LapSnapper

Kirjoittaja Aihe: SANWA MT-4 & MT-4S  (Luettu 81851 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • ProRacerShop
Vs: SANWA MT-4 & MT-4S
« Vastaus #330 : 02.08.16 - klo: 09.49 »
Mikä näistä kannataisi nyt ostaa bensa autolle?
MT-4S :ssä ja MT-S:ssä ei vissiin tule telemetriaantureita mukaan? toisin kuin MT-4 :ssä

MT-4 ja MT-4S ovat erinomaisia mankkoja, hinta-laatusuhde aivan huippuluokkaa. S-mallin parannuksista näytön taustavalo taitaa olla käytännössä merkityksellisin. Toisaalta vanhaa mallia (MT4) saattaa saada tosi edukkaasti kun varastot myydään loppuun.

MT-S:ssä ei ole kokemuksia.

Kaikki ao. radiot on hyviä bensiiniautoissa, erittäin monta käyttäjää LS-5 luokassa. Anturit kannattaa unohtaa suosiolla. Keräävät vain häiriöitä sytkästä ja aiheuttaa ongelmia. Bensa autoissa vastarit RX471, 472 ja 482 ovat toimineet minulla moitteetta, nämä vastarit ilmoittavat vastariakun jännitteen radioon, muuta "telemetriaa" ei mielestäni tarvitse. MT-4 ja MT-4S radioon saa ns. ohjauspyörän droppisarjaa jos haluaa paremman ajotuntuman...
ProRacerShop.net | ProRacerOptions | LS-5 Suomenmestari 2015 | LS-5 SM Hopea 2016 |

Poissa Testikuski

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SANWA MT-4 & MT-4S
« Vastaus #331 : 02.08.16 - klo: 15.24 »
Ei ihan halpoja noi droppi-sarjat. Jos tekis oman  :roll:
Ospa Rc

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SANWA MT-4 & MT-4S
« Vastaus #332 : 02.08.16 - klo: 15.44 »
Keväällä mietin samaa mutta ei ollut aikaa. Jos syksymmällä... :smiley:

Poissa Rc_nitro

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: SANWA MT-4 & MT-4S
« Vastaus #333 : 15.08.16 - klo: 22.38 »
Moi kaikki mihin kohtaa (polttomoottorii) kannattaa asentaa se lämpöanturi telemetria ohjain käytössä? Kiitos vastanneille

Poissa Ruusperi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SANWA MT-4 & MT-4S
« Vastaus #334 : 05.03.17 - klo: 11.05 »
Lyhyt oppimäärä MT-4 ja MT-4S remontointiin.


Purkaminen:
http://mt4el.com/install.html

Ota kahvan kumi pois ja ruuvaa kaikki ruuvit irti mitä näkyy. Raota vähän ohjainta ja aseta ohut lexan palanäytön yläreunan alle ja kuori sillä liimaus irti.

Omassa ohjaimessa ohjauksen keskikohta alkoi vaeltaa, vaikka valikon VR Adjust kohdasta kalibroi potikan uudelleen. Irroitin ohjauksen potikan piirilevyn ja poistin potikan tinauksen tinaimulangalla.

Varsinainen potikan ehotus näillä ohjeilla:
http://www.instructables.com/id/How-To-Clean-The-Controls-On-Your-Amplifier/?ALLSTEPS

Lyhyesti, avaa potikan metallikuori, käytä lyijykynän pyyhekumia vastuspintojen puhdistukseen ja puhalla irronnut lika pois. Kasaa potikka takaisin ja tinaa se uudelleen piirilevylle.

Lopuksi kasasin ohjaimen takaisin ja tein VR Calibrationin ja voittoa, enää ohjaus ei vaella vaan pysyy normaalisti keskellä.
Pienoisautoja 1/27 ... 1/5, Sanwa MT-4S / M12
http://www.mikkelinpienoisautoilijat.fi | http://www.fullspeedrc.fi