Kirjoittaja Aihe: FG Mini Challenge 4WD  (Luettu 398757 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #120 : 09.05.11 - klo: 22.05 »
mites Pieto huomenna?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #121 : 09.05.11 - klo: 22.26 »
Se on hyvä että LS-5 kuskit laittaa vanhat renkaat kierrätykseen, mulle on kuulema pussillinen renkaita odottelemassa Tattiksen kontissa :smiley:

Mites jäbät viikonloppu? Mennäänkö porukalla mittelemään? Mun on vähän vaikeeta tulla viikolla kun oon illat töissä.
Kylätason RC-kuski.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #122 : 09.05.11 - klo: 22.42 »
Viikonlopusta ei vielä varmuutta. Tietysti tulen jos pääsen. Aika vetistä keliä vaan luvattu...  :shocked:
Kyosho GT Racing Art

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #123 : 09.05.11 - klo: 22.52 »
Viikonlopusta ei vielä varmuutta. Tietysti tulen jos pääsen. Aika vetistä keliä vaan luvattu...  :shocked:

Eihän pikku kosteus ole etse... vain hidaste :cool:
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #124 : 10.05.11 - klo: 06.54 »
Jos Sunnuntaina kelit sallii, niin olen silloin tulossa radalle taas. Lauantaina joudun seisoo messustandilla, joten silloin en pääse  :embarrassed:. Olisihan se kiva nähdä mahdollisimman monta miniä yhtäaikaa radalla.. :shocked:

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #125 : 10.05.11 - klo: 07.05 »
Ennustukset kerkee muuttua monta kertaa ennen viikonloppua, katellaan tarkemmi loppuviikosta.

Varma en oo mutta varikolla kuiskitaan että.... Minien määrä kasvoi jälleen yhdellä  :smiley:
Kylätason RC-kuski.

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #126 : 10.05.11 - klo: 10.28 »
jos minikuskeja kiinnostaa lähtee ajaa sarjaa niin tuolta pääsee mukaan :azn:

http://www.large-scale-finland.eu/viewtopic.php?f=9&t=1099
TRKMANS racing

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #127 : 10.05.11 - klo: 10.45 »
Minkä tyyppisillä radoilla kisat ajetaan? Jos asfaltilla niin voisi hyvinkin kiinnostaa.

Heh, viime ajoreissulla tuli turhan ahneesti ajettua varikkosuoran jäkkeisen kanttarin yli ja Mini pysähtyi kuin tikka tauluun. Radalla katsottiin että suurin vaurio oli etummaisen korikiinnikkeen irtoaminen mutta nyt lähempi tarkastelu selvitti että noin peinellä ei päästy. Sekä alkuperäinen atupuskuri sekä pohjalevy enemmän ja vähemmän mutkalla joten ajamiset on lepo toistaiseksi. Täytyy tehdä oikaisu/takominen/lämpökäsittely pohjalevyyn sillä aikaa kun odotellaan uutta pohjalevyä. Näköjään Ministä saa jotain rikki kun oikein yrittää :grin:

Syy tosiaan oli tuo alkuperäisen puskurin käyttö, ei tarvii kovin kummoista rikkoontuneen kanttarin pystysuoraa reunaa mihin pääsee tökkäämään. No, nyt tuli se opittua että puskurin modaus ennen seuraavaa ajoreissua, samalla korin etukiinnikkeet muutetaan "konepellille".
Kylätason RC-kuski.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #128 : 10.05.11 - klo: 10.49 »
Halpaa kuin saippua tuo RTR bensoilla ajaminen.. eikös pohjalevy ole aika kalliskin? Odotahan kun alatte kisaamaan  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #129 : 10.05.11 - klo: 10.55 »
Minkä tyyppisillä radoilla kisat ajetaan? Jos asfaltilla niin voisi hyvinkin kiinnostaa.

Heh, viime ajoreissulla tuli turhan ahneesti ajettua varikkosuoran jäkkeisen kanttarin yli ja Mini pysähtyi kuin tikka tauluun. Radalla katsottiin että suurin vaurio oli etummaisen korikiinnikkeen irtoaminen mutta nyt lähempi tarkastelu selvitti että noin peinellä ei päästy. Sekä alkuperäinen atupuskuri sekä pohjalevy enemmän ja vähemmän mutkalla joten ajamiset on lepo toistaiseksi. Täytyy tehdä oikaisu/takominen/lämpökäsittely pohjalevyyn sillä aikaa kun odotellaan uutta pohjalevyä. Näköjään Ministä saa jotain rikki kun oikein yrittää :grin:

Syy tosiaan oli tuo alkuperäisen puskurin käyttö, ei tarvii kovin kummoista rikkoontuneen kanttarin pystysuoraa reunaa mihin pääsee tökkäämään. No, nyt tuli se opittua että puskurin modaus ennen seuraavaa ajoreissua, samalla korin etukiinnikkeet muutetaan "konepellille".


asfaltti kisoja kaikki kesä kisat ja talvi jäällä.
TRKMANS racing

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #130 : 10.05.11 - klo: 10.58 »
Minkä tyyppisillä radoilla kisat ajetaan? Jos asfaltilla niin voisi hyvinkin kiinnostaa.

Heh, viime ajoreissulla tuli turhan ahneesti ajettua varikkosuoran jäkkeisen kanttarin yli ja Mini pysähtyi kuin tikka tauluun. Radalla katsottiin että suurin vaurio oli etummaisen korikiinnikkeen irtoaminen mutta nyt lähempi tarkastelu selvitti että noin peinellä ei päästy. Sekä alkuperäinen atupuskuri sekä pohjalevy enemmän ja vähemmän mutkalla joten ajamiset on lepo toistaiseksi. Täytyy tehdä oikaisu/takominen/lämpökäsittely pohjalevyyn sillä aikaa kun odotellaan uutta pohjalevyä. Näköjään Ministä saa jotain rikki kun oikein yrittää :grin:

Syy tosiaan oli tuo alkuperäisen puskurin käyttö, ei tarvii kovin kummoista rikkoontuneen kanttarin pystysuoraa reunaa mihin pääsee tökkäämään. No, nyt tuli se opittua että puskurin modaus ennen seuraavaa ajoreissua, samalla korin etukiinnikkeet muutetaan "konepellille".

No mulla nousi siitä kanttarista selainen reilun sentin paksuinen halkasialtaan    ~20cm rauta kiekko
etupuskurin ja solukumin väliin ja iski rikki / katki kummatkin etubulkit + paljon muuta.  Heitin limpun sinne kontin juurelle. Taitaa jäädä LS-5 tauolle ja pakko kait se on ottaa toinen FG tulille. :shocked:
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #131 : 10.05.11 - klo: 11.02 »
jos minikuskeja kiinnostaa lähtee ajaa sarjaa niin tuolta pääsee mukaan :azn:

http://www.large-scale-finland.eu/viewtopic.php?f=9&t=1099

Eikös ne ole lähinnä parkis kisoja eikä radalla ajettavia tapahtumia jos oiken ennakko tiedoista muistan? No, anyway se rengas-sääntö tapaa innostuksen ainakin multa sarjaa kohtaan. 
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #132 : 10.05.11 - klo: 11.06 »
Minkä tyyppisillä radoilla kisat ajetaan? Jos asfaltilla niin voisi hyvinkin kiinnostaa.

Heh, viime ajoreissulla tuli turhan ahneesti ajettua varikkosuoran jäkkeisen kanttarin yli ja Mini pysähtyi kuin tikka tauluun. Radalla katsottiin että suurin vaurio oli etummaisen korikiinnikkeen irtoaminen mutta nyt lähempi tarkastelu selvitti että noin peinellä ei päästy. Sekä alkuperäinen atupuskuri sekä pohjalevy enemmän ja vähemmän mutkalla joten ajamiset on lepo toistaiseksi. Täytyy tehdä oikaisu/takominen/lämpökäsittely pohjalevyyn sillä aikaa kun odotellaan uutta pohjalevyä. Näköjään Ministä saa jotain rikki kun oikein yrittää :grin:

Syy tosiaan oli tuo alkuperäisen puskurin käyttö, ei tarvii kovin kummoista rikkoontuneen kanttarin pystysuoraa reunaa mihin pääsee tökkäämään. No, nyt tuli se opittua että puskurin modaus ennen seuraavaa ajoreissua, samalla korin etukiinnikkeet muutetaan "konepellille".

No mulla nousi siitä kanttarista selainen reilun sentin paksuinen halkasialtaan    ~20cm rauta kiekko
etupuskurin ja solukumin väliin ja iski rikki / katki kummatkin etubulkit + paljon muuta.  Heitin limpun sinne kontin juurelle. Taitaa jäädä LS-5 tauolle ja pakko kait se on ottaa toinen FG tulille. :shocked:

Pääsette, hyvät herrat, lähiaikoina rakentamaan radalle sellaiset autoystävälliset kanttarit jne. , että tuollaisia vaurioita ei ilman toiseen autoon törmäämistä enää tule.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #133 : 10.05.11 - klo: 11.36 »
Hyvä hyvä, infoa koska päästään valamaan kanttareita niin saa soviteltua aikatauluja. Eipä tossa mun tilanteessa juuri muuta ollut kuin yhteensattumien summa, RTR puskuri joka on aika alhaalla ja kanttari missä oli etureuna lohjennut, siihen on hyvä tökätä.

Oma moka kun piti ajaa kanttarin päältä ja auto ei ollut rakennettu lopulliseen kuosiin puskurin osalta.
Kylätason RC-kuski.

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #134 : 10.05.11 - klo: 14.06 »
jos minikuskeja kiinnostaa lähtee ajaa sarjaa niin tuolta pääsee mukaan :azn:

http://www.large-scale-finland.eu/viewtopic.php?f=9&t=1099

Eikös ne ole lähinnä parkis kisoja eikä radalla ajettavia tapahtumia jos oiken ennakko tiedoista muistan? No, anyway se rengas-sääntö tapaa innostuksen ainakin multa sarjaa kohtaan.

joo,kilpailut ovat parkkis kisoja jotka pestään ja putsataan ennen kisoja ja jos halutaan niin voidaan vaikka putsaa joka erän välissä jos porukka haluaa yötä vasten ajaa.
ideani oli että tekin pääsette mineillä mukaan ja mitä oon vähän kysellyt niin kyllähän sen mininki saa ralli autoksi jos vaan haluaa.
ja voin sanoa että hyvät parkkikset on radaksi jopa parempia kuin nämä jotkut oikeat radat.
-> JA KALE: sinun ei ole pakko tulla mukaan kisoihin taikka ajaa yhtään millään autolla jos sinua aina kaikki vituttaa, säännöt, autojen huono laatu, kalliit osat tai mikä nyt tälle hetkellä hammasta kiristääkin.
vähän voisit ottaa aurinkoa naamaan ja lähtee liikenteeseen pikkusen ilosemmalla ilmeellä.

 
« Viimeksi muokattu: 10.05.11 - klo: 14.32 kirjoittanut tonij »
TRKMANS racing

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #135 : 10.05.11 - klo: 14.32 »
Noista renkaista sen enempää tietämättä, saako niitä sovitettua minkään FG:n vanteille?

Paljonko tarvitaan maavaraa että pystyy järkevästi ajamaan noilla radoilla?

Koneen puolesta ollaan varmaan altavastaajia mutta tunnetusti kun on intoa enemmän kun järkeä, niin se tuo vähän vauhtia lisää. Onko se sitten hyvä asia, jää toisten harkinnan varaan :grin:

Oikeillakin Mineillä ajetaan rallia joten... harkitaan jos renkaat saa järkevästi sovitettua ja aikataulut passaa.
Kylätason RC-kuski.

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #136 : 10.05.11 - klo: 14.38 »
Noista renkaista sen enempää tietämättä, saako niitä sovitettua minkään FG:n vanteille?

Paljonko tarvitaan maavaraa että pystyy järkevästi ajamaan noilla radoilla?

Koneen puolesta ollaan varmaan altavastaajia mutta tunnetusti kun on intoa enemmän kun järkeä, niin se tuo vähän vauhtia lisää. Onko se sitten hyvä asia, jää toisten harkinnan varaan :grin:

Oikeillakin Mineillä ajetaan rallia joten... harkitaan jos renkaat saa järkevästi sovitettua ja aikataulut passaa.

mitä nyt heti sanoen niin fg:n vanteelle ei tuo x4:sen kumi mene.
x4:ssa on 142mm vanteen halkaisia...
mutta timi voi kertoa ens viikolla kun sille tulee mun vanhat adapterit.sitten tietää kuin ne x4:sen renkaat istuu miniin.
mulla on esim. x4:ssa nytten noin 1cm-1,5cm auton korkeus pohjalevystä..
TRKMANS racing

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #137 : 10.05.11 - klo: 14.45 »
Noista renkaista sen enempää tietämättä, saako niitä sovitettua minkään FG:n vanteille?

Paljonko tarvitaan maavaraa että pystyy järkevästi ajamaan noilla radoilla?

Koneen puolesta ollaan varmaan altavastaajia mutta tunnetusti kun on intoa enemmän kun järkeä, niin se tuo vähän vauhtia lisää. Onko se sitten hyvä asia, jää toisten harkinnan varaan :grin:

Oikeillakin Mineillä ajetaan rallia joten... harkitaan jos renkaat saa järkevästi sovitettua ja aikataulut passaa.


Mä tuota talvella pähkäilin ja muistelen että nuo MCD renkaat käy jollekkin FG marauderin, etc vanteelle.
Myöskin koria joutuisi avartamaan huomattavasti renkaiden kohdilta.  Selaisenaan ne ei alle käy.
Joku viisaampi voi kertoa lisää.
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #138 : 11.05.11 - klo: 21.37 »
Tattiksella taas hyvä ilta. Vaihdoin öljyt iskareihin ja heti parani ajettavuus huomattavasti. Juska vielä hienosääti perää ja nyt kyllä pysyy radassa kiinni. Kivaa ajella LS-5 seassa kun pysyy aika hyvin vauhdissa mukana.
Kyosho GT Racing Art

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #139 : 11.05.11 - klo: 22.01 »
No niin, nyt on porukoilla jo ensi tutinat takana.
Olen  tässä tutkaillut vietiketjua ja etssinyt niitä kohteita jotka on syytä tarkistaa ennen radalle lähtöä.
Eip ole paljon löytynyt. Pakosarjan pultit huutavat kuuleman mukaan lukitetta sekä mitä ilmeisimmin bansatankin kiinnikkeet Kuten Koheltaja mainitsi.  Mä katsoin etujarrulevyt ja ne oli ok.
Mikäs Pieton "etuvetari ja kuppi tipahti yhtäkkiä pois paikalta" ongelmaan oli syynä? Oli jotain selasta jonka voi eliminoida pois etukäteen? 
Ja sitten kopan maalaukseen....MARS.
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #140 : 11.05.11 - klo: 22.12 »

Ja sitten kopan maalaukseen....MARS.

Juuri näin.

Leikkasin palan etupuskuria pois ja uhrasin parikymmentä senttiä telttapatjaa puskuriksi. Kopan kiinnikkeet siirsin etuiskaritornin päälle. Ei muuta ihmeellistä, ohjausservo pitäs tulla huomenna, joten ensi viikolla pääsee jo ajamaan, viikonloppu menee muuttovalmisteluissa. :cry:
Flying Calacucco

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #141 : 11.05.11 - klo: 22.19 »
No niin, nyt on porukoilla jo ensi tutinat takana.
Olen  tässä tutkaillut vietiketjua ja etssinyt niitä kohteita jotka on syytä tarkistaa ennen radalle lähtöä.
Eip ole paljon löytynyt. Pakosarjan pultit huutavat kuuleman mukaan lukitetta sekä mitä ilmeisimmin bansatankin kiinnikkeet Kuten Koheltaja mainitsi.  Mä katsoin etujarrulevyt ja ne oli ok.
Mikäs Pieton "etuvetari ja kuppi tipahti yhtäkkiä pois paikalta" ongelmaan oli syynä? Oli jotain selasta jonka voi eliminoida pois etukäteen? 
Ja sitten kopan maalaukseen....MARS.

Pakosarja löysty aika nopeasti minulla myös. Bensatankin kanssa ei ole ollut ongelmia. Bensakorkin tiivisteen pitäisi varmaan vaihtaa. En osaa sanoa syytä vetarin pois tippumuksen syyksi. Laitoin sen paikalleen ja toistaseksi se on pysynyt paikallaan.
Kyosho GT Racing Art

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #142 : 11.05.11 - klo: 22.28 »

Ja sitten kopan maalaukseen....MARS.

Juuri näin.

Leikkasin palan etupuskuria pois ja uhrasin parikymmentä senttiä telttapatjaa puskuriksi. Kopan kiinnikkeet siirsin etuiskaritornin päälle. Ei muuta ihmeellistä, ohjausservo pitäs tulla huomenna, joten ensi viikolla pääsee jo ajamaan, viikonloppu menee muuttovalmisteluissa. :cry:

ASIAA !!!    HraMinisteri  :cool:

Hyvä kun otit puheeksi. Mä olen miettinyt että mitä hyötyä tuosta pehmeästä puskurista oikeastaan on kun se kova muovi osuus menee korin etu reunan/alalipan alle. Pehmuste jää auttamattomasti sen taakse.  Jos ajatellaan LS sääntöä 35mm etupuskurin eteen niin siloin muovista etupuskuria saisi lyhentää reilusti.
Mites te muut Ministerit olette asiaa ajatelleet?

Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #143 : 11.05.11 - klo: 23.21 »
Minun pitää kanssa väkertää jonkunlaisen pehmustetun etupuskuri. Se alkuperäinen puskuri rikkoo korin keulan aika nopeasti muutaman "pusun" jälkeen. Teen sen joko retkipatjasta tai sitten katson mitä Etolalla on tarjottavana.
Kyosho GT Racing Art

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #144 : 12.05.11 - klo: 00.55 »
Löytyiskö syy siihen pieton osien putoamiseen noista muutamista pusuista  :wink:

Sopivasti kun napsahtaa niin autoista irtoaa välillä yllättäviäkin osia ja yllättävän helpon oloisesti.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #145 : 12.05.11 - klo: 01.31 »
Löytyiskö syy siihen pieton osien putoamiseen noista muutamista pusuista  :wink:

Sopivasti kun napsahtaa niin autoista irtoaa välillä yllättäviäkin osia ja yllättävän helpon oloisesti.

Hyvin mahdollista ja se kävi myös mielessäni. Taitaa pieni osuma eturenkaaseen riittää että rengas käntyy karvan verran yli ja tekee vetarille mukavasti ylimääräistä tilaa että mahtuu tippumaan pois.
Kyosho GT Racing Art

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #146 : 12.05.11 - klo: 06.33 »
Taas pikkasen hienosäätöä kaasarin suhteen, ja nyt Tamminen ajoi mun Minillä 77 pääsuoralla, kun minä tutkasin.. :grin:  Siihen LS-5 etupuskuri säännön 35mm foamia muovin ulkopuolelle ei mielestäni ole järkevä Mineille, koska Minin keula on siihen liian lyhyt. Itse olen jo laittanut LS-5 etupuskurin muovirungon, ja se jää leikkaamatta vain 3 mm korin alle. Kun sen kohtuudella leikkaa, niin pääsee johonkin 20mm foamia korin ja muovipuskurirungon väliin. Jos leikkaa enemmän, niin lähtee "foamikiinnikkeet" , ja puskurin jäykkyys. :shocked:

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #147 : 12.05.11 - klo: 06.36 »
Täällä on kanssa käyty hakemassa korin sävyyn sopivaa retkipatjaa, RTR puskurista leikataan siivu ja laitetaan vähän pehmustetta päälle. Myös korin kiinnikkeet siirtyy ylös niin pysyy keula vähän paremmassa kunnossa, samalla kori on helpompi laittaa paikalleen.

Hobbyfactory on tilannut puskureita Miniin mutta ne on vielä tulollaan joten ei muuta kun ratkipatjaa laminoimaan ja leikkelemään. Kävin eilen Etrassa ja siellä ei ollu mitään valmista käyttökelpoista matskua joten retkipatja on hyvä vaihtoehto.

Bensakorkki vuotaa jonkin verran tankin päälle, pitäisi katsoa hengittääkö nykyinen huohotusventtiili tarpeeksi vai joutuuko korkki sen verran tärinälle alttiiksi että vuotaa siitä syystä?

Kylätason RC-kuski.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #148 : 12.05.11 - klo: 06.48 »
Taas pikkasen hienosäätöä kaasarin suhteen, ja nyt Tamminen ajoi mun Minillä 77 pääsuoralla, kun minä tutkasin.. :grin:

Jupaliste, joutuuko tässä sittenkin koskemaan tehdassäätöihin että pysyy muiden vaihdeissa mukana :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FG Mini Challenge 4WD
« Vastaus #149 : 12.05.11 - klo: 08.49 »
Taitaa tämä mini olla tämän kesän kovin juttu? Sinänsä ei ihme, neliveto on kyllä vaan niin paljon parempi kuin 2WD. Montakos ukkoa tätä nyt ajaa, entä meinaatteko saada kisat pystyyn?
Pietokin löytänyt lajinsa mitä ilmeisemmin.
Kiitos 20 vuodesta!