Kirjoittaja Aihe: Kyosho Snake Bite  (Luettu 1183 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa The_Henkka

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Snake Bite
« : 11.05.11 - klo: 20.22 »
Tervehdys,

Tulin hankkineeksi vanhan Snake Bite polttiksen jota olen ehostanut taas parempaan loistoonsa, kysymys kuuluukin, että onko jollakin harrastajista tietoa mistä voisin löytää kyseiselle autolle alkuperäiset manuaalit (lähinnä räjäytyskuvat ja kokoamisohjeet)? Yritin Kyoshon sivuilta etsiä, mutta ei mielestäni tähän löytynyt..

Ohjeista haluaisin lähinnä nähdä miten tuo levyjarru kuuluisi oikeasti kytkeä toimimaan, niin että pakkikin toimii, vai mahtaneeko olla edes mahdollista. Muutama osa puuttuu, ja siksi hiukan epäselvä kuvio. Nyt näyttäisi siltä että sen saa vain kytkettyä jompikumpi systeemillä, ja sitten laitan jarrun käyttöön ennemmin kuin pakin.

Ongelma voi toki ratketa jos jollakulla on vastaava systeemi omassa autossaan, mut jos oikein ymmärsin, niin melko harvinainen tuo pakki olisi..?


Yleisen ehostuksen jälkeen auto näyttää tältä, mutta paljon on vielä jäljellä:






Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Snake Bite
« Vastaus #1 : 11.05.11 - klo: 21.08 »
Kyseessä on Kyoshon QRC WILD DODGE RAM tai QRC Baja Buggy.
Jonka viimeinen markkinointi nimi taisi olla tuo QRC Snake Bite.


Pakkia ja jarrua EI saa samaan aikaan toimimaan, eli se on joko tai.
Pakin kanssa vaihteistosta menee todella herkästi pinni poikki, vauhdista pakin kun rusauttaa päälle.
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa The_Henkka

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Snake Bite
« Vastaus #2 : 11.05.11 - klo: 21.24 »
No niinpä tosiaan ajattelin, ettei se kyllä oikein voi toimia niin että kaikki pelaisivat samanaikaisesti. Sen olin jostain lukevinani, että tuo beetle ja Ram ovat samaa kuraa eri paketissa, mutta en kyllä löytänyt niillekään ohjelappusia.

Tuosta jarrun kytkemisestä käyttöön kun löytäisi ohjeet, niin avot!

Ostin auton niin että etupään tasauspyörästö oli rikkoutunut (planeetta ratas), ja selvittelin sen saatavuutta. Väitettiin että ei saa enää varaosana, ja valmistus lopetettu. Voi onnistua hankkimaan joltain ulkomaiselta tukkurilta.

Varastoista sattui kuitenkin löytymään uusi vanha Pure-ten subaru, johon olin aikoinaan laittanut myös täydellisen kuulalaakeroinnin. Autolla ei kuitenkaan oltu ajettu kuin muutama kerta ja se oli jäänyt pölyttymään.

Purin sen tasauspyörästön, ja kas kummaa, kaikki osat laakereita myöden sopivat suoraan paikalleen! Tällä hetkellä etupää rullaa todella kevyesti verrattuna vanhaan takapäähän. Pitää ottaa sekin vielä työnalle. :)