Kirjoittaja Aihe: Millä 1:1 autolla ajelette ?  (Luettu 692982 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #120 : 21.04.04 - klo: 11.23 »
Hemmetin hyvä valinnan teit  :D Tohon mahtuu, itsellä on Vectra farmari (Voyage) 2.0 Sport vm -99. Kulkee omat ja kavereiden kamat, ja sateella voi istua takaluukussa ja syödä vaikka pitsaa odotellessa..

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #121 : 21.04.04 - klo: 11.33 »
Laitetaas omasta moposta kuva kun kerran kuvia tuli otettua viikonloppuna:


Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #122 : 21.04.04 - klo: 11.43 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Hemmetin hyvä valinnan teit  :D Tohon mahtuu, itsellä on Vectra farmari (Voyage) 2.0 Sport vm -99. Kulkee omat ja kavereiden kamat, ja sateella voi istua takaluukussa ja syödä vaikka pitsaa odotellessa..

Tuo on Voyage kanssa, mutta vm -01 ja koneena 1.8i. Kyllä tuo silti tuntuisi ihan tarpeeksi ripeästi liikkuvan tarpeisiini. Varustelusta sitten löytyy kaikki oleellinen, eli turvatyynyjä joka suunnalla, ilmastointi, ajotietokone, Opelin vakio radio / CD joka on kytketty siihen auton omaan näyttöön ja kaikkea muuta mukavaa.

EDIT: Niin ja väriltäänhän tuo on metallin viininpunainen, mutta se tulee sitten paremmin auringonvalossa esille kun tuo Nokian laatukamera ei oikein sitä tuohon kuvaan osannut ottaa. :)

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #123 : 21.04.04 - klo: 14.29 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"


Tuli eilen sitten hankittua uusi käyttöauto. Kävin ensitöikseni vaihtamassa kesärenkaat alle, pölykapselit uupuivat renkaista, mutta lupasivat huomenna toimittaa uudet tilalle. Tällä pitäisi nyt sitten näppästi päästä kisapakoille jatkossa. ;)


Työntäis jorpakkoon.  :mrgreen:


Mun kamulla on juuri saman lainen auto.
Ovessa on vaan pieni lommo kun "vahingossa" tuli jääkiekko siihen. :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #124 : 21.04.04 - klo: 14.54 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Lainaus käyttäjältä: "copter"


Työntäis jorpakkoon.  :mrgreen:

Älä taas alota! :o

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #125 : 21.04.04 - klo: 15.08 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Työntäis jorpakkoon.  :mrgreen:


Mun kamulla on juuri saman lainen auto.
Ovessa on vaan pieni lommo kun "vahingossa" tuli jääkiekko siihen. :mrgreen:

Jos ei kelpaa niin voithan vilasta tuolta ekalta sivulta kesäautoni, ehkä se sitten on enemmän sinun makuusi? ;)

Poissa tiremarks

  • Jäsen
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette
« Vastaus #126 : 21.04.04 - klo: 15.16 »
Trying is the first step towards failure.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #127 : 21.04.04 - klo: 15.32 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Työntäis jorpakkoon.  :mrgreen:


Mun kamulla on juuri saman lainen auto.
Ovessa on vaan pieni lommo kun "vahingossa" tuli jääkiekko siihen. :mrgreen:

Jos ei kelpaa niin voithan vilasta tuolta ekalta sivulta kesäautoni, ehkä se sitten on enemmän sinun makuusi? ;)


Ajais puuhun.  :mrgreen:  On toi porsse kyllä hienompi. Meijän isä on aina haaveillut porssesta. Mielummin mää tollasen ostaisi kun oPeLin. Mun mieleen on vaikka mitsu evo 8 tai subaru impreza....

Tuli muuten vaan mieleen tässä että kun on ladanovi ryynänen (ties miten kirjoitetaan...) niin sitten on ladan-ovi ruosteinen.  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #128 : 21.04.04 - klo: 15.42 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Meijän isä on aina haaveillut porssesta. Mielummin mää tollasen ostaisi kun oPeLin. Mun mieleen on vaikka mitsu evo 8 tai subaru impreza....

Ei sitten muuta kuin sanoista tekoihin. Ainahan sitä voi spekuloida, mut palataan sit asiaan kun jotain konkreettista on esillä. ;)

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #129 : 21.04.04 - klo: 15.48 »
Tämä topic ajautuu kohta niin pahasti raiteiltaan, että sietäisi suljettavaksi.  Tämä toimenpide olisi kyllä mielestäni positiivinen, koska täällä vain lesoillaan omilla autoilla (sekä isän, veljen, naapurin ja kaimojen autoilla) Tähän tietysti on sortunut itse kukin.
Tietysti voisin olla lukematta tätä topiccia, mutta pakkohan kaikki on lukea, eikö?

Onhan nuo amistuninki-vehkeet ihan...  metkoja, mutta niitä näkee ulkonakin. Laittakaa mielummin kuvia RC-autoistanne samalla innolla.
Tässä minun mielipiteeni näistä: musiikki,moottoripyörä,auto-topiceista, joissa en siis näe mitään järkeä.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #130 : 21.04.04 - klo: 15.49 »
Ostain meijän isä kerran porshen tai lamborginin tai vastaavan kun se ostaa joka vuosi uudeT autoT. Pääsis testaamaan.  :mrgreen: Oopelin vois otta johonkin romuralli autoksi...
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #131 : 21.04.04 - klo: 18.32 »
Keskustelu alkaa selvästi saavuttaa kliimaksin, kun keskustellaan siitä millaisia autoja isä tai äiti voisi ehkä ostaa.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #132 : 21.04.04 - klo: 21.10 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Ostain meijän isä kerran porshen tai lamborginin tai vastaavan kun se ostaa joka vuosi uudeT autoT. Pääsis testaamaan.  :mrgreen: Oopelin vois otta johonkin romuralli autoksi...


Voisit jättää kirjoittamatta tähän topicciin. Eikä vielä tätä suljeta, kun mun auton uudet kuvat helmiäsväristä vielä uupuu, saan ne heti tänne ku kaveri pistää ne cd:lle  :P
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #133 : 22.04.04 - klo: 09.42 »
Joo, en mäkään Opelilla ajelis jos viittis sijoittaa kunnon autoon. Mutta toi Sportti on ihmeen hyvä ajaa jäykistetyn alusta ansiosta, poikkeaa vakio Vectrasta paljon. Myllykin on sportissa vähän pirteämpi. Mukavuutta tuovat rallihenkiset istuimet ja mm. kyynärpään tuki penkkien välissä ja hyvät säädöt.

Surffaan kesäisin joten ei ole viitsiny edes ajatella uutta autoa. Lauta tulee katolle jolloin hiekkaa putoilee konepellille ym. Itkettäis kohdella parempaa autoa noin. Lisäksi sen pitää olla farkku, jotta mastot, märät purjeet ym. releet saa autoon sisälle. Säälittäis laittaa sisälle Audiin. Tämä on huoleton peli ja taloyhtiön parkkiksella ei oo väliä vaikka joku vähän kolhasee sivuovella kylkeen. Ja on sitä takapuskuriin peruuteltukin mm. lentokentällä (meni vaihtoon). Paremman auton kanssa sais olla jatkuvasti p*skat housussa.

Lisäksi kun on kaksi skidiä niin laita sitten nappula vettä valuvat kurahaalarit päällä johonkin Mersuun, ei onnistu. Mersut ja audit on sinkuille tai eläkeläisille.

Lopuksi totean että tällainen vaatimattomampi auto on hyvä liikenteessä, ei herätä huomiota ja saa ajella rauhassa. Paremman auton kanssa joku kateellinen olis kuitenkin haastamassa koko ajan.

Noista auto kommenteista tulee mieleen että teillä taida olla omaa maksettua autoa (mulla on velaton auto) kun haaveilette jostain Porscheista. Enemmän huolta pitkän päälle kuin iloa. Rahaa voi käyttää muuhunkin järkevämpään.

MUTTA jos saisin nyt ottaa vaikka kakkosauton niin tollanen Mitsu Lancer tai Subaru Impreza olis makee. Mutta hinnat pyörii jossain 300 kilossa vanhaa, joten ei ihan heti irtoa.

Poissa Danger

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #134 : 22.04.04 - klo: 10.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Joo, en mäkään Opelilla ajelis jos viittis sijoittaa kunnon autoon.


Vectra Caravan Sportin omistajana olen kyllä kuitenkin hivenen eri mieltä tästä. Omasta mielestä Vectra on KUNNON auto. Tässä hieman perusteluja:
1. Vectra B on jo perusmalliltaan melko "sporttisen" näköinen ulkonäöltään, vertaa Peugeot 406, Avensis tai vaikka pikku mersuja.
2. Hyvä ajaa, todella suuntavakaa ja alusta sopivan jäykkä myös vauhdikkaampaan menoon, erityisesti SPORT-mallissa. Auto ei hae kuten esim kaikki japanilaiset tekevät.
3. Kohtuullisen hiljainen, tässä kyllä kalliimmat saksalaiset ajavat ohitse, mutta äänekkääksi ei Vectraa voi sanoa.
4. Kohtuulliset tilat tähän kokoluokkaan, esim Audi A4 tai Volvo V40 ja V60 huomattavasti pienenemmät varsinkin takana matkustaville. Caravan mallissa pojan vaunut kulkevat todella helposti.
5. Kohtuullisen halvat huollot vertaa vaikka VW-konsernin autoihin.
6. Edullinen ostaa.

Omat Vectra on hivenen tunattu ja mielestäni erittäin näyttävä ja urheilulinen, silti melko sivistynyt näin melkein 30v kaverille. Toinen Vectra menossa, mutta ihan uusi korimalli ei enään oikein silmää miellytä.

Mulla on auto maksettu ja voisin hyvin vaihtaa uuteen, mutta kun olen tyytyväinen nykyiseen, niin miksi vaihtaisin? Jos auto on **** jatke niin niin olisihan se hienoa ajella vaikka BMW:llä mutta ainakin tällä iällä ei euto ole enään status-tuote. Ainakaan mulle.


Edit. Ja jos Opelin ruostesuojaa heti uutena, niin ei ainakaan mun Vectrat ole lähteneet kukkimaan. Pitää muistaa, että autoa pitää myös huoltaa. Kyllä se pelti ruostuu mersussakin...
- Savage brushless. RC18T brushless.

Mika R

  • Vieras
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #135 : 22.04.04 - klo: 11.05 »
No sittenhän me ollaan samaa mieltä Danger! Toi eka lause oli lähinnä Opel vihaajia varten joita riittää jostain ihmeen syystä.. sullakin on Sport (!), minustakin erittäin hyvä ajaa jos jaksoit lukea tosta ylempää enemmäinkin kuin ekan lauseen ;-)

Minäkään en tykkää udesta Vectrasta, takapää o ruma ja uusittu keula turhan massiivine, tämä vanhempi on nätimpi. Sitä paitsi uusi vectra on aivan liian iso kuten mm. Volvot ja A6.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #136 : 22.04.04 - klo: 11.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Noista auto kommenteista tulee mieleen että teillä taida olla omaa maksettua autoa (mulla on velaton auto) kun haaveilette jostain Porscheista. Enemmän huolta pitkän päälle kuin iloa. Rahaa voi käyttää muuhunkin järkevämpään.

Todettakoon nyt tässä välissä, että minulla Opelissa on nyt tietysti hitusen lainaa, mutta Porsche on taas puolestaan kokonaan maksettu ja näin ollen täysin velaton. ;)

Mika R

  • Vieras
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #137 : 22.04.04 - klo: 11.09 »
Jees, en mä sua tarkoittanutkaan vaan noita pentujen juttuja, isällä sitä, äidillä tätä jne.

Sitä paitsi mä en jaksa enempää kommentoida tätä asiaa, ei mitenkään liity RC autoihin. 1:1 autot nyt sattuu ole mitä ovat ja riittää mulle ihan fine. Keskitynj täällä mielummin RC autoihin, helpompi aihe  :D

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #138 : 22.04.04 - klo: 11.14 »
Tämä ei varmastikaan ole muille Opelin-miehille uusi kappale, mutta paikallisen kerhomme puuhamies tommilk ystävällisesti tämän minulle heti lähetti kun oli kuullut mihin merkkiin olen "sortunut". Aikaisemmin ei ainakaan itselleni tämä kappale ole tullut vastaan, ei edes silloin kun ajelin vielä Astralla 90-luvun puolella.

http://copter.gamewave.org/scratch/mp3/Helvetin%20Opeli.mp3

Varsin hupaisaa kuunneltavaa, tosin kuvittelisin 80-luvun automallien inspiroineen tätä kappaletta. ;)

Poissa Danger

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #139 : 22.04.04 - klo: 11.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
No sittenhän me ollaan samaa mieltä Danger! Toi eka lause oli lähinnä Opel vihaajia varten joita riittää jostain ihmeen syystä.. sullakin on Sport (!), minustakin erittäin hyvä ajaa jos jaksoit lukea tosta ylempää enemmäinkin kuin ekan lauseen ;-)


Jep, en halunnutkaan kohdistaa tätä vuodatustani sinulle, vaan just noille Opelin vihaajille (jotka kovin usein ovat melko nuoria henkilöitä)  :o

Jos joskus saan kotisivut jonnekkin, niin voin heittää kanssa kuvan pällisteltäväksi omasta Vectrasta.
- Savage brushless. RC18T brushless.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #140 : 22.04.04 - klo: 14.58 »
fiesta6 tuo sinun auto niin oletko ollut sillä naantalissa? Nimittäin oon jo pari kertaa nähnyt naantalin keskustassa pizzerian viereen parkeeratun samanlaisen auton?!  :P

Poissa CueBall

  • Jäsen
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #141 : 22.04.04 - klo: 15.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Danger"
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Joo, en mäkään Opelilla ajelis jos viittis sijoittaa kunnon autoon.


Vectra Caravan Sportin omistajana olen kyllä kuitenkin hivenen eri mieltä tästä. Omasta mielestä Vectra on KUNNON auto. Tässä hieman perusteluja:
1. Vectra B on jo perusmalliltaan melko "sporttisen" näköinen ulkonäöltään, vertaa Peugeot 406, Avensis tai vaikka pikku mersuja.

Edit. Ja jos Opelin ruostesuojaa heti uutena, niin ei ainakaan mun Vectrat ole lähteneet kukkimaan. Pitää muistaa, että autoa pitää myös huoltaa. Kyllä se pelti ruostuu mersussakin...


Tuosta  1. kohdasta on Peugeotilla ajavana olla pakko eri mieltä :lol:

Kyllä nimittäin 406:sta löytyy sekä perän että (varsinkin) keulan osalta enemmän agressiivista muotoilua entä B-Vecculista. Minä ainakin lasken tämän aggressiivisen muotoilun sporttisuuteen.

Nimittäin ihmisethän liimailevat näitä valoluomia oman autojensa lamppuihin juuri siitä syystä että auto näyttäisi vihaisemmalta, mutta peugeotilla on valot muotoiltu jo tehtäälta vihaisemman näköiseksi. Vielä varsinkin tuo vanhemman korimallinen 406 on minusta erittäin "sporttinen" perheautoksi muotoilultaan.

Ja tiedän tiedän että tämä ei ole mikään toisten autojen "haukunta"-topicci, mutta oli pakko purkaa sydäntäni :D

Ja tuohon loppuosaan en ota kantaa vaikka mieli tekisi :)  Kaverilla nimittäin on vuotta uudempi Opel Corsa('98 ), entä minun Pugini ('97). Ja tuosta kaverin autosta meinaa kuskin puolen ovi tippua jo saranoiltaan, ja mun autossa ruostetta löytyy ainoastaan vararenkaan kiinnitysraudasta, joka on normaalia terästä ja jossa on ollut muovi vain päällä mikä on kulunut kiveniskuista pois.

Ps. Sanotaan vielä itsekkin että itse on auto maksettu ja velkaa ei ole, toisin kuin uudesta RC-autostani :lol: (mukava tämä mamma-laina). Jos jollakin kiinnostaa miten tällanen 18vuotias nulikka on ite muka maksanut tollasen auton, niin YV:tä tulemaan. En viitti koko elämäntarinaani tässä vuodattamaan  :roll:

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #142 : 22.04.04 - klo: 15.23 »
copter,

pääset sit heti pelaa tätäkin:

---

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #143 : 22.04.04 - klo: 16.15 »
CueBall: Pösö on hallinnut muotoilun kyllä aika hyvin viime vuosikymmeninä - ei tarvi lisäillä mitään naurettavia valoluomia kuten ooppeleissa  :wink:

Laatu vaan ei kovin kummallista, tuntuu lahoavan 60 tkm:n jälkeen...

Poissa CueBall

  • Jäsen
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #144 : 22.04.04 - klo: 16.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
CueBall: Pösö on hallinnut muotoilun kyllä aika hyvin viime vuosikymmeninä - ei tarvi lisäillä mitään naurettavia valoluomia kuten ooppeleissa  :wink:

Laatu vaan ei kovin kummallista, tuntuu lahoavan 60 tkm:n jälkeen...

Omassa ei kyllä ole ollut mitään "lahoamisia" tai muita ihmeellisiä vikoja.. Suurimmat viat ovat olleet etteivät penkinlämmittimet toimi ja se ovien johtosarja piti uusia kun sähköpeliti eivät enää toimineet.

Ja yhtä vähän tuntuu olevan ex-appiukon 406:ssa, täsmälleen samalla koneella kun omani, saman ikäinen, vastaava varustetaso, vähän yli 200tkm mittarissa ja pellit ovat kuin uudet  8)

Edit: ja tuo bingo on kyllä paha :lol:  Joku voisi tehä pököttien sähkövioista samanlaisen :D  Onneksi ite oon päässyt niissä vähällä...

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #145 : 22.04.04 - klo: 16.23 »
CueBall: Joo ei tuo oma -98 Pösö vielä varsinaisesti lahoa mutta sähköjen kanssa on ongelmia, tyyppivika  :?

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #146 : 22.04.04 - klo: 19.23 »
En tajuu.. mun kasari-söpössä ei oo ollu mitään sähköongelmia ja on tullut ajettuu ihan kunnon vesisateissakin viime kesänä..

Pohja/runko on kanssa 'ikuinen', mutta maalit rupee jo tippumaan korista suolan takia :/

Muuten olikin sitten ohjelmaa vuodenvaihteen aikaan ja toki kaikki tammikuun aikana:

- tulppa entinen (ajettu vähän alle 10tkm)
- lämppärin puhallin *poks*
- jäähdytysjärjestelmän letku *naks*
- virranjakajan kannesta lohkesi (!?) pala häiritsemään sytkää

ps. ja en tosiaan kaikkia vikoja ihan heti 5min pähkäilyn päästä keksinyt

EDIT: ***tu että ****tti kun oli jokaviikko joku hässäkkä menossa..
---

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #147 : 22.04.04 - klo: 20.27 »
Perheauto ja sporttiauto on 2 eri asiaa  :lol:  :mrgreen:

Perheauto on perheauto vaikka kuinka liimailisi valoluomia ja pistäisi mäntsälän kokoiset vanteet  :mrgreen:

Mutta jokainen kutsuu autoaan omalla tyylillään... Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Toi opel bingo on huippu :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #148 : 22.04.04 - klo: 20.38 »
Itse VOLVOLLA !

Poika BMW:llä

Pojan OPEL myynnissä !  :mrgreen:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Millä 1:1 autolla ajelette ?
« Vastaus #149 : 22.04.04 - klo: 20.45 »
Jos palataan viela tähän sportti Vectraan, siinä ei ole mylly yhtään pirteämpi, vaan vaihdelaatikon välitykset toisenlaiset kuin tavallisessa Vectrassa.
Itsellä oli Vectra Sport 2,5 V6  vm 1998, myin pois viime kesänä.