Kirjoittaja Aihe: EA Import  (Luettu 8175 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
EA Import
« : 02.07.11 - klo: 13.05 »
Kiitos EA Importin väelle sujuvasta ja nopeasta kaupankäynnistä :smiley:

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #1 : 08.09.11 - klo: 11.48 »
Onko pojilla venynyt kisa reissu vähän pidempään? Olen yrittänyt soittaa puljuun useampana päivänä useaan kertaan. Näyttäis siltä että eipä siihen luuriin kukaan vastaa. No anyweis... ehkä joku päivä sitten...
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *

Poissa pylvis

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #2 : 08.09.11 - klo: 16.18 »
Onko pojilla venynyt kisa reissu vähän pidempään? Olen yrittänyt soittaa puljuun useampana päivänä useaan kertaan. Näyttäis siltä että eipä siihen luuriin kukaan vastaa. No anyweis... ehkä joku päivä sitten...

Texsti viesti on kova juttu jos et saa puhelimella kiinni.

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #3 : 08.09.11 - klo: 16.27 »
Onko pojilla venynyt kisa reissu vähän pidempään? Olen yrittänyt soittaa puljuun useampana päivänä useaan kertaan. Näyttäis siltä että eipä siihen luuriin kukaan vastaa. No anyweis... ehkä joku päivä sitten...

Texsti viesti on kova juttu jos et saa puhelimella kiinni.

Ei millään pahalla mut tekstarit ei ole oikeen se kaupankäynnin juju... Kannattais varmaan panna nettisivuille että lähetä tekstari  :grin: . Oon sen verran old school tyyppiä että hoidan kaupat puhelimitse.
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *

Poissa pylvis

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #4 : 08.09.11 - klo: 16.37 »
Onko pojilla venynyt kisa reissu vähän pidempään? Olen yrittänyt soittaa puljuun useampana päivänä useaan kertaan. Näyttäis siltä että eipä siihen luuriin kukaan vastaa. No anyweis... ehkä joku päivä sitten...

Texsti viesti on kova juttu jos et saa puhelimella kiinni.

Ei millään pahalla mut tekstarit ei ole oikeen se kaupankäynnin juju... Kannattais varmaan panna nettisivuille että lähetä tekstari  :grin: . Oon sen verran old school tyyppiä että hoidan kaupat puhelimitse.

En sitä meinannutkaan että pitää textarilla kauppoja käydä , vaan jos ei saa puhelimella kiinni , niin voi laittaa yhteyden otto pyynnön .

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #5 : 08.09.11 - klo: 16.54 »
Jep... Näin ajattelinkin sun tarkoittavan... Täytyy kait sitte laittaa sitä txt:tä ja voishan sinne laittaa mailiakin. Sotii vaan tuo homma vähän päätä vastaan kun kerta puh numero on nettisivuilla mainittu. No kuhan vaan avaudun  :shocked:
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #6 : 08.09.11 - klo: 17.10 »
Eiks se puhnro ole sama mihin ne textaritkin voi lähettää  :tongue:

Huom... sisälsi huumoria.
« Viimeksi muokattu: 08.09.11 - klo: 17.14 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa clarkkent

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #7 : 09.09.11 - klo: 14.58 »
Jos osat tilaa tiistaina  n. klo: 14 eikä ne oo perjantaina klo: 15 edes lähetetty, ni en mä ainaka kehuis EA Importtia. Mä ainaki pidän sitä aika pirun pitkänä toimitusaikana...
Associated SC10,RC10GT+GT2, RC10T4, RC18T Team Losi 8ight, TeamC http://riihimaenpaklubi.net

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #8 : 10.09.11 - klo: 08.57 »
No mulle riitttäis vaik parin viikon toimitusaika kuhan ny saisin sielt jonkun kiinni.
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #9 : 13.09.11 - klo: 15.50 »
Siellä on ollu porukkaa lomilla ja pitemmillä kisareissuilla hiljattain...

Itse olen saanut erittäin hyvää palvelua viimeisen 2v aikana. Pääsääntöisesti yhteyttä on tullut pidettyä sähköpostin välityksellä ja hommat on hoitunut ripeästi.
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa clarkkent

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #10 : 21.09.11 - klo: 11.12 »
Onks tää firma viel pystys? Oon soittanu ja laittanu sähköpostii mut mitään ei kuulu.
Associated SC10,RC10GT+GT2, RC10T4, RC18T Team Losi 8ight, TeamC http://riihimaenpaklubi.net

Poissa Sauli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #11 : 24.09.11 - klo: 10.18 »
Itekin oon nyt vajaan viikon odotellut (ennakkoon maksettua) tilaustani ilman mitään infoa. Pistin sähköpostia perään mutta mitään ei ole kuulunut.

Vaikka olisi lomia, reissua, jne. niin mielestäni vähintä mitä voisi tehdä, olisi ilmoittaa viivästyneistä toimituksista edes verkkosivuilla.

EDIT: Osat tulivat lopulta kuukauden päästä tilauksesta.

Onks tää firma viel pystys? Oon soittanu ja laittanu sähköpostii mut mitään ei kuulu.
« Viimeksi muokattu: 20.10.11 - klo: 13.46 kirjoittanut Sauli »

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #12 : 25.09.11 - klo: 00.48 »
Noin puoli vuotta sitten tilasin sc korin, jota ei ollut varastossa, eikä ole kuulunutkaan mitään koko korista. No eipä kyseistä autoakaan enää ole.
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa vpc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #13 : 25.09.11 - klo: 18.00 »
Vähän on nihkeätä ainakin tuo sähköposteihin vastailu ollut. Nyt on ennakkotilattuna nuo molemmat uudet durangot niin toivottavasti ne kaupat sujuisivat ongelmitta ja nopeasti. Jossakin päin maailmaa nuo nelkut on jo kerennyt asiakkaillekin asti niin jospa ne pian rantautuisi tänne suomeenkin..

Poissa clarkkent

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #14 : 26.09.11 - klo: 12.44 »
Tuli muuten osat tänään suoraan postilaatikkoon. Se toimii sittenkin  :grin:
Associated SC10,RC10GT+GT2, RC10T4, RC18T Team Losi 8ight, TeamC http://riihimaenpaklubi.net

Poissa Traxxas_Topi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #15 : 27.09.11 - klo: 20.44 »
Noniii , hyvä että Clarknet sai osat. Ehkä tämä tästä vielä elpyy  :smiley:
Pääsee tilaamaan omankin durangon tulevaisuudessa sittenkin suomesta !





Traxxas E-revo ,Lrp SPX8 , DEX410V3, Tekin RS pro , Futaba 4PL, LiPo

Poissa vpc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #16 : 14.11.11 - klo: 09.48 »
Vähän on nihkeätä ainakin tuo sähköposteihin vastailu ollut. Nyt on ennakkotilattuna nuo molemmat uudet durangot niin toivottavasti ne kaupat sujuisivat ongelmitta ja nopeasti. Jossakin päin maailmaa nuo nelkut on jo kerennyt asiakkaillekin asti niin jospa ne pian rantautuisi tänne suomeenkin..

Ja eihän ne kaupat tämän puljun kanssa onnistu. Edessä merkin vaihto tai ulkomailta tilaus jos durangoa haluaa. Tai sitten odottaa että Hobbyfactory saa autoja kun siellä homma tuntuu pelaavan.

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #17 : 17.11.11 - klo: 10.35 »
Kehitysehdotus EA-importille ja muillekkin nettikauppiaille, eli tuotteen saatavuus olisi hyvä olla näkyvillä nettikaupassa. Tai niinkuin esim. liquidilla on tehty, eli tuotetta ei näy ollenkaan kaupassa jossei sitä ole saldolla. Itse tilasin tuotteita jotka oli loppu EA-importilta ja maahantuojalta, sain kyllä rahat takaisin eikä mitään vahinkoa oo käyny, mutta siinä säästyisi sekä asiakkaan että kauppiaan aikaa ja vaivaa kun ei turhaan tilailtaisi "ei oota".
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: EA Import
« Vastaus #18 : 21.11.11 - klo: 21.49 »
Ja eihän ne kaupat tämän puljun kanssa onnistu. Edessä merkin vaihto tai ulkomailta tilaus jos durangoa haluaa. Tai sitten odottaa että Hobbyfactory saa autoja kun siellä homma tuntuu pelaavan.

Jos autot/jotkut osat on loppu Durangolta (tehdas), niin miten luulet mikä mahdollisuus meillä (maahantuoja) on vaikuttaa asiaan ? Maahantuoja kun tilaa tavaransa tehtaalta, joten tyhjästä on tunnetusti aika heikkö nyhjästä. :roll: Viimeisin info tehtaalta on, että V3 kitit rantautuu tällä viikolla Englantiin ja seuraava setti DEX210 pitäisi tulla Joulukuun tokalla viikolla. Eli pieni hetki menee vielä. Valitettavaa toki, että aikataulut venyy ja paukkuu, mutta niinhän se on tällä alalla enemmän sääntö kuin poikkeus.

Syy siihen, miksi niitä on maailmalla enemmän kuin täällä on yksinkertainen: tehdas priorisoi alueita joissa kisa-autoja myydään sadoissa kappaleissa / kk ei tätä periferiaa jossa myydään kaudessa se 50-100. Kun autoilla on oikeasti kysyntää, niin ekat erät on meillä rajoitettuja ja enemmistö sitten menee jenkkeihin / aasiaan / euroopan isoille markkinoille. Eli se että esim jenkeissä oli kaupoissa tavaraa, ei johdu siitä että ne tilaa ja me ei, vaan niille vaan on mennyt isompi erä autoja ja suomessa niitä vaan ei riittänyt halukkaille. Muuten kyllä palikkaa on saatavilla niin meiltä, Hobbyfactorysta kuin kisapaikoilla joko em. tai sitten meidän kisakuskeilta (Hovi esim.). Eli nämä asiat huomioiden pitäisi osien jne. hankkiminen olla aika helppoa (viime viikonloppuna oli osa ja setuppi supportti jyväskylässä paikalla pe-su).

Hobbyfactory saa autoja ja osia aina heti kun mekin niitä saadaan ja jos tuntuu että puhelimitse asioiminen on se oikea tapa tai tarvitsee jotain pikaisesti, niin varmasti HF on parempi vaihtoehto. Samaten HF:llä näkyy noi saldot mitä meidän verkkokauppa ei valitettavasti tue.
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #19 : 26.03.14 - klo: 09.56 »
Itekin oon nyt vajaan viikon odotellut (ennakkoon maksettua) tilaustani ilman mitään infoa. Pistin sähköpostia perään mutta mitään ei ole kuulunut.

Vaikka olisi lomia, reissua, jne. niin mielestäni vähintä mitä voisi tehdä, olisi ilmoittaa viivästyneistä toimituksista edes verkkosivuilla.

EDIT: Osat tulivat lopulta kuukauden päästä tilauksesta.

Onks tää firma viel pystys? Oon soittanu ja laittanu sähköpostii mut mitään ei kuulu.

Sama meininki tuntuu jatkuvan. Rahat kelpaa, mutta sen jälkeen on "radio silence".

Edit: yhteys on saatu ja tilanne nollattu
« Viimeksi muokattu: 27.03.14 - klo: 06.56 kirjoittanut Mölli »
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa jiicom

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #20 : 01.06.14 - klo: 18.13 »
Itekin oon nyt vajaan viikon odotellut (ennakkoon maksettua) tilaustani ilman mitään infoa. Pistin sähköpostia perään mutta mitään ei ole kuulunut.

Vaikka olisi lomia, reissua, jne. niin mielestäni vähintä mitä voisi tehdä, olisi ilmoittaa viivästyneistä toimituksista edes verkkosivuilla.

EDIT: Osat tulivat lopulta kuukauden päästä tilauksesta.

Onks tää firma viel pystys? Oon soittanu ja laittanu sähköpostii mut mitään ei kuulu.

Sama meininki tuntuu jatkuvan. Rahat kelpaa, mutta sen jälkeen on "radio silence".

Edit: yhteys on saatu ja tilanne nollattu

Sama homma oli mulla, puhelimitse koitin kiinni pari päivää, en saanut. sit sähköpostiin vastattiin jossai vaiheessa ei oota ja rahat palautettiin.. kai enno tarkistanu viä :D
eli ainakaan kolmessa kuukaudessa ei ole muutoksia tapahtunut.

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: EA Import
« Vastaus #21 : 12.06.14 - klo: 10.29 »
Kummasti hankaloittaa asioimista kun tavaroiden varastosaldo ei näy verkkokaupassa. Lisäksi verkkokaupassa on tavaraa jota ei edes pidetä varastossa (ainakin Alphan T3 tulpat).
Noh, tämä kuitenkin selvisi helposti ja vastaava tuote löytyi. Yhteydenpito sähköpostilla toimi. Kauppias ilmoitti että paketti postitetaan 2.6.
11.6. mennessä pakettia ei ole saapunut. Kyselin perään ja sain sähköpostitse vastaukseksi: pahoittelut, meillä kävi moka ja paketti jäi lähettämättä. Se on nyt matkassa.

Tänään pitäisi siis saapua...

Ensimmäinen ja ehkä viimeinen tilaus kyseiseen putiikkiin. Eipä ole muilta kotimaisilta kauppiailta koskaan tarvinnut kysellä tilauksen perään.

Hyvää yhteydenpitoa kuitenkin ja asiallisia neuvoja tuotteista tuli.

Edit: päivitystä, 13.6. tilausta ei ole vielä saapunut...
Edit 2: 18.6. tuotteet vihdoin saapuivat kotiovelle tuotuna...
« Viimeksi muokattu: 19.06.14 - klo: 08.39 kirjoittanut topcat »