Kirjoittaja Aihe: Serpent S411  (Luettu 10853 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Serpent S411
« : 05.08.11 - klo: 14.52 »
Siitä se lähtee:

Mukaan tuli myös tarrasarja ja setup sheet.

Bulkit jokanurkassa samanlaiset. Pohjalevy 2,50mm paksu ja leveys 87mm. Saatavilla myös 2mm ja 2,25mm pohjelvyt.




Iskarit ovat käsittääkseni samanlaiset kuin 733 polttiksessa ja ei ole nännejä näissäkään.


Diffissä vain 2 planeettaratasta, rattaat alumiinia ja ulostulot terästä. Diffi painaa ilman laakereita 28g. Saatavilla myös muoviset rattaat.

Muutamia huomioita:
-2,5x6 ruuveja autossa tulee mukana 11 joista 4kpl oli viallisia. Kyseisissä ruuveissa kuusiokolokanta oli liian iso 1,5mm avaimelle.
-pallokupeista kaikissa ei ollut välystä, joten auto kaipaa vähän sisäänajoa.
-Edessä vasemman puolen ohjauspalassa on pieni välys pystysuunnassa, mutta oikeanpuolen ohjauspalassa ei ole samaa välystä.
-Ei ackerman kulman hienosäätöä.
-Autossa ei tullut spurria mukana.
-tukivarsissa käytetty muovi joustaa todella paljon
-Pallokupeissa reijät kuusiokoloavaimelle valmiina
-Terästä käytetty monessa paikassa, muunmuassa: vetarit , spoolin ulostulot, pallonivelten pallot ja vanttiruuvit.
-Ruuvit 12,9 lujuudella


Vielä yksi fiilistelykuva:


Auto alkaa olemaan kohta nipussa. Dremeliä en tarvinnut kasauksessa, mutta ei laatu nyt aivan xrayn tasoa ole ollut.
Ostin auton Dantomilta ja varaosia on todennäköisesti myynnissä ensikaudella FTT-kisoissa. Ensitestit ajan sitten kun matolle pääsee ajamaan.
« Viimeksi muokattu: 02.10.11 - klo: 21.30 kirjoittanut _valtsu_ »

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Serpent S411
« Vastaus #1 : 24.08.11 - klo: 21.40 »
Kuten kuvasta näkyy, niin auto on nipussa ja mitään suurempia vastoinkäymisiä ei tullut vastaan.


Kuten aikaisemmin mainitsin auton mukana ei tullut spurria. Spurrissa on myös hyvä olla reijät oikeassa kohdassa, koska muuten moottorin toiseen kiinnitysruuviin ei pääse helposti käsiksi. Kuva selventämään asiaa:


Xrayn spurri on kuvassa, joten ne ainakin käyvät.

Serpent on tehnyt aivan järkyttävän määrän erilaisia hop-up osia kyseiseen autoon esim. tukivarsia saa kolmella eri jäykkyydellä.
« Viimeksi muokattu: 16.10.11 - klo: 20.32 kirjoittanut _valtsu_ »

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Serpent S411
« Vastaus #2 : 06.02.12 - klo: 20.41 »
Pari kisaa jo tullut ajettua viriluokassa ja tyytyväinen olen ollut kyseiseen autoon.
Auto kestää koviakin iskuja ja kulutuskestävyys on myös kohdillaan pallokuppeja lukuunottamatta. Orkkis pallokupit kuluvat melko nopeasti, joten ne vaihdoin Tamiyan vastaaviin. Diffissä öljyt pysyy sisällä ja hihnojakaan ei ole tarvinnut vaihtaa. Iskareiden erikoinen rakenne epäilytti hieman kasausvaiheessa, mutta hyvistä iskareista kyse.  Pakettisetuppi ei tuntunut toimivan alkuunkaan Casinon mattoradalla ja säätöjä on tullut kokeiltua paljon. Nyt olen setuppiin melko tyytyväinen.


Poissa Offinuub

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Serpent S411
« Vastaus #3 : 27.08.14 - klo: 23.31 »
Itse käväisin ostamassa kyseisen kitin kanssa ja parissa tunnissa jopa oli kasassa :) Nyt sitte ettimään sopivaa comboa ja akkuja siihen. Omasta mielestä pätevän oloinen vehje.

Edit: Mikähän combo tohon olisi hyvä. Vauhtia pitäis olla. Onko jotain mitä vois joku suositella.
« Viimeksi muokattu: 30.08.14 - klo: 20.51 kirjoittanut Offinuub »