Kirjoittaja Aihe: Liittimet  (Luettu 44354 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #30 : 08.07.11 - klo: 23.37 »
Deans saattaa olla vaikea kolvata, mutta se taitaa olla vielä kaikista universaalein vaihtoehto akun liittimiksi.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #31 : 08.07.11 - klo: 23.49 »
mulla suli (tamiyan) liittimet kyosho ultima db:stä mikä ois kestävin vaihto ehto (traxxas,deans vai bullet)??

Kaikki nuo kolme kestää sinun käytössäsi ihan hyvin. Kannattaa valita jollain muulla perusteella kuin sen mukaan, mikä kestää eniten.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #32 : 08.07.11 - klo: 23.53 »
deans:in kopiot on kuulemma aika tiukat ja bulletit voi tuoda vähän painoa .... no entäs noi XT60 niitä kehutaan aika paljon ja bulletit on kuulemma aika kalliita noista traxxas liittimistä ei mitää tietoo ja ois kiva nähä millaset noi bulletit on??? :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Liittimet
« Vastaus #33 : 08.07.11 - klo: 23.59 »
deans:in kopiot on kuulemma aika tiukat ja bulletit voi tuoda vähän painoa .... no entäs noi XT60 niitä kehutaan aika paljon ja bulletit on kuulemma aika kalliita noista traxxas liittimistä ei mitää tietoo ja ois kiva nähä millaset noi bulletit on??? :)

Bulletit on varmaan kevyimmät kaikista kun tulee vähemmän johtoa.

http://fi.eurorc.com/product/1167/solid-high-power-40mm-gold-connector-3

tuossa on kuva Tekinin 4mm solid bulleteista, nuo ovat täysin ylimitoitetut sun applikaatioon, joten pärjäät hyvin normaaleilla bulleteilla jotka ovat halvempia.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #34 : 09.07.11 - klo: 00.02 »
eli nyt vaa tarvis tiedon mikä on paras ???
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #35 : 09.07.11 - klo: 00.26 »
Jos käytät ni-mh niin liittimillä ei ole niinkään väliä, kaikki 3 kestävät hyvin.
Itse olen huomannut bullettien juottelun helpoksi ja ei ne maksakkaan paljoa.
En ymmärrä mitä haittaa deansien tiukkuudesta on, omat kiina deansit ovat tiukkoja, mutta eivätpähän tipu pois.
Onhan ne toki hieman vaikeampi irroittaa.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #36 : 09.07.11 - klo: 00.40 »
traxxasit on kuulemma ihan ookoot kanssa ?? :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa Falconi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Liittimet
« Vastaus #37 : 09.07.11 - klo: 08.16 »
xt60 hyviä, ec3 ja ec5 ovat tähän asti parhaita mitä oon kokeillut.
TAMIYA TT-01 -budget drifter?-
TorchE

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #38 : 09.07.11 - klo: 11.18 »
hmm... vaikee päättää mitkä otan :/ niin paljon vaihtoehtoja .... onko XT60 helppo juottaa ja irroittaa ettei ole liian tiukat???? voisko joku lähettää kuvaa XT60 liitti mistä ??
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #39 : 09.07.11 - klo: 11.20 »
hmm... vaikee päättää mitkä otan :/ niin paljon vaihtoehtoja .... onko XT60 helppo juottaa ja irroittaa ettei ole liian tiukat???? voisko joku lähettää kuvaa XT60 liitti mistä ??
Ei hyväne aika... OISKOHAN SEMMONENKIN KU GOOGLE OLEMASSA???!!
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #40 : 09.07.11 - klo: 11.25 »
no ei voi heti välähtää ku ikää on vasta 13 :/
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC


Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #42 : 09.07.11 - klo: 11.59 »
kyllä mä taidan noitten XT60 puoleen kääntyä .... :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #43 : 09.07.11 - klo: 12.01 »
onko hobbyking missä kun nuo tavarat pitää maksaa dollareilla ???
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #44 : 09.07.11 - klo: 12.05 »
kyllä ne nuo XT60 liittimet on parhaat :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #45 : 09.07.11 - klo: 12.15 »
Jos et aio käyttää hobbykinging akkuja, itse ottaisin bulletit, mutta jos sieltä ostat lipoja niin xt60 tulee niissä vakioina, jolloin säästyt suurelta juottelulta.
Foorumilla on myös käytössä edit nappi, jolloin yksinpuhelun saa yhteen viestiin, kolmen sijasta.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #46 : 09.07.11 - klo: 12.19 »
okei :) no jos hommais lipo akkuja :) ku mulla on toi (vector NX86 laturi) eikö sllä voi ladata lipojakin ??? :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #47 : 09.07.11 - klo: 12.24 »
Jos et aio käyttää hobbykinging akkuja, itse ottaisin bulletit, mutta jos sieltä ostat lipoja niin xt60 tulee niissä vakioina, jolloin säästyt suurelta juottelulta.
Foorumilla on myös käytössä edit nappi, jolloin yksinpuhelun saa yhteen viestiin, kolmen sijasta.
Mun hobbyking akut on tullu kyllä aina 4mm bulletilla.

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #48 : 09.07.11 - klo: 12.38 »
no onko nuo XT60 helppo juottaa ja onko ne tiukat ???  :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #49 : 09.07.11 - klo: 13.47 »
Taidat kohta tehdä asiasta jo vaikeata, kaikki liittimet ovat hieman tiukkoja, eli johdoista ei kannata mennä repimään.
Bulletit ovat helpot juottaa, lämmität liitintä ja isket tinaa sisään, ei ole muovia sulamassa.

nestori: kyllä osa omistakin on tullut 4mm bulleteilla, mutta pienemmät akut tulevat xt60:llä
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #50 : 09.07.11 - klo: 13.50 »
okei no tilaan joko bulletit tai XT60 ilmoitan sitten kun olen valinnut :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #51 : 09.07.11 - klo: 17.22 »
pitää koittaa eka noi XT60 varmaan :) ja sit jos ne on hyvät niin pysyn niissä ja jos ei niin koitan bulletit :) ja pitää kattoo jos jostaa vois saaha halvalla 19 käämisen moottorin :P
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #52 : 09.07.11 - klo: 17.43 »
no ei voi heti välähtää ku ikää on vasta 13 :/
No eipä, määki oon kolmetoista ja hyvinhän mulla välähtää. :cool:
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #53 : 09.07.11 - klo: 17.46 »
Niinkö meinaat ghhgtd..  :grin:
Noei. :)

Itse olen käyttänyt TRX liittimiä ja todennut erittäin hyväksi. Mutta tähän uuten menopeliin tulee Deans liittimillä kaikki. Onhan nekin todettu hyviksi ja kestäviksi. :)
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #54 : 09.07.11 - klo: 17.51 »
xt60 ja bullet on parhaa deanssit on tiukkoja jos ne on kopiot. traxxas on ihan hyvä kans :) mut mä koitan eka noita xt60 ja jos on hyvät nii pysyn niissä mut jos ei oo hyvä nii sit bulletia testaan mutta pitää ettiä aina paras :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #55 : 09.07.11 - klo: 17.52 »
Uskon kyllä vahvasti että et tule pettymään xt60 liittimiin, meijän radalla melkeen jokasella on xt60, ja aion itekki vaihtaa niihin jollakin aikavälillä.
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #56 : 09.07.11 - klo: 17.53 »
ku on pakko vaihtaa ku noi tamiyan liittimet suli eilen  :laugh: on ne tamiyan liittimet vaa aika kurat :D
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #57 : 09.07.11 - klo: 17.55 »
onko kellään tietoa että paljon tulee postikuluja jos tilaa rc sabesta XT60  liittimet ???
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Liittimet
« Vastaus #58 : 09.07.11 - klo: 17.59 »
onko kellään tietoa että paljon tulee postikuluja jos tilaa rc sabesta XT60  liittimet ???

Kannattaisko mennä www.sabe.fi? Siellä löytynee paremmin tietoa :)
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Liittimet
« Vastaus #59 : 09.07.11 - klo: 18.06 »
nonii nyt sain tiedon :P kaipa se jotaan 4.55 e on se posti kulu en oo ihan varma :P
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC