Kirjoittaja Aihe: DINBALL /rcMart tilaukset?  (Luettu 77183 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« : 26.01.04 - klo: 15.43 »
Niin, eli löytyykö "meiltä" kokemuksia kyseisestä nettikaupasta? (Yritin hakea kyseistä aihetta, tuloksetta)

Kuinka pian paketit on olleet kotona? Tai kenties tullissa?

Hinnat näyttäisi siellä olevan siedettävällä tasolla ja mini-Z:aa saisi sieltä radioless settinä...
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa Astris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #1 : 26.01.04 - klo: 20.13 »
Pari kertaa ollaan tuolta veljen kanssa tilailtu, toinen tuli muistaakseni viidessä päivässä ja toinen on ollut nyt tulossa ~4 päivää.
Tilaukset sujunut mielestäni todella hyvin, ainut missä ei niin täydellisesti toimittu oli kun heillä ei ollut erästä tuotetta varastossa niin he eivät ilmoittaneet siitä ollenkaan, sitten alettiin ihmettelemään että mikä kestää, jolloinka kertoivat tuotteen olevan loppu..
Mutta kyllä yllättävän hyvin on toiminut tuo kauppa..
Postikulut kylläkin aika mukavat, mutta eipä ihmekkään kun niin kaukaa tulee..  :)

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #2 : 26.01.04 - klo: 20.19 »
Suosittelen Ebayta. Löytyy iso valikoima ja yleensä siellä edullisemmin kuin itse kaupoissa. Itse olen 15 kertaa ostanu tamiyan osia eri myyjiltä ja aina on toiminu. Parasta on se, että postikulut on yleensä edulliset ainakin osille, tyyliin 2$.

Olen kyllä tilannut RCMartistakin ja hyvin toimi silloin.
SC10 4x4

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #3 : 27.01.04 - klo: 08.42 »
Kiitos vastauksistanne! Yksi kymysys jäi vielä auki eli,

No minne on paketit mennyt, suoraan kotiin vai tullilaitoksen hyllylle odottelemaan tullien maksajaa?
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa Astris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #4 : 27.01.04 - klo: 14.19 »
RCMartista eka paketti tuli suoraan kotiin, ilman tulleja ja toinen paketti tuli juuri tänään postiin..

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #5 : 29.01.04 - klo: 10.31 »
Elikkäs tullissa eivät ole pysäytelleet niitä paketteja?

Onko ollut minkä arvoisia lasteja?
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #6 : 29.01.04 - klo: 10.47 »
Kirjoittelin aiheesta jotain aiemminkin zeta-threadiin, mutta kertauksena se että omat kansainväliset pankkisiirretyt euroni eivät ikinä päätyneet rc-martin hemmojen tilille, ainakaan heidän kertomansa mukaan. Kokeilu maksoi 80 euroa. Kolme koria olutta.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #7 : 29.01.04 - klo: 10.48 »
Lainaus käyttäjältä: "ClodZ"
Kirjoittelin aiheesta jotain aiemminkin zeta-threadiin, mutta kertauksena se että omat kansainväliset pankkisiirretyt euroni eivät ikinä päätyneet rc-martin hemmojen tilille, ainakaan heidän kertomansa mukaan. Kokeilu maksoi 80 euroa. Kolme koria olutta.


Kiitos! :evil:  Tämä varmasti riitti tästä aiheesta!

Taitaa olla tuo toweri sitten varmempi paikka...
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #8 : 29.01.04 - klo: 10.54 »
Lainaus käyttäjältä: "chrisse"
Kiitos! :evil:  Tämä varmasti riitti tästä aiheesta!

Taitaa olla tuo toweri sitten varmempi paikka...


Lisäyksenä vielä sen verran että mukana taisi olla kosolti huonoa tuuria, kaverin tilaukset on onnistuneet vastaavalla metodilla kyllä, ja Visalla homma lienee lähes satavarmaa.

Mutta mutta, itseäni en voi syyttää, siirron hoiti Sampo-pankin täti joten virhenäppäilyn mahdollisuuden voi melkein poissulkea. Tässä vaiheessa joku varmaan miettii pankin vastuuta, mutta eipä auta. Pankki ilmoitti että he voivat lähettää kyllä tiedustelun aiheesta, se maksaa n. 30 euroa eikä siitä todennäköisesti ole mitään apua. Eli aina voi tulla yllätyksiä, onneksi summa ei ollut esimerkiksi 300 euroa. Jos nyt jotain positiivista pitää hakea.

Ai niin, homma päättyi lopulta siihen etteivät Rcmartin riisinpurijat vaivautuneet vastaamaan mailitiedusteluihini, vaikka koitin lähettää heille kaiken mahdollisen informaation suoritetusta tilityksestä. Ja kaikki yhteydenottoni olivat asiallisia, siitä ei ole kyse.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #9 : 29.01.04 - klo: 11.05 »
Ai, mä jo säikähdin että siis olet visalla maksanut ostoksesi netissä ja pakettia ei ole lähetetty vaikka tiliäsi on veloitettu... No tarvii sitten vielä miettiä sitä vaihtoehtoa koska hinnat on kuiten aikas paljon edullisempia kun jenkkilässä... Mutta suuri kiitos informaatiosta sinulle ColdZ! Uskon nyt tietäväni miten en ainakaan maksa ostoksiani siellä!
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa JimmyB

  • Jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #10 : 29.01.04 - klo: 11.15 »
Minulla on ainostaan hyviä kokemuksia kyseisestä kaupasta.
Ovat myös vastanneet kiitettävästi lähettämiini posteihin.
Jos hankkii PayPalin niin homma toimii 100%
Jos kuitenkin tulee ongelmatilanteita niin PayPal auttaa.
Suosittelen yhdistelmää RcMart + PayPal.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #11 : 29.01.04 - klo: 11.47 »
Lainaus käyttäjältä: "chrisse"
Ai, mä jo säikähdin että siis olet visalla maksanut ostoksesi netissä ja pakettia ei ole lähetetty vaikka tiliäsi on veloitettu...


Jos luottokortin kanssa käy tuolla tavalla niin eikun yhteyttä luottokorttiyhtiöön, kyllä ne tarkistaa mihin rahat ovat menneet ja vievät asian eteenpäin.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Astris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #12 : 29.01.04 - klo: 19.08 »
chrisse, nyt ollaan tehty 3 tilausta visalla, yksikään ei ole päätynyt tulliin ja tilausten hinnat ovat olleet jotain 20e, 200e ja 260e..

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #13 : 16.08.04 - klo: 17.13 »
Paljonko ovat tullit jos paketti sattuu sinne päätymään?
Ja paljonko olivat ne postitus kulut? Mini-Z monster on hankintalistalla.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #14 : 18.08.04 - klo: 15.21 »
Minä olen muutaman kerran tilannut osia kaverini kanssa. veikkaisin että tuommoiselle mini-z autolle tulisi posteja semmoiset 20-50€. Tulleja ei tietääkseen kaverille ole koskaan tullut toisin kuin Towerista tilattaessa  :D
Xray

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #15 : 18.08.04 - klo: 15.42 »
Minulle tulee yleinsä sen hintaista kamaa etät joutuisi tulliin. Mutta jotkut myyjät ovat niin kilttejä että kirjoittavat pakettiin esim "Kyosho Toycar parts" Eipähän mene tulliin. :D

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #16 : 31.08.04 - klo: 19.37 »
Onko se nyt 'varmaa' että jos tuolta rcmartista ostaa niin ei mene tullia eikä lisäveroa? Vai välttääkö sen kun pyytää niiden laittaan paketin päälle 'Toys' tai 'Toy parts'?

Kertokaa sieltä tilanneet miten asia on, Kiitos!
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #17 : 31.08.04 - klo: 19.40 »
Pyytää merkkaamaan GIFT (minkä ne aina tekee) ja arvoksi alle 35€ (minkä ne myös aina tekee). Minulla ei ole kertaakaan mennyt idän paketit tulliin, vaikka olen yhden autonkin tilannut.
SC10 4x4

Poissa Astris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #18 : 31.08.04 - klo: 20.10 »
Yksi paketti mennyt tulliin RcMartista, aika harvinaiselta vaikuttaa, mutta huonon tuurin mahdollisuus on olemassa.. Silläkään paketilla ei ollut edes korkea arvo, jotain muutaman sadan euron luokkaa..

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #19 : 31.08.04 - klo: 20.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Astris"
Yksi paketti mennyt tulliin RcMartista, aika harvinaiselta vaikuttaa, mutta huonon tuurin mahdollisuus on olemassa.. Silläkään paketilla ei ollut edes korkea arvo, jotain muutaman sadan euron luokkaa..


Paljonko tippui lisäkustannuksia tullissa?
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Astris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #20 : 31.08.04 - klo: 20.44 »
Se oli yhteensä jotain 30%.. Meille tuli ~120e muistaakseni..

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #21 : 19.01.05 - klo: 19.05 »
Tuli ongelma kun yritän rekisteröityä niin tulee tällainen ilmoitus:

Errors have occured during the process of your form!
Please make the following corrections:

* The "State" entry must be selected.

Eli mitä toi tarkoittaa??

Poissa poksudos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #22 : 13.08.09 - klo: 18.25 »
Nostetaas vanhaa..

rcmartista olisin tilaamassa paypalilla ja tilauksen loppuvaiheessa hakee IP:n perusteella asuinpaikkani tiedot, jotka eivät kuitenkaan täsmää profiilin tietoihin kaupungin osalta. City siis Kuopio, mutta heittää Iisalmea ruutuun. Sivulla lukee, että jos nämä tiedot poikkeavat toisistaan, niin pitäisi lähettää jonkinlainen todistus osoitteesta asiakaspalveluun.

Kämpän vuokrasoppari?  :mrgreen:
-> Traxxas E-Maxx | Tamiya DF-03Ra | FG Monster Truck | Tamiya TT-01E ->

Poissa Audiko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-offi.net
Vs: DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #23 : 13.08.09 - klo: 21.00 »
Minulle martin IP:n varmennus antaa aina sijainniksi Oulu, asun Juuassa Pohjois-Karjalassa.

Aina on paketit tullut oikeaan osoitteeseen, kyllähän sieltä paypalin kautta menee osoitetiedot aina automaattisesti maksun jälkeen.

Eli ei tarvitse mitään erikseen lähetellä.

Poissa poksudos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #24 : 13.08.09 - klo: 23.22 »
Asia selvä
-> Traxxas E-Maxx | Tamiya DF-03Ra | FG Monster Truck | Tamiya TT-01E ->

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #25 : 14.08.09 - klo: 06.58 »
Lainaus käyttäjältä: Astris
Yksi paketti mennyt tulliin RcMartista, aika harvinaiselta vaikuttaa, mutta huonon tuurin mahdollisuus on olemassa.. Silläkään paketilla ei ollut edes korkea arvo, jotain muutaman sadan euron luokkaa..

Paljonko tippui lisäkustannuksia tullissa?

Ihan normaali ALV tuosta pitäisi napsahtaa päälle, siis tavaroiden arvo + rahti ja siitä sitten 22%.

Sama juttu täällä. Useampia tilauksia RCMartista, kerran on jäänyt tulliin. Kertaakaan ei ole ollut mitään valittamista putiikista itsestään, suomen päässä tullin & postin toiminta onkin sitten muutaman kerran jumitellut pakettia.
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #26 : 14.08.09 - klo: 09.11 »
Ihan kun se verojen maksu olisi rankaisu joka tulee ihan puskista?
Onko se nyt vaan niin hankalaa pitää päänsä kiinni noilla tulli-keulimista ja laske markat sillai että riittää veroineen päivineen?

(mulle sama, mut seo varma että joku kerta vielä Napsahtaa, tavalla taikka toisella)

Tuhannetta kertaa, tullissakin on internet ja ne osaa käyttää sitä.
En yhtään ihmettelis, jos jollain henkilöllä on ko. puulaakissa joutilasta aikaa / tulee nakki, äkkiä seuraa keskustelut, nimet ylös ja jälkitullaus.

Pääsee kivasti foorumi ja alan kaupat zoomin alle...
« Viimeksi muokattu: 14.08.09 - klo: 09.24 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #27 : 14.08.09 - klo: 09.25 »
Jep, onhan esim. Viestintävirastonkin väkeä nähty "foorumeilla"....
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Toni2000

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #28 : 14.08.09 - klo: 15.42 »
Lainaus
rcmartista olisin tilaamassa paypalilla ja tilauksen loppuvaiheessa hakee IP:n perusteella asuinpaikkani tiedot, jotka eivät kuitenkaan täsmää profiilin tietoihin kaupungin osalta. City siis Kuopio, mutta heittää Iisalmea ruutuun. Sivulla lukee, että jos nämä tiedot poikkeavat toisistaan, niin pitäisi lähettää jonkinlainen todistus osoitteesta asiakaspalveluun.

Kämpän vuokrasoppari? 


Itse scannasin ja lähetin kuitin josta selvisi nimi ja toimitusosoite.
Ilman tietojen lähetystä eivät olisi pakettia pistäneet matkaan, ja maksoin paypalilla.

ot. Onko muilla pyydetty paypallilta uutta varmennusta? Mulle tuli pyyntö uudesta varmentamisesta, kusetustako?

-Toni-
« Viimeksi muokattu: 14.08.09 - klo: 15.51 kirjoittanut Toni2000 »
Sähköä, Bensaa ja Nitroa. Maalla ja ilmassa

Poissa poksudos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DINBALL /rcMart tilaukset?
« Vastaus #29 : 14.08.09 - klo: 18.50 »
Itse scannasin ja lähetin kuitin josta selvisi nimi ja toimitusosoite.
Ilman tietojen lähetystä eivät olisi pakettia pistäneet matkaan, ja maksoin paypalilla.

ot. Onko muilla pyydetty paypallilta uutta varmennusta? Mulle tuli pyyntö uudesta varmentamisesta, kusetustako?

-Toni-

Jeps, tilaamisen jälkeen tuli meiliin viestiä, että joku kuitti pitäisi todellakin lähettää.
-> Traxxas E-Maxx | Tamiya DF-03Ra | FG Monster Truck | Tamiya TT-01E ->