Kirjoittaja Aihe: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!  (Luettu 27149 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

• PKSRCA ry
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #360 : 07.06.12 - klo: 20.42 »
Patikka: Tän kesän ehdottomasti siisteimmät ajot oli Petikossa  :evil: Toivottavasti jäbän kone ei nyt ole ihan sökö mutta jos on niin kaupasta vaan uutta, niin otetaan pian uus setti  :cool:
[E-Maxx Brushless] Futaba BLS152, RPM, Proline, Integy, Traxxas performance accessories, Castle Creations
[Associated SC10 4x4 Factory Team Kit] Savõx SC1258TG, STRC, Proline, Futaba, Castle Creations

Poissa patikka

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #361 : 07.06.12 - klo: 20.46 »
Patikka: Tän kesän ehdottomasti siisteimmät ajot oli Petikossa  :evil: Toivottavasti jäbän kone ei nyt ole ihan sökö mutta jos on niin kaupasta vaan uutta, niin otetaan pian uus setti  :cool:
jes! näinpä! pitää vkl aikana tutkia enempi tota, mut luulis melkein et kärähti prkl!

Poissa 2Late1

• Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #362 : 08.06.12 - klo: 07.12 »
pikku huopalahden rata on kuusitieltä alas asvaltti tietä(kävelytie ei pihlajatie) huopalahteen päin,mäen alhaal oranssi punanen tai jotain värinen talo vasuris  siit heti oikeelle ylös kuusien juureen,hyvin jemmas.

Mä oon pyöriny alueella viimeks silloin kun pikkuhuopalahtea ei vielä oikeastaan ollut, mutta onko tämä kävelytie se, joka lähtee kuusitieltä siitä koulun kohdalta alaspäin?

Poissa dirtdrift

• Uusi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #363 : 08.06.12 - klo: 15.42 »
jep kyl on,mäki alas ja oikeelle nouset vähän ylöspäin puiden juurelle ni huomaat kyl.melko monttunen ja lyhyt mut SC autol kiva ajella.

Poissa truck

• Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #364 : 08.06.12 - klo: 19.48 »
Lainaus käyttäjältä: STruck
Ei kellää ois ylimäärästä kaasaria 3.3maxxiin =p??

Mulla on purkumotteja LRP/Nosram .28/.30 kaasaria pari ja HPI 4.6 kaasari, saa ilmatteeks, jos tarpeeseen tulee. Vähän ajettuja kaikki. Jos vaan kaasarin alapään holkin halkaisija sattuu riittävän lähelle, että O-renkaalla tiivistyy, niin toimii ihan varmaan 3.3:ssakin. Tönäriä ei oo nyt kotioloissa, mutta voin mittailla myöhemmin vkl aikana halkaisijan.
Stadi
2* Savage X

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #365 : 09.06.12 - klo: 15.06 »
Kuulostaa hyvältä  jos saat mitattua joku pv niin katellaan toimisko...
Hirveet puuteoireet ajamisesta =) Kun naapurin pikkusellakin traxxas stampede... Ja omat vaa seisoo koton...
Duratrax Evader Ext (1st)---2xTraxxas T-Maxx 3.3(os.21tm)---Tamiya TL-01/B---Traxxas 1/16 e-revo vxl---MMM

Poissa truck

• Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #366 : 10.06.12 - klo: 13.36 »
Kuulostaa hyvältä  jos saat mitattua joku pv niin katellaan toimisko...

lrp/nosram kaasarin sovitus 15mm tai muutaman kymmenyksen alle.
hpi'ssä about millin pienempi.

jos on edes sinnepäin, niin o-renkailla ja silikonilla varmaan saa toimimaan ok.
Stadi
2* Savage X

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #367 : 11.06.12 - klo: 11.18 »
En ole nyt  varma mitä meinasit tolla sovituksella mutta näin nopeasti kun vilkasin hieman epätarkalla viivottimella :p (työntömitta ei kotona) niin ois ollu 1,3cm niinku ulkoreunasta toiseen... ja sisä reunojen se halkasija on siis noin 1cm....
Duratrax Evader Ext (1st)---2xTraxxas T-Maxx 3.3(os.21tm)---Tamiya TL-01/B---Traxxas 1/16 e-revo vxl---MMM

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #368 : 16.06.12 - klo: 02.54 »
Hei!
Juteltiin tossa Patikan kanssa ja kuulema väkeä menossa ajelemaan? onko väkeä täältä siis menossa ois kiva tietää?

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #369 : 16.06.12 - klo: 15.56 »
Nauttikaa tänään säästä huomenan vettä ja jonkun mukaan ukkosta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012061615715550_uu.shtml
koko pv luvattu alle 15 astetta ja vesis sadetta että ... voi helvetin hemmetti....

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #370 : 16.06.12 - klo: 22.47 »
Onko ajoja huomenna?

Poissa patikka

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #371 : 17.06.12 - klo: 14.41 »
Onko ajoja huomenna?
jos katot ikkunast ulos niin ei oo :SD

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #372 : 17.06.12 - klo: 15.03 »
Tossa kahdeksan aikoihin aamulla kävin itse ajamassa :D kun oli valoisaa ja aurinko paistoi.. sitten tulin tunnnin päsätä takas ja nukuin hetken... jonka jälkeen kaatosade tossa ulkona.

Kysympä nyt näin alustavasti että oisko ke? to? pe? lähdössä väkeä ajamaan sillon pitäis paistaa aurinko ja olla +15 :D eikä vettä ainakin nyt ennusteen mukaan... saa nähä mihin päin muuttuu.

Patikka joko kävit testaamassa pitikö kolvaukset vai lähtikö heti irti?

Poissa patikka

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #373 : 17.06.12 - klo: 17.10 »
Kyl tol tuli tyypi otettuu ja kyl ne ainakin vielä kyydisä kesti :)

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #374 : 17.06.12 - klo: 18.13 »
Jos ois hyvää säätä luvassa niin mennään porukalla ajamaan + unohdin sanoa että mulla vähän mielessä kuvailla jotain video pätkiä tms ajeluista kyllä tolla kameralla pitäs ihan HD laatua tulla vaikkei mikään vidkamera olekkaan... Ois kiva saada jotain otettua videolle osaavien kuskien ajosta...
itse on aika vaikeaa kuvata+ajaa samaan aikaan hyvin :D kokeillut olen ja ei kannata oikee...

Tssä sade päivä mennyt siivotessa ja vanhasta t-maxxin korista tehtyä tamiya tl-01b hätänen kori että edes jotain suojaa kun ei oikee kori sovellu noiden renkaiden kanssa mitkä nyt käytössä...

Ja huhhuh mikä sää ulkona ikkunat hajoo kohta ja katto lähtee päänpäältä :)

Poissa mcly

• PKSRCA ry
    • Profiili
« Vastaus #375 : 17.06.12 - klo: 19.44 »
Jos ois hyvää säätä luvassa niin mennään porukalla ajamaan + unohdin sanoa että mulla vähän mielessä kuvailla jotain video pätkiä tms ajeluista kyllä tolla kameralla pitäs ihan HD laatua tulla vaikkei mikään vidkamera olekkaan... Ois kiva saada jotain otettua videolle osaavien kuskien ajosta...
itse on aika vaikeaa kuvata+ajaa samaan aikaan hyvin :D kokeillut olen ja ei kannata oikee...

Tssä sade päivä mennyt siivotessa ja vanhasta t-maxxin korista tehtyä tamiya tl-01b hätänen kori että edes jotain suojaa kun ei oikee kori sovellu noiden renkaiden kanssa mitkä nyt käytössä...

Ja huhhuh mikä sää ulkona ikkunat hajoo kohta ja katto lähtee päänpäältä :)
Mennään ihmeessä Petikkoon vaikka ajelee tai Nuuksioon jos haluaa hyppyjäkin ottaa videolle. Siistiä olis saada jotain videota ajoista missä on omakin kiesi  :grin: Jos sun viedoon yks tunattu maksi mahtuu  :grin: Patikka voi kommentoida onks tarpeeks kovaa ajoa  :wink:

Keli on tosiaan kohtalaisen syvältä mutta odotellaan, että joku ilta olis poutaa niin lähetään.
[E-Maxx Brushless] Futaba BLS152, RPM, Proline, Integy, Traxxas performance accessories, Castle Creations
[Associated SC10 4x4 Factory Team Kit] Savõx SC1258TG, STRC, Proline, Futaba, Castle Creations

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #376 : 17.06.12 - klo: 20.51 »
Kunhan joskus saisi tuon tmaxxin toimimaan niin pitää ottaa vähän kisaa sun e-maxx vs. mun t-maxx :)

Ja onko se petikko miten ''avoin'' paikka että onko puita pään päällä lähinnä mietin tätä kamera juttua että tuleeko auringon valo kunnolla vai onko paikka toi pimee ku en yhtää muista niin kauan aikaak u siel seikkaillu... varmaan aika avoin mesta kyllä :)?

J a mimmones mesta seon tasasta vai kovaa rynkytystä?

kävin tossa tamiyalla ajelee sateessa hittokun ois saanut hienoja kuvia driftailusta ja vedenlennosta :D
Tuli pari kundia siihen kattelee ku ajelin ;p

Poissa patikka

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #377 : 17.06.12 - klo: 21.50 »
multa plussaa petikolle, paras mesta missä ajanu förevahh! en oo kyl käyny nuuksios et sit tiiä millanen mesta se =) mulle käy viikolla mikä päivä vaan paitsi tiistain näillä näkymin

Poissa mcly

• PKSRCA ry
    • Profiili
« Vastaus #378 : 18.06.12 - klo: 09.24 »
multa plussaa petikolle, paras mesta missä ajanu förevahh! en oo kyl käyny nuuksios et sit tiiä millanen mesta se =) mulle käy viikolla mikä päivä vaan paitsi tiistain näillä näkymin
Ei siellä pimeetä tule. Se on toki metsikön keskellä mutta aika pirun iso alue, joten valo kyllä pääsee hyvin. Kun se lampi siellä hieman vielä kuihtuisi niin pääsee ajamaan kyllä pirun kovaa. Ei ehkä nyt ihan 100km/h pääse rullaamaan mutta sen verran vauhtia saat, että iloa irtoo  :grin:
Petikko on muutenkin hyvä paikka, koska sinne saa värkättyä sellasia hyppyreitäkin, että voltit yms onnistuu  :evil: Samalla tietty on riski, että autot menee rikki mutta se kuuluu lajiin  :wink: Että eiköhän siellä videon saa tehtyä  :cool:
STruck : Siistiä olis tesmaa T-Maxx vs. E-Maxx leikki kisa vaikka ollaankin samassa "veneessä"  :laugh:
Nuuksiossa taas on aika pirun siistit droppi mestat mutta aika reilusti pienempi paikka. Siellä on toki sitten pienimuotoinen rata tai ainakin oli viime kesänä mutta jäi talvella veden alle joten varmaan pitäisi korjailla :smiley:

ps. Pitäiskö yrittää Patikka ja STruck mennä keskiviikkona ajelee ? Ite tänään kiinni ja Patikka huomenna, eli olisko keskiviikko ilta mitään ? klo 18-18:30 lähdöllä ?
« Viimeksi muokattu: 18.06.12 - klo: 09.28 kirjoittanut mcly »

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #379 : 18.06.12 - klo: 13.53 »

''ps. Pitäiskö yrittää Patikka ja STruck mennä keskiviikkona ajelee ? Ite tänään kiinni ja Patikka huomenna, eli olisko keskiviikko ilta mitään ? klo 18-18:30 lähdöllä ?'' Mulle ainakin käy joa Patikalta saan kyydin sinne tai sulta? ihan miten vain kunan pääsee perille D:

Poissa patikka

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #380 : 18.06.12 - klo: 16.43 »

''ps. Pitäiskö yrittää Patikka ja STruck mennä keskiviikkona ajelee ? Ite tänään kiinni ja Patikka huomenna, eli olisko keskiviikko ilta mitään ? klo 18-18:30 lähdöllä ?'' Mulle ainakin käy joa Patikalta saan kyydin sinne tai sulta? ihan miten vain kunan pääsee perille D:

joo kyl mulle käy keskiviikko. ja sttruck jos pääsist vaik metrol toho kalasatamaan niin olis hyvä niin mulla ei tulis sit ees takas ajeluu hirveesti siin?

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #381 : 18.06.12 - klo: 17.05 »
Juu pitää vaan nyt soittaa puhelu ja kysyä joko mun t-maxxin kaasari tuli jos saisi huomenna sen kasaan ni sais sen mukaan!!

Jossen saa sitä niin jos teillä on paljon akkuja niin lainatkaa mulle! itellä 3 joista 2 ihan kuolleita..
Lipot pitäs mahtuu tohon akkupaikkaan ( akkupaikka suunniteltu 6/7 kennosille nimheille)
Ja sähköt kestää 4s asti lipot mutta semmosilla akuilla ylikuumenee motti hetkessä...

Poissa patikka

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #382 : 18.06.12 - klo: 17.36 »
joo kyl mä voin sulle lainata ainakin yhen, luultavasti voin enemmänki ku hpi sanoo sopimuksen irti ekan akun puolessa välissä kuitenkin  :evil:

edit. eli jos sttruck meinaat kuvata niin kuvaa heti alussa jotta meikänki romu pääsee vilmille  :laugh:

Poissa mcly

• PKSRCA ry
    • Profiili
« Vastaus #383 : 19.06.12 - klo: 11.53 »
Juu pitää vaan nyt soittaa puhelu ja kysyä joko mun t-maxxin kaasari tuli jos saisi huomenna sen kasaan ni sais sen mukaan!!

Jossen saa sitä niin jos teillä on paljon akkuja niin lainatkaa mulle! itellä 3 joista 2 ihan kuolleita..
Lipot pitäs mahtuu tohon akkupaikkaan ( akkupaikka suunniteltu 6/7 kennosille nimheille)
Ja sähköt kestää 4s asti lipot mutta semmosilla akuilla ylikuumenee motti hetkessä...

Itellä tupla akku idea niin en viitti lainaa akkua kun omat ajot tyssäis yhteen settiin  :grin: Itellä siis 2x2S ja 2x3S. Ota ST mukaan se kamera ja kuvataan mahdollisimman paljon vaan heti alusta loppuun niin saadaan jo jotain pientä pätkää tehtyä mahdollisimman pian  :wink: Jos Patikka saa haettua ST:n niin bueno.. Ilmotellaan tuosta ajasta tarkemmin vaikka tänään myöhemmin.

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #384 : 19.06.12 - klo: 13.50 »
t-maxx saa odottaa vielä 1-3viikkoa o.O
hobbypointista kun tilasni osan niin sanoivat 1-2viikkoa eilen soitin uudestaan  (oli kulunut 1½viikkoa) ja sanoivat että vielä menee 1-3viikkoa.... taidan kyllä lopettaa sen kautta tilaamisen kun joka kerta menee +1kk osan saapumisessa ...

Mutta tässä pistän sähköjä kiinni tuohon duratraxxiin jos sillä edes pääsisi siellä vähän ajamaan :) ja kameran akut latautumassa :D

Poissa patikka

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #385 : 19.06.12 - klo: 16.53 »
joojooo. eli pääsiskö sttruckki tulemaan vaik kalasatamaan metrolla ni mun ei tarvis ajella edes takas?

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #386 : 19.06.12 - klo: 17.45 »
Nooh perjaatteessa kyllä.. mutta monelta tulisin kalasatamaan? ja mistä ottaisit kyytiin? siitä silan alta?

Paikalla jperala

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #387 : 19.06.12 - klo: 19.57 »
Jaa, pitäiskö summittia tulla ulkoiluttamaan, voi se nopari tulla huomenna niin ei tarvis nimheillä ajella...
DESC210R

Paikalla STruck

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Droppiboxi
« Vastaus #388 : 19.06.12 - klo: 21.23 »
Tule mukaan vain? mistäpäin oot tulossa?

Poissa patikka

• Vanhempi jäsen
    • Profiili
« Vastaus #389 : 19.06.12 - klo: 21.52 »
Nooh perjaatteessa kyllä.. mutta monelta tulisin kalasatamaan? ja mistä ottaisit kyytiin? siitä silan alta?

joo siitä sillan altapa hyvinkin. jos puol seiska oltas siellä niin kuuden aikaan olis ihan hyvä? täst ajaa sinne sen about 25 min riippuen liikenteestä