Kirjoittaja Aihe: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck  (Luettu 269078 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #30 : 26.04.11 - klo: 18.13 »
Noin 60 akullista sain ajettua sisäradalla ja viimeisellä kerralla auto nytkähti ikävän tuntuisesti ja päätin odottaa uusia diffin ristitappeja jotka ovat olleet tulossa jo toista viikkoa. Laitoin auton lihoiksi työpöydälle ja nyt ei voi kuin odotella. Ulkokausi on jo alkanut mutta niin on sadekin joten se vähän helpottaa odottamista.


Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #31 : 04.05.11 - klo: 00.18 »
Kai tota jo huomenna kerkiää ulkoiluttamaan...

« Viimeksi muokattu: 04.05.11 - klo: 00.22 kirjoittanut the_man »

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #32 : 07.05.11 - klo: 23.53 »
Millaista ulkokelin säätöä olette laittaneet diffeihin?
Onko vielä 772 vai 572?

Ohjeessa taidettiin mainita jopa 10102.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #33 : 08.05.11 - klo: 10.20 »
Vihdoin osat tuli ja vajaa kymmenen akkua olen kerinny ulkona ajamaan. Öljyinä 5,7,3. Kerkisin osia odotellessa ajelella tuuppi SC:tä tuolla radalla aika paljon, mutta on tää vaan eri peli. Tuuli ei oikeestaan häiritse havaittavasti hypyissä ja paino tuo vakautta suorilla ja mutkissakin voi kiihdyttää. Laitoin autoon 16mm bigboret jotka mulla oli jo Honkkarissa ja paino on taas yli sen 3kg ajokunnossa.

Mulla oli testissä TenShock Viper 4200kv moottori tuossa autossa. Voimaa ja vääntöä oli mahtavasti lyhyessäkin kannussa mutta se ei lähtenyt pyörimään paikaltaan herkästi. Kun jarrutti renkaat lukkoon, kesti n. ½s ennenkuin taas lähdettiin eteenpäin. Kyseistä moottoria kai käytetään veneissäkin kun mukana tuli vesijäähdyselemetti. Nyt laitan takasin Novak HV:n ja 20T pinionilla.

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #34 : 09.05.11 - klo: 18.11 »
HV ja 20t pinioni? Millä käämityksellä toi moottori on?

Itse ajoin jyrkkälässä Novakin pitkäkannuisella 4.5:lla ja mukana tulleella 14t pinionilla tuntuu motti lämpeävän vielä kiitettävästi. Tosin perinteiseen tyyliin autoa tulee poljettua kuin kuntopyörää..

Jenkit näyttää vetävän 27.5 öljyillä iskareissa, omaan käteen 40wt edessä ja 35wt takana sopi paremmin. Tarvii kans ruuvata 1/8 iskarit kiinni (lähinnä jousivalikoiman takia tosin) kun innostuu taas mekkaamaan.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #35 : 09.05.11 - klo: 20.07 »
No ei riitä vauhti 2S lipoilla tuolla HV 6.5T ja 20 piikkisellä pinjonilla. Tilasin sitten tuon 4.5T ja siihen 14mm hitorque roottorin.

Tuolla 6.5T:lla saa huiput noin 15m matkalla ja silloin on pääsuoraa vielä noin 50m jäljellä eikä pidempää välitystä enää mahdu. Lämmöt oli moottorille 60C ja noparille 45C ilman tuulettimia.

Askartelin myös sisäkopan tuohon 810 buggyn korista ja velcrolla kiinni. Istuu kuin hansikas eikä tunnu vaikuttavan lämpöihin.

Mun iskareissa taitaa olla edessä 25 ja takana 20 öljyt ja pääsuoralla ei tarvi pitää ratista kiinni kun auto kulkee kuin kiskoilla ja suoraan poukkoilematta.

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #36 : 09.05.11 - klo: 22.00 »
Aa tossa 6.5:ssa on niin paljon eroa.. Omasta mielestä toi pitkäkannunen 4.5 Novakki ei paljoo lisää toivomisen varaa jättänyt, pikkuisen jos lisää saisi niin pääsis yhdistelmähypyissä korjaa virheet jos hyppää liian pitkälle. Sitten alkais menee jo kasikrossarin kanssa tasoihin joskin suoralla vähän jää. Täytyy katsoa jos jossain vaiheessa jaksais panostaa eri roottoriin, tosin se nyt menee hifistelyksi :)

Tulipahan tungettua 17mm heksa-adapterit paikalle, Prolinen Protrac-konversiolla olevaan 2wd Slashiin tarkoitetut adapterit sopii kunhan mutterin reikää syventää 3-4mm että kierre pääsee ottamaan koko pituudeltaan kiinni. Tuntuu jakavan mielipiteitä noi kasikrossirenkaat mutta ite lähden siitä ajatuksesta että why not jos rengasvalikoima on parempi ja omaksi huvikseen ajaa. Katotaan sit talvella jos innostuu jotain sudittelemaan kelloa vastaan.

Mikä alustan säätöihin tulee, taitaa meikäläisellä olla toi kasitrukilla ajaminen vielä selkärangassa, sen kanssa kun nopeat suunnan muutokset kovassa vauhdissa ei oo ongelma. Jotenkin tuolla vaan oli sellanen lölleröfiilis kovassa vauhdissa mutta sepä kai riippuu eniten radan keskinopeudesta, pidosta ja omasta mieltymyksestä. Kasitrukissakin mulla oli "aina" setupsheettejä pykälän tai kakskin jäykemmät jouset ja tujummat öljyt.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #37 : 10.05.11 - klo: 11.01 »
Itse ajeLIN Novakin 4.5t pitkällä ballisticilla 15t pinionilla ja kulkua riitti melkein tarpeeksi kunnes sensori tai nopari sanoi itsensä irti... Pari akkua ajettu pakettisetupilla ja renkailla, mutta nyt on aikaa purkaa ja muuttaa omat litkut diffeihin ja katsoa tuleeko peräpäähän lisäpitoa jahka saadaan sähköistys taas pelaamaan.

Kaikenkaikkiaan mahtava auto ajella kasiradalla.

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #38 : 10.05.11 - klo: 11.12 »
Kiitoksia ohjeista. Erityisesti sisäkorivinkki oli hyvä. Pitää hankkia samantien.
Unohtui edellisessä vietissä mainita, että ittekin tällaisen auton hankin.  :smiley: Oon ehtinyt vasta pihalla kokeilemaan. Tänään jos pääsisi radalle asti.

Turussa ajetaan kesäsarjaa Correilla tiistai-iltaisin kunhan saan kerhokisat pyörimään.


Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #39 : 10.05.11 - klo: 23.45 »
Auto toimii Jyrkkälän radalla erittäin hyvin. Kaikki muut hypyt pääsi yli niinkuin pitää, mutta pitkä pomppu pöydälle piti jättää väliin. Rataan saa helposti tehtyä oikaisukohtia, joten eri profiilimahdollisuuksia on tarjolla.

Erityisesti oli hauska ajaa kuuden pompun suora läpi pelkkinä tuplina.  :grin:
Kun saan pitkäkannuisen koneen, niin lämmöt pysyy varmaankin paremmin kurissa. Nyt suhasin vain 7.5t:llä ja
11 pinionilla. Sama pinioni ja kone kuin Hobaossa aiemmin. Renkaat toimii hyvin.


Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #40 : 14.06.11 - klo: 17.20 »
Nyt oon päässy muutaman akullisen ajamaan Jyrkkälässä.
Novakin 6.5 moottori ja 16 piikkinen pinioni. Sillä kulkee hyvin. Pitkällä pääsuoralla isompi 17 piikkinen pinioni
on mukavampi, mutta lyhyet hypyt käyvät vähän veltoiksi. En ole säätänyt ennakkoa Novakin Havok SC Pro säätimestäni.

