Kirjoittaja Aihe: RC Piste  (Luettu 6249 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
RC Piste
« : 14.06.11 - klo: 16.08 »
Vastaheitolla voittoon.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #1 : 14.06.11 - klo: 18.17 »
Heh...
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #2 : 14.06.11 - klo: 18.22 »
Heh...


??

Mikä tuossa oli hauskaa ? Meniköhän multa jotain nyt ohi ?
-Pekka

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #3 : 14.06.11 - klo: 18.35 »
Huono homma.

Toivottavasti joku alkaa ajamaan Asson asiaa Suomessa.

Tokihan RCM jo hoitaa hyvin B4 & B44 hommat. Mutta kun on niitä muitakin Asso autoja.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #4 : 14.06.11 - klo: 18.58 »
Heh...


??

Mikä tuossa oli hauskaa ? Meniköhän multa jotain nyt ohi ?

En nyt meinannut loukata ketään... Jonkun kertaa olen putiikista ostanut ja homma on välillä toiminut hyvin ja välillä taas on tehty aika pohjanoteerauksia. Myös yhdellä kerholaisella ainakin olen huomannut saman ja foorumiltakin lukenut vähän negatiivistä palautetta. Tietty ois hyvä, että Suomessa ois enemmän rc-liikkeitä, ja Asson osia myyvät on kyllä tervetulleita ihan omastakin puolesta, mutta aina homma ei toimi.
Esim. Mulla ei ole aina aikaa odottaa osia paria viikkoa, joten etsiskelen suomesta, rc-pisteen sivuilla, on osa, soitan, että löytyykö. Vastataan, että kyllä löytyy ja osa "viedään" postiin.  Noh, soittelen siinä viikon, vajaan päästä ja sanotaan: "Sori mä unohdin", ei siinä mitään, mutta pari kertaa on tuntunut, että kauppiaalla on tosissaan huono muisti/hirveä kiire, koska sitä ei kuukauteen/pariin ole saatu postiin.
 Esim. yhdet Inline akselit b4 autoon joita en ole vieläkään saanut, en kyllä enää tarvitsekkaan.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa rrike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #5 : 14.06.11 - klo: 21.51 »
Kiitos Tonille meidän harrastuksen alkuun saamisesta.
Harmi, että kauppa kaatui.  :cry:
| Team Associated | LRP | Sanwa |

Poissa Matzku

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #6 : 14.06.11 - klo: 21.55 »
Kiitos Tonille meidän harrastuksen alkuun saamisesta.
Harmi, että kauppa kaatui.  :cry:

Juurikin näin.

-Matias
Team Associated Tc6 | Team Riekkinen | Sanwa | SP | LRP | Rc-piste |

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #7 : 14.06.11 - klo: 21.58 »
Sanoisimpa tähän että kertaakaan ei mennyt ongelmitta tilaukset. Similöiden hieno työ ja yrityksen maine pilattu totaalisesti.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #8 : 14.06.11 - klo: 23.24 »
Harmi että kävi näin. Itse olen saanut Tonilta osia aina hyllystä ja neuvot lisäksi. Harmi myös siksi että taas yksi alan kauppa vähemmin Suomessa. Alkavat olla kuolevaa kansanperintöä. Laatu kai maksaa ihmisille liikaa. Kertakäyttö vehkeitä halvalla ja sitten kun joku rikkontuu, niin uutta sekundaa tilalle. Todella harmi että asson osien saanti vaikeutuu. Pakko kai alkaa itsekin tilaamaan kiinasta. Tähän asti koettanut ostaa osat suomesta jotta kaupat pysyisi pystyssä. Mikä liike seuraavaksi vuorossa? hm tai en halua tietää. Kiitos Tonille ja Simikselle harmi että näin kävi.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa JyrkiL

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #9 : 15.06.11 - klo: 07.00 »
Myös omat kokemukset RC-Pisteestä ovat hyviä, myös Tonin aikana tilaukset sujuivat pääsääntöisesti hyvin. Kyllä Ainonkin aikana joskus oli "eioota" hyllyssä, joka sitten seuraavaan tilauspussukkaan saatiin. Näin kävi usein Toninkin kanssa, ihan täysin ilman jotain tavaraa en muista jääneeni.

Ei muuta kuin jaksamisia ja voimia Tonille!

Jyrki Lehto
ATAK/UA
AE/Destiny/TLR

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #10 : 15.06.11 - klo: 08.53 »
Todella ikävää, mutta tästä nähdään se valitettava totuus että ei suomessa kovin moni RC pulju selviä pelkällä kotimaan myynnillä. Ja nykyajan ulkomaalaisten nettifirmojen kanssa hinnalla kilpailu ei oikein onnistu. Vaikeaa siis on. Onneksi myös uusia firmoja on tullut ja uusia yrittäjiä.
Eniten ehkä mua ärsyttää kuitenkin se että ei selvästi ilmoiteta, jos toiminta muuttuu. Sillä juuri se johtaa siihen että jengi alkaa antamaan negatiivista palautetta kun hommat ei skulaa. Jos selvästi ilmoittettaisiin että valitettavasti toiminta ei kannata ja pakkaillaan pillejä pussiin niin sais kaikki paremman maun ja myös yrittäjä ymmärrystä jos homma tökkii. Nykyinen tendenssi vaan näyttää olevan että nettisivut jätetään auki eikä mitään kunnon ilmoituksia tule, vaan hommat jätetään puoliväliin jne...
Tsemiä Tonille ja hyvää jatkoa, itse sain ne muutamat kerrat kun hyvinkäällä liikkeessä kävin hyvää palvelua ja homma toimi!
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa JakeFly

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #11 : 15.06.11 - klo: 19.55 »
Harmin paikka. Ostin viime talvena 12R5:n ja nyt taitaa tulla auton vaihto eteen. Ajattelin kokeilla hieman kilpailemista tulevalla kaudella ja ilman varmaa osien saatavuutta se ei kyllä onnistu.

Toivottavasti löytyis vielä joku joka haluisi hommaa pyörittää, ettei tarvitsis autoa vaihtaa, kun siihen just ehti tottua.   

Tsemppiä Tonille
M03 / 12R5

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: RC Piste
« Vastaus #12 : 15.06.11 - klo: 21.12 »
Jos pitäs valita, niin hobbyfactory vois napata Asson siipiensä alle. Tai medasec.....
Vastaheitolla voittoon.