Kirjoittaja Aihe: Hobbylinna  (Luettu 18179 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Hobbylinna
« : 22.06.11 - klo: 16.58 »
En tiedä onko oikea topicci, mutta ihmetelty kaverin kanssa Hobbylinnan toimintaa tässä, miksi siellä myydään EI OOTA nykyään ?

Melkein kaikki HPI:n kamat (varaosat/viriosat/autot) on punaisella = loppu, kun katsoo sivua ja yrittää tilata jotain osia...onko firma menossa nurin vai mikä mättää ???
Luulisi juuri nyt olevan se kuumin aika ja tavaraa menevän autokuormittain, mutta eihän sieltä voi ostaa mitään kun mitään ei ole...ainakaan nettisivun mukaan vai eikä sivuja vain päivitetä vai mättääkö toimitukset HPI:lla ???
Havaintoja tai tietoa kellään ?

Pitääkö kaikki ruveta tilaamaan EBAY:sta tai UK:sta...mielellään ostaisi edes jotain kotimaasta ja tukisi samalal täkäläistä yritystä.
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #1 : 22.06.11 - klo: 21.58 »
Soita sinne mikolle ja kysy mikä mättää???
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

timberjack

  • Vieras
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #2 : 22.06.11 - klo: 22.36 »
Onkos muuten esim englannissa mitään paikkaa mistä vois tilata esim. 5T:n osia suoraan itse?

Poissa jucca

  • KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #3 : 22.06.11 - klo: 23.08 »
Noista kaupoista ehkä kannattaa katsella (varmaan muitakin on)

http://www.mmrlargescale.co.uk/
http://www.wheelspinmodels.co.uk/

timberjack

  • Vieras
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #4 : 23.06.11 - klo: 00.24 »
Noista kaupoista ehkä kannattaa katsella (varmaan muitakin on)

http://www.mmrlargescale.co.uk/
http://www.wheelspinmodels.co.uk/

Kiitos vihjeistä!  :cheesy:

Poissa Sirkkeli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #5 : 17.02.12 - klo: 21.51 »
Ihan kohtalaista toimintaa Hobbylinnalta just äsken, lähetin tilauksen 13.55, tuli vastaus lähetyksen seurantanumeroineen 15.39 spostiin. Ei kyllä voi valittaa. :)

Poissa ArskaJ

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #6 : 17.02.12 - klo: 23.32 »
Meillä myös poikani kanssa pelkästään positiivista kokemusta Hobbylinnan palveluista.Olemme varsin uusia harrastajia rc laitteiden parissa ja varmasti erittäinkin typeriä tiedusteluja ja muita kysymyksiä hobbylinnan suuntaan heidän edustamistaan tuotteista esittäneet.Aina ollaan asiatunteva vastaus ja varsin nopeasti kysymyksiimme saatu.
Eli kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä liikkeeseen ja tiedustella millainen on osien saatavuus ja jos niitä ei juuri nyt varastossa ole niin millainen on toimitus aika jos ko.tuotteen tilaa...
Meillä ei mitään moitteita Hobbylinnan palveluista,hienosti on palveleva liike!

Ari Jalavikko

Poissa peteboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #7 : 29.11.13 - klo: 13.11 »
huonoin palvelu ikinä ei vastata vaikka soittaa miljoona kertaa ja ei vastata sähköposteihinkaan
viimenen kerta kun tilaan tuolta yhtään mitään :evil:
« Viimeksi muokattu: 29.11.13 - klo: 18.06 kirjoittanut peteboy »

Poissa jontte89

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #8 : 29.11.13 - klo: 16.13 »
Itselläni ei kyllä ole mitään moitittavaa hobbylinnan toiminnasta esim: maanantaina tilasin auton ja tiistaina sain hakee postista,aina ollut nopeaa palvelua kun itse olen tilaillut.
Xray T2 007 Silvia S15,Tamiya Mf-01x Suzuki Jimmy/ Toyota Celica 1600Gt

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #9 : 29.11.13 - klo: 17.36 »
Ei oo kyllä itselläkään mitään valittamista toiminnassa.. Eilen hain pikku osaa bajaan.

Poissa peteboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #10 : 29.11.13 - klo: 17.46 »
Ei ollut kyse toimituksesta vaan siitä että jos on tilaukseen liittyvää asiaa tai  muuta niin miksi ei vastata koskaan puhelimeen jos heillä sellainen kerran on
« Viimeksi muokattu: 29.11.13 - klo: 18.06 kirjoittanut peteboy »

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #11 : 29.11.13 - klo: 22.18 »
Ei oo kyllä huonoa sanottavaa ollu HL:sta koskaan, Nyt kun heillä on uusi tukkuri niin ei kuulemma enää kannata pitää kamaa varastossa rekkalavallista. Saavat tukkurilta tarvittavat yleensä parissa päivässä...

Tuohon puhelin hommaan tuntuu olevan samanlainen kanta kaikilla RC-myymälöillä, tiski asiakas menee aina ohi... Ja Emailiakin saattavat saada helpostikin satoja viestejä päivässä. Maltti on valttia tässäkin asiassa...
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa kaistapää

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #12 : 03.12.13 - klo: 06.32 »
Lainaus
Tuohon puhelin hommaan tuntuu olevan samanlainen kanta kaikilla RC-myymälöillä, tiski asiakas menee aina ohi...

En ole kaupanalalla mutta mun mielestä se asiakas jonka silmät näkyy on ensimmäisenä palveltava.Tästä taasen on ikävä esimerkki kun kokeilin soitella muuan firmaan ja tilata autopakettia+ tarvikkeita ja en saanut ketään puhelimen päähän joten tilaus menee varmaan nyt sit firmalle josta vastataan.
Kesämies!

Poissa peteboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #13 : 03.12.13 - klo: 17.05 »
nyt tuli tilaus ja kaikki paitsi yksi tuote oli eri kuin mitä tilattiin niin että mitä ihmettä...
« Viimeksi muokattu: 05.12.13 - klo: 14.00 kirjoittanut peteboy »

Poissa MSA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #14 : 03.12.13 - klo: 20.17 »
Hei, ilmoittele meille nimesi jotta voidaan katsoa tämä sinun tapauksesi, kun nyt näyttää olevan kaikki mielestäsi pielessä. Kiitos etukäteen. t . Hobbylinna/Mikko
Hobbylinna | LRP Areena

Poissa MSA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #15 : 05.12.13 - klo: 12.10 »
Odotellaan edelleen... Nyt olisi Peteboy miehekästä ottaa yhteyttä ja kertoa kuka on tilaaja, mistä tilauksesta on kyse ja mitä vääriä tuotteita olet saanut.
t . Mikko
Hobbylinna | LRP Areena

Poissa peteboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #16 : 05.12.13 - klo: 13.59 »
Olen 16v poika joka käy koulussa niin ei heti voi soittaa niin kuin ehkä luulet että voin soittaa kokoajan sinne.
Soitin sinne tänään 5.12.2013 ja siellä vastasi asiallisesti kalle joka ei tuntunut olevan niin turhautunut kuin sinä. voit unohtaa nää sun miehekkäät jutut kun minulla on muutakin elämää kuin rc autoilu. jos minulle tulee joku muutos aikatauluun niin en voi soitella sinne kokoajan niinkuin herra mikko luulee.
Se oli kaverini tilaus ja hän asuu eri paikkakunnalla kuin minä niin en voinut soittaa heti koska halusin tarkistaa että mitä kaikkea puuttuu. Niin pystyin soittamaan vasta tänään kun menin hänen luokseen. Asia järjestyi kallen ansiosta.

Poissa MSA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #17 : 05.12.13 - klo: 14.11 »
Hyvä homma. Hienoa, että asia kunnossa.
Hobbylinna | LRP Areena

Poissa diyrc

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #18 : 05.12.13 - klo: 20.03 »
Mun kokemukset Hobbylinnasta:
Tilaamani tuotteet ovat olleet aina oikein, sitä mitä olen tilannutkin.
Jos olen itse tehny virheen niin tuskin siitä kannattaa kauppiasta syyttää.
Toimitusajat nyt eivät ole suomen parhaat mut ihan ok.

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #19 : 06.12.13 - klo: 09.51 »
Olen 16v poika joka käy koulussa niin ei heti voi soittaa niin kuin ehkä luulet että voin soittaa kokoajan sinne.
Soitin sinne tänään 5.12.2013 ja siellä vastasi asiallisesti kalle joka ei tuntunut olevan niin turhautunut kuin sinä. voit unohtaa nää sun miehekkäät jutut kun minulla on muutakin elämää kuin rc autoilu. jos minulle tulee joku muutos aikatauluun niin en voi soitella sinne kokoajan niinkuin herra mikko luulee.
Se oli kaverini tilaus ja hän asuu eri paikkakunnalla kuin minä niin en voinut soittaa heti koska halusin tarkistaa että mitä kaikkea puuttuu. Niin pystyin soittamaan vasta tänään kun menin hänen luokseen. Asia järjestyi kallen ansiosta.
Ahaa .. Kaverin tilaus ja sinä olet turhautunut :afro: :lipsrsealed: :afro:

Poissa peteboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #20 : 06.12.13 - klo: 11.33 »
Olen 16v poika joka käy koulussa niin ei heti voi soittaa niin kuin ehkä luulet että voin soittaa kokoajan sinne.
Soitin sinne tänään 5.12.2013 ja siellä vastasi asiallisesti kalle joka ei tuntunut olevan niin turhautunut kuin sinä. voit unohtaa nää sun miehekkäät jutut kun minulla on muutakin elämää kuin rc autoilu. jos minulle tulee joku muutos aikatauluun niin en voi soitella sinne kokoajan niinkuin herra mikko luulee.
Se oli kaverini tilaus ja hän asuu eri paikkakunnalla kuin minä niin en voinut soittaa heti koska halusin tarkistaa että mitä kaikkea puuttuu. Niin pystyin soittamaan vasta tänään kun menin hänen luokseen. Asia järjestyi kallen ansiosta.
Ahaa .. Kaverin tilaus ja sinä olet turhautunut :afro: :lipsrsealed: :afro:

Oli yhteinen tilaus mutta kaverin nimellä ja en ollut turhautunut vaan tuo mikkoko se nyt oli jos osaat lukea ollenkaan

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #21 : 06.12.13 - klo: 11.49 »
Ihan rauha vaan.. Hymyile ja vedä henkeä välillä :laugh:

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #22 : 07.12.13 - klo: 16.30 »
Joillakin on elämä vaikeaa...hyvin on palvelu pelannut Hobbylinnan kanssa, vastaavat sähköposteihin ja puhelimeen mielestäni todella hyvin.
Negatiivista palautetta ei juurikaan voi antaa, joskus on jotain unohtunut tai ollut väärin tilauksessa, mutta asia on korjattu pikaisesti.
Nettisivut voisivat olla paremmat, nykyisin on välillä aika vaikea löytää etsimäänsä, vanhat sivut olivat paljon paremmat.

Kiitokset Hobbylinnalle hyvästä palvelusta  :cool:
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #23 : 07.12.13 - klo: 18.01 »
Ne muutamat tilaukset mitå olen tehnyt niin kaikki ok.
Todella huonoa käytöstä petepojalta
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa sande555

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #24 : 07.12.13 - klo: 21.48 »
Ne muutamat tilaukset mitå olen tehnyt niin kaikki ok.
Todella huonoa käytöstä petepojalta
+1
TM MX 125 2007
Eikä sitten muuta.

Poissa peteboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #25 : 09.12.13 - klo: 08.54 »
Ne muutamat tilaukset mitå olen tehnyt niin kaikki ok.
Todella huonoa käytöstä petepojalta
+1

+1 mun vika nyt kaikki ku käyn ilmasee mielipiteeni koko kaupasta nii sit kauhee pas** myrsky tulee päälle joltai toden näkösesti 30-70v äijiltä

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #26 : 09.12.13 - klo: 09.44 »
Nyt kuule Peteboy alkaa olemaan jo aika paksua tekstiä, itse olet "myrskyn" aikaansaanut jos et asiaa vielä ole tajunnut. Täällä palstalla on tietty etiketti mitä tulisi noudattaa jotta myrskyiltä välttyy, kommentointisi ei ole ollut asiallista ja olet hyökännyt suoraan Hobbylinnan Mikkoa vastaan, jos olet syystä tai toisesta "pahoittanut" mielesi jonkun liikkeen takia niin lähesty heitä yv:llä ja pidä pahin tuskasi pois täältä palstalta niin asia saa varmasti paremman lopputuloksen. Ja kun tuolla lailla hyökkäät toisia kohti niin on lähes satavarmaa että jos kysyt täällä jotain neuvoa niin ei sinulle juuri monikaan varmaan viitsi vastata/neuvoa koska ne jotka asioista täällä oikeasti tietävät ja myöskin toisia pyyteettömästi auttavat niin he monesti sattuvat olemaan juuri niitä mainitsemiasi 30-70v äijiä, joten sinuna miettisin todella tarkkaan miten käyttyäydyt täällä. T: 43v äijä

Poissa jontte89

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #27 : 09.12.13 - klo: 10.07 »
Eikö hobbylinnalla ole postiennakko mahdollisuutta enää ollenkaan? :( eilen tilausta tehdessäni homma kaatui siihen.
Xray T2 007 Silvia S15,Tamiya Mf-01x Suzuki Jimmy/ Toyota Celica 1600Gt

Poissa Hobbylinna

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.hobbylinna.fi
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #28 : 09.12.13 - klo: 11.00 »
Eikö hobbylinnalla ole postiennakko mahdollisuutta enää ollenkaan? :( eilen tilausta tehdessäni homma kaatui siihen.

Moi,

Valitettavasti postiennakkojan kanssa oli liikaa ongelmia. Olisi pitänyt nostaa tuotteiden hintoja jotta lunastamattomista lähetyksistä aiheutuneet kulut olisi katettu. Täällä on vähän keskustelua aiheesta:

http://rc10.fi/index.php?topic=40370.120
Hobbylinna RC-kauppa
www.hobbylinna.fi

Poissa jontte89

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna
« Vastaus #29 : 09.12.13 - klo: 12.01 »
Moi,

Valitettavasti postiennakkojan kanssa oli liikaa ongelmia. Olisi pitänyt nostaa tuotteiden hintoja jotta lunastamattomista lähetyksistä aiheutuneet kulut olisi katettu. Täällä on vähän keskustelua


No niinpä tietysti. Sit ei auta ku olla tilaamatta ja kattoa tammikuussa uudelleen.
« Viimeksi muokattu: 12.12.13 - klo: 20.34 kirjoittanut jontte89 »
Xray T2 007 Silvia S15,Tamiya Mf-01x Suzuki Jimmy/ Toyota Celica 1600Gt