Kirjoittaja Aihe: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit  (Luettu 68317 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AkiL

  • Tulokas
    • Profiili
Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 09.03.11 - klo: 22.45 »
Onkos porukalla kokemuksia kyseisestä autosta?
http://www.teamcracing.net/index.php?page=shop.product_details&category_id=28&flypage=flypage.tpl&product_id=231&option=com_virtuemart&Itemid=71
Tänään tuli ajettua ensimmäisiä akullisia lähinnä uusia renkaita sisään ajellessa, mutta fiilikset positiivisia!
« Viimeksi muokattu: 18.03.11 - klo: 11.47 kirjoittanut AkiL »

Poissa patez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team C TC04/T4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #1 : 17.03.11 - klo: 19.05 »
Ansmann X4 tuli hankittua ja tässä hieman raporttia kokoamisvaiheesta. Voisikkos topikkia muuttaa sen mukaan?

Eli normi pakkaukset ei siinä sen ihmeempää. Kaikki omissa pusseissaan kokoamisvaiheittain:



Heti kun pohjalevyyn oli ruuvattu moottoripukki, kokosin diffit. Muuten ei ollut mitään hankaluuksia niiden  kanssa, paitsi diffin ruuvin O-renkaan paikka oli vähän erikoisesti ohjeistettu. O-rangas siis tulee laittaa ruuvin päässä olevaan väliin, eikä siihen juureen, kuten kuvasta saattaisi olettaa. Meinasi diffi olla ensin vähän "joustavan" tuntuinen, kun se renkula oli siinä ruuvin kannan ja painelaakerin välissä. Eli ansmannin diffi pitää vaan vääntää ihan pohjaan asti ja sitte pikkusen löysätä jos tuntuu liian jäykältä.



Ja tässä onkin jo koottu voimansiirto melkolailla kokonaan. Pistin yhden lisäshimmin taakse menevään akseliin, ooplen ohjeen mukaan. En tosin tiedä oliko välttämätöntä.



Iskarit olivat todella hyvän tuntuiset ja myös kitkattomat kasata. Kuvasta ei ehkä niin näy, mutta ne ovat harmaat väriltään eivätkä mustat. Bleedaus onnistui näppärästi sille tarkoitetun reiän avulla. Eli iskarin varsi vain haluttuun asentoon ja korkki kiinni. Ylimääräiset nesteet valuu pois. En laittanut mitää lisäshimmejä mäntiin niinkuin jossain on tehty ja smoothilta tuntuu. _edit_ Kuulemma ne shimmit pidentää e-clipsien ikää, eikä niinkään tee sen smoothimpaa siitä iskarista. Eli ne kannattaa laittaa jos pakissa on.



Ja kas sähköt jo paikoillaan. Kokonaisuudessaan aika helppo nakki oli kasata. Ruuvit menivät ilman kierteitten tekoa paikoilleen. Eihän se hiilikuitua ole, mutta jäykkä ja kaikinpuolin laadukkaan tuntuinen käteen. En laittanut ansmannin omia renkaita, kun ei sattunut uusia minipinnejä eteen olemaan hyllyllä :)
Nyt täytyy vaan odotella korimaalaamon tulosta ja sunnuntaina kisoihin testiajoon.  :tongue:
« Viimeksi muokattu: 19.03.11 - klo: 07.41 kirjoittanut patez »
Destiny RX-10S : Tamiya TRF 211XM TRF 503 : Agama A8 Evo : Ko Propo

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TC04/T4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #2 : 17.03.11 - klo: 21.56 »
Täällä lisää kokoomiskuvia TC04:sta.

https://picasaweb.google.com/axel.toivonen/TeamCTC04#
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa patez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #3 : 19.03.11 - klo: 07.47 »
Kori saapui räsäsen korjaamolta: :tongue:



Destiny RX-10S : Tamiya TRF 211XM TRF 503 : Agama A8 Evo : Ko Propo

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #4 : 28.03.11 - klo: 11.17 »
Mites testiajot suju?
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa patez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #5 : 28.03.11 - klo: 14.56 »
Sjuum elikkäs testiajot on suoritettu. Auto oli helppo ajaa ja käänty sopivasti. Laitoin 13 asteen ohjauspalat ja auraus oli nollassa ehkä jopa aavistuksen negatiivinen. Iskareissa oli jäykempää öljyä, eli ur 45 ja 40. Tosiaan hyvä ajettavuus, ehkä 6,5 lankanen moottori pikkusen liian ärhäkkä, mutta se nyt sattui käsillä olemaan. Hyvin pysy muuten vauhdissa mukana hiilikuituisten ja alumiinisten vehkeiden seassa. Kisan jälkeen huomasin että servoseiveri oli ihan liian löysällä että se ehkä aiheutti töyssyosuudella huonompaa kääntyvyyttä.

Etuiskarin varsi katkesi kun toinen auto tuli vastapalloon hypystä keulaan. Muuten oli pari isompaakin iskua,  muttei muuta hajonnu. Kaarteessa käyttäyty auto rauhallisesti mutta saattaisi se vakaaja takana nopeuttaa. Renkaat kun kulu, niin yllättävän helposti rupesi se perä irtoamaan. Sen sijaan muuten auto totteli "loogisesti" ainakin omasta mielestä. En kaivannut agressiivisempaa kääntymistä vaikka sen olisi säädöillä saanut. Diffit on ihmeen herkät ja smoothit tuossa ihan teräskuulilla, pystyy takadiffinkin melko löysäksi jättämään ilman että luistaa tms.

Seuraavissa kisoissa jäänee nelkku ajamatta, että saapi kunnolla keskittyä tuuppiin. Mutta tosiaan eipä paljon voi moittia autoa. Kestävältä vaikuttaa ja aloittelijaystäväliiseltä myös ajotuntuman suhteen.
Destiny RX-10S : Tamiya TRF 211XM TRF 503 : Agama A8 Evo : Ko Propo

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #6 : 28.03.11 - klo: 15.08 »
Helpoiten rikkimenevä osa autossa on diffiboksin kansi.

Keskellä kantta oleva ruuvi korkkaa helposti, tähän kannattaa laittaa mahdollisimman pitkä ruuvi silleen ettei estä diffin toimintaa niin pysyy ehjänä.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa patez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #7 : 24.04.11 - klo: 19.50 »
Tulipas kesäkautta availtua ulkoradalla. Hyvin pelitti X4, maavaraa piti vähän lisätä, mutta muuten meno tuntu tasapainoiselta. Eteen ei ollut vain holareita, kun viime kesän tamiyan vanteissa onkin se pienempi heksi, eli vähän semmone epälooginen oli alussa hyvällä pidolla. (edessä minipinnit takana holarit)  Ehkä voisi myös kokeilla pehmeämpiä jousia ja öljyjä, kunhan saapi heksit tai vanteet oikeen kokosena. Nyt on vakiojouset ja ur 45-40. Tuupissa oli samat muuten paitsi ohuempi öljy, ehkä ne vaatis kaveriksi myös ne pehmeemmät jouset. Hypyissä ei ollut mitään ongelmaa, mutta aina sais möykyt vielä pehmeemmin mennä. Ainakin mitä vertailee viime kesän 3racing durgailuun, niin on tää jousitus ihan eri maailmasta. :cool:

Viimestä akullista ajellessa alko raksahtelua kuulumaan voimansiirrosta. Ilmeisesti diffiboksin rattaat rupes lipsumaan. Ilmeisesti täytys shimmata ne tiukemmin, ettei vastaavaa tapahdu. Taakse shimmasin sillon melko just kohilleen, mutta eessä tais jäädä pientä välystä ja aattelin, ettei kait siinä eessä nii väliä. Ilmeisesti on siis väliä :afro: Kuitenkin toistakymmentä akullista oon tainnu ajellua sisällä+ulkona. Ihme kyllä muita osia ei saanu kärrynpyörilläkään poksahtelemaan. Kyllähän siinä monta kertaa piti jo maiskutella, että nyt nyt nyt, van meno vaan jatku...
Destiny RX-10S : Tamiya TRF 211XM TRF 503 : Agama A8 Evo : Ko Propo

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #8 : 24.04.11 - klo: 22.55 »
Tulipas kesäkautta availtua ulkoradalla. Hyvin pelitti X4, maavaraa piti vähän lisätä, mutta muuten meno tuntu tasapainoiselta. Eteen ei ollut vain holareita, kun viime kesän tamiyan vanteissa onkin se pienempi heksi, eli vähän semmone epälooginen oli alussa hyvällä pidolla. (edessä minipinnit takana holarit)  Ehkä voisi myös kokeilla pehmeämpiä jousia ja öljyjä, kunhan saapi heksit tai vanteet oikeen kokosena. Nyt on vakiojouset ja ur 45-40. Tuupissa oli samat muuten paitsi ohuempi öljy, ehkä ne vaatis kaveriksi myös ne pehmeemmät jouset. Hypyissä ei ollut mitään ongelmaa, mutta aina sais möykyt vielä pehmeemmin mennä. Ainakin mitä vertailee viime kesän 3racing durgailuun, niin on tää jousitus ihan eri maailmasta. :cool:

Viimestä akullista ajellessa alko raksahtelua kuulumaan voimansiirrosta. Ilmeisesti diffiboksin rattaat rupes lipsumaan. Ilmeisesti täytys shimmata ne tiukemmin, ettei vastaavaa tapahdu. Taakse shimmasin sillon melko just kohilleen, mutta eessä tais jäädä pientä välystä ja aattelin, ettei kait siinä eessä nii väliä. Ilmeisesti on siis väliä :afro: Kuitenkin toistakymmentä akullista oon tainnu ajellua sisällä+ulkona. Ihme kyllä muita osia ei saanu kärrynpyörilläkään poksahtelemaan. Kyllähän siinä monta kertaa piti jo maiskutella, että nyt nyt nyt, van meno vaan jatku...
Pitää shimmata todella tiukkaan se vanha diffiboksi. Samoin pitää shimmata moottorilta tuleva akseli, sit kestää ihan hyvin. TeamC:llä on tuohon myös uusi diffiboksi, joka toimii paremmin eikä ole niin kriittinen shimmauksen kanssa.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa patez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #9 : 18.05.11 - klo: 11.28 »
Jyväskylän kisat on takana eli ensimmäine ulkokisa koskaan minun osalta (samoin tuupissa). Ja hyvältähän se auto tuntu ajaa. Alkuerissä meni aikaa kehnojen banaaniliittimien etsimiseen/korjailuun, Yks alkuerä keskeyty etutukivarren hajoomiseen (seiskapatin tolppaan alastulo, auts). Muuta remonttia ei kisoissa tullukkaan, mutta pari erää meni noissa hommissa.  Matilla näytti team edition menevän todella mukavasti, vaikka olikin vain 8,5 moottori. En tiedä oliko siellä muita ansmann/team c nelkkuja ajamassa?

Etuakselia pitää lyhentää, että mahtuu katsastuslaatikkoon. Sama homma oli tuupissa. Eli sopivilla pihdeillä milli pari pois kierteen päästä niin homma toimii. Ohuet mutterit lukitteella kiinni.

Ainoo mikä auton setupissa näytti vaivaavan, oli perän irtoominen vähän liian helposti. Pitänee kotiradalla testailla vakaajia tai jotain, auttasko asiaan. Viimeks oli ajanu epäpyhällä rengasyhistelmällä, että edessä oli todella vähän pitoa, nii ei tullu ilmi se liukastelu.

Vähän kaivelemaan, että kyllähä tällä joku rattimies varmaan ajas melko lujaaki, ite oon kuitenki vielä alottelija. Tasasemmalla suorituksella ois ollu jo monta pykälää korkeemmalla. 4 minuuttia finaalissa kakkosena ei riitä, kun pitäs vielä viimene minuuttiki ajaa tyrimättä. Onneks on kesä aikaa reenata enne seuraavaa osakilpailua ;)
« Viimeksi muokattu: 18.05.11 - klo: 11.56 kirjoittanut patez »
Destiny RX-10S : Tamiya TRF 211XM TRF 503 : Agama A8 Evo : Ko Propo

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #10 : 18.05.11 - klo: 17.45 »
Hyvää rapsaa Patelta  :smiley:

Tosiaan itse ajoin X4TE:llä ja tosi kivasti kulki. Otti röykyt vastaan ilman yllätyksiä, kääntyy rodella hyvin mutta hallittavasti. Itsellä ei perän kanssa ollut ongelmia, oisko nuo vakaajat auttaneet mutta iskaritkin oli meillä erilaiset.

Setuppi:
pakettisetup
10 asteen Hub carriers
etuiskari UR30 taka UR25 (Big boret)
1,2mm vakaaja takana, edessä 1,4mm.
Siipi max downforce, loivempi kiinnitysasento

Edit. Vaurioita: takaiskarituen kiinnike meni kärrynpyöriä harjoitellessa + takaboksin pinjoni. Pitää shimmata tiukemmaksi samalla tavalla kuin etupääkin näköjään.
« Viimeksi muokattu: 18.05.11 - klo: 17.48 kirjoittanut mvar »

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #11 : 18.05.11 - klo: 18.16 »
Edit. Vaurioita: takaiskarituen kiinnike meni kärrynpyöriä harjoitellessa + takaboksin pinjoni. Pitää shimmata tiukemmaksi samalla tavalla kuin etupääkin näköjään.
Tiukemmaks vaan jos on vanhat boksit. Diffi bokseista tuli päivitettyv ersio joskus talvella. En ole vielä tosin ehtinyt katsoa löytyykö niistä eroa.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa kojo

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #12 : 12.06.11 - klo: 20.48 »
No niin. X4 hommattu rceet Matilta ja ensikokemuksia on kertynyt parin akullisen verran. Kasauksesta sen verran, että laatu ja rakenteen selkeys yllätti positiivisesti. Osat meni ilman ylimääräisiä hieromisia ja etenkin diffit ja iskarit oli selkeästi nopeampi/helpompi kasata kuin Assossa.

Matille kiitos ripeästä toimituksesta ja varaosa/optio-osa vinkeistä. Meikäläisen ajotaidoilla varaosillekin varmaan löytyy käyttöä.

Sähköinä itsellä graupnerin digiservo, dualsky 800 säädin+8,5t lrp:n vector. Akkuina gm:n 5600mah lipot.

Auto tuntui näin nelkkunoviisin näkökulmasta helpolta ajaa suoraan pakettisetupista, ainoastaan iskarit tankkasin jo kasausvaiheessa Schumacherin wt25 öljyillä. Rata oli tänään märkä ja lätäköitä joutui kiertelemään, mutta kaikenkaikkiaan auto tuntui hyvältä. Perä tuntui lyövän hieman peräkkäisissä patikoissa ja kippasi pari kertaa keulan kautta ympäri, mutta luulen että iskarisäädöillä/ajokorkeustrimmaamisella saadaan tuokin pois. Pahimmoilleen hellejakso taantui ja vettä alkoi ropottaa, mutta toivottavasti saisi paljon akullisia ennen Joensuun ja Pohjoisen kisoja, että ei olisi ihan tulppana.
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

Poissa patez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #13 : 07.08.11 - klo: 11.56 »
Teinpäs tämän modin, (ooplesta kopsattu ohjeet) mm. stu wood suosittelee, joka tuupilla ajelee englannissa a-finaaleissahi. Tarkoituksena on lyhentää akseliväliä vähäsen. Ketteryyttä lisää ja perän käytöstä tässä koitetaan hienosäätää.

Nyt näyttäs renkaiden väli olevan sama kun trf501x:ssä. Normisetupillaha tämä auto on helppo ajaa, mutta ite kaipailen terävämpää reagointia ohjaukseen ja yleiseen käytökseen (vähän niinku trf :azn: , team edition on myös jonku millin lyhyempi). Osaako kukaan selittää, miten tuo iskarin sijainti vaikuttaa kulkuun? Useimmissa 4wd krossareissaha ne iskarit on tuossa etupuolella.
Tukivarret on siis käännetty nurinperin, eli vasen oikeaan ja päinvastoin. Hubit piti myös irrottaa ja kääntää oikeaan suuntaan. Iskaritorniin pitäisi olla varmaan vielä 5-10mm pitempi ruuvi (nyt on paikallaan alkup).




« Viimeksi muokattu: 07.08.11 - klo: 15.09 kirjoittanut patez »
Destiny RX-10S : Tamiya TRF 211XM TRF 503 : Agama A8 Evo : Ko Propo

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #14 : 09.08.11 - klo: 22.07 »
Moro, pääseekö tällä paketilla jo alkuun?

1   x   X4 Buggy kit
2   x   Ceramic balls (12) X2/X4
1   x   Shim 10x12x0.2mm 8kpl
1   x   xBase 2.0 SE (laturi)
1   x   LiPo Safety Bag
1   x   W6 3CH 2.4GHz

rceet.netistä löytyy tosta laturista tietoo.
Vielä niinkuin lipot, servo ja moottori&nopari.
Onko tuo laturi niinkun verkko virtaan kytkettävä eli ei tarvii erillistä virta lähdettä, mulle nämä sähkö jutut vielä ihan tuntemanton alue niin vinkkejä saa antaa mitä kannattaa huomioida.
« Viimeksi muokattu: 09.08.11 - klo: 22.10 kirjoittanut mehtis »
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #15 : 09.08.11 - klo: 22.17 »
Kantsii ostaa diffiboxit sekä diffirattaat varaosiks kans, diffirattaat saattaa mennä ku treenaat shimmausta ja diffiboxi kun ei laiteta tarpeeksi pitkää ruuvia iskaritornin pidikkeestä diffiboxin läpi.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook


Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #17 : 09.08.11 - klo: 22.56 »
Säädin ja moottori on täysin väärä. Osta muutenkin Suomesta, toimii takuutkin pikkasen paremmin.

http://www.eurorc.com/product/678/hobbywing-xerun-65t-sensored-motor-combo-x4a-esc-120a

tai jos oikein tiukkaa tekee ja haluaa kokeilla laitteiden kestävyyttä niin:

http://www.eurorc.com/product/1154/hobbywing-xerun-sensored-brushless-combo-60a-85t

Noi servot on OK, yleensä vaan lyhyttä servoa ei nelkkukrossiin viitsisi panna. Savöxia edustaa Suomessa HF ja RF.
---

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #18 : 10.08.11 - klo: 00.12 »
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #19 : 10.08.11 - klo: 07.38 »
http://rc10.fi/index.php?topic=59465.0 käykös toi combo?

Sidewinderissä on huono bec, joten se saattaa sammuilla tehokkaiden servojen kanssa, kuten esimerkiksi tuon linkittämäsi savöxin.

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #20 : 10.08.11 - klo: 10.46 »
1   x   xBase 2.0 SE (laturi)
Onko tuo laturi niinkun verkko virtaan kytkettävä eli ei tarvii erillistä virta lähdettä, mulle nämä sähkö jutut vielä ihan tuntemanton alue niin vinkkejä saa antaa mitä kannattaa huomioida.

Kyllä toimii myös töpselistä, muuntaja on mukana.

Poissa patez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #21 : 13.10.11 - klo: 17.35 »
Tuolta parit setupit:

http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=82917

simon mossillakin näyttää olevan tuo takatukivarsien kääntömodi... Ja team editionista on leikattu vähän hiilikuitua että fleksaa enemmän.
Destiny RX-10S : Tamiya TRF 211XM TRF 503 : Agama A8 Evo : Ko Propo

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #22 : 20.10.11 - klo: 17.06 »
Tuollainen tuli kasailtua:
Team C T4

Kasauksessa ei ollut mitään mainittavaa, kaikki sopi toisiinsa erinomaisesti ja lopputulos hivelee silmää  :tongue:
Tähän on ratasdiffitkin tulossa lähiaikoina!
Sähköiksi tuli Hobbywing Xerun 120A ja 6.5T
Liikaa Kyoshoja

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #23 : 20.10.11 - klo: 20.36 »
Sain Omaani tänään aikaiseksi tuon takaiskarien uudelleen sijoittelun. Homma oli sinänsä helppo, enempi puuhaa vaati tuon kallistuksenvakaajan kiinnitys. Se hoitui lopulta Tamiyan mutterimallisilla palloilla.






Autosta ja kasaamisesta enempikin tarinaa ja kuvaa: http://www.rcautoilua.fi
« Viimeksi muokattu: 23.10.11 - klo: 11.49 kirjoittanut N|ko »
EuroRC / TEK

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #24 : 26.10.11 - klo: 18.50 »
No niin, nyt NE on julkastu!  :afro:
EuroRC / TEK

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #25 : 27.10.11 - klo: 15.27 »
No niin, nyt NE on julkastu!  :afro:
Löytyykös diffiboxin sisuksista kuvia mistäänpäin internettiä? Diffi kokonaan muovia vai löytyykös diffiin sisältä peräti metallia..
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #26 : 27.10.11 - klo: 15.59 »
No niin, nyt NE on julkastu!  :afro:
Löytyykös diffiboxin sisuksista kuvia mistäänpäin internettiä? Diffi kokonaan muovia vai löytyykös diffiin sisältä peräti metallia..

Ymmärtääkseni nuo ovat täysin  metallirattaiset.
EuroRC / TEK

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #27 : 16.11.11 - klo: 00.09 »
No niin, nyt NE on julkastu!  :afro:
Jotain uutta tietoa/kuvia vuotanut jostain tuutista?
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #28 : 16.11.11 - klo: 00.14 »
No niin, nyt NE on julkastu!  :afro:
Jotain uutta tietoa/kuvia vuotanut jostain tuutista?

Viimesimmät huhut kertoo että kuun vaihteessa viimeistään saatavilla, 4wd SC on joulukuussa USA:n markkinoilla ja siinä autossa on vakiona ratasdiffit.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« Vastaus #29 : 16.11.11 - klo: 22.13 »
Tulipa tänään vastaan iloinen yllätys uutta BigBore iskaripussia avatessa:



EuroRC / TEK