Kirjoittaja Aihe: NFL ja Urheilukanava  (Luettu 2150 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
NFL ja Urheilukanava
« : 10.01.11 - klo: 11.32 »
Onko muita sohvaperunoita jotka seuraavat jenkkifutisliiga NFL-pelejä ? Itse olen junnusta asti ollut kinnostunut lajista ja tulipa peliä useampi vuosi pelattuakin divarissa. Nyt kun vuosi vaihtui ja uudet kujeet tulivat oli mukava huomata että urheilukanava toi jenkkifutiksen mukanaan. Jopa Sport pro 2 näyttää suoria lähetyksiä NFL-peleistä, mutta jos haluaa kaiken ilon irti kannattaa kanavapaketti olla hommattuna. Nyt on muutama yö mennyt valvoessa ja kytätessä pelejä, tosin ne kostautuvat näin seuraavana päivänä =D. Onko muita lajia seuraavia ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Jepe1

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: NFL ja Urheilukanava
« Vastaus #1 : 12.01.11 - klo: 20.24 »
Minä olen kiinnostunut Jääkiekosta.  :mrgreen:
Hpi Savage Flux 2350

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: NFL ja Urheilukanava
« Vastaus #2 : 12.01.11 - klo: 20.43 »
Itse 18 vuotta Jenkeissä asuneenä olen pelin suuri fani.

Olin kavereiden kanssa 7 vuotta New England Patriotsien kausilippu jonotuksessa. Mä muutin takasin Eurooppaan 2 vuotta ennen kun kaverit sai liput. Sieltä tulee usein tekstiviestäjä siitä kuka siinä 'mun' penkillä on.

Mun mielestä paras tapa seurata matseja on NFL Game Pass internetin kautta.

- Saa itse valita minkä pelin/pelit haluaa katsoa.
- Alkuperäset ammattimaiset Jenkki selostajat.
- Matsit tulee HD lähetyksenä.
- Ja tosi suuri plussa on, että voi kattoa matseja jälkikäteen arkistosta, jos ei jaksa keikkua pystyssä kello 4 maanantai aamuna.
- Arkistosta voit tietysti kattoa vaikka vain matsin vikan neljänneksen jos on kuullut, että se oli tosi hyvä.


Nyt näyttää taas kausi hyvälle Patriottejen kannalta. Jos pääsee Super Bowliin niin matsin jälkeinen maanantai on jo sovittu töistä vapaaksi.

T: Pats Fan
 
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: NFL ja Urheilukanava
« Vastaus #3 : 12.01.11 - klo: 20.45 »
Minä olen kiinnostunut Jääkiekosta.  :mrgreen:

Jos änäristä tykkää niin ESPN HD näyttää Canalilla paljon matseja ja ihan normi aikaan eli ei tarvii yöllä valvoo ja kuvahan on tietty niin laadukas kuin vaan voi kuvitella olevan

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa J.J.A

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: NFL ja Urheilukanava
« Vastaus #4 : 13.01.11 - klo: 22.02 »
Superbowlit on ollu Pakko seurata viimeiset 9-vuotta :evil: Kuis muuten Superbowlit tänä vuonna tulisko ne jostain suomi kanavalta suorana, mitään tietoo kellään? Lähes kaikki pelit tulee seurattua mitä nyt kerkee ja jaksaa. :laugh:
« Viimeksi muokattu: 13.01.11 - klo: 22.55 kirjoittanut J.J.A »
B44 / Dnano /Xray T3 11&T2 008

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: NFL ja Urheilukanava
« Vastaus #5 : 14.01.11 - klo: 02.18 »
Mä luulisin että urheilukanava näyttää superbowlin. Toinen asia sitten että tuleeko se tuolta pro1 joka on maksullinen vai pro2 joka on ilmainen. Nyt tulevana sunnuntaina tulee pro2 kaksi NFL-peliä, eli siis näkyy ilmaiseksi. JSJ Patrioteilla on kyllä kova joukkue pystyssä. Itse pidän kovasti Adam Vinatierin potkuista, varmaan NFL parhaimmistoa ellei paras. Myös Tom Brady kuuluu omiin suosikkeihin. Itse kuulun Packers-kannattajiin.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: NFL ja Urheilukanava
« Vastaus #6 : 17.01.11 - klo: 12.22 »
No huh huh Jetsit pudotti Patriotsit sitten jatkosta  :shocked: . Yllättävän kova joukkueen on Jets punonut pystyyn. Patriotsien Tom Brady alkoi saada juonesta kiinni liian myöhään, sinänsä sääli sillä olisi toivonut tiukkaa matsia. Ja korjaus tuohon edelliseen, elikkä Vinatierihän pelaa nykyään Colteissa ei siis Patriotsissa.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: NFL ja Urheilukanava
« Vastaus #7 : 17.01.11 - klo: 22.56 »
Jep. Vaikeaksi meni pelaaminen Patrioteilla.

Ne on melko usein kauden aikana päässy pelaamaan johtoasemasta. Nyt tuli painetta päälle koko ajan, ja tappiolla ollessa tuli jotenkin semmosta yli-yrittämisen tuntua hyökkäys peliin.

Puolustus oli kanssa paineen alla ja teki virheitä.

Ensi kaudella taas uutta matoa koukkuun. Nyt ottaa päähän.

Joo Vinatieri lähti jo muutamia vuosia sitten Kolttosiin.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: NFL ja Urheilukanava
« Vastaus #8 : 17.01.11 - klo: 23.49 »
Jetsin pulustus blitzas aika kovasti ja saivat Bradya säkitettyäkin yllättävän monta kertaa. Packers,Bears,Jets ja Steelers taistelee siis Superbowl paikasta. Lauantaina selviää otteluparit
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx