Kirjoittaja Aihe: Kilpailupäivän venyminen  (Luettu 15442 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #30 : 23.02.04 - klo: 10.30 »
Hoj: Hyvä idea.

Itse olen myös seuraavan kannalla jos 2-pv kisoihin ei viitsitä siirtyä.

Eli perjantain treenit pois. Ei tarvi lähtee aamulla aikasin kisoihin jos perjantaina ei oo treeniä. Tuskin kovinkaan moni saa palkkaa kun on pois duunista tai tärkeistä koulun kokeista.


LAuantaina 1 treeni, eräharjoitus ja 3 alkuerää.
Stanun eräjärjestys käännetään siten että stanun "hitaammat" erät ajavat ensin jolloin radan kunto säilyy parempana koko eräkierroksen ajan.Syynä siis se että nopeammat erät tekevät radalle enemmän pitoa, jolloin ennalta nopeimmaksi rankatut erät ajavat "likaisella radalla". Aivan kuten aina ennen tätä kautta ollaan tehty. Näin aikataulukaan ei veny.

Kisat loppuu n 20.00 viimestään.

Vähän offtopikkia...
... mutta olisiko järkevää muuttaa kisamaksupolitiikkaa/palkintoja käytännöllisempään suuntaan...?

25e kisamaksu virissä alkaa tuntua aika "suurelta", varsinkin kun kisojen laatu vaihtelee ihan riittävästi ja palkinnotkin ovat vain pienentyneet ja vähentyneet. Järkevää olis antaa virissä vaikka rengas setti palkinnoksi munakupin sijaan, tai sit vain pelkkä pokaalin kaiverrusplakaatti, jossa sijoitus ja kisa. Virikuskina oon sitä mieltä että isot pytyt kuuluu stanu miehille, mutta ei välttämättä virikuskien kustannuksella.

Muistanpa kuinka legendaarisen HMR:n kuskit protestoivat olemalla osallistumatta kisoihin muutama vuosi sitten kun kisamakus nousi 80mk-->100mk.... :lol:

7 vuoden aikana kisamaksu on tuplaantunut ja kisojen laatu ei merkittävästi ole muuttunut. Päinvastoin. Toisaalta ymmärän kyllä seurankin  juoksevat kulut ja vuokrat.  Ei mulla oo muutamasta eurosta kiinni, mutta rahastuksen makua kuitenkin  ilmassa... :roll: Ei oikein hinta/laatu -suhde ole kohdallaan.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #31 : 23.02.04 - klo: 13.15 »
HOJ:ilta aivan erinomainen ehdotus. Itse ehdotin jo aikaisemmin hyvin pitkälle samaa formaattia aikaisemmin, tosin en ottanut kantaa perjantain treeneihin. Minulla ei ollut Turkuun mitään mahdollisuuksia ehtiä treenaamaan perjantaina kun oli absoluuttisen pakollista koulua varttia vaille kahteen ja lähtemään päästiin Oulusta vähän vaille 15.. Turkuun ehdittiin varttia vaille yksitoista eli en myöhästynyt treeneistä kuin puoli tuntia...

Matkalla näimme esimerkin miten voi käydä jos on liian kiire. Hopeinen Chrysler ohitti meidät melkoisella vauhdilla. Suoran päässä oli pieni mäki jota edelsi nopeusrajoituksen muuttuminen 100 -> 80 ja pahasti vastaan paistava aurinko haittasi näköä. Varoitin omaa kuskiani rajoituksesta ja pian rajoituksen jälkeen oli tien toisella puolen pysäkillä valkoinen siviili Vectra ja mäen toisella puolen parkissa hopeinen Chrysler jonka perässä polliisi auto.. Siinä vaiheessa oli aika vahingoniloinen olo.  :twisted:

Vesan kanssa myös samaa mieltä erien ajatusjärjestyksestä ja kisamaksuista. 25 euroa olisi sopiva maksu 2pv kisoista, mutta hiukan liikaa yksipäiväiselle.

Poissa Teppo

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.mx.teamentisetkuskit.com
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #32 : 23.02.04 - klo: 13.18 »
Tuo Heulin tarjoama malli vaikuttaisi toimivalle eikä vaatisi suuria muutoksia.

Täysin erimieltä olen tuosta perjantain treeniin lopettamisesta.. järkevää olisi tuo baana saada mahdollisimman ajoissa perjantaina jolloin ne ketkä haluavat voisivat harjoitella solukumeilla ajaen jolloin myös pidon määrä olisi sama kisojen alkaessa eikä muuttuisi (jään) liukkaasta ajettavaksi päivän mittaan.  
Tällöin lauantain treenitkin olisivat kisaolosuhteissa eikä pölyisillä ja liukkailla matoilla ajelua.

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #33 : 23.02.04 - klo: 13.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"

Täysin erimieltä olen tuosta perjantain treeniin lopettamisesta.. järkevää olisi tuo baana saada mahdollisimman ajoissa perjantaina jolloin ne ketkä haluavat voisivat harjoitella solukumeilla ajaen jolloin myös pidon määrä olisi sama kisojen alkaessa eikä muuttuisi (jään) liukkaasta ajettavaksi päivän mittaan.  
Tällöin lauantain treenitkin olisivat kisaolosuhteissa eikä pölyisillä ja liukkailla matoilla ajelua.


Nähtiinhän se Turussa mitä siitä tulee kun suositellaan foamien käyttöä treeneissä. Mitä kyselin niin kukaan ei ajanut foameilla.. Jos perjantai kiellettäisiin ja ajetteisiin la ja su niin la olisi aikaa ajaa monta ohjattua treeniä enemmän jolloin pitoa saataisiin rataan ennen alkuerien alkua.

Poissa Teppo

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.mx.teamentisetkuskit.com
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #34 : 23.02.04 - klo: 14.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"

Täysin erimieltä olen tuosta perjantain treeniin lopettamisesta.. järkevää olisi tuo baana saada mahdollisimman ajoissa perjantaina jolloin ne ketkä haluavat voisivat harjoitella solukumeilla ajaen jolloin myös pidon määrä olisi sama kisojen alkaessa eikä muuttuisi (jään) liukkaasta ajettavaksi päivän mittaan.  
Tällöin lauantain treenitkin olisivat kisaolosuhteissa eikä pölyisillä ja liukkailla matoilla ajelua.


Nähtiinhän se Turussa mitä siitä tulee kun suositellaan foamien käyttöä treeneissä. Mitä kyselin niin kukaan ei ajanut foameilla.. Jos perjantai kiellettäisiin ja ajetteisiin la ja su niin la olisi aikaa ajaa monta ohjattua treeniä enemmän jolloin pitoa saataisiin rataan ennen alkuerien alkua.



Perjantai treeni siis "ainoastaan" foameilla.
Kaksipäiväiset kisat la+su tarkottaisi monen jäämistä pois useimmista kisoista.

Poissa hoj

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.geocities.com/oulurcracing/
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #35 : 23.02.04 - klo: 14.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"

Kaksipäiväiset kisat la+su tarkottaisi monen jäämistä pois useimmista kisoista.


Mistä ihmeestä tiedät?

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #36 : 23.02.04 - klo: 17.06 »
Jollakin voi olla lauantai vapaa ja sunnuntaina häät/hautajaiset.

Minulla on harvoin lauantai ja sunnuntai samana viikonloppuna molemmat päivät vapaina, muutakin tekemistä on.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #37 : 23.02.04 - klo: 17.14 »
Ai, onko ihmisillä muutakin tekemistä? :shock:

No hei haloo. Jos tuolla periaateella miettii, eikö juuri Hoj:n idea perjantain treenistä ole juuri erittäin hyvä?  Ihmiset on duunissa /koulussa perjantaina, kun samaan aikaan "pitäs" olla treenaamassa. Itseaiheutetun pahanolon hankinta ei ole syy jättää kaksipäiväiset kisat väliin..... :)

Jos harrastuksesta pitää, ei kai 2 pivää kuukaudessa ole liikaa pienoisautoilua? jättää vaikka treenit väliin jos liikaa stressaa. Ihan ku kisoissa ois pakko käydä?
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa S.Trzaska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Portfolio
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #38 : 23.02.04 - klo: 17.34 »
Kyllä se perjantain treeni on omasta mielestä hyvä juttu. Vaikkei kerkeiskään ajaa kuin pari akkua, niin silti se on mukavampi tulla perjantai iltana ajaa pari akkua ja mennä hotelliin viettämään iltaa.
Parissakin akussa pääsee radasta jyvälle ja saa autoon säädöt ja välitykset kohdalleen (kotiradan etu tasoittuu vähän). Lauantaina keskitytään sitten vaan ajamiseen, näin mulla. Sitäpaitsi pääsee ajamaan enemmän, mikä on aina mukavampaa.

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #39 : 23.02.04 - klo: 17.43 »
Lainaus käyttäjältä: "S.Trzaska"
Kyllä se perjantain treeni on omasta mielestä hyvä juttu. Vaikkei kerkeiskään ajaa kuin pari akkua, niin silti se on mukavampi tulla perjantai iltana ajaa pari akkua ja mennä hotelliin viettämään iltaa.
Parissakin akussa pääsee radasta jyvälle ja saa autoon säädöt ja välitykset kohdalleen (kotiradan etu tasoittuu vähän). Lauantaina keskitytään sitten vaan ajamiseen, näin mulla. Sitäpaitsi pääsee ajamaan enemmän, mikä on aina mukavampaa.


Onko se sitten eri asia treenataanko ne pari akullista perjantai-iltana vai lauantaiaamuna?  Jos olis 2pv kisat niitä treenejä ehtisi oikeasti ajaa monta ja silti lopettaa lauantaina ihan ihmisten aikaan ja sunnuntaille 1 tai 2 erää ja 3kertaiset finaalit kaikille! Ja pääsisi silti kotiinpäin ajelemaan 4-5 tuntia ainakin aikaisemmin kuin mitä nyt Kuusankoskelta ja Turusta on päässyt.

Henk koht mulle on nykyään aika sama kun kuitenkin tulee kisoihin lähdettyä. Mulla on tänä keväänä tentti lähes joka perjantai klo 12 eteenpäin joten mm. Riksuun pääsen mahdollisesti lähtemään vasta joskus iltapäivällä jolloin ehdin taas tuskin ollenkaan treenata. Mutta eikös se ole fakta että lahjattomat treenaa... :-)

Poissa S.Trzaska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Portfolio
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #40 : 23.02.04 - klo: 18.01 »
Lähinnä sitä meinasin että kun on yksipäiväiset kisat lauantaina, niin on kiva tulla jo perjantaina jos pääsee reenaan. Se on vaan hauskempaa (ehtii yön yli sulatella rataa :wink: ).

Mut hyvältä vaihtoehdolta sekin kuulostaa, että Sunnuntaina vielä pari alkuerää ja vinaalit. Sanokaa sitten kumpi vetää enemän porukkaa/ on realistisempi järjestää... Itse meinasin kiertä koko sarjan, oli se niin tai näin.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #41 : 23.02.04 - klo: 18.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
...lopettaa lauantaina ihan ihmisten aikaan...


Miksi ihmeessä pitäisi lopettaa lauantaina ajot ennen iltalypsyä, jos kerta on kaksipäiväisiin kisoihin tultu? Luulisi, että vapaata/ohjattua treeniä sais olla aamupäivästä lähtien ja ajaa sitten ne alkuerät vaikka 22 aikoihin. Se että sunnuntaina olisi 1 alkuerä myös, takaisi sen että herra Kauppinenkin voisi saapua kisoihin vasta sunnuntaina.
---

Poissa Teppo

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.mx.teamentisetkuskit.com
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #42 : 23.02.04 - klo: 19.04 »
Lainaus käyttäjältä: "hoj"
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"

Kaksipäiväiset kisat la+su tarkottaisi monen jäämistä pois useimmista kisoista.


Mistä ihmeestä tiedät?


Tämmöistä puhetta tuolla varikolla oli Turun kisoissa eikä liene sinullekaan yllätys?

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #43 : 23.02.04 - klo: 19.06 »
Kyllä ittelläkin ois osa kisoista vaakalaudalla jos 2 päiväsiin kisoihin siirrytään.. Ei yksinkertasesti anna duuni myöten. Jossain välissä se on rahaakin tehtävä, että saa niitä uusia 27 renkuloita ostella joka kisoihin. ;)
EuroRC / TEK

Poissa Teppo

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.mx.teamentisetkuskit.com
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #44 : 23.02.04 - klo: 19.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Ai, onko ihmisillä muutakin tekemistä? :shock:

No hei haloo. Jos tuolla periaateella miettii, eikö juuri Hoj:n idea perjantain treenistä ole juuri erittäin hyvä?  Ihmiset on duunissa /koulussa perjantaina, kun samaan aikaan "pitäs" olla treenaamassa. Itseaiheutetun pahanolon hankinta ei ole syy jättää kaksipäiväiset kisat väliin..... :)

Jos harrastuksesta pitää, ei kai 2 pivää kuukaudessa ole liikaa pienoisautoilua? jättää vaikka treenit väliin jos liikaa stressaa. Ihan ku kisoissa ois pakko käydä?


no haloo haloo.. onko linjat jäässä vai miks ei kuulu :wink:  
Mut siis tossahan on juuri se pointti että ne_ketkä_kovasti_haluu voi käydä ajaa sen pari akullista perjantaina. Ne joilla on vähemmän tarvetta tutustua rataan, hotelliin taikka sattuvat olemaan perjantaina jopa töissä, voisivat tulla lauantaiksi kisoihin..siis ihan vapaaehtoisesti.

Poissa Yippo

  • Veteraani
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #45 : 23.02.04 - klo: 19.48 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "Yippo"
...lopettaa lauantaina ihan ihmisten aikaan...


Miksi ihmeessä pitäisi lopettaa lauantaina ajot ennen iltalypsyä, jos kerta on kaksipäiväisiin kisoihin tultu? Luulisi, että vapaata/ohjattua treeniä sais olla aamupäivästä lähtien ja ajaa sitten ne alkuerät vaikka 22 aikoihin. Se että sunnuntaina olisi 1 alkuerä myös, takaisi sen että herra Kauppinenkin voisi saapua kisoihin vasta sunnuntaina.


Näin minäkin näkisin asian, mutta on varmasti niitä jotka haluaa mennä 150km päähän kotiin nukkumaan ja silloin 22 on liian myöhäinen lopettamisaika... Mullehan se kyllä sopisi kun ei kuitenkaan ehtisi ajaa kotiin ja takaisin yön aikana...

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #46 : 23.02.04 - klo: 23.01 »
Lainaus käyttäjältä: "hoj"
Oululainen ehdotus:

1.   Perjantain vapaaharjoittelu kielletään ehdottomasti.

-   muodostaa ylimääräisen kisapäivän ja aiheuttaa mahdottomat reissuun lähtöajat perjantai aamuna työssä- tai koulussa käyville
-   kilpailijat ovat pahasti eriarvoisessa asemassa, riippuen siitä missä asuvat
-   tiedoitus perjantain treeneistä on ollut muutenkin monesti protestin partaalla oleva asia

2.   Lauantai = aika-ajot

-   aloitetaan klo 10.00 2 x vapaaharjoitus ja sitten 4 x alkuerät
-   myöhäinen aloitus mahdollistaan radan rakentamisen vasta lauantaina, joten tilojen vuokraa ei tarvitse maksaa perjantailta.

3.   Sunnuntai

-   aloitetaan klo 8.00 ja ajetaan 1 x alkuerä ja kaikki finaalit 3 kertaa ja päivä päättyy klo n. 15.00.

Mitä useammin luen ehdotelmani läpi sitä paremmalta se ainakin omasta mielestäni tuntuu, koska kaikki kilpailijat ovat tasa-arvoisessa asemassa ja rahallaan saa yhtäpaljon ajettavaa.

Sunnuntain aluksi ajettava alkuerä loisi kenties mielenkiintoisen taktikoinnin mahdollisuuden ja lauantai-ilta kuluisi säätöjä miettiessä seuraavaan päivään. :wink:

Lainaus käyttäjältä: "Mr Ollinmaki"
Kaksipäiväiset kisat mahdollistaisivat myös lisäluokkien, kuten C12 ym ajamisen. Monet ovat tätä toivoneet syksyn ja talven mittaan. Tyyliin molempina päivinä yksi pääluokka ja yksi tai kaksi lisäluokkaa.

hoj:n loistava ehdotus, ja Mr Ollinmaen loistava lisäpointti!

Itsellä ei muuta lisättävää toistaiseksi, kuin:
Jos nuo ei kelpaa, sitten samalla aikataululla TS lauantaina,ja TJ sunnuntaina höystettynä mahdollisilla lisäluokilla. Mahdolliset lisäluokat onnistuisivat kuitenkin parhaiten hoj:n ehdotuksen pohjalta!

Sarjaan riittäisi 3 kilpailua matolla, ja sama asfaltilla!
Silloin voisi olla kaudella yksittäiskilpailujakin, joihin voisi kesken kauden tulla ns. aloittaneetkin mukaan!
Nyt ei pahemmin ole,(=mahdu) muita kisoja kaudelle!

Tietysti, jos minäkin saan diktaattorin valtuuksilla esittää oman kilpailuaikataulun, siinä ei sitten häirittäisi sunnuntaina töissäkäyviä, eikä................
Mahdollisiin häihin ja hautajaisiin tulisimme jo solidaarisuussyistä, koko porukalla................
Jos joku kisoista väsynyt veljemme ei jaksa valvoa lauantain ja sunnuntain välistä yötä, vaan ainoastaan perjantain ja lauantain välisen yön..............
Ilmeisesti on "pakko" alkaa laskea pisteet kaikista kisoista, silloinhan selvimmin näkisi, ketkä haluavat harrastaa, kenenkäänhän ei ole pakko.............

Aika monen yhdenpäivän, joka oikeasti on kahden yön ja yhden väsyttävän päivän, kannattajan mielipiteestä paistaa vain kompromissiton "oma etu"!
Mikä tahansa valvottu yö, oli syy mikä hyvänsä, sekoittaa biologisen rytmin, ja ei varmasti ole, ainakaan lepoa!
Mahtaa ihminen olla levännyt ja pirteä, jos unohdetaan nuo yöt, 15-16 tunnin kisapäivän jälkeen! Yökerhoonhan kenelläkään ei ole kiire!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa TJ

  • Jäsen
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #47 : 23.02.04 - klo: 23.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Nyt Kuusankosken ja Turun kisojen perusteella ajaisin paljon mieluummin yhden alkuerän vähemmän kuin lähtisin myöhään illalla kotimatkalle. Formaatti 1 harj, 1 eräharj, 3 alkuerää + 3xA-fin ja 2xB,C,D,...-fin lyhentäisi aikataulua noin 1,5 tuntia ja kisat loppuisivat n. klo 20.00 nykyisen 21.30 sijasta.


Samaa mieltä.. yhden kisan jakaminen kahdelle päivälle vähentää VARMASTI osanottajia.

Onko se niin hirveätä jos pääosalla ei ole yli 200km kotimatkaa.. onko kaikki muu elämä ja vapaapäivät turhia??? Mitä mieltä ovat vähemmän aktiiviset junnujen vanhemmat, joita lienee vaikea saada jo yksipäiväisiinkin kisoihin? He eivät varmasti ole täällä foorumilla kertomassa mielipidettään...

Vai pitäisikö kisat aloittaa jonkun mainitsemalla kokoontumisajolla vaikka Kokkolasta, jotta kaikilla olisi varmasti tarpeeksi pitkä matka ja tasapuolinen matka? Tilastonikkarit varmasti laskevat joka kisaan geometrisen lähtöpisteen osanottajajakauman mukaan.

Kuusankosken tyyppinen kakkospäivä eri kisoilla on ihan ok jos salivuokrat ja järjestäjien energia siihen venyvät..
Xray / Serpent / Orion / Nosram / Hudy

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #48 : 23.02.04 - klo: 23.42 »
Kun en tiedä miten salivuokrat juoksevat, ilmeisesti perjantai on ilmainen, ja järjestäjät laittavat paikat "kuntoon" lauantaina ennen 24.00 , ettei tule sunnuntaivuokraa! Siihenhän ei tarvita energiaa, aloitettuhan on edellisenä iltana, ja jatkettu aamutuimaan!
Itsehän kuulunkin niihin aktiiveihin, jotka ovat poissa yksipäiväisyyden takia, joka todellisuudessa on........

Ei tarvitse paljon, yhdenpäivän aikana laitteiden "lakkoilla", niin ollaan kaksipäiväisissä kisoissa..........

 Yippo kirjoitti:  
Mutta eihän Suomen kisoissa ole aikaisemminkaan ollut ongelmia laskentalaitteiden kans.  

CAi  kirjoitti:
Tuli mieleen procar open 2002 jolloin ajanotto oikeesti meni rikki-
Seurauksena 4 tunnin tauko ja yksi ajamaton alkuerä. viimeinen alkuerä hiitti lähti klo 22.40.
 
 Lainaus
Ilmeisesti on "pakko" alkaa laskea pisteet kaikista kisoista.....
"Suomalainen ei usko, ennenkuin kokeilee...."
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #49 : 24.02.04 - klo: 10.28 »
Nyt Riihimäen PM-kisojen yhteydessä nähdään, miten kilpailujen 2-päiväisyys vaikuttaa vähemmän tosissaan olevien kisaajien osallistumiseen ja sitä kautta osallistujamääriin. Etenkin stanupuolella saadaan "suoraa faktaa", koska mitään PM-tyyppistä lisäpanosta tuolla kilpailulla ei vakiokuskeille ole.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #50 : 24.02.04 - klo: 10.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Nyt Riihimäen PM-kisojen yhteydessä nähdään, miten kilpailujen 2-päiväisyys vaikuttaa vähemmän tosissaan olevien kisaajien osallistumiseen ja sitä kautta osallistujamääriin. Etenkin stanupuolella saadaan "suoraa faktaa", koska mitään PM-tyyppistä lisäpanosta tuolla kilpailulla ei vakiokuskeille ole.


En tiedä tuleeko tästä ihan 100% todenmukaista faktaa ainakaan pk-seudun kuskien osalta, koska ainakin itselläni tuo riksun kisan kaksipäiväisyys ei merkkaa käytännössä mitään johtuen 60km kotimatkasta (ja sekin melkein ovelta ovelle moottoritietä).. Asia voisi olla eri jos matkaa olisi se yli 200km.

Tosin, henkilökohtaisesti olisin kisaamassa joka tapauksessa, oli kisat kaksipäiväiset tai ei - kunhan aikataulu olisi järkevästi toteutettu. (tarkoittaen että lauantaina aloittaa tarpeeksi myöhään ettei kahta yötä tarvitse hotellissa notkua).
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #51 : 24.02.04 - klo: 10.42 »
Kannatan ehdottomasti 4 alkuerää !
Onhan kyseessä SM kilpailussa !

Mielellään yksipäiväinen kisa ! Ehdottomasti Perjantain treeneillä !
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #52 : 24.02.04 - klo: 16.35 »
Cai, olet kerrankin oikeassa. Ihmeiden aika ei ole ohi! Jatka samaan malliin
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #53 : 24.02.04 - klo: 16.35 »
oikeassa=samaa mieltä kuin minä
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa TJ

  • Jäsen
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #54 : 24.02.04 - klo: 17.55 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Cai, olet kerrankin oikeassa. Ihmeiden aika ei ole ohi! Jatka samaan malliin

Kummatkin kokemuksen mukaan tarvii neljännen alkuerärundin tuloksen tekoon  :roll:
Xray / Serpent / Orion / Nosram / Hudy

Poissa Temppa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #55 : 24.02.04 - klo: 18.20 »
Ja TJ:lle sekään ei yleensä riitä :wink:

Poissa Teppo

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.mx.teamentisetkuskit.com
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #56 : 24.02.04 - klo: 18.33 »
Lainaus käyttäjältä: "TJ"
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Cai, olet kerrankin oikeassa. Ihmeiden aika ei ole ohi! Jatka samaan malliin

Kummatkin kokemuksen mukaan tarvii neljännen alkuerärundin tuloksen tekoon  :roll:


Kaikille mainituille taitas sopia parhaiten 4 alkuerää ja sijotuksen ratkasis ainoastaan nopein läppi  :wink:

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #57 : 24.02.04 - klo: 18.50 »
Joo, mä olisin ollu paalulla hollannissa jos läppi ratkaisis:-)

Ja mun mielestä alkueriä pitäis olla 5. 1 erä e-finaali 2.erä d finaali 3. erä c-finaali 4. erä b-finaalin paalu 5.erä ?

Noin se menee mulla.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa TJ

  • Jäsen
    • Profiili
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #58 : 24.02.04 - klo: 19.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Temppa"
Ja TJ:lle sekään ei yleensä riitä :wink:


Nousufinaalit on pop
Xray / Serpent / Orion / Nosram / Hudy

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailupäivän venyminen
« Vastaus #59 : 25.02.04 - klo: 08.15 »
Ei auttais minua, mut kyllä ne olis pop!
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net