Kirjoittaja Aihe: MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA  (Luettu 3280 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Onko hän ollut kiinostunt lajista vai onko homma mennyt siihen malliin että miksi laitat rahaa tuohon kuin sillä voi saada muutakin. Tuskin kukaan tyttöystävä ymmärtää näitten tuotteiden hintoja. En minäkään ymmärä kylläkään meikkien hinnat mutta mutta.
Jerzi

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #1 : 21.01.04 - klo: 20.59 »
ööh nyt tuli vähän väärään paikkaan tää juttu..  :?

Poissa claustro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://claustro.bbs.fi
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #2 : 21.01.04 - klo: 21.16 »
Aihe siirretty Sähköautoista Vapaaseen keskusteluun
Toni Walther, retired operator

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #3 : 21.01.04 - klo: 21.27 »
Hmm, hyvinhän hän ymmärti. Tossa ekaa kertaa ku tuli meille, ni noita romppeita nyt oli jos johonkin suuntaan. Kyllähän se vähän kauhisteli ku kerroin t-maxin hinnan  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #4 : 21.01.04 - klo: 21.31 »
paremmin ymmärtää kuin kapakkareissut  8) vähän naureskelee tietty välillä mutta hintoja ei onneks tiedä ..... minäki yritän unohtaa aina välillä  :roll:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #5 : 21.01.04 - klo: 21.50 »
Hahaa! Vähän paras topicci  :D
No mitäs siinä on kertomista, se on meikäläisen harrastus, ja tyttöystävällä on omat harrastukset.  Ja kun ei minulla vielä ole vakituisia tuloja en voi sanoa rahasta mitään.
Ja eipä tunnu tyttöystävää paljoa RC kiinnostavan. (ihme tyttö)

Tyttöystäväni mukaan joillakin voi olla sellanen tyttöystävä että se tulee mustasukkaiseksi autoille kun niihin käytetään enemmän rahaa kuin heihin. Ja ei kuulemma kannata hankkia sellaista tyttöystävää

Kuunnelkaa järjen ääntä kun se piipittää  :mrgreen:

Ja jos ei tytöllesi harrastuksesi kelpaa niin voi voi  :D

Edit:Ja tietysti hän antaa ideoita mimmoisen korin voisin maalata autooni, ja sieltä tulikin aivan loistava idea, pinkki Flower Power kori. : :wink:  (ja siis aion sen 90% varmuudella sen tehdä, kun olen jo pinkin takasiivenkin tilannut infernoon)

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #6 : 21.01.04 - klo: 21.57 »
Mun vaimo oli mun mekanikko kuin ajoin 1/8 crossareita -90 luvulla. ÖÖÖ jos en nyt väärin muista niin ainakin 3 pm.ät monet sm.ät ja lukuisat cuppi kisat hän on mekannut minulle. Jätti homman kuin "kuulema" huusin liika hänelle. Muuten hän ymmärtää hyvin ja onhan hän iloinen kuin minä kuolen niin hänelle ja mun pojille  jää n.150 rc autoa josta vajaa puolet on todella harvinaisia.
Jerzi

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #7 : 21.01.04 - klo: 22.49 »
Jeps! Aika hyvä suhtautuminen on tullu "hallituksen" suunnalta. Pientä nurinaa on ollu tuon kalleuden takia, mutta viinanjuonti ja baarireissut on jääny vähemmälle. Siitä on tullut pelkästään hyvää palautetta.  En minäkään ymmärrä kaikkia hänen harrastuksia, mutta onneks kaikki ei oo samanlaisia. 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Mika R

  • Vieras
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #8 : 22.01.04 - klo: 10.42 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Mun vaimo oli mun mekanikko kuin ajoin 1/8 crossareita -90 luvulla. ÖÖÖ jos en nyt väärin muista niin ainakin 3 pm.ät monet sm.ät ja lukuisat cuppi kisat hän on mekannut minulle. Jätti homman kuin "kuulema" huusin liika hänelle. Muuten hän ymmärtää hyvin ja onhan hän iloinen kuin minä kuolen niin hänelle ja mun pojille  jää n.150 rc autoa josta vajaa puolet on todella harvinaisia.
Jerzi


150 on kyllä hirveä määrä, itsellä on 4 kpl ja sekin on paljon ja yks Tamiyan Sherman 1/16
2 HPI Microa, HPI Super Nitro ja Kyösti SuperTen FW04
HOMMAA digikamera ja pistä näytteille nettiin, siinä olis meillä ihaltavaa

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #9 : 22.01.04 - klo: 14.11 »
No, eipä tuossa mitään hankaluutta ollut, ilmeisesti oli ja on vieläkin enempi kiinnostunut musta kuin autoista, mitään vahinkoa ei ainakaan ole tapahtunut vaikka olen näiden autojen kanssa pelannut jo aika pitkään. Hieman kauhisteli hintoja, mutta ymmärsi kyllä... Hänenkin harrastus on kallis (melkein yhtä kallis)..
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa kallek

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.hut.fi/~kkyyro
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #10 : 22.01.04 - klo: 14.32 »
Ihan hyvin se on tuntunut suhtautuvan. Välillä valittaa et kulutan liikaa aikaa... Toisaalta kyllä se on useampaanki kertaan pyytäny saada ajaa näillä vekottimilla. Ihan hyvin muuten ajoki  :D  Siis ihan oikeesti. Ja olihan se pari kertaa kesällä mun mekkarinaki Lavangossa.

Poissa La Bou Khalil

  • Jäsen
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #11 : 22.01.04 - klo: 14.48 »
vähän on neiti kummastellu että onko tossa mitään järkeä, mutta heti ku se tuli mun kans hobby pointissa käymää, ni se oli jo ite rakentamassa nukkekotia koristeeks joten se siitä...

Mika R

  • Vieras
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #12 : 22.01.04 - klo: 15.20 »
heh heh

Poissa masse

  • Jäsen
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #13 : 22.01.04 - klo: 17.26 »
Omissa kokemuksissani rahanmenoa suuremmaksi puheenaiheeksi on noussut lisääntyvä ajanpuute :). Myös auton rassaaminen silloin kun tyttö on käymässä aiheuttaa kylmyyttä.

Mutta kyllä se tuntuu harrastuksen kestävän.
| follow the white rabbit |

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #14 : 22.01.04 - klo: 18.07 »
Miten kerron......En kerro
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #15 : 22.01.04 - klo: 21.37 »
Kyllä kaikki tiput tietää mitä me Tux10:pin kanssa harrastetaan, kun takissa lukee näin kuin kuvassa näkyy: http://koti.mbnet.fi/antti_88/selka.JPG
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #16 : 22.01.04 - klo: 21.47 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuning girl"
Kyllä kaikki tiput tietää mitä me Tux10:pin kanssa harrastetaan, kun takissa lukee näin kuin kuvassa näkyy: http://koti.mbnet.fi/antti_88/selka.JPG


joo näin on!!
Kyllä joskun joku on jotain tainnut valittaa meijän takeista!!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #17 : 22.01.04 - klo: 21.49 »
Siis, onko jq:lla muka tyttökaveri :shock:  Ei kai....?? :mrgreen:
Sponsored by own wallet

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #18 : 22.01.04 - klo: 21.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Cruisaaja"
Siis, onko jq:lla muka tyttökaveri :shock:  Ei kai....?? :mrgreen:


No se ei varmaan ole oleellista nyt, mutta tosta valituksestä päätelle sinulla ei ole!!  :mrgreen:

Joo, mutta ei kannata heti kertoa tytöille, että harrastaa pienoisautoilua ne voi vaikku luulla, että leikkii pikkuautoilla.
Kyllä ne sen ajan kanssa varmaan ymmärtää.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #19 : 22.01.04 - klo: 21.59 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Joo, mutta ei kannata heti kertoa tytöille, että harrastaa pienoisautoilua ne voi vaikku luulla, että leikkii pikkuautoilla.


Minun tyttö ystäväni yhdisti harrastuksen heti nikkoihin  :?  Hyi hyi hyi. Mutta kun vähän selitti niin kyllä se siitä  :mrgreen:

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
MITEN KERROT SINUN TYTTÖYSTÄVÄLLE ETTÄ HARRASTAT RC AUTOJA
« Vastaus #20 : 22.01.04 - klo: 22.05 »
Kyllähän tuo vaimo on joskus vähän hassusti kattonut kun olen haudanvakavana selittänyt minkä takia on aivan välttämätöntä ostaa [lisää tähän joku härpätin], etenkin nyt kun se maksaa vain [lisää tähän kolminumeroinen luku].

Mutta eiköhän nuo aikuisemmat naiset ole jo sen oppineet että isojen ja pienten poikien ero on lähinnä lelujen hinnassa.  :)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit