[/quote]Noi on ihan höpö höpöä.. Kaikki on surkeita ja kaikki on parhaita.. yleensä vaan ne hyvät kommentit jää kirjoittamatta

Eiks toi Novakkikin ole 550 kokoinen ? Jos on niin tervetuloa kerhoon

Kerro mitä teit että sait kiinni kun ei mene normaalilla tavalla pituutensa takia

[/quote]
Kyl lueskelin ihan täältä RC10:ltäkin et noit nopareita on grillannu, mut koetan olla optimistinen, vaikka en fordin koria vielä tilannukkaan tohon.. ;)
Mutta siis, itsehän käsitin että 550 kokoluokan koneen pitäs mennä tuohon heittämällä (ainakin specseissä väitettiin tätä luokkaa soveltuvaksi), jos ei, niin onneks on dremel. kyl sitä jotain aina yks pien pelle peloton keksii, ja pitäs viel olla ihan kisalaillinen kone.
Motista en tiedä, mutta tuo Novakin Havoc Pro SC -säädin kyllä on temppuillu ihan kotimaassakin useammalla eri kuskilla, joten kannattaa olla takuuasiossa tarkkana jos oma säädin oikuttelee.
Tuo nelkku-Asso on vissiin suhteellisen peräpainoinen auto varsinkin painavalla 550-koneella. Moottorihan on sijoitettu selvästi taaemmas kuin esim. Losissa, Durangossa tai Team C:ssä. Kannattanee kokeilla lisäpainojen lisäämistä eteen kun setuppia alkaa hieromaan.
Joo kyllä siitä painava tulee mutta se on sitä kyllä muutenkin. Joten itse ainakin olen tykännyt tuon kokoluokan moottorista kun jaksaa autoa liikuttaakin. Oma Castlen 4Pole meni kyllä todella vähällä hieromisella paikalleen mutta joku Novakin 550 motin takia tarvii ainakin Youtuben videoiden mukaan jyrsii paljon. Jos omaisin Saddlet niin ajaisin niillä mutta kun mun toinen auto ei sellasia käytä niin mun ratkaisu on ollut ajaa pötköillä molemmissa. Sekin siirtäis hieman painoa edemmäksi.
Oma auto kyllä hyppää hyndästä tasapainoisesti mutta säätämistä säätämistä kun painoa on paljon takana 
Muistelen kattoneeni että tuo Novak Havoc on kolmetolppanen, tai sitten käsitin räjäytyskuvan väärin.
Mutta joo, takapainon takia itekkin meinasin et jotain pientä painopalaa vois lykätä keulaan, kattoo nyt miten toi pysyy räpylässä ensiajoilla. Satulaa itsekkin harkitsin mutta Drifteri kun menee 2s Hard case lipoilla (vampire racing 7400mah, 2S 70c) niin koettas samat sit saada toimimaan tässäkin.
Muuten tilanne update, Tower hobbies lähetys olis jo suomessa, mutta kerpele kun tullin innokas Tarmo sitten nappas laatikon linjalta, ja nyt pitäs keksiä 90eur alvimaksuja, ei tullutkaan niin halpa kippo kun suunnittelin