Kirjoittaja Aihe: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?  (Luettu 5318 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Tuli hommattua tuommonen "puolitietokone":
http://www.mulletoi.com/shop/haku/prod__5432_mytab_-_kosketusnayttotietokone

Vähän kuten applen ipad, muttei niin hyvä ja eräänlainen kinkkimalli, anyway.
Käyttöjärjestelmänä android ja versio 2.1, mutta tökkii, kaatuu, ei toimi...
Googlettamalla löytää vaan negatiivistä palautetta ko. järjestelmästä, eikä
ratkaisua ongelmiin, poimittu linkki: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-244/android_market_brobleema_huwaei_u8800-880932/#postcomment

Omassa vermeessä itse laite toimii, mutta käyttis ei:
- ei anna päivittää tulee kaatumisilmoitus
- ei anna palauttaa tehdasasetuksia, kaatuu
- ei pääse android markettiin, josta saisi paljon hyötyilmaisohjelmia
- ä-ö kirjaimia ei ole löytynyt ja kirjasinpäivitys yllätys yllätys kaatuu

Syypää on android, mitä googlen kautta lueskelin, mutta mistä apu?

Itse laitteesta:
+ sopivan kokoinen
+ kuvanlaatu kiitettävää
+ videontoisto ja laatu kiitettävää
+ äänenlaatu kiitettävää
+ nettisurffaus helpohkoa
+ sormi/kynä kosketusmahdollisuus

- näyttöön asetettavan taustakuvan skaalaus outo, ei mene rajauksen mukaisesti
- ei ihan applen tasoinen kosketusnäyttö (vertailuna applen touch)
- akunkestoksi luvataan 4-5 tuntia, mitenköhän laskettu kun oma ei kestä kahtakaan?

Se mihin itse tätä käytän menee pitkälti tehtyjen rc-videoiden katsomiseen/näyttämiseen,
kuten kuviinkin. PDF ohjelmaa tähän kaipaan, sitten voisi työjututkin esitellä tämän kautta,
sillä näytöstä näkee yllättävän hyvin 7" koollakin. Lisäksi kun tähän käyttikseen on saatavilla
liki 100 000 ohjelmaa, niin jonkin sortin tekstinkirjoitusohjelma, PDF-tuki, ä-ö kirjaimet ja
samantyylin hyötyohjelmat olisivat poikaa.

Jos joku nero osaa neuvoa tuon androidin kanssa /kokemusta puhelin/läppäri/mikro tasolla käyttiksestä,
niin pankaas tietoa ja kommenttia tulemaan.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?
« Vastaus #1 : 17.01.11 - klo: 19.19 »


Vähän kuten applen ipad, muttei niin hyvä ja eräänlainen kinkkimalli, anyway.
Käyttöjärjestelmänä android ja versio 2.1, mutta tökkii, kaatuu, ei toimi...
Googlettamalla löytää vaan negatiivistä palautetta ko. järjestelmästä, eikä
ratkaisua ongelmiin

No jos "oikeat", toimivat tabletit maksaa järjestään 500 euroa ja yli, niin mitä tuolta voi odottaa?

Vaikka hienosti on ulkoasu ainakin etupuolen kohdalta kopioitu nappulaa myöten, niin taitaa siellä ipadin sisällä sykkiä vähän eri tahtiin.

Valitamme ostosta kuitenkin, näihin ei pitäisi kenenkään sortua niin ei ne kinkitkään kauan jaksaisi näitä väsätä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?
« Vastaus #2 : 17.01.11 - klo: 19.34 »
Kun ongelma ei ole laitteen, vaan käyttiksen... mikä sitä auttaisi?
Noita androidin ongelmia pilvin pimein google täynnä, puhelimissa, mikroissa ja muissa.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?
« Vastaus #3 : 17.01.11 - klo: 21.46 »
Testaa muroa tai android finlandia josko löytyis apu. Jos ei niin palauta vekotin kerran ei hoida noita perus juttuja mitä pitäisi?

Koska täällä ei omaa droidi triidiä ole niin kaipa ks. vehkeistä voi turista tässäkin lirpakkeessa?

Tossa viime vuoden puolella kun oli saunalahdelta poskettoman ja rajattoman välillä oleva kytky tarjous niin tuli tartuttua itekkin droidi luuriin. ZTE blade + rajaton (nopeus ja siirto) dataliittymä norppa+ hintaan 7e/kk ja 24kk soppari. Poskettoman tuosta tekee jo se, että normisti tuo rajaton mobiili netti maksaa sen 10e/kk ja nyt sai luurin kylkeen.

Aikasemmin olin elänyt N95:sella ja sen verta oli luuria tuunattu, että navigaattori oli asennettu muuten soittoäänenäkin oli ollut 2v nokia tune :). Eli lievästi olin skeptinen, että tekeekö tollasella kikkareella yhtään mitään, mutta kun hinta oli niin halpa niin pakko sitä oli kokeilla. Ei voi muuta sanoa kun leukaloksahti auki mihin kehitys on mennyt näiden mobiilivehkeiden osalta. Aivan uskomattoman monipuolinen laitos ja androidikin on todella näppärä käyttis. Ainoita kerpeleitä satelee kilop*skasta kamerasta varsinkin kun sitä tulisi käytettyä, mutta kaikkea ei voi markalla saada. Luonto ei anna periksi maksaa triploja lisää paremmasta kamerasta.

Jotta ei voi kun suositella luurin päivitystä moiseen vehkeeseen vaikkei olisikaan sitä kännyä hiplaavaa kansaa.

Poissa Falconi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?
« Vastaus #4 : 17.01.11 - klo: 22.01 »
Vaikuttaapa oudolta sillä itse olen lukuisia andoird laitteita käyttänyt ja aina olen ollut tyytyväinen kun kaikki pelaa niin kuin pitää. Paitsi samsungin galaxy s toimi hitaasti ja tökki, mutta se johtuu itse samsungista koska se on tehnyt itse omat huonosti koodatut ohjelmat androidin päälle ja halunnut käyttää hidasta omaa tietojärjestelmää. Heti kun poisti samsungin omat ohjelmat ja asensi pelkän androidin sekä päivitti tietojärjestelmän linuxeista tuttuun ext4 niin johan alkoi pelata.

En ymmärrä miksi laitevalmistajat haluavat sekoittaa jo toimivan järjestelmän omilla softillaan ym, kun kaikki olisi jo valmiiksi tehnyt ja kaikki tämä vain siksi, että ulkoasu olisi erilainen.

Joten epäilen vahvasti, että nyt on raudan ja käyttiksen kanssa jokin yhteensopimattomuus ongelma. Tai laitteen valmistaja on tunkenut laitteen täyteen jotain omaa bloatwareensa ja koodannut softansa huonosti.
TAMIYA TT-01 -budget drifter?-
TorchE

Poissa kimantero

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?
« Vastaus #5 : 17.01.11 - klo: 23.10 »
ei androidissa mitään vikaa ole HTC:ki toimii vallan mainiosti. Toimimattomuus johtuu vain siitä että valmistaja ei ole osannut koodata sitä ko. laitteelle.

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?
« Vastaus #6 : 18.01.11 - klo: 12.00 »
ei androidissa mitään vikaa ole HTC:ki toimii vallan mainiosti. Toimimattomuus johtuu vain siitä että valmistaja ei ole osannut koodata sitä ko. laitteelle.

mitä en minäkään yhtään ihmettelisi kun kerta kinkki on kyseessä  :police:
pöö

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?
« Vastaus #7 : 21.01.11 - klo: 17.08 »
Sen verran surkee kapine, että lähtee palautuksen takasi.

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?
« Vastaus #8 : 07.02.11 - klo: 19.14 »
Kellään kokemusta Samsung galaxy tabista?
Ja vielä androidiin liittyen, jos jollain on puhe-elin ja siinä Android 2.1 niin kannattaa aika pikapikaa päivittää 2.2 :een.
Teho ero on huomattava! :wink:
Mulla on nyt se saunalahden tarjoama zte blade ja 15 megan netti, kellään muulla?
Passiivista harrastelua

Poissa kimbledon

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?
« Vastaus #9 : 08.11.11 - klo: 20.18 »
olisiko kenelläkään tietoa mistä saisi samsung Galaxy S wifi 5.0 ladattua hyviä pelejä?  kun tuli ostettua huuto.netin kautta uutena :roll:
myydyt autot: Mugen MTX-3 , HPI Hellfire
Projektit: SVM MK5 (bensa)

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: MyTab & Android käyttöjärjestelmä - problematiikkaa?
« Vastaus #10 : 08.11.11 - klo: 21.13 »
olisiko kenelläkään tietoa mistä saisi samsung Galaxy S wifi 5.0 ladattua hyviä pelejä?  kun tuli ostettua huuto.netin kautta uutena :roll:

Olisko android marketista  :wink: :wink:
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT