinkistä. Mulla on noita vastaanottimia kaksin kappalein, molemmissa sama vika, mutta tietysti jos laatu on tasaista niin näin kuuluukin olla :)
Koitan avata toisen ja katsoa jos tuo auttaisi. Tuossa kun tuota räpläsin niin tekee nyt niin että jos ohjaimen sammuttaa ennenkuin autosta virrat niin kaasu menee pohjaan vaikka ohjain tosiaan on siinä vaiheessa pois päältä...

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #607 : 19.06.15 - klo: 20.27 »
Lienee se tyypillinen KR-200 vastaanottimen vika, avaa vastaanotin ja ruiskuta elektroniikan puhdistusaineita, voi alkaa toimimaan. Minulla kaikissa näissä vastaanottimissa murheita.
Kiitos vinkistä. Mulla on noita vastaanottimia kaksin kappalein, molemmissa sama vika, mutta tietysti jos laatu on tasaista niin näin kuuluukin olla :)
Koitan avata toisen ja katsoa jos tuo auttaisi. Tuossa kun tuota räpläsin niin tekee nyt niin että jos ohjaimen sammuttaa ennenkuin autosta virrat niin kaasu menee pohjaan vaikka ohjain tosiaan on siinä vaiheessa pois päältä...

Sen estämiseksi ohjekirja neuvoo ettei ikinä saa sammuttaa ohjainta ennen vastaaanotinta  :wink:
EXC125

Poissa rage-ve

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #608 : 19.06.15 - klo: 20.39 »
Sen estämiseksi ohjekirja neuvoo ettei ikinä saa sammuttaa ohjainta ennen vastaaanotinta  :wink:

Joo, niinhän se tekee vaan ei tuotakaan vikaa ole aiemmin ollut.

Tämä menee mystiseksi, mulla on siis kaksi vastaanotinta sekä KT-201 ja KT-200 lähettimet. Vaikka koitan noita kaikkia ristiin eli vastaanotin 1 molempien lähettimien kanssa ja vastaanotin 2 samalla tapaa, niin kaikki neljä yhdistelmää laittaa kaasun pohjaan kun ohjaimen sammuttaa. Olisiko tuolta kuitenkin jotain muuta kuin lähetin/vastaanotin rikki? Ideoita?

Edit: Ja kun turhautuminen iskee, pitää koittaa kaikenlaista. Eli käänsin kaapelit vastaanottimella ristiin (ohjaus/kaasu) ja nyt kun ohjaimen sammuttaa virrat päällä niin lyö ohjauksen toiseen laitaan. Eli jos tästä tekee johtopäätöksen, niin meneekö paljo metsään jos toteaa että toinen kanava antaa häiriötä eli lähetin olisi kunnossa ja mun molemmat vastaanottimet samalla lailla rikki?
« Viimeksi muokattu: 19.06.15 - klo: 21.26 kirjoittanut rage-ve »

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #609 : 19.06.15 - klo: 22.38 »
Mulla oli joskus se noparin johto väärinpäin siinä, mut ei varmaa tässä tapauksessa oon niin.
EXC125

Poissa vilijo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #610 : 19.06.15 - klo: 22.41 »
Sen estämiseksi ohjekirja neuvoo ettei ikinä saa sammuttaa ohjainta ennen vastaaanotinta  :wink:

Joo, niinhän se tekee vaan ei tuotakaan vikaa ole aiemmin ollut.

Tämä menee mystiseksi, mulla on siis kaksi vastaanotinta sekä KT-201 ja KT-200 lähettimet. Vaikka koitan noita kaikkia ristiin eli vastaanotin 1 molempien lähettimien kanssa ja vastaanotin 2 samalla tapaa, niin kaikki neljä yhdistelmää laittaa kaasun pohjaan kun ohjaimen sammuttaa. Olisiko tuolta kuitenkin jotain muuta kuin lähetin/vastaanotin rikki? Ideoita?

Edit: Ja kun turhautuminen iskee, pitää koittaa kaikenlaista. Eli käänsin kaapelit vastaanottimella ristiin (ohjaus/kaasu) ja nyt kun ohjaimen sammuttaa virrat päällä niin lyö ohjauksen toiseen laitaan. Eli jos tästä tekee johtopäätöksen, niin meneekö paljo metsään jos toteaa että toinen kanava antaa häiriötä eli lähetin olisi kunnossa ja mun molemmat vastaanottimet samalla lailla rikki?
Ei, vaan siitä voi tehdä sen päätelmän että megasilla laitteilla ohjain on aina se joka on yksistään päällä! Niin virtoja kytkettäessä kuin sammutettaessakin. Megaset taajuuden on niin ruuhkaisia että häiriöt lähetin sammutettuna on enemmän kuin todennäköisiä.
Autojen kanssa se nyt ei niin vakavaa mutta lentävien suhteen saa pian keräillä sormen pätkiä.

Poissa rage-ve

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #611 : 19.06.15 - klo: 23.21 »
Ei, vaan siitä voi tehdä sen päätelmän että megasilla laitteilla ohjain on aina se joka on yksistään päällä! Niin virtoja kytkettäessä kuin sammutettaessakin. Megaset taajuuden on niin ruuhkaisia että häiriöt lähetin sammutettuna on enemmän kuin todennäköisiä.
Autojen kanssa se nyt ei niin vakavaa mutta lentävien suhteen saa pian keräillä sormen pätkiä.
Joo mutta ruuhkaiset taajuudet ei selitä sitä vaivaa että kun molemmat on päällä ja kääntää ohjausta niin auto ampuu täydet eteenpäin. Eli jossain lienee jotain oikeaakin vikaa ja jos joku osaa sanoa mistä sitä etsiä niin olen erittäin kiitollinen. Ei millään viitsisi ostaa kolmatta vastaanotinta että saisi testata oliko ne ehjiä vai ei.

Poissa rage-ve

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #612 : 19.06.15 - klo: 23.22 »
Mulla oli joskus se noparin johto väärinpäin siinä, mut ei varmaa tässä tapauksessa oon niin.
Siis mikä johto ja miten väärinpäin?

Poissa vilijo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #613 : 20.06.15 - klo: 09.21 »
Mulla oli joskus se noparin johto väärinpäin siinä, mut ei varmaa tässä tapauksessa oon niin.
Siis mikä johto ja miten väärinpäin?
Emppu luultavasti tarkoitti että noparista vastaanottimelle menevän johdon liitin olisi väärin päin vastarissa.
Tuo vinkki elektroniikka spraystä kannattaa myös kokeilla.
Jos sattuu olemaan toinen servo niin senkin voi kokeilla vaihtaa.
Tai ainakin irroittaa servo johto vastarista jolloin saa selville lähettääkö lähetin kaasukanavalle signaalin rattia käännettäessä vai aiheuttaako sen joku muu.
« Viimeksi muokattu: 20.06.15 - klo: 09.25 kirjoittanut vilijo »

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #614 : 20.06.15 - klo: 11.31 »
Mulla oli joskus se noparin johto väärinpäin siinä, mut ei varmaa tässä tapauksessa oon niin.
Siis mikä johto ja miten väärinpäin?
Emppu luultavasti tarkoitti että noparista vastaanottimelle menevän johdon liitin olisi väärin päin vastarissa.
Tuo vinkki elektroniikka spraystä kannattaa myös kokeilla.
Jos sattuu olemaan toinen servo niin senkin voi kokeilla vaihtaa.
Tai ainakin irroittaa servo johto vastarista jolloin saa selville lähettääkö lähetin kaasukanavalle signaalin rattia käännettäessä vai aiheuttaako sen joku muu.


Jep, just. Eli siis noparin johto väärinpäin vastarissa:D
EXC125

Poissa rage-ve

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #615 : 22.06.15 - klo: 20.53 »
Johtoja koitettu irroitella, mutta vakiokaluilla ei saanut kuin vastaanottimen päästä irti ja silloin menee häiriöön. Kyllästyin testailuun ja laitoin ohjain-vastaanotinparin ja uuden alturnin voimaservon tilaukseen. Luulisi noilla tokenevan?

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #616 : 01.07.15 - klo: 08.21 »
Tuli auto pitkästä aikaa  :tongue:

DRX VE Subarun  kopalla :cool:

Muutamia vuosia sitte taisin GTWarriorilta tällaisen ostaa, nyt ku eioo vuoteen ollu autoa ni oli jo aikakin ostaa:)

E: Viimeks jäis se 4s Setuppi kokeilematta, nyt pitää hommata 17mm hexit ja GTkumit että pääsee vetää isoo luisuu neljällä ässällä.

Jokin 2000kv combo kans, ehkä Orion
« Viimeksi muokattu: 01.07.15 - klo: 09.21 kirjoittanut emppu99 »
EXC125

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #617 : 01.07.15 - klo: 15.05 »
Testiajo suoritettu 2s. 3s latautuu..:)
EXC125

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #618 : 01.07.15 - klo: 18.17 »
Mukava peli!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #619 : 06.08.15 - klo: 22.33 »
Nastaa assu rallia/driftia ve-x subaruilla ja nvision akuilla, nyt tarjouksessakin btw.
Todella hauskaa.
« Viimeksi muokattu: 06.08.15 - klo: 23.56 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #620 : 06.08.15 - klo: 22.34 »
Meillä on päivittäin ollut sika hauskaa tossa lähiparkkiksella 11-vuotiaan kanssa ku ollaan driftattu kylkimyyryä rallirenkailla (ei drift renkailla). Asfaltissa on sopivasti pölyä joten se luistaa mainiosti. Yleisöäkin on päivittäin :) Ei voi kuin suositella. NVision 3700 akuilla ajoaikaa täysin riittävästi vaikka lukemista ei voisi ihan niin päätellä. Voihan noihin ne 7000 akut hommaa jossain vaiheessa  :grin:
« Viimeksi muokattu: 09.08.15 - klo: 21.31 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #621 : 16.08.15 - klo: 16.41 »
Tällästa hommaa aloiteltu
https://www.youtube.com/watch?v=XeunzlXjhcU
Vaimennetaan vielä keula kuvausautosta.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #622 : 17.08.15 - klo: 08.47 »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #623 : 17.08.15 - klo: 09.02 »
Hyvin noi menee asfaltillakin luisussa!
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #624 : 17.08.15 - klo: 09.22 »
juu kyl menee. foamitkin toimii hyvin. siis jos ei jaksa kumirenkaita ostella ja liimailla niin niillä pääsee helpolla ku ei ees tarvi sorvaa. ku on 2 kpl, niin paljon hauskempaa kuin yksin. ei olla yhtään säästelty ja autot vielä täysin ehjiä. harjattomat vesisuojatut sähköt plussaa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #625 : 17.08.15 - klo: 17.38 »
Oli väärä video linkki😜, tää piti laittaa
https://www.youtube.com/watch?v=-Vcqc69ZORQ
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hemmo79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #626 : 02.09.15 - klo: 18.11 »
Meillä löytyy kanssa yks fazer, hauska laite vaikka harjallinen onkin, vielä...

https://youtu.be/lpFieVh-lXQ

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #627 : 05.09.15 - klo: 15.50 »
Onko kukaan muuttanut GT2 polttista sähkökonversiolla siten, että polttiksen vaihteet ja jarrut säilyy ?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #628 : 26.01.16 - klo: 11.21 »
oon muuttanu. ei mainittavaa.. RC monsterista löyty sellanen kytkinkello jolla sai evolvan rattaat pinjonille
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #629 : 28.01.16 - klo: 20.51 »
Subuun vähä uutta vannetta, on toisenkin väristä mutta näistä nyt vaan kuva. Kori on kärsinyt molemmissa subuissa.





Kiitos 20 vuodesta!