Kirjoittaja Aihe: TULOKSET - Alue8 - Isomyyri  (Luettu 2772 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
TULOKSET - Alue8 - Isomyyri
« : 21.11.10 - klo: 18.00 »
Alue8   21.11 2010 Vantaa, PKSRCA / Myyri

TSM-10
A-Finaali
Pos   Name         Seura   tot.   K1   K2
1   Viljami Kutvonen   UAU   2   1   1   
2   Karri Salmela      UAU   4   2   2   
3   Lasse Ilvessalo         6   3   3   
4   Sami Salmela      UAU   8   4   4   
5   Tuomas Åfelt         10   5   5   

B-Finaali
1   Markus Åfelt         2   1   1   
2   Jukka Häkämies         5   3   2   
3   Tomi Saarinen         5   2   3   
4   Markus Aalto         8   4   4   
5   Matias Riekkinen      10   5   5   

TSP-10
A-Finaali
Pos   Name         Seura   tot.   K1   K2
1   Lasse Ilvessalo         4   1   3   
2   Markku Honkanen         7   5   2   
3   Jari Valkola      UAU   8   3   5   
4   Tuukka Tiainen         8   4   4   
5   Niko Lindvall      UAU   9   8   1   
6   Thomas Sojakka      UAU   10   2   8   
7   Niko Laineaho         12   6   6   
8   Aake Kutvonen         14   7   7   

B-Finaali
1   Ari Lappi      MMRc   3   1   2   
2   Petri Oksanen      MMRc   5   4   1   
3   Juha Menna      TUA   6   3   3   
4   Pekka Kuronen         6   2   4   
5   Jami Siren         11   5   6   
6   George Gustafsson      11   6   5   
7   Sami Takkinen      LahUA   14   7   7   

TSS-10
A-Finaali
Pos   Name         Seura   tot.   K1   K2
1   Joel Valander      RiiUA   3   2   1   
2   Jarno Halonen         5   3   2   
3   Petteri Jäntti         7   4   3   
4   Ossi Kaario         9   1   8   
5   Eetu Pesonen      LahUA   9   5   4   
6   Tuomo Otsavaara      UAU   13   6   7   
7   Petri Hoffman         13   8   5   
8   Juho Hattunen         13   7   6   

B-Finaali
1   Janne Löfgren         3   2   1   
2   Tino Eriksson         3   1   2   
3   Esa Sarkimo         6   3   3   
4   Antti Laurinkoski      8   4   4   
5   Ari Sarkimo         10   5   5   
6   Emil Marttinen         12   6   6   
7   Toni Rasku         14   7   7   

C-Finaali
1   Teemu Taivainen         3   2   1   
2   Tatu Taivainen         3   1   2   
3   Jona Oksanen      MMRC   6   3   3   
4   Altti Heikkinen         8   4   4   


WGT-10
A-Finaali
1   1   Tommi Wikstén      2   1   1   
2   2   Ilpo Koivisto   UAU   5   2   3   
3   4   Jari Virtanen      5   3   2   
4   5   Max Mört      8   4   4   
5   3   Tommi Turku      10   5   5   

Tasapisteissä paremmuusjärjestyksen ratkaisee finaali lähtöpaikka.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TULOKSET - Alue8 - Isomyyri
« Vastaus #1 : 21.11.10 - klo: 21.20 »
Kiitokset pekka the calacucolle, napelle, samille ja Nickelle järjestelyistä. Hauskaa oli vaikka finaalit  meni piparilleen omalta osalta. Noh ens kerralla sitten... Jäipähän auto ehjäksi ja alkoi heti finaalien jälkeen taas toimimaan. Omaa kädettämistä osittain. Kiitti myös muille WGT kuskeille hyvästä meiningistä...
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TULOKSET - Alue8 - Isomyyri
« Vastaus #2 : 21.11.10 - klo: 22.02 »
Kiitokset pekka the calacucolle, napelle, samille ja Nickelle järjestelyistä. Hauskaa oli vaikka finaalit  meni piparilleen omalta osalta. Noh ens kerralla sitten... Jäipähän auto ehjäksi ja alkoi heti finaalien jälkeen taas toimimaan. Omaa kädettämistä osittain. Kiitti myös muille WGT kuskeille hyvästä meiningistä...
Joo ISOOT kiitokset järjestäjille !!!

Meillä oltiin ihan hukassa säätöjen kanssa... Kisan jälkeen säädimme autoa "Artsin" avulla ja saimme autosta jo aika paljon paremman mutta vielä on muutamia kikkoja jäljellä :grin: Max testas vielä kisan jälkeen Nicken autoo ja nykäs sillä 12,4 ajan eli ei ollut huono sekään....
-Henry Mort

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: TULOKSET - Alue8 - Isomyyri
« Vastaus #3 : 22.11.10 - klo: 14.55 »
Kiitokset osallistujille, hyvä että riemua riitti.

Ei ollu sitten minun päivä ei. Suorittaminen oli enemmän ajelua, kuin ajamista. Tuli siinä yhden erän alussa "ajeltua" kilpakumppani suoraan varikolle, kun vetäsin täydellä vauhdilla Tuukan konttiin, sorry.

Itse kilpailusta sen verran, että ehkä tuomarointiin pitää tulevaisuudessa panostaa vähän enemmän, samoin ohjaajien pitää myös itse ymmärtää ajamisen tarkoitus, itseni mukaanlukien. Eilen oli joissain erissä enemmän tahtoa kuin taitoa. Ymmärrettävästi tuomaristolle on haastavaa tuomaroida joukkokolareita, koska homman "aloittajaa" on vaikea havaita, jos sellaista oli ylipäätään olemassa.

No eisiinmittää, voittajat tuli joka tapauksessa selville, siihen tuskin em. asioilla oli mitään vaikutusta, joten vilpittömät onnittelut heille ja kaikille muille hyvin pärjänneille ja ajaneille, me muut yritetään treenata lisää. Tämä Calacucco vetäytyy hetkeksi kuoreensa miettimään elämän (ja pikkuautoilun) tarkoitusta ja palaa entistä kovempana ja valmiimpana tuleviin taistoihin..
Flying Calacucco

Poissa Tuukka T

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TULOKSET - Alue8 - Isomyyri
« Vastaus #4 : 22.11.10 - klo: 16.13 »
Kyllä se on semmonen juttu että kun on niin tampio että parkkeeraa ajolinjalle, niin voi vain syyttää itseään bebapusuista. Lisäksi mulla on melko tumma auto, jota ei helposti sivusilmällä erota, joten otan Pekka mun omaan piikkiini sen mällin, ehdottomasti. Ja onneksi ei sattunut mitään fataalia, vain muovia meni.

Ihmetyttää tuo radan pito-ominaisuuksien muuttuminen. Eilen ei ollut kuin sopivasti pitoa kun vain päivää aikaisemmin pito oli suorastaan tautinen. Mikä on se tekijä, joka siellä vaikuttaa? Onko ne matot jo niin märät kisatilanteessa että pito heikkenee ja sitten kun taas kuivahtavat, pidot taas paranee?

Kivoja nää pienimuotoiset A8-kisat kertakaikkiaan. Kiitos kaikille Järjestäjille!
Löysin rantein...

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: TULOKSET - Alue8 - Isomyyri
« Vastaus #5 : 22.11.10 - klo: 16.53 »
Ihmetyttää tuo radan pito-ominaisuuksien muuttuminen. Eilen ei ollut kuin sopivasti pitoa kun vain päivää aikaisemmin pito oli suorastaan tautinen. Mikä on se tekijä, joka siellä vaikuttaa? Onko ne matot jo niin märät kisatilanteessa että pito heikkenee ja sitten kun taas kuivahtavat, pidot taas paranee?

Veikkaan, että yksi tekijä on ilman lämpötila. Kun isot ovet avattiin ja aulasta tuli hieman kylmempää, muuttui ajaminen jonkin verran, samassa lykyssä muuttuu suhteellinen kosteus, jolla varmaan on tekemistä myös asian kanssa. Myös se, että radalla kävellään päivän mittaan jonkin verran, vaikuttanee pito-olosuhteisiin.
Flying Calacucco

Poissa Matzku

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: TULOKSET - Alue8 - Isomyyri
« Vastaus #6 : 22.11.10 - klo: 17.01 »
Mukavat kisat oli taas.
Ilmottautumisessa plussaa kun pääsin ajelemaan, vaikka veljen nimi ilmossa, mutta ei sattuneista syistä päässyt ite ajamaan.
Vaikka ajothan meni vieraalla autolla aika metsään, mutta kivaa oli. :cool:

Kiitos järjestäjill.e.
Team Associated Tc6 | Team Riekkinen | Sanwa | SP | LRP | Rc-piste |

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: TULOKSET - Alue8 - Isomyyri
« Vastaus #7 : 29.11.10 - klo: 13.58 »

Mitä luokkaa olivat nopeimmat kierrosajat kisassa

TSM-10 taisi olla 11,1
TSP-10
TSS-10
WGT
C-12 ei ajettu, mutta minkälaisia ovat parhaat tiedossa olevat best lapit (BL)?

Teen pientä vertailua KyPakin viime viikonlopun kisoissa olleisiin luokkien välisiin nopeuseroihin. Siellä

LUOKKA  BL      ero
C-12   9,4   1,2 nopeampi kuin TSM
TSM-10   10,6   0,5 nopeampi kuin TSP
TSP-10   11,1   0,5 nopeampi kuin TSS
TSS-10   11,6   

Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi