Kirjoittaja Aihe: Maverick blackout 1/5 bensamörkö  (Luettu 11064 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JupeX

  • Jäsen
    • Profiili
Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« : 01.01.11 - klo: 16.47 »
Onko kellään täällä vielä kokemusta tuollaisesta http://http://www.modelsport.co.uk/?product_id=37994 ? Jokusen ulkomaan foorumin jutut lueskellut tässä ja tuohan voisi olla omiaan piha ja soramonttu revittelyyn,hintakin olis aika kohdillaan verrattuna esim fg:n nelivetomalleihin.

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #1 : 01.01.11 - klo: 17.26 »
Josstain kans olen lukenut tuosta autosta että on "reeprändätty" red cat racingin bensa monsu isommalla koneella. Näyttää tuossa yhdessä kuvassa että olisi muoviset rattaat (ainakin jotkut). Melko muoviselta näyttää muutenkin.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa OklaMokla

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #2 : 01.01.11 - klo: 18.36 »
Rattaat näyttää kiinamuovilta, uskon että on ihan hyvää laatua, kuten kaikki HPI:n autot.
129otAd6tFm9YghjjSeMmb8QtdxHMvKdda

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #3 : 01.01.11 - klo: 19.00 »
Eihän tämä itseasiassa ole hpi:n tekemä, vaan redcat racingin rampage mt. Ovathan nuo ostajat briteissä ollut ihan tyytyväisiä, näin minun englannillani :lol:.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #4 : 01.01.11 - klo: 19.57 »
En kyl lähtis tuohon hintaan tilaileen red shittiä..
750€ + postit.. Ei paljoo tarvi lyödä enempää rahaa tiskiin, niin saa jo autonkin..

MM. Nutech MegaMonster, ja taatusti kestää sikaa enempi.
Ja osat löytyy suoraan Suomesta..

Kesän mittaan katselin yhden red catin toimia, eikä pitkiä aikoja pelittänyt, aina jostain porsi ko auto.

no, kaikki tavallaan.. :evil:
son loppu ny.

Poissa jepulis222

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #5 : 02.01.11 - klo: 12.53 »
Eihän tämä itseasiassa ole hpi:n tekemä, vaan redcat racingin rampage mt. Ovathan nuo ostajat briteissä ollut ihan tyytyväisiä, näin minun englannillani :lol:.
Mulla ois semmone kutina et noi maverick autot valmistetaan hpi tehtaalla koska ainakin toi hpi:n brittien "tukikohdassa" myydään myös noita maverickeja. (Tossa linkki: http://www.hpiracing.co.uk/catalogue.php?pg=CPEF:police:

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #6 : 02.01.11 - klo: 21.10 »
En kyl lähtis tuohon hintaan tilaileen red shittiä..
750€ + postit.. Ei paljoo tarvi lyödä enempää rahaa tiskiin, niin saa jo autonkin..

MM. Nutech MegaMonster, ja taatusti kestää sikaa enempi.
Ja osat löytyy suoraan Suomesta..

Kesän mittaan katselin yhden red catin toimia, eikä pitkiä aikoja pelittänyt, aina jostain porsi ko auto.

no, kaikki tavallaan.. :evil:


red catin heikkois on suomessa sen osien saatavuus ja niiden tulo suomeen jos ammerikasta tilaa.
menee parista viikosta kuukauteen.
osat on ainakin halpoja.
en lähtis kuitenkaan yhden "cuppi rampan" mukaan autoa arvostelemaan sen heikkoidesta :wink:
TRKMANS racing

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #7 : 02.01.11 - klo: 21.22 »
En kyl lähtis tuohon hintaan tilaileen red shittiä..
750€ + postit.. Ei paljoo tarvi lyödä enempää rahaa tiskiin, niin saa jo autonkin..

MM. Nutech MegaMonster, ja taatusti kestää sikaa enempi.
Ja osat löytyy suoraan Suomesta..

Kesän mittaan katselin yhden red catin toimia, eikä pitkiä aikoja pelittänyt, aina jostain porsi ko auto.

no, kaikki tavallaan.. :evil:

...ja mitä vähän vettä myllyyn..

täälläpäin kävi semmonen n.5 tankkii ajettu alu-nuudeli mikä ei kyllä ollu mikään nugetin taidonnäyte mistä porukka yleensä hehkuttaa. :undecided:
TRKMANS racing

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #8 : 06.01.11 - klo: 16.53 »
En nyt jaksa oikeen tuohon tarttua, kun itsellä ei ole Faktaa suuntaan tai toiseen.

Mutta kyllähän meidän kaikkien kannattas ajaa MCDeellä, se on kummiski parhautta.


BTW, ja kyllähän redkatti on suomessa edustettu merkki, joten ei luulisi osien kanssa olevan ongelmia.
/ Jere Siirilä

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #9 : 06.01.11 - klo: 20.01 »
Mistä muka saa redkätteihin varaosia kun en ole mielestäni missään nähnyt?
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #10 : 06.01.11 - klo: 20.11 »
..viron pojilta olen saanut apuja rampan osien saamisessa.
toinen niistä kirjoittelee nim. v555
osaa hyvin suomea ja on reilu,ok tyyppi.
ainakin on aina auttanut minkä on pystynyt, tilauksissa yms.
TRKMANS racing

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #11 : 06.01.11 - klo: 23.24 »
Mistä muka saa redkätteihin varaosia kun en ole mielestäni missään nähnyt?
hobaoshopista kannattaa kysyä. Tässä oma korteni kekoon........... muutkin voi täyttää offtopicilla tämän keskustelun.  :police:

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #12 : 12.01.11 - klo: 08.38 »
Pakkohan minunkin oli aiheeseen tutustua, ja pakko on sanoa: Jos tuossa on hitusenkaan HPI.ta, niin olen kyllä todella pettynyt!!!  Innolla odotellut, että minkäköhänlainen olisi HPI.n 1:5 4X4 RC auto.. Ja tämmöistä tarjotaan  :cry:.  Tutkiskeltuani autoa "tarkemmin", löysin NIIN monta omasta mielestäni heikkoa kohtaa että en edes uskaltaisi ajaa sitä sillä sunnuntaiajotyylillä mitä nyt olen tottunut köröttelee  :shocked:. Toivottavasti auto on kestävämpi kuin miltä näyttää. Tämä on sitten vain minun mielipide!! jos joku tällaisen ostaa, niin olisi kiva kuulla mielipiteitä ajojen jälkeen.

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #13 : 12.01.11 - klo: 11.58 »
Eihän tämä itseasiassa ole hpi:n tekemä, vaan redcat racingin rampage mt. Ovathan nuo ostajat briteissä ollut ihan tyytyväisiä, näin minun englannillani :lol:.
Mulla ois semmone kutina et noi maverick autot valmistetaan hpi tehtaalla koska ainakin toi hpi:n brittien "tukikohdassa" myydään myös noita maverickeja. (Tossa linkki: http://www.hpiracing.co.uk/catalogue.php?pg=CPEF:police:



..kaippa niillä on menny paketit ja tarrat sekasin tän auton kanssa koska  tämä auto näyttää paljon enemmän hpi:n bajalta kuin maverick. :lol:
http://www.nitrorcx.com/51c882-barca-aa-green.html
TRKMANS racing

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #14 : 12.01.11 - klo: 20.18 »
Eihän tämä itseasiassa ole hpi:n tekemä, vaan redcat racingin rampage mt. Ovathan nuo ostajat briteissä ollut ihan tyytyväisiä, näin minun englannillani :lol:.
Mulla ois semmone kutina et noi maverick autot valmistetaan hpi tehtaalla koska ainakin toi hpi:n brittien "tukikohdassa" myydään myös noita maverickeja. (Tossa linkki: http://www.hpiracing.co.uk/catalogue.php?pg=CPEF:police:
4WD Barca...aika mielenkiitoisen näköinen auto ja vielä nelikko..Minkähänlaista materiaalia lie perät ja voimansiirto


..kaippa niillä on menny paketit ja tarrat sekasin tän auton kanssa koska  tämä auto näyttää paljon enemmän hpi:n bajalta kuin maverick. :lol:
http://www.nitrorcx.com/51c882-barca-aa-green.html
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #15 : 13.02.11 - klo: 13.46 »
On vähä vanha aihe mutta jos et ole jupex ostanut vielä sitä "monttulelua" niin eikö tuo carson gas devil olisi omiaan siihen ainakin hintansa puolesta? tossa vielä linkki http://www.rc-car-online-shop.de/Carson+Gas+Devil+4x4-+1+St-.htm . oon ainakin itse kuullut kehuttavan autoa.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #16 : 13.02.11 - klo: 13.55 »
Edustan kauppaminänä tuon auton valmistajaa, ne ketkä tuosta autosta hyvää puhuu, niin saa puolestani tarkistaa lääkityksen.

Mutta ei muutaku siitä kauppaa hieromaan, kauppaminäni kyllä myy tuohon varaosat ja auton tuntien kannattaa tulla paksun lompakon kanssa osakaupoille, niin saadaan pidettyä em katiska ajossa...
/ Jere Siirilä

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #17 : 13.02.11 - klo: 14.01 »
On vähä vanha aihe mutta jos et ole jupex ostanut vielä sitä "monttulelua" niin eikö tuo carson gas devil olisi omiaan siihen ainakin hintansa puolesta? tossa vielä linkki http://www.rc-car-online-shop.de/Carson+Gas+Devil+4x4-+1+St-.htm . oon ainakin itse kuullut kehuttavan autoa.

Itseäni lainaten, netistä löytynyt tieto on AINA totta. :laugh:
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #18 : 13.02.11 - klo: 14.03 »
Juuri näin.  :police:

Osakauppiaathan kyllä kehua voi tuota autoa, pitää mukavasti leivän syrjässä kiinni, mut loppukäyttäjä harvemmin on samaa mieltä.
/ Jere Siirilä

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #19 : 13.09.11 - klo: 16.40 »
Rattaat näyttää kiinamuovilta, uskon että on ihan hyvää laatua, kuten kaikki HPI:n autot.

Näkyy noita rattaita saavan teräksisenäkin...Maverick / Daves Motosport

Katsellut jonkin aikaa näitä bensa-autoja ja tämä Maverick MT /Redcat MT on aika kiinnostava.

Eihän se tietysti mikään Pro-laite ole, mutta hinta/laatu suhde voisi riittää vaapaamuotoiseen suditteluun montulla ja pellolla...HPI Baja on tietty hieno, mutta se ei vaan oikein vastaa hakuani...pitää olla enempi Monsteri tyyppinen ja ehdottomasti 4-veto.

Vaihtoehdot ovat siis lähinnä MCD Monster V4 ja kyseinen Maverick/Redcat MT...

Kysynkin onko kukaan päässyt kokeilemaan tai peräti omistaako kyseisen laitteen, kokemuksia ???



MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #20 : 14.09.11 - klo: 19.07 »
Mitä nyt videota katsellut tästä autosta, niin on laiskan ja tylsännäköistä menoa, kestävyyskään ei taida olla parasta luokkaa.

Nutechilla on monsua myös "Nutech MegaMonster" ja videoiden perusteella kestää kunnon bashinkia.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #21 : 16.09.11 - klo: 21.18 »
Pelkkien videoiden perusteella aika huono arvioida...eipä tuota toisaalta ole hirveästi haukuttukaan mitä olen foorumeita selaillut.

Toisessa topicissa mainittu Nutech XT5 on kyllä hieno ja juuri sellainen kun etsinnässäkin, mutta hintakin lienee ihan eri planeetalta...tuskin irtoaa pelkkä autokaan 2 tonnilla + moottori ja radiolaitteet siihen päälle...olisihan se toki hieno.

Mitenkähän kyseisen Nutech:n hankinta yleensä onnistuu Suomessa/Suomeen ??? Firman nettisivut ei ainakaan toimi kunnolla...
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa Nutechracing.fi

  • Veteraani
    • Profiili
    • Nutechracing.fi
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #22 : 16.09.11 - klo: 21.23 »
Toisessa topicissa mainittu Nutech XT5 on kyllä hieno ja juuri sellainen kun etsinnässäkin, mutta hintakin lienee ihan eri planeetalta...tuskin irtoaa pelkkä autokaan 2 tonnilla + moottori ja radiolaitteet siihen päälle...olisihan se toki hieno.

Mitenkähän kyseisen Nutech:n hankinta yleensä onnistuu Suomessa/Suomeen ??? Firman nettisivut ei ainakaan toimi kunnolla...

Mulla ei valitettavasti ole tässä käsillä XT5 tarkkaa hintaa, kun seo vielä niin uusi tuote ja vasta tuotannossa.
Enivei, RTR mallinahan se menee.


Jos firman sivuilla tarkoitat www.nutechracing.com , niin niissä on hankala bugi tietyillä selaimilla.
Jos firman sivuilla tarkoitat www.smoosmoo.com , paikoitelen ovat hidastelleet, reklamoinut palveluntarjoajalle ja siellä on kuulemma kaikki kunnossa.

Voin tarkistella XT5 hintaa kyllä.


edit:
Laitoin tehtaalle kyselyä hinnoittelusta tuon tiimalta.
« Viimeksi muokattu: 16.09.11 - klo: 21.28 kirjoittanut SmooSmoo »
/Hanno Kruus
 www.nutechracing.fi

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #23 : 16.09.11 - klo: 21.39 »
NutechRacing:n sivuja tarkoitin...selaimena on tämä vatun Firefox 6 jotain, joka tuntuu olevan kyllä ihan P:stä..  :angry:

Jaa, löytyi sitten edustajakin Suomesta Nutech:lle...oikein hyvä...vai vasta tuotannossa tuo XT5-malli, no kiinnostaa kyllä kun tulee myyntiin.

Olisi hienoa jos saisit selville edes hintaluokan jossa liikutaan...pelkään vaan että se on vähän turhan korkea.



MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick blackout 1/5 bensamörkö
« Vastaus #24 : 22.10.11 - klo: 16.32 »
Rattaat näyttää kiinamuovilta, uskon että on ihan hyvää laatua, kuten kaikki HPI:n autot.

Tässäkin on nykyään metallirattaat vakiona ja niitä on saatavilla myös eri välityksillä.

Varaosa ja hop-up osiakin näyttää olevan tarjolla Saarivaltakunnassa ihan kivasti ja lisää tulossa :cool:
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*