Kirjoittaja Aihe: Team Associated SC10 4x4  (Luettu 214236 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #720 : 19.05.14 - klo: 15.31 »
Ajatko sä gargoth kisaa assollasi? jos et niin merkkiuskollisuus kunniaan ja ostat asso SC8.2e!
Perustuu rc8 polttisalustaan eli on järeä, kestävä, nopea ja hauska. Ei tarvii lisäpalikkaa, mut löytyy tarvittaessa vaikka mitä. Mulla on sellanen ja aivan mainio peli, nyt täys huollon aika kahden kesän jälkeen, mutta ei tulis mieleenkään luopua tästä pelistä.
Lähinnä kerhokisoissa tulee ajeltua itsensä kehittämisen merkeissä (eli ajoharjotteluna) ei tää viel räpylässä pysy tarpeeks hyvin :D
Oon crossia kyl harkinnu mut kyl jotenki nää shorttikset pitää mua enemmän otteessaan =)
Ettei ihan mee offtopiciks ni meinasin laitella tälläsen palan tilauksee seuraavaks.

Kyllä, koneistettua alumiinia ja keskipala runkoon, itsellä sen verran potkua tos vehkees et tuntuu että toi runko on vaan liian kevyt tehoihin nähden ja vähän sen takia holtiton ajeltava.  :grin:


Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #721 : 19.05.14 - klo: 15.40 »
Tota omaanikin harkitsin kun jeesaa kuulemma aikalailla ja saa sen tuenkin vekka  :azn: Toki en ole havainnut että olis löysä ilman sitäkään..

Mistä ajattelit tilata ?

Pitää auto saada tip top kuntoon että saa Maxxia haastaa kesällä Lavangossa.. toisaalta luulen että meitsi jää kakkoseksi  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #722 : 19.05.14 - klo: 15.45 »
Ajatko sä gargoth kisaa assollasi? jos et niin merkkiuskollisuus kunniaan ja ostat asso SC8.2e!
Perustuu rc8 polttisalustaan eli on järeä, kestävä, nopea ja hauska. Ei tarvii lisäpalikkaa, mut löytyy tarvittaessa vaikka mitä. Mulla on sellanen ja aivan mainio peli, nyt täys huollon aika kahden kesän jälkeen, mutta ei tulis mieleenkään luopua tästä pelistä.
Lähinnä kerhokisoissa tulee ajeltua itsensä kehittämisen merkeissä (eli ajoharjotteluna) ei tää viel räpylässä pysy tarpeeks hyvin :D
Oon crossia kyl harkinnu mut kyl jotenki nää shorttikset pitää mua enemmän otteessaan =)
Ettei ihan mee offtopiciks ni meinasin laitella tälläsen palan tilauksee seuraavaks.

Kyllä, koneistettua alumiinia ja keskipala runkoon, itsellä sen verran potkua tos vehkees et tuntuu että toi runko on vaan liian kevyt tehoihin nähden ja vähän sen takia holtiton ajeltava.  :grin:

Toi on makee toi alurunko palikka. Luulis sähköjenkin jäähtyvän paremin kuin muoviammella.

Ja tarkennuksena vielä että sc8 siis on short course auto, 1/8 kokoinen vaan.. kun mainitsit että olet krossiakin harkinnut.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #723 : 19.05.14 - klo: 15.47 »
Tota omaanikin harkitsin kun jeesaa kuulemma aikalailla ja saa sen tuenkin vekka  :azn: Toki en ole havainnut että olis löysä ilman sitäkään..

Mistä ajattelit tilata ?

Pitää auto saada tip top kuntoon että saa Maxxia haastaa kesällä Lavangossa.. toisaalta luulen että meitsi jää kakkoseksi  :grin:

https://www.tqrcracing.com/shop/product_view.asp?p_id=4291

Eli TQracingilta mä ton bongasin, tosin jos tiedät euroopassa jonkun liikkeen mistä tota löytyy niin ilmoitteleppa, selviäis ilman tullikikkailuja sillä tavalla.

Ei se löysyys mulla sitä levottomuutta aiheuta, vaan se pidon puute enimmäkseen ;)
Ja rauhoittais vähän sitä miten ilmalentojen aikana tuuli nappaa kiinni.
Sitä on tos paikallisella radalla naureskeltu et toi vehje tosiaan tarvii snadin lihotuskuurin noil sähköillä mitä tossa on.

Volvospede: aaa! niinpäs tosiaan olikin, mä nyt sekotin ton siihen asson krossariin.
1/8 kokoluokkaa tääl edustaa toi HPI savage, ajattelin täks kesäks ottaa siit sellasen sivuproggiksen mil pääse sit soramontulle bashaan  :cool:

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #724 : 19.05.14 - klo: 15.59 »
Kyllä, koneistettua alumiinia ja keskipala runkoon, itsellä sen verran potkua tos vehkees et tuntuu että toi runko on vaan liian kevyt tehoihin nähden ja vähän sen takia holtiton ajeltava.  :grin:

Millä radalla ajat ja millä sähköillä?

Jos puhutaan kisa-autoista, niin monissa kisoissa kärjessä olleet nelkku-Durangot painaa tyypillisesti ajokunnossa 2500-2600g (poislukien Volvon keijomodiversio joka on hieman painavampi). Tähän verrattuna tuo Asso ei ole vakiokuntoisena juurikaan kevyempi, taitaa olla jopa 200 grammaa painavampi. Absoluuttinen painon lisääminen ei välttämättä ole paras ratkaisu ongelmaasi, yleensä se on vain "teippiviritys" huonon setupin korjaamiseksi.

Useammissa lähteissä on todettu, että Asso on kovin takapainoinen auto ja näin ollen monet ovat lisänneet punttia keulaan reilusti. Kannattaa tsekata Mayfieldin ROAR-setuppi vuodelta 2012.

 
Wacky Stack Racing Team

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #725 : 19.05.14 - klo: 17.21 »
Kyllä, koneistettua alumiinia ja keskipala runkoon, itsellä sen verran potkua tos vehkees et tuntuu että toi runko on vaan liian kevyt tehoihin nähden ja vähän sen takia holtiton ajeltava.  :grin:

Millä radalla ajat ja millä sähköillä?

Jos puhutaan kisa-autoista, niin monissa kisoissa kärjessä olleet nelkku-Durangot painaa tyypillisesti ajokunnossa 2500-2600g (poislukien Volvon keijomodiversio joka on hieman painavampi). Tähän verrattuna tuo Asso ei ole vakiokuntoisena juurikaan kevyempi, taitaa olla jopa 200 grammaa painavampi. Absoluuttinen painon lisääminen ei välttämättä ole paras ratkaisu ongelmaasi, yleensä se on vain "teippiviritys" huonon setupin korjaamiseksi.

Useammissa lähteissä on todettu, että Asso on kovin takapainoinen auto ja näin ollen monet ovat lisänneet punttia keulaan reilusti. Kannattaa tsekata Mayfieldin ROAR-setuppi vuodelta 2012.

Novak Havoc/Ballistic 550/4pole/5000kv, kiukkunen laitos.

Vertailtu radalla vähän sitä miten raskaammat autot käyttäytyy, sen perusteella tota pientä lihotusta ajattelin kokeilla.
Tosin, ensin mä teen ton kokeen kyl (oikean) auton aluvannepainoilla mitkä sijotan taktisesti toho assoon. kattoo miten se vaikuttaa. Jos se rauhottaa yhtään sitä heijarointia ni sit menee toi keskipalikka tilaukseen.
...ja voipahan sit sanoa et on aluasso!  :grin:

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #726 : 20.05.14 - klo: 18.36 »
Hei nyt tulikin mieleen kysäistä täältä.
Pikaisella googlekoneen käytöllä en löytäny kuin pro linen joka valmistaisi low profile rally renkaita jotka sopis assoon.
Onko kukaan muu löytänyt muita valmistajia moisille?
Sitä  harkitsis jos vääntäis jossain vaiheessa assosta "rally look" kotteron :D

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #727 : 26.07.14 - klo: 10.53 »
Asson nettisivujen mukaan SC10 4x4 mallin valmistus on päättynyt, joten uusi auto ilmeisesti on tulossa piakkoin. Mielenkiinnolla odotamme! Toivottavasti uusi malli on vähän mekkausystävällisempi kuin vanha.
Wacky Stack Racing Team

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #728 : 28.07.14 - klo: 17.22 »
Asson nettisivujen mukaan SC10 4x4 mallin valmistus on päättynyt, joten uusi auto ilmeisesti on tulossa piakkoin. Mielenkiinnolla odotamme! Toivottavasti uusi malli on vähän mekkausystävällisempi kuin vanha.
Hear! Hear!
Jännityksellä odotamme millainen rimpula sieltä tulee.
...eiku ;)

Poissa beaglerc

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #729 : 29.08.14 - klo: 19.49 »
Tuli tällainen rimpula hommattua käytettynä. Ja nyt pitäisi uusia tukivarsia, vetoakseleita ja hihnaa yms.

Mistä olisi paras/edullinen hommailla varaosia? Eurorc ja RCM ainakin kotimaassa. Mutta entäs ulkomuolima.
TiimC TS2, Tiim Asso SC10 4X4, Axial Wraith (WV Baja Wraith), Sakura D3 Sport

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #730 : 29.08.14 - klo: 20.45 »
Tuli tällainen rimpula hommattua käytettynä. Ja nyt pitäisi uusia tukivarsia, vetoakseleita ja hihnaa yms.

Mistä olisi paras/edullinen hommailla varaosia? Eurorc ja RCM ainakin kotimaassa. Mutta entäs ulkomuolima.
Amain.com on selkeästi edullisin paikka ostaa näitä. RCM pistää kyllä hyvin kampoihin paitsi postikulut suht isot siellä. Toki riippuu mitä tilaa. Isona etuna toki tuo, että ne saa tosi nopeasti kotiin..

Itse edelleen ajelen tällä ja nykyään se on ainoa autonikin. Erittäin hyvä ajaa ja pirun nopea :smiley: Huolto on hidasta mutta eipä tuo ainakaan minua haittaa  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #731 : 29.08.14 - klo: 21.04 »
Anteeks menee ohi aiheen.mutta amainista oon oottanu tavaroita jopa 6viikkoo (en muistanu mihin tilasin ne) rcmältä tulee viikossa jopa seuraavana päivänä.tullit jos huomioi niin hintaero ei oo huomattava.

Poissa beaglerc

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #732 : 29.08.14 - klo: 21.33 »
Itsekin hommasin tuon käytetyn siksi juuri että saa syysiltojen ratoksi ropata kalustoa. Ja tässähän ropattavaa riittää  :wink:  "Tällästä mä oon aina halunnu ..."  :grin:

Eli yhteenvetona siis RCM:tä nopeasti tarvittavat ja amainilta ne loput ei niin kiireelliset. Tokset.
TiimC TS2, Tiim Asso SC10 4X4, Axial Wraith (WV Baja Wraith), Sakura D3 Sport

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #733 : 01.09.14 - klo: 14.46 »
Ja ei toi Amainkaan kauhean hidas ole kun 28.8 tilattu ja nyt jo tullilla  :wink:

RCM:ltä tilasin ekaa kertaa nyt 30.8 sillä nopeimmalla tavalla, eli verkkomaksulla ja valintana "Posti kirjelähetys 1. luokka - Postilaatikossasi seuraavana arkipäivänä."

Saa nähdä onko noin.. vielä kovasti lukee satuksena "Prosessoidaan"   :undecided: Vielä se 1:12 aikaa laittaa postiin  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa akkunen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #734 : 01.09.14 - klo: 15.15 »
Älä hätile :grin: taitaa klo 17- lähtee postit RCM:mältä
Team Associated SC5M

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #735 : 01.09.14 - klo: 15.18 »
Älä hätile :grin: taitaa klo 17- lähtee postit RCM:mältä
Joo.. on mulla vielä luotto että tulee sovitussa ajassa  :grin:

Hienosti RCM hoiti homman  :wink:
« Viimeksi muokattu: 03.09.14 - klo: 11.38 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #736 : 12.09.14 - klo: 08.18 »
Nyt on tulossa hieman uutta osaa autoon mitä pääsee laittamaan kiinni. Ja nyt kun noita diffeja on muutaman kerran avaullut ja vaihtanut öljyjä niin ei se kyllä niin "vaikeeta" tai "hidasta" ole mitä annetaan aina ymmärtää. On toki muissa varmasti nopeampaa mutta ei tässäkään kauheasti aikaa mene  :smiley:

Uutta osaa tosiaan RPMn tukivarret ja sitten muutama Exotekn osa. Exon osia saa muuten tilattua nykyään HobbyFactoryn kautta !! Pisteet siis sinne  :wink: http://www.hobbyfactory.fi/


http://www.exotekracing.com/sc10-4x4-lcg-alloy-chassis/

Ja sitten tulee myös Slipperin osaa eri paikasta kun on tuolta toimittajalta loppu  :smiley:


http://www.exotekracing.com/sc10-4x4-locked-front-clutch/
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #737 : 24.09.14 - klo: 07.44 »
Eilen sain tuon etuslipperin lukon kiinni ja pienet testiajot taakse. Voi hesus toi jeesaa paljon. Mulla oli toki Overdrive ratas myös edessä joten senkin puolelta keula vetää teoriassa nopeammin. Hieno viritys kyllä. Tällä viikolla toivottavasti tulee tuo keskipohja, että saa auton sitten taas kunnolla nippuun ja pääsee testaamaan edes kerran Lavankoon ennen lumia  :smiley: Ellei sitten mene Tikkurilaan nyt kun kaikki auton osatkin on pesty  :laugh:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #738 : 02.10.14 - klo: 11.12 »
Tuossa asennettuna  :azn: Ensituntuma oli kyllä loistava.. Nyt saa tuon FT tuen vaihtaa sisäkoriin  :wink:

ESCn vaihtamisen jälkeen alkaa homma olemaan valmis  :smiley: MMPn tilalle tulee Tekin RX8 Gen2.. Alkuviikosta pitäisi saada käsiin tuo..



[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #739 : 06.10.14 - klo: 08.56 »
Nyt on päivitykset vihdoin valmiit ja auto täysin kasassa  :smiley:



« Viimeksi muokattu: 08.10.14 - klo: 10.29 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #740 : 17.12.14 - klo: 01.10 »
Olen tässä pohdiskellut tämmöiset nelivetoisen SC-auton hankkimista. Olisi vähän erilainen tarvittaessa kisakelpoinenkin auto kuin tuo nyt oleva takaveto-B5M. Esim. 2WD RTR:n saisi edullisesti, mutta ehkä juuri tuo 4WD toisi sitä erilaisempaa ajotuntumaa.

Anyway, koska harrastukseen on mennyt rahaa jo moninkertaisesti aiottuun nähden, niin sikäli jos hankintaa tekisi (mikä ei vielä varmaa ole), yritän kartoittaa mitä osia voisi "jakaa" tuon B5M:n ja SC-auton kesken.

Olen siis katsellut lähinnä tuota Factory Team-kittiä. Kuvan perusteella siihen saattaisi mennä tuollainen neliöakkukin? Minulla on Reedyn #314 5800mAh akku, ja sitten CoreRC:n "saddle pack"-akku.

Sähköpuolelta on moottorina Speed Passion Competition 3.0 7.5T (5100KV), ja noparina Speed Passion Reventon Pro 1.1. Minulle on vähän epäselvää menisikö nuo suoraan järkevästi, tai lähinnä tuo moottori. Yleensä noihin kai menisi/suositellaan 550-koon, tuo on 540? Ja onko muutenkaan järkevä. Ei tarvitsisi tässä vaiheessa olla mikään kisojen kunkku-combo, mutta kunhan toimisi "kärsimättä".

Jos nuo sähköt ei sovi niin aika vaikeaksi menee perustella tuo 4x4:n hinta vrt SC10 RS-kittiin, jonka saisi uutena 299€, siihen riittäis lisänä pelkkä akku :undecided:

EDIT: Tuli sitten napattua lopulta tuo SC 10 RS kuitenkin edullisuutensa vuoksi, ei tarvinnut lopulta edes pakosti akkua kun kävihän siihen B5M:n kakkosakkuna ollut saddle pack.
« Viimeksi muokattu: 19.12.14 - klo: 13.00 kirjoittanut tvih »

Poissa Ipperu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #741 : 13.05.20 - klo: 01.00 »
Ostin rullaava tällaisen FT-mallin jossa VTS -slipperi. Laitoin slipperi manuaalin mukaan asetuksiin, sähköt kiinni ja testille. Kokoajan oli tunne että takapyörät ei saa vetoa. Koetin vähän kiristää slipperiä,ohjehan on että max 1mm. Sen etu clickerin laitoin lukkoon, sitten autosta tuli melkein etuveto -löysääminenkään ei auttanut.Avasin spurrin ja kaikki vaikutti suht normaalilta vrt. manuaali.Tuntuu että hihnapyörä ei pyöritä takavaihteistoa..?Kun auton renkaat ei vastaa maata eli pukilla joka pyörä saa vetoa ja pyörii,mutta kun laskee maahan niin tuntuu että slipperi alkaa luistamaan ja auto ei kulje hyvin. Pakittessa taas kuuluu aluksi rattaiden rutinaa....osaatteko sanoa mitä kiikastaa...?
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #742 : 13.05.20 - klo: 07.14 »
En omista autoa eikä sellaista mulla ole ollut. Mutta kun vilkaisin auton manuaalia asson sivuilta niin hihna vain välittää vedon takaa etupäähän, eli hihnalla ei ole vaikutusta takapäähän. Itse purkaisin koko auton ja rakentaisin uudelleen, saattaisi vika löytyä. :wink:
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Avante BS - Arrowmax - Halko - Hobbywing - Highest - Futaba

Poissa Ipperu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #743 : 13.05.20 - klo: 10.19 »
Se hihnan vetopyörä on ainut mikä lukittuu päärattaaseen ja se slipper hub. Ongelma on se että spurri "luistaa" sitä slipper hubia vasten eikä pysty pyörittämään tehokkaasti etu ja taka päätä. Jostain syystä veto välittyy enemmän etupäähän.. Kun irrotin spurrin niin huomasin että sisäinen "slipper hub ja " ja "slipper pad" olivat "palaneet" spurriin kiinni!? Siis spurri on vain slipper hubin ja padin "välissä" -eikä se lukitu mihinkään -manuaalinkin mukaan. Huh,ymmärrystä nyt kyllä koetellaan... :embarrassed:
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #744 : 13.05.20 - klo: 14.32 »
No sitten se on selvä miksei vetovälity kunnolla, sun pitää hommata ainakin uudet osat slipperiin. Sitten pitäisi toimia, mutta jos sieltä kuuluu jotain rutinaa kannattaa purkaa takavaihteisto ja tarkistaa että kaikki rattaat on ehjät.
Voi olla mahdollista että rikkinäiset rattaat on polttanut sen slipperinkin tai rikkoutunut laakeri tai joku muu jumittaa siellä.
Linkki manuaaliin.
https://img2.associatedelectrics.com/pdf/cars_and_trucks/SC10_4x4/Factory_Team/SC10%204X4%20Manual%20and%20Catalog%201%204%202012.pdf
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Avante BS - Arrowmax - Halko - Hobbywing - Highest - Futaba

Poissa Ipperu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #745 : 13.05.20 - klo: 17.27 »
Juu samaa mieltä.  Laitoin eilen tilaukseen uudet slipperin osat tilaukseen. Tuo rutina on kyllä erikoista. Eteenpäin mentäessä ei kuulu mitään eikä kun renkaat ei koske maahan. Toivon mukaan tuon slipperin uusiminen palauttaa vedon.
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #746 : 14.05.20 - klo: 17.14 »
Lähtisin myös tällä liikkeelle. Ensin tilaisin slipperiin uudet osat (jos normiajot kiinnostaa) tai ostaisin sen lukon taakse (jos bashailu on vain mielessä).

Samalla purkaisin sen takarattaiston ja tarkastaisin että siellä on kaikki kunnossa ja samalla toki putsaus jos siis oli käytetty auto.

Oletko paikallistanut tuon rutinan juuri tuonne takapäähän vai onko se vain arvaus?

Muokkaus..

Ja muista katsoa ja tarkastaa sen takadiffin shimmaus että ne rattaat on suht timmisti siellä yhdessä. Pienikin väljyys aiheuttaa isommalla käasulla rutinaa.
« Viimeksi muokattu: 14.05.20 - klo: 17.44 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG