Kirjoittaja Aihe: 1/18 autoille ajopaikkaa.  (Luettu 1073 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zeus34

  • Tulokas
    • Profiili
1/18 autoille ajopaikkaa.
« : 20.07.11 - klo: 20.31 »
Olen pääkaupunki seudulta omistan 1/18 auton olisin kiinnotunut ajamaan sisäradalla, mutta lötyykö mistään lähistöltä sisärataa? Olen yrittänyt tutkia kerhojen sivuja mutta mistään ei ole oikein selvinnyt 1/18 kokoluokan kulkineille rataa.

Olen myös suunnitellut hieman oman radan rakentamista 1/18 luokan autoille Vantaa Korsoon. Jos halukkaita ajelemaan löytyy. Voisi pienelle porukalle löytyy vkoloppu ajapaikka hallitiloista talkoo voimin vähäisillä kustannuksilla, johon voisi rakentaa väliaikaisen helposti purettavan radan.



Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 autoille ajopaikkaa.
« Vastaus #1 : 20.07.11 - klo: 20.53 »
Moi Zeus!

Espoossa Leppävaarassa Galleria ostoskeskuksen parkkihallin ylä tasanteella
on rata, jolla saa ajaa kaikila sähkö autoilla, lisää infoa siitä löytyy RC kerhot ja radat topikista.

Rata on auki parkkihallin aukiolo aikojen mukaan ja radalla ajaminen ei maksa mitään.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa zeus34

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: 1/18 autoille ajopaikkaa.
« Vastaus #2 : 20.07.11 - klo: 21.55 »
Hieno juttu rata siis auki aina, kun parkki tasot auki Pitänee tulla ajelemaan kunhan saan varaosia :undecided:

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 autoille ajopaikkaa.
« Vastaus #3 : 26.07.11 - klo: 06.26 »
Minkäs tyyppinen 1/18 sinulla on?? tuo gallerian rata tarkoitettu lähinnä 1/10 touring autoille eli jos sinulla on truggy tai buggy tyyppinen auto niin saatta ajelu tuolla radalla olla hieman tylsää kun ei ole hyppyjä.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,