Kirjoittaja Aihe: Kyosho VE sarjan autot  (Luettu 224027 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ipperu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #660 : 23.03.16 - klo: 11.32 »
Joo, miksipä ei. Itse ajelen aikalailla tuossa naapuripuistossa, mikä on aika laakea (ruohoa, hiekkateitä, parkkista, mutta ei pahasti syviä ojia) . Sinne kyllä mahtuu ja sitten naapurikoulun jalkapallo-hiekkakentällä ja viimeksi puiston pulkkamäessä tuli harrastettua Rallyllä pientä "hillclimbingiä" -se vasta oli nastaa hangenpäällä tykittää, ehkä 3cm lunta ja sen alla kantava hanki, jonka tenavat oli tampannut pulkilla ja stigoilla. Välillä olen käynyt meren rannalla Saunalahdessa ja Soukassa sudittelemassa Rustelerilla ja Spedellä, joita minulla ei enää ole.
« Viimeksi muokattu: 23.03.16 - klo: 12.57 kirjoittanut Ipperu »
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #661 : 23.03.16 - klo: 11.49 »
Ok hyvä!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #662 : 23.03.16 - klo: 12.04 »
Alkavan kevään kunniaksi lakaisin parkkiksen talven hiekoista jotta pääsin testaa autoja ulkosalla.

Positiivinen juttu tämä päivitys, dDrive 3000 antaa hyvin potkua Fazeriin. Kun turbo lyö päälle niin renkaat saa olla hyvin vanteille liimattu että pysyvät matkassa. Ja minulla on vieläpä kohtuullisen miedot Nvisionin akut.

Eli ei jätä kylmäksi veteraaniakaan. Suttauksessa on fun-factoria ja parkkis kilvanajo tulee olemaan hauskaa.

Vaikka Porsche näyttää pöydällä nätiltä (nätimmältä) niin ajossa tuo hopeinen mäcci on kaunis ilmestys. Matala aerodynaaminen linjakkuus tekee liikkeestä komean näköistä kultaisilla puolavanteilla ja varsin toimivaa sellasta.

Ostaisin toiseenkin macin mutta eihän noita mistään enää saa, oliko Hobbylinnasta tsägällä viimenen (discontinued #17547). Mikähän olis hyvä vähä vastaava uusi malli?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa pohjankukko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #663 : 04.04.16 - klo: 08.27 »
En tiedä osuuko oikeaan paikkaan, mutta ajattelin kokemuksia kirjoittaa.
Samaa fazer-pohjaa kun tuo dirt hog myös on.
Siitäkin on jo tullut peli, kun moottoriksi vaihtui Neon One, ja diffeihin tuli laitettua öljyt.
Laitteen mekaaniset äänet hiljentyivät kummasti, ja puskevan käytöksen sai pois.
Ja vieläkään ei ole paketti ollut kamalan kallis. Tosin yllätyksenä oli, että diffikoteloissa ei ollut tiivisteitä, ne piti vielä erikseen noutaa.
FullSpeedRC
Tekno EB410

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #664 : 09.04.16 - klo: 08.58 »
Kori päivitystä



Lisää tuolla http://rc10.fi/index.php?topic=95608.0
Kiitos 20 vuodesta!