Kirjoittaja Aihe: kysymyksiä bykky puolelle..  (Luettu 1775 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kysymyksiä bykky puolelle..
« : 02.01.04 - klo: 12.03 »
niin että onko semmonen merkki kun crono vai miten se nyt kirjotetaan onko se hyvä? onko kellään kokemuksia?

Mika R

  • Vieras
kysymyksiä bykky puolelle..
« Vastaus #1 : 02.01.04 - klo: 12.26 »
on, italialainen tossa kuvia http://www.ksp.it/rtorzi/Crono.htm
pitäs olla hyvä

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kysymyksiä bykky puolelle..
« Vastaus #2 : 02.01.04 - klo: 12.29 »
onkos tää merkki suosittu vai vähemmän suosittu onko menestyny tuolla crossi puolella mm tasolla?

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
kysymyksiä bykky puolelle..
« Vastaus #3 : 02.01.04 - klo: 12.51 »
Lainaus käyttäjältä: "!marco!"
onkos tää merkki suosittu vai vähemmän suosittu onko menestyny tuolla crossi puolella mm tasolla?

Viimevuoden kisoissa noita tais olla noin kolme kappaletta, 30-35:stä kisaajasta.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
kysymyksiä bykky puolelle..
« Vastaus #4 : 02.01.04 - klo: 13.04 »
Lainaus käyttäjältä: "!marco!"
onkos tää merkki suosittu vai vähemmän suosittu onko menestyny tuolla crossi puolella mm tasolla?


Maailmanmestaruudesta en osaa suoralta kädeltä sanoa, mutta ainakin useita Euroopan mestaruuksia ( mm. -98 ) ja useita maiden mestaruuksia on voitettu Cronolla.

Auto on ilmeisesti 1/8 -krossiluokassa maailmalla kolmanneksi yleisin Kyoshon ja Mugenin jälkeen. Suomessa tämä ei kuitenkaan ole kovinkaan yleinen merkki tällä hetkellä. Auto (RS01) on kuitenkin täysiverinen kilpa-auto, joten laadussa ja suorituskyvyssä ei pitäisi olla mitään ihmeempää ongelmaa.

Itsellä on tällä hetkellä hieman vanhempi malli (S'6 Super Light), josta ei myöskään ole oikeastaan mitään huonoa sanottavaa.

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kysymyksiä bykky puolelle..
« Vastaus #5 : 02.01.04 - klo: 13.59 »
kiitos vastauksesta ajattelin vain että isoveljeni kaveri suositteli minulle cronoa ja ajattelin nyt sitten tehdä siitä topiikin.. ja kysellä vähän autosta lisää kommentteja kiitos..  :mrgreen:

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
kysymyksiä bykky puolelle..
« Vastaus #6 : 02.01.04 - klo: 18.50 »
Eikös tuo S'6 Super Light ole jokseenkin suora kopio Kyoshon MP-5 tai 6? Itse ainakin olen sellaisen kuvan saanut.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
kysymyksiä bykky puolelle..
« Vastaus #7 : 02.01.04 - klo: 19.58 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Eikös tuo S'6 Super Light ole jokseenkin suora kopio Kyoshon MP-5 tai 6? Itse ainakin olen sellaisen kuvan saanut.


Kyllä varmaan samoja piirteitä on löydettävissä niin, kuin melkein kaikissa kyseisen luokan autoissa. Kyosho olisi varmaankin kuitenkin älähtänyt, jos heidän tekijänoikeuksiaan olisi rikottu.