Kirjoittaja Aihe: Call Of Duty pelisarja (keskustelua ja arvostelua)  (Luettu 1152 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelua luultavasti maailman parhaasta sotapelisarjasta.

Mitä pelejä omaatte?
Mille konsolille?
Pelaatteko internetissä?
Kill/Death Rationne?
Levelinne ja prestigenne?

Esimerkkejä tuossa mihinkä kannattaa vastata tai kertoa!

Omistan cod 2-4 ja Black Opsin. Black opsia olen pelannut eniten mutta olen hieman kyllästynyt prestige #3 jälkeen, joten siirryin CoD 4 eli mw1! Mw1 käytän ainoastaan snipereitä koska tykkään quickscopata. Heti kun sain m40a3 aseeseen acog sightin, olen käyttänyt vain sitä. Erittäin kiva ja mukava peli, grafiikois ei ole valittamista hdmi johdon kanssa. Suosittelen kokeilemaan mw1 jos tyksii sen ajan peleistä. Pelaan codeja Xbox 360 konsolilla, pistäkää rohkeasti yv:tä jos haluaa lisätä ;)
Voimaa ja valtaa.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Call Of Duty pelisarja (keskustelua ja arvostelua)
« Vastaus #1 : 08.03.11 - klo: 10.26 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eE_msAKWdOs[/youtube]




Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Call Of Duty pelisarja (keskustelua ja arvostelua)
« Vastaus #2 : 08.03.11 - klo: 10.59 »

Pieni varoitus tähän.
Tuo Duty calls video hyydytti mun PC:n ihan täysin kun katselu oli edistynyt 0:40 min kohdalle. Ilmeisesti ei isompaa syytä huoleen, kun akun irroittamisen jälkeen kaikki tuntuu olevan normaalia.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Call Of Duty pelisarja (keskustelua ja arvostelua)
« Vastaus #3 : 08.03.11 - klo: 12.57 »

Pieni varoitus tähän.
Tuo Duty calls video hyydytti mun PC:n ihan täysin kun katselu oli edistynyt 0:40 min kohdalle. Ilmeisesti ei isompaa syytä huoleen, kun akun irroittamisen jälkeen kaikki tuntuu olevan normaalia.
Koneesta voi loppua piuhu kun on "kohtauksessa" paljon kaikkea, kuten kerran pelatessani Trials HD:tä, jossa sitten hidastu kaikki kun oli muutama pommi yhessä paikassa ja kaikki pamahti..

Voimaa ja valtaa.

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Call Of Duty pelisarja (keskustelua ja arvostelua)
« Vastaus #4 : 08.03.11 - klo: 16.54 »
Multa löytyy seuraava:
COD 4
COD WaW
COD MW 2
COD BO