Kirjoittaja Aihe: Axial Rock Racer "Wraith"  (Luettu 105655 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #60 : 03.06.12 - klo: 21.26 »
Meneekös tuosta autosta sitten usein jotain rikki?
Luulisi että aika kestävä, kun nopeuttakaan ei saa kerättyä kuin huimat 11.5mph 2s lipolla  :azn:

Kuinkas tuota alustaa saisi pehmeämmäksi, manuaalia kun lueskelin niin vakiona taitaa jo olla löysimmät jouset mitä Axialilta löytyy, tuntuu nekin olevan aika rautakanget  :cool:

kuumottas kyllä hommata kyseinen auto!  :roll:
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #61 : 04.06.12 - klo: 19.26 »
Meneekös tuosta autosta sitten usein jotain rikki?
Luulisi että aika kestävä, kun nopeuttakaan ei saa kerättyä kuin huimat 11.5mph 2s lipolla  :azn:

Kuinkas tuota alustaa saisi pehmeämmäksi, manuaalia kun lueskelin niin vakiona taitaa jo olla löysimmät jouset mitä Axialilta löytyy, tuntuu nekin olevan aika rautakanget  :cool:

kuumottas kyllä hommata kyseinen auto!  :roll:

Vajaan vuoden kokemuksella sanottakoon että melkoisen kestävä rassi tämä kyllä on.
Olen paiskonu tätä ihan urakalla ja ajamalla hajonneet osat mahtuu kyllä yhden käden sormiin.
Heikoin lenkki on kardaanit jotka on melko pehmyttä kamaa ja sain tuhottua kaikki mukana tulleet varakardaanitkin kuukauden sisään.
Toinen heikko paikka taitaa olla nuo muoviset linkit ja linkkien päät jotka kuluu pirun nopeasti väljäksi. Ajamistahan ne ei sinänsä haittaa vasta kun ohjauslinkki putoaa itekseen paikoiltaan.. :D
Tuo edellisellä sivulla mainittu laatikkovahinkohan oli siis selkeä valmistusvirhe laakerissa jonka Axial korvasi lähettämällä uudet osat.

Jep, vakiojouset on pirun kovat ja siksipä olen ite ottanu ne kokonaan pois ja ajelen ns. drooppina, eli pelkillä iskareilla. Toimii pirun hyvin ja kaatumatautisuus vähenee merkittävästi.
Olen kokeillu myös eteen LRP Blastin Big Bore-tyyppisiä iskareita ja jousia ja ne toimi hyvin myös.
Pehmeämpiä jousia voi kattella myös joltain muulta valmistajalta, pitäs itekin katella mutta ei ole joutanu.

Itehän olin tosiaan jo luopumassa tästä kun ei muka riittäny aika, mutta eilen sain auton nippuun ja kävin ajelemassa ja on tämä vaan niin hauska vehje että en kyllä heti luovu..  :wink:

Tuossa vielä kuumetta lisäämään viime kesän ajelukuvia:






« Viimeksi muokattu: 04.06.12 - klo: 19.31 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #62 : 04.06.12 - klo: 22.22 »
Mahtavaa!

Kuka ostaa mun Revo 3.3, että saan tilalle Wraithin?  :cool:

Mieluinen auto tuo Revokin on, mutta polttoainetta ei oo vara ostaa, ja saatavuuskin kohtuu heikkoa.
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #63 : 04.06.12 - klo: 22.43 »
Itsekin ajattelin laittaa wraithin takaisin ajokuntoon, jospa edes crawleriksi.
Pitää laittaa laadukkaat ledit autoon kiinni ja tehdä hieman suojausta kuralta.
Onko kukaan kokeillut sway bareja tässä autossa, omani vääntyy (siis auto vääntyy, ei kallistuksen vakaajat..) ilkeästi harjattoman moottorin tehoista.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #64 : 05.06.12 - klo: 08.47 »
Tarkoittanet torque twistiä? Lisää vasemman takajousen esikiristystä tai käännä pohjalevy toisinpäin että laatikko on toisinpäin.
En tosin tiedä onko se Wraithissa edes mahdollista mutta crawlereissa yleensä tt :n saa pois tai ainakin vähennettyä kääntämällä laatikko toisinpäin.
Kallistuksenvakaajiahan Wraithissa ei ole.
« Viimeksi muokattu: 05.06.12 - klo: 08.55 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #65 : 05.06.12 - klo: 09.15 »
Tarkoittanet torque twistiä? Lisää vasemman takajousen esikiristystä tai käännä pohjalevy toisinpäin että laatikko on toisinpäin.
En tosin tiedä onko se Wraithissa edes mahdollista mutta crawlereissa yleensä tt :n saa pois tai ainakin vähennettyä kääntämällä laatikko toisinpäin.
Kallistuksenvakaajiahan Wraithissa ei ole.
Eli tässä ilmeisesti tarkoitetaan moottorin vaihtoa toiselle puolelle laatikkoa jolloin moottori toimii pienenä vastapainona?
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #66 : 05.06.12 - klo: 10.05 »
Hotracing valmistaa Wraithiin vakaaja sarjaa jos sellaiset haluaa

Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #67 : 05.06.12 - klo: 12.13 »
Axialikin on julkaissut jo oman versionsa vakaajista. Itse kun en koskaan ole moisia omistanut, niin mietiskelen vain, onko niistä mitään apua/suuria haittoja?
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #68 : 05.06.12 - klo: 13.19 »
Jos et ole vielä kokeillu niin ota jouset kokonaan pois ja aja drooppina. Helpottaa pirusti kaatumatautiin ja torque twistiin.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #69 : 05.06.12 - klo: 13.54 »
Ajelen lähes kokoajan rockraaserina, joten uskon, että jouset tulevat tarpeen kovemmassa nopeudessa.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Skeidarutto

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #70 : 05.06.12 - klo: 17.10 »
Omaan foffi "wraittiin" vääntelin tommoset linkkitelineen eipä nosta enään etu tassua rinteessä eli torque tvisti on poissa.




Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #71 : 07.06.12 - klo: 15.54 »
Noniin, tänään lähti Racing-Factorylta tulemaan Wraithi myös itselle!

Huomena ensimmäiset ajot! :)
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #72 : 07.06.12 - klo: 17.13 »
RTR:nkö ostit?
Ohjauslinkit suosittelen päivittämään pikapikaa, ne ovat melkoisen vempulat. Muuten varmaankin osien hajotessa. Universaalit eteen ovat myös plussaa, kääntyvyys lisääntyy.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #73 : 07.06.12 - klo: 18.09 »
RTR:nkö ostit?
Ohjauslinkit suosittelen päivittämään pikapikaa, ne ovat melkoisen vempulat. Muuten varmaankin osien hajotessa. Universaalit eteen ovat myös plussaa, kääntyvyys lisääntyy.

En ole koskaan ymmärtäny miksi uudesta autosta pitäs heti jotain alkaa vaihtamaan/päivittämään, ajaa niin pitkään kuin kestää ja sitten päivittää parempiin. Joka ei tosin ole kovin pitkään, linkit ja linkkien päät menevät todella nopsaan väljiksi.
Mutta ei se vempuluus mitään haittaa, se kuuluu vaan asiaan kun bashaus-autossa ohjaus vempuloi joka suuntaan.. :D
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #74 : 07.06.12 - klo: 18.38 »
Juu, universaalit ovat jo hifistelyä, itse kannatan niitä kun kerran sain ilmaiseksi KIT:n mukana.
Ohjauslinkkejä suosittelen silti päivitettäväksi lähes heti, koska varsinkin kiipeilyssä niistä on suurehkoa haittaa.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #75 : 07.06.12 - klo: 21.16 »
Juu, universaalit ovat jo hifistelyä, itse kannatan niitä kun kerran sain ilmaiseksi KIT:n mukana.
Ohjauslinkkejä suosittelen silti päivitettäväksi lähes heti, koska varsinkin kiipeilyssä niistä on suurehkoa haittaa.

Voisit Chili linkata tähän päivitettävät osat, jos viitsit, kun en oiken vielä tahdo tietää mitkä kaupat tähän osia myy ja mistä muutenkin kannattais tilailla.

Rapakon takaa olisi muutakin tilattavaa, niin voisi tulla siinä samalla.

Huomenissa pääsee ottaa ekat ajot.

En ole kuitenkaan mikään HC-crawlaaja, joten tuo linkkien notkeus ei sinänsä niinkää harmita / tullut yllätyksenä. Netissä kuitenkin jokaisessa arvostelussa tullut ko. ominaisuus ilmi.

Voihan tuosta jotain hyötyäkin olla, kun servosaveria ei ainakaan RTR:ssä ole valmiiksi asennettu.
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #76 : 08.06.12 - klo: 12.39 »
Itse ostin tälläisen jo heti samaan joululahja pakettiin wraithin kanssa.
http://www.amainhobbies.com/advanced_search_result.php?keywords=ST+Racing+Concepts+CNC+Machined+Aluminum+HD+Steering+Link&x=0&y=0
Toki voi muistakin kaupoista löytyä samaa, tai samantyylistä osaa.
Ameriikkalaiset eivät oikein innostuneet alumiinista, sanoivat vaan että osta kallis titaaninen, mutta eipä ole tuokaan vääntynyt minulla.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #77 : 08.06.12 - klo: 21.33 »
Oioioi, Wraith tuli, on se makee auto  :cool:

Aluks ajattelin, että mitä hittoa mä tällä teen, kun eihän tämä edes kulje mihinkään, mutta sitten pääsin kömpimisen makuun ja voi että meni tunti 5000 mAhisen akun kanssa nopeasti. Aivan käsittämätöntä miten auto voi olla noin viihdyttävä!

Täällä landella ainakin löytyy paikkoja missä ajella, joten tuskin tekeminen auton parissa heti loppuu, huomena voisi suunnata johonkin kallioille / puupinoille.

Kauankos tuommonen harjallinen motti yleensä kestää, ja kuinka monesti pitää huoltaa? Itse kun en ole pelleillyt kuin polttiksen ja harjattomien kanssa.
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #78 : 10.06.12 - klo: 18.09 »
Itse ostin tälläisen jo heti samaan joululahja pakettiin wraithin kanssa.
http://www.amainhobbies.com/advanced_search_result.php?keywords=ST+Racing+Concepts+CNC+Machined+Aluminum+HD+Steering+Link&x=0&y=0
Toki voi muistakin kaupoista löytyä samaa, tai samantyylistä osaa.
Ameriikkalaiset eivät oikein innostuneet alumiinista, sanoivat vaan että osta kallis titaaninen, mutta eipä ole tuokaan vääntynyt minulla.

Vanquish Productsilta löytyy myös aluosaa Wraithiin ja luultavasti paljon laadukkaampaa, nuo STRC:n osat ei tiettävästi ole mitään laadukasta alumiinia. Ainakin Hong Nor SCRT10:n STRC:n aluosat oli jenkit haukkunu pystyyn. Tiedä sitten ovatko Wraithiin parempia.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #79 : 10.06.12 - klo: 19.40 »
Juukelis, vanquishilla on kalliimpia osia, ja itselläni on strc ohjaus ainaskin kestänyt.
Vanquish on kyllä suuresti kehuttu, itselläni ei ole kokemusta koska usein mennään pienellä budjetilla.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #80 : 11.06.12 - klo: 12.54 »
Aika jännältä Vaikuttaa tämä auto, vaikka en kyllä tuosta crawlaukseta olekaan innostunut, mutta suuri maavara houkuttaisi kyllä... Onko tässä kitti versiossa parempia osia, kuin rtr versiossa? Ja voiko kittiin laittaa bashingi ajoon tällasen: http://www.rcecho.com/LEOPARD-SKYRC-4370KV-9T-Brushless-Motor-60A-ESC-Speed-Controller-Combo-ME720.html Mitenhän menisi tuolla combolla ja kestäisikö voimansiirto?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #81 : 11.06.12 - klo: 14.14 »
Voimansiirto kyllä kestää, tosin en ole varma löytyykö itse combosta tarpeeksi potkua, koska itse moottorihan on sisältä 360 kokoinen. Auton voimansiirto on todella kestävä, heikompana osana tulee ehkä ensimmäiseksi vastaan muovinen kardaani, itse olin rikkonut yhden sellaisen 30 akun aikana.

KIT:ssä tulee alumiini alalinkit, jotka kestävät reilusti enemmän kuin RTR:ssä tulevat muoviset linkit.
Bäshäilyyn auto on varsin toimiva, varsinkin hiekkakuopalle. Auton kori tosin ottaa ''torque twistiä'' melkoisesti, ja usein auto onkin kovassa kiihdytyksessä kenollaan toiseen suuntaan.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith


Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #83 : 11.06.12 - klo: 19.52 »
Entäs tuollainen, ei tarvitse sivusta seurata kun pääsee kyytiin:
Life Size Axial Wraith Rock Crawler

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #84 : 11.06.12 - klo: 20.50 »
No oisko tässä potkua? Linkki: http://www.rcecho.com/SKYRC-TORO-SC120-KV4000-R-C-Brushless-Motor-120A-ESC-Speed-Controller-ME700.html tai: http://www.rcecho.com/HOBBYWING-EZRUN-3656-3400KV-RC-Brushless-Motor-WP-SC8-120A-ESC-Combo-ME176.htmlKiitos.
Molemmissa riittää varmasti potkua tämän painoisen auton liikuttamiseen aivan tarpeeksi. Toinen asia on sitten, voiko tehoa olla liikaa.
En ole aivan varma siitä ensimmäisestä combosta, saattaa olla että sekin riittää. Tosin muistan kerran saaneeni toruja kun ajoin SC autoa samantyylisellä combolla, sanottiin että liian pieni moottori liian painavaan autoon.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #85 : 12.06.12 - klo: 15.30 »
Entäs tuollainen, ei tarvitse sivusta seurata kun pääsee kyytiin:


Niih, tuon mukaanhan Wraith on valmistettukin. On siis käsittääkseni CKRC Crawlersin omistajan Jake Hallenbeckin oma auto tuo vehje.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #86 : 12.06.12 - klo: 21.42 »
Mikäköhän mahtais olla suht edullinen harjaton combo tähän Wraithiin?

Hakisin ainakiin pehmeää lähtöä ja vääntöä kömpimiseen, kuitenkin vauhtia saisi olla enemmän kuin vakiona.
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #87 : 12.06.12 - klo: 22.13 »
Itse käytin castlen SCT 3800 comboa. Melko halpa sekä vääntöä löytyi. Tosin tarkkaa crawlailua ei voi harrastaa koska sensorittomassa moottorissa ei ole tarkkaa kontrollia.
Crawlinkiin harjallinen moottori taikka mahdollisesti sensorillinen moottori.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #88 : 12.06.12 - klo: 22.48 »
Itse käytin castlen SCT 3800 comboa. Melko halpa sekä vääntöä löytyi. Tosin tarkkaa crawlailua ei voi harrastaa koska sensorittomassa moottorissa ei ole tarkkaa kontrollia.
Crawlinkiin harjallinen moottori taikka mahdollisesti sensorillinen moottori.

Meneekös tuo ihan pudottamalla Wraithiin?
Vois olla ihan hyvä vaihtoehto, Velineon 3s:lle
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #89 : 12.06.12 - klo: 23.57 »
Itse käytin castlen SCT 3800 comboa. Melko halpa sekä vääntöä löytyi. Tosin tarkkaa crawlailua ei voi harrastaa koska sensorittomassa moottorissa ei ole tarkkaa kontrollia.
Crawlinkiin harjallinen moottori taikka mahdollisesti sensorillinen moottori.

Meneekös tuo ihan pudottamalla Wraithiin?
Vois olla ihan hyvä vaihtoehto, Velineon 3s:lle
Ei tarvii mitään muokata. Itse asiassa wraithillahan on sidewinderille sopiva noparinpidike.
Itse tosin olen rikkonut 2 ''vesisuojattua vanhan omistajan toimesta'' castle noparia vedellä.
Jos vedessä läträys kiinnostaa niin VXL 3s voi olla hyvä vaihtoehto, myöskin. Velineon moottorille pitää tehdä erittäin pientä viilausta, että johtojensuojus mahtuu sisälle.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith