Kirjoittaja Aihe: DMT GP Syncro KT200  (Luettu 12250 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
DMT GP Syncro KT200
« : 23.02.11 - klo: 09.45 »
ja uutta pukkaa kööstilän suunnalta

http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31071&familj=FamMTGP&BildLopNr=01

kattelin että päivitettu gx18 moottori gxr18sp (onko yhtä hyväkäyntinen kuin mustakantinen gx21)

samat iskarit kuin MFR ja mad force kruiser malleissa.

olin lukevinani että 4 kanavainen gigamankka
ym ym kivaa




pöö

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #1 : 23.02.11 - klo: 11.55 »
Eli mikä tossa on sitte hyvää? hinta varmasti ainekin.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #2 : 24.02.11 - klo: 19.44 »
Mitä uutta ? Näyttää olevan samaa p*skaa kuin kaikki muutkin kyoshon tekeleet.
- Tapsa

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #3 : 24.02.11 - klo: 21.32 »
Näyttää olevan samaa p*skaa kuin kaikki muutkin kyoshon tekeleet.

Kannattaisko jättää kommentoimatta, jos rc-autojen tuntemus on tuolla tasolla. Mitä p*skaa on esimerkiksi Kyosho ST-RR tai MP9 TKI autoissa?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #4 : 25.02.11 - klo: 09.01 »
Mitä uutta ?

moottori näyttäisi ainakin uudistetulta  :grin:

pöö

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #5 : 25.02.11 - klo: 09.16 »
Kannattaako nyt tollaisiin i*ioottimaisiin lausuntoihin tarttuakaan. Kokonaisuushan on hieno ja giganen radio suoraan paketista plussaa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #6 : 25.02.11 - klo: 09.20 »
Kannattaako nyt tollaisiin i*ioottimaisiin lausuntoihin tarttuakaan. Kokonaisuushan on hieno ja giganen radio suoraan paketista plussaa.

ja kohta sinä tietysti hehkutat kun menit ja ostit sen  :grin:

vai?
pöö

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #7 : 25.02.11 - klo: 09.35 »
Kokonaisuushan on hieno ja giganen radio suoraan paketista plussaa.
Mun mielestä kaikissa yli 200euron autopaketeissa pitäis jo vaatia niitä gigasia radioita, kun kiinamalleja näkyy saavan jo 30 eurolla ja lähes joka valmistajalla jo RTR paketeissa se 2.4ghz ruori löytyy. Kiteelliset roskiin jo tässä vaiheessa...
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #8 : 25.02.11 - klo: 09.38 »
Tykkään enemmän noista isopyöräisistä paitsi ulkonäön myös käytännöllisyytensä ansiosta ajopaikkojen suhteen. Tuo DMT on vähän turhan matala näihin meidän maastoihin. Lisäksi luulen että Kruiser on jonkin verran kestävämpi juuri maavarasta ja rakenteestaan johtuen.

RS tuningille - Japanissa on ollut jotain ongelmaa saada niitä markkinoille, näin olen ymmärtänyt, johtuen lainsäädännöstä siellä. Siksi niiden tulo en vienyt aikaa.. ei niitä taida olla Tamijoissakaan vakiona?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #9 : 25.02.11 - klo: 09.45 »
RS tuningille - Japanissa on ollut jotain ongelmaa saada niitä markkinoille, näin olen ymmärtänyt, johtuen lainsäädännöstä siellä. Siksi niiden tulo en vienyt aikaa.. ei niitä taida olla Tamijoissakaan vakiona?
Ok sehän onkin niille silloin iso miinus, mutta miksi eivät "vientimalleihin" voisi laittaa?

Ps. Kyllä noi isopyöräset on parhaita bäshäilyyn/pihasuditteluun, en näe muuta syytä muiden mallien hankintaan kuin paikalliset radat ja kilpailuihin osallistuminen... :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #10 : 25.02.11 - klo: 10.02 »
Niinhän ne nyt vihdoin ovat alkaneetkin, ainakin Kyosho, vaikka pitkään se on vienyt. Japsit vaan eivät tunnetusti tee kauhean nopeita päätöksiä.

Näinhän se on mitä tulee tohon alempaan kommenttiisi. Olen täysin samaa mieltä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #11 : 25.02.11 - klo: 17.20 »
Mun mielestä toi näyttää DST:ltä isommilla renkuloilla ja puskureilla ym. muilla pikku päivityksillä.
Huom. Tämä on vain mielipide.
Passiivista harrastelua

Poissa mr.marcus

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #12 : 02.07.12 - klo: 23.28 »
Kellään kokemuksia kyosho dmt gp:stä kertokaa olis omaan käyttö tarpeeseen mukavan näköinen peli?  :afro:

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #13 : 03.07.12 - klo: 08.45 »
Kaverilla on toi DBX2.0 malli jossa on toi sama moottori että ainakin toi on hyvä ja tehookkin on riittämiin ja käykin ihan hyvin.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa mr.marcus

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #14 : 03.07.12 - klo: 22.47 »
No on mukava huomata että jollain ees on hyvää sanottavaa kyoshosta, kerro enemmänkin ko. Autosta ja koneesta jos tiiät:-) helppo säätää ym ym...

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #15 : 04.07.12 - klo: 08.54 »
Tästä kyseisestä autosta ei ole mitään tietoa kun ei ole kellään tuttavalla sellasta. Mut kyllä toi moottorin säätökin on ihan helppoo ( ainakin itselleni ) . Tyhjäkäynnilläkin pysyy pitkään ja todella hiljasilla kierroksilla. Ja kyllä ainakin Kyoshon laatu on ihan hyvää minun mielestä kun itselläkin kössi on ja todella hyvin kestänyt!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #16 : 04.07.12 - klo: 10.23 »
Aika lailla näyttää samalta kun MFR. Kone nyt on uusittu ja heitetty mäkeen se sähköstartti. Oma MFR kun on käytetty niin aika lailla on saanu fiksailla ja paranella paikkoja. Kone kun se vanhempi .18 niin vaatii huoltoo kyllä. Laakerit tarttis vaihtaa kun kusee jo edestä läpi  :tongue:

E: Näköjään myös vaihteisto jätetty pois....
« Viimeksi muokattu: 04.07.12 - klo: 10.33 kirjoittanut lassii »
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #17 : 19.07.12 - klo: 12.05 »
Kaverilla on just toi kyseinen auto hyvin pyyhkii menemään. Sisään ajossa tyhjäkäyntineula jäi jumittamaan jostain kumman syystä. Talvella on tosi hyvä ajella hankiasella ja kulma lähtee käyntiinkin talvella ihan kohtuullisella vaivalla kunhan laittaa folion kannen päälle.

ps.En kyllä tajuu mistä se on saanu ton viime talvena.

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #18 : 01.04.13 - klo: 18.29 »
vanha keskustelu on mutta sanon kuitenkin.Auto on suoraan sanoen täysi pas*a. En ole ajanut vielä kertaakaan niin ettei  kaasu olisi hirttänyt kiinni tai kone leiponut kiinni. Kyoshoon vein kytkimen korjaukseen ja korjasivat sen väärin jonka johdosta auto rikki.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #19 : 01.04.13 - klo: 23.03 »
Jos joka ajolla kone leipoo, niin sanoisin, että käyttäjässä on vikaa enemmän kuin autossa.

Ja mitähän se väärin korjattu kytkin muka hajotti?

EDIT: Tämänkin varmaan voisi siirtää tuonne kyoshon alle.

EDIT2: Miksi ihmeessä polttisauto topikki on sähköautoalueella=  :shocked:
« Viimeksi muokattu: 03.04.13 - klo: 17.18 kirjoittanut JiiVee »
pöö

Poissa juhiss123

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #20 : 05.06.13 - klo: 19.02 »
Lajin aloittelijana ja vähän käytetyn auton omistajana joudun myös toteamaan, että kaasu hirttää herkästi kiinni. Vaatii tosin lisää ajotunteja ennenkö voi jotain todella puhua laadusta tai sen poissaolosta.

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #21 : 05.06.13 - klo: 19.06 »
servothan ainaki on pashat,mitkä vakiona tulee.. mut kantsii varmaan hommata kunnolliset tilalle,ni loppuu ongelmat niitten suhteen. itellä oli kyseinen pirssi eikä ollu ongelmia :cool:

Poissa juhiss123

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #22 : 06.06.13 - klo: 19.00 »
Kiitos vinkistä! Pitääpä laittaa hetimmiten tilaukseen.

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #23 : 06.06.13 - klo: 19.13 »
Modet voisi varmaan heittää tänkin aiheen tonne kössin polttispuolen osioon, kun polttisautohan tämä dmt gp on...

Poissa juhiss123

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #24 : 09.06.13 - klo: 13.18 »
Nyt tais mennä moderaattoreilla sähkö- ja polttisautot sekaisin.  :roll:

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #25 : 27.07.14 - klo: 02.00 »
Eli minkä koneen tähän kaaraan nyt voi laittaa? Onko se niin että kaikki 18. kokoiset kävis. Ja lukenut että orkkis kytkin ei kävisi joihinkin tiettyihin koneisiin.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DMT GP Syncro KT200
« Vastaus #26 : 18.08.14 - klo: 17.09 »
vakion saat helpoiten, muihin joudut pukit hommaamaan.