Kirjoittaja Aihe: Axial Rock Racer "Wraith"  (Luettu 103384 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa ittna

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #270 : 31.05.14 - klo: 18.17 »
Jaahas, rupee raitti oleen suunnilleen läjässä. Pientä hienosäätöö vielä kyl on jäljellä ja yks iskari puuttuu.

Tältä näyttää tällähetkellä:






Parit tarrat vois vielä laittaa kiinni... :evil:
Traxxas Rustler

Poissa jannekoskinen

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #271 : 18.01.16 - klo: 07.31 »
Minulle kotiutui perjantaina Wraith kitti ja rakensin sen viikonlopun aikana valmiiksi maalaamatta paneeleja. Voin sanoa hyvillä mielin että kyllä axial osaa suunnitella kauniita ja toimivia autoja.
Liian monta auto tähän tilaan

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #272 : 21.03.16 - klo: 18.51 »
Kuinkas tuollainen wraith sopii vähän vauhdikkaampaan ajoon? Jos laittais kallistuksen vakaajan ja vähä levittävät renkaat. Eli tarkoitus olis hiekka kuopilla ja pihas ajella eli ei mitään möyrintää mutta ei taas aiva täysiä (siihen menoon löytyy exo). Kesällä se olis enemmä foff käytös.  Tekniikaksi löytyis 120A 2300kv combo.

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith" tulossa
« Vastaus #273 : 21.03.16 - klo: 19.27 »
Vasta postattu edelliselle sivulle..  :roll:

Ihan normi 1:10 kokonen auto tuo on. Eikä tuo nyt ole kyllä läheskään puolta metriä, 495mm..  :grin:
Ja Släsh on kyllä ihan erilaiseen ajoon tarkotettu auto, joten päätös on tehtävä sen mukaan missä meinaa ajella.
Ei tämä mikään tykki ole 20T motilla..

Ennakkotilanneille (kuten mulle) fiilistelyä manuaalin muodossa..

http://docs.axialracing.com/instructions/ax90018-i001-wraith-rtr.pdf







Hektinen toihan on pienenpi kuin Traxxas Raptor F150 SVT

 :wink:
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #274 : 21.03.16 - klo: 20.34 »
Kuinkas tuollainen wraith sopii vähän vauhdikkaampaan ajoon? Jos laittais kallistuksen vakaajan ja vähä levittävät renkaat. Eli tarkoitus olis hiekka kuopilla ja pihas ajella eli ei mitään möyrintää mutta ei taas aiva täysiä (siihen menoon löytyy exo). Kesällä se olis enemmä foff käytös.  Tekniikaksi löytyis 120A 2300kv combo.

Wraith on ihan omiaan hiekkamontulla / foff käytössä, möyrinnän lisäksi.

Perus 4600kv harjaton mosa ja sille nopsu, 3S lipo. Axun omat vanteet on ihan jees,
eikä autoa tarvi levittää. Foffissa wraith on suosittu ja 90% autoista on juuri wreittejä.
Leveyttä autoilla 280 - 310mm, maun mukaan.

Kallistuksen vakaajat voi jättää koriin, niitä et tarvi, kun toimivat iskarit vaan alla.
2300kv moottori ei juuri vauhtia anna, sanoisin että minimi on se 2500kv.

Foffista muutama wreitti:
http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=5139.0
http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=4027.0
http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=4038.0
http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=4906.0
http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=4035.0

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #275 : 09.12.16 - klo: 19.45 »
Aloitin pojan kanssa Wraith:n rakentelun, ja oli kyllä aika pettymys auton täydellinen muovisuus jopa kitti-versiossa: muovi-iskarit, muovikardaanit... Toivottavasti ajavat asiansa 35-lankaisen koneen kanssa 3s lipolla.

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #276 : 19.02.17 - klo: 17.39 »
Oli sieltä "vaihdelaatikosta" tai mikä onkaan moottorin kyljessä ni yks ruuvi irronnut. Purin ja ruuvasin kiinni.

En vain muistanut miten moottori oli kiinni, tai siis missä liittimissä. Ajattelin tyhmänä et se pyörii vain väärään suuntaan jos on väärinpäin.

No ei se niin ollutkaan, ei liikkunu motto mihinkään ja ESC poksahti.

AE-2 näyttää malliltaan olevan. Axialilta suoraan noin 95dollaria, joten huh huh.

Toivottavasti löytyis jostain vähän edullisemmin, tai edes käytettynä.

Mistäköhän myös noita metalliosia kannattais katsella? Ne etu ja takaperän suojat ja ohjaustanko on jo metalliset, mutta muutakin vois samalla vaihtaa.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #277 : 24.02.17 - klo: 12.07 »
Nopeudensäädin on Castle Creations sidewinderin riisuttu kopio. Aito osaa sekä harjalliset että harjattomat koneet.
Aitoa saa Suomesta Kärkkäisen tämä n. 70 eurolla.

Muita katselisin ebaystä.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #278 : 24.02.17 - klo: 12.35 »

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #279 : 24.02.17 - klo: 13.48 »
Kyllä. Sitten se pitää asettaa etsimään joko harjattomat tai harjalliset moottoria. Ohje tulee mukana, mutta sen kanssa saa olla tarkkana. Vaihtoehtona on ostaa myös asetuksien säätövehje castle_link.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #280 : 07.04.18 - klo: 16.48 »
Mulla meni vuosi ostaa wraithiin uusi nopari ja kaksi kuukautta näköjään asentaa se..

Mutta nyt on sidewinder 3 ohjelmoitu manuaalisesti ja kaik taas ok.

Kysymys kuuluukin, että missä wraithin kanssa kuuluu drag brake pitää ja onko pakin järkevä olla crawlerissa 100%?

Manuaalisesti ohjelmoituna drag braken maksimi on vain 40% :o
Eikö tuossa oikeasti saa enempää? Eikö sen pitäisi olla aika paljon isompi crawlingissa??
Mulla kun ei auta mitään linkin osto, kun on Mac ja kenelläkään tutullakaan ei ole konetta mikä kävisi tuohon. :/
Mutta saako linkilläkään isommaksi tuota arvoa ja tarviiko edes?

Poissa kumitarzan

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #281 : 08.04.18 - klo: 07.17 »
Se riippuu auton painosta? Mulla taitaa olla 70% drag brake ja pakki on myös jossain päälle 50%

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #282 : 08.04.18 - klo: 09.16 »
Painoa lisätty renkaisiin jne aikalailla, mutta siis linkillä saa yli 40% drag braken..
se onkin sit huonompi homma, ettei manuaalisesti saa yli tuon. Käytännössähän en siis saa tuosta saman tasoista kuin se oli ennen.

Edit, pääsin tuota nyt koittamaan ja jarrua ei ole käytännössä laisinkaan.
« Viimeksi muokattu: 08.04.18 - klo: 15.06 kirjoittanut Omenanraato »

Poissa Omenanraato

  • Jäsen
    • Profiili
Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #283 : 11.04.18 - klo: 23.10 »
Lainaus käyttäjältä: kumitarzan
Se riippuu auton painosta? Mulla taitaa olla 70% drag brake ja pakki on myös jossain päälle 50%
Pitääkö sulla tuo 70% auton paikallaan?

Hankin Castle Linkin ja sain läppärin lainaan.

Pistin drag braken ”213% Crawler mode on” asentoon ja silti valuu.
Erittäin hitaasti, mutta valuu kuitenkin. Jos hiukan painaa toiseen suuntaan kaasua, saattaa maastosta riippuen pysyä siinä, mutta yleensä valuu pikkuhiljaa alas.
Trx4 vakiona pysyy samassa kohdassa täysin paikallaan.

Mulla on noin 100g painoa per rengas extraa ja jokunen metalliosia, mutta muutoin vakio kitti vekotin. Onko tuo jo sellainen paino ettei muka jaksa drag brake pitää paikallaan?

Edit: Kysytääs samalla. Iskarit on ihan liian jäykät. Miten tuosta saa fiksusti löysemmän. Onko esim 10wt/100cst liian löysä öljy jo?
Jostain luin, että porukka vetää vakio öljyillä, mutta ilman jousia, kokemuksia?
Takapää menee semi ok, mutta edessä jää kyllä etupyörä ilmaan lähes aina kun on niin jäykät.
« Viimeksi muokattu: 12.04.18 - klo: 01.30 kirjoittanut Omenanraato »