Auton setuppi ja muutokset vakiooon ovat seuraavat.
Iskaria ylhäältä yks reikä sisäänpäin. Diffeistä vanhat moskat pois ja 753 silikonia sisään.
Ajokorkeuden säätö "hieman" matalammaksi. Taisin vielä laittaa pikkasen lisää haritusta eteen.
Näillä pienillä muutoksilla toimii melko hyvin. Seuraavaksi pitää kokeilla miten veltommat jouset toimii
ja taakse mahdollisesti ohuempaa iskariöljyä.

Auto on rauhallinen ajaa ja hyppää hyvin.


Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #41 : 14.06.11 - klo: 19.06 »
Tässä on keritty itsekin ajella autolla jokunen akullinen, lähinnä Tampereen 1/8 krossiradalla. Laitoin heti pihalle mentäessä laatikossa lojuneet 16mm bigbore iskarit autoon ja tein 810 krossarin korista sisäkorin. Iskaritornit vaihdoin hiilikuituisiin ja nyt seuraavaa diffien huoltoa odottaa uudet kevennetyt hd-ulostulot.



Tässä kuvassa näkyy etupuskurin vahvikkeeksi laitetut kumiletkunpätkät ja se miten etuiskarit on istutettu samaan reikään missä koritolppateline on.



Novakin HV6.5T moottori hajosi lopulta reilun 1.5v jälkeen ja tilalle tuli Novak Ballistic 4.5T johon hankin samantien 14mm roottorin jolla kierrokset hieman laskevat ja vääntö pitäisi olla kovempi. 6.5T:llä oli 18t pinioni, 4.5T:llä 13t ja 4.5T 14mm roottorilla 16t pinioni.



Olen kerinny ajamaan yhden setin vakiorenkaita ja yhden setin Enduroita sileiksi. Toistaiseksi rikki on mennyt pari koritolppaa, puskurit kerran ja yksi laakeri sekä pari koppa melko repaleina. Ajoa on kuitenkin takana jo 100 akullista. Kestävä peli.

Tämä video oli jo esillä muuallakin, mutta laitetaan tännekin.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FC4B-GxDgvU[/youtube]

Poissa salkku00

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #42 : 14.06.11 - klo: 19.13 »
Näytti siltä ettei auto hyppää, vaan se lentää. :cool:
Nyky rc autoilijan viimeiset sanat: Jos kaikki olis mekaanista...  Traxxas Stampede 4x4 vxl

Poissa Wegas

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #43 : 19.06.11 - klo: 01.41 »
Tämmöinen siitä sitten lopulta tuli. Enää ei tarvitse kuin opetella ajamaan.  :wink:







Eipähän tuossa paljoa kasaamista ollut, mutta enemmän kuin pojan RTR Mini SCT:ssä.
RC Saben väelle kiitokset vinkeistä maalaamisen ja servon valinnan suhteen.

Maalaaminen oli mielenkiintoinen projekti ja tähän mennessä elämässäni vain lautaseinää maalanneena piti oppia hakea kantapään ja netin kautta. Kohtuu tyytyväinen olen kuitenkin tulokseen. Kalkkiviivoilla iski kammo tarrojen suhteen, vaikkakin kylki näyttää melko tyhjältä. Mutta kohta kori on varmaan palasina niin tämäkin on turhaa mietiskelyä.  :roll:

Pihalla ja pihakadulla tuolla on tullut rauhassa pyöriteltyä puolen akun verran.
Seuraavaksi sitten vähän isommalle hiekkakentälle pyörittämään jotta saa vähän tuntumaa
miten tuo kovemmassa vauhdissa kulkee. Salon rata on tuossa lähellä joten sinne sitten on mentävä koittamaan kun pihasudittelu alkaa riittää.

Sisäkoriksi on tuollainen 810 kori tulossa. Kiitos kuuluu tälle ketjulle.  :smiley: Aikamoinen määrä kiveä löytyy autosta vaikka melkein pintakaasulla ajelee tiellä. Joten mielellään suojaa sinne laittaa.

Poissa Wegas

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #44 : 22.06.11 - klo: 22.37 »
Mutta kohta kori on varmaan palasina niin tämäkin on turhaa mietiskelyä.  :roll:
Pitihän sitä hiekkakentän vieressä olevalla asfaltilla koittaa ja eikös siellä vaaninut kolo jota ei kauempaa nähnyt. Nyt tiedän tiedän miten inhottavalta kuulostaa kun lexan kori raapii asfalttia. Eipä tartte enää stressata noista pikkuvirheistä maalipinnassa.  :embarrassed:

Tuossa pihalla pyöritellessä ohjaus pelasi ihan hyvin, mutta nyt kun ajeli kovempaa niin ei tahtonut toiseen suuntaan kääntyä millään. Ja noparista on syytä laittaa lisää jarrutehoa. Tuo tän päivän kippauskin olisi ollut vältettävissä jos auto jarruttaisi kun liipaisimen vetää eteen.

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #45 : 01.07.11 - klo: 10.54 »
Pystyykö kyseiseen autoon pistämään 540 motin? Olis velineon 3500 ja xerun 150a nopari tuossa pöydällä turhana. Liikkuisko auto kysesellä setillä mihinkään?
« Viimeksi muokattu: 06.07.11 - klo: 10.27 kirjoittanut ghhgtd »
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #46 : 07.07.11 - klo: 17.31 »
Tänään rantautui kyseinen corri mullekkin. Onko toi spurri mod 1 vai mikä? Näyttää ainakin omaan silmään mod1. Mikähän motti tähän kannattaisi ostaa? Edellisessä viestissä kysyin että toimisko velineon, mutta päätin myydä sen, koska ei se sillä varmaan kulkis. Näyttää novak ballistic 4.5t motteja löytyvän teiltä, mutta kun kysyin hobao finlandilta, että onko varastossa, tuli vastaus että pitkäkannusta on vain kombona noparin kanssa. Nopari multa jo löytyykin.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #47 : 07.07.11 - klo: 18.33 »
Spurri on Mod 1. Moottoriksi TenShock SC-401. 4-pole 540 kokoinen, säästät melkoisesti painossa ja vääntöä on ainakin saman verran kuin pitkäkannusissa. 1350W kertoo varmaan tarpeeksi?  Hintakaan ei pakota. Itse ottaisin tuon 4600kV mallin. Pinioni luokkaa 13-15T.

Omalla pöydällä odottaa saman merkkinen 6-pole moottori tuohon tuuppi SC:hen.

http://tenshock-motors.de/Tenshock-Brushless-Motor-Buerstenlose-Motoren-6-Pole-TSx401-Car-Motor

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #48 : 07.07.11 - klo: 18.46 »
Ei oo varastossa...

EDIT: Olisko jotain muuta samaan hintaluokkaan, vähän ehkä saa olla arvokkaampikin kuuluvaa konetta jolla auto liikuis kiitettävästi? Saa olla ulkomailta, mutta eu-alueelta, tai alle alvirajan (45€ kokonaisuudessaan).
« Viimeksi muokattu: 07.07.11 - klo: 20.04 kirjoittanut ghhgtd »
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #50 : 07.07.11 - klo: 20.35 »
Mutta tulee postikulut. Postikuluineen hintaa on 57€ joka on tullattava hinta.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #51 : 07.07.11 - klo: 21.23 »
Toimiskohan toi http://tenshock-motors.de/Tenshock-Brushless-Motor-Buerstenlose-Motoren-4-Pole-TSCZ1530 ? Toikin on 4 puolane (?) ja samalta valmistajalta.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #52 : 08.07.11 - klo: 13.33 »
Vielä paukutan kysymyksillä. Mitkä noi läpinäkyvät muovinpalaset on jotka tulee paketin mukana? Yhteensä 4 palasta , kaks kolmiota ja 2 nelikulmiota.

Oli muuten melko vaivalloista saada ne johdot sinne vastariboksin sisään. Varsinkin noparin johto, tienny miten sen saa sinne ilman että ottaa kardaaniin kiinni. Ois auto nytten muuten nipussa, mutta moottori vielä uupuu. Tietääkö kukaan vastausta tohon mun edelliseen kysymykseen? Sekin näyttäis olevan 1000w niin oliskai siinäkin potkua.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa Wegas

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #53 : 11.07.11 - klo: 01.13 »
Tulihan tuossa kirjoiteltua pitkät pätkät, mutta bittiavaruus näyttää olleen sen viestin päämäärä. Nyt lyhyemmin siis.

Vielä paukutan kysymyksillä. Mitkä noi läpinäkyvät muovinpalaset on jotka tulee paketin mukana? Yhteensä 4 palasta , kaks kolmiota ja 2 nelikulmiota.
Itsekin tuota aikanaan mietin ja muistaakseni jostain foorumilta bongasin että neliskanttinen on numerokilpia ja kolmio taas kilven alla tarvittaessa käytettävä aluslevy.

Oli muuten melko vaivalloista saada ne johdot sinne vastariboksin sisään. Varsinkin noparin johto, tienny miten sen saa sinne ilman että ottaa kardaaniin kiinni.
Alkuun pähkäilin johtojen kanssa kunnes tajusin että akkutelineen alla on johdoille tarkoitetut pidikkeet. Teline irti ja johdot pidikkeeseen (tai molempiin jos mittaa riittää). Ainakaan itselläni ei ole nyt vaaraa että johdot nappaisivat kiinni vaikka niitä siellä useampi meneekin.


Viimeisimmän ajokerran jälkeen Jyrkkälässä kuraa siivotessa huomasin että keskidiffin etupään puoleinen ulostulo liikkuu melko paljon. Eli siis toiseen ulostuloon verrattuna klappia on huomattavasti enemmän. Mahtaako tämä olla normaalia? En muista tähän kiinnittäneeni aiemmin huomiota joten jäin miettimään että onko diffissä jotain vialla. Autolla on kuitenkin ajettu vain 10 akullista joten ei nyt pitäisi vielä ihan vaihtokunnossa olla.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #54 : 11.07.11 - klo: 06.06 »
Kyllä ne diffien ulostulot melkoisesti heiluu, ihan uutenakin. Niin kauan kun öljyt pysyy sisällä ei ole huolta.

Ne muovilätkät kannattaa kyllä ruuvata koriin kiinni, ne hieman suojaavat kaataessa. Itteltä on jo kolme koria menny aivan riekaleiksi.

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #55 : 11.07.11 - klo: 09.44 »
Mihin sinne koriin ne kannattaisi kiinnittää?
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #56 : 11.07.11 - klo: 16.55 »
Kun katot tarkkaan, on lätkille merkitty paikat ohjaamon taakse. Ruuvinreiät on merkitty pienellä nystystyrällä. Isompi lätkä ulkopuolelle ja se pienempi takapuolelle vahvikkeeksi. Lätkissäkin on merkityt (3) ruuvin kohtaa.

Kuvassa lätkät hopeisena, ilman numeroita.


Poissa auvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #57 : 11.07.11 - klo: 18.03 »
Sabeen lähti tänään tilaus autosta ja pikkusetistä varaosia...  :azn:
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #58 : 12.07.11 - klo: 14.06 »
Kun katot tarkkaan, on lätkille merkitty paikat ohjaamon taakse. Ruuvinreiät on merkitty pienellä nystystyrällä. Isompi lätkä ulkopuolelle ja se pienempi takapuolelle vahvikkeeksi. Lätkissäkin on merkityt (3) ruuvin kohtaa.

Kuvassa lätkät hopeisena, ilman numeroita.


Meinaakko takapuolella sisäpuolta? Onko tolle omat ruuvit vai pitääkö ite laittaa jokku m3-x(x) ruuvi ja tarvii varmaan mutterinkin?
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #59 : 12.07.11 - klo: 16.08 »
Sisäpuolta joo tarkotan ja samassa pussissa niiden lätkien kanssa mulla oli ruuvit ja mutterit niiden kiinnitykseen.