Kirjoittaja Aihe: TEAM C T8 pro buggy  (Luettu 20260 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa harrikal

  • Fullspeed RC
    • Profiili
TEAM C T8 pro buggy
« : 04.09.11 - klo: 21.33 »
pistäkääs kokemuksia ja säätö vinkkejä team C T8.M8 kisoissa näyttäs autossa olevan hyvin potenttiaalia.

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #1 : 04.09.11 - klo: 22.00 »
Koko TeamC poppoo on tänä syksynä tainnut ajaa ihan vakiosetupilla, ainoastaan taka-aurauspalat on vaihdettu vähentämään hivenen aurausta. Auton mukana tulevilla palikoilla tämäkin.
Kokemusten perusteella on ollut kyllä hyvä auto, todella kestävä ja helppo ajaa. Ja kun vielä kellokin tykkää, niin aika valmiista paketista voidaan puhua.
Ensimmäisissä autoissa oli vielä diffien kulumisen kanssa ongelmia, omani on uutta satsia, jossa diffit ja -kuoret on päivitetty eikä tuotakaan ongelmaa ole tuossa enää esiintynyt.

Tarkoitus olisi vielä itsellä ainaki autossa testailla vähän muitakin setuppeja vielä tässä syksyn aikana, jos vain aika ja kelit antavat myöden. Mutta tosiaan ihan pakettisetupeilla pärjää todella pitkälle.

uusi auto tulee hieman nykytrendistä poiketen täysin kittinä, eli mitään ei ole valmiiksi kasattu. Ohjekirja voisi olla paljon parempikin, mutta ajan ja ajatuksen kanssa kun tuon kasaa, niin pärjää.
Materiaalit ja mitoitukset ovat laadukkaita, kaikki osat loksahtivat paikoilleen ilman ylimääräistä hikoilua. 

-Niko
 
EuroRC / TEK

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #2 : 08.09.11 - klo: 21.51 »
http://www.rcautoilua.fi/tekniikka/teamc-t8-18-krossari

juttua auton kasauksesta ja reilusti kuvia.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #3 : 11.09.11 - klo: 21.04 »
http://www.rcautoilua.fi/tekniikka/team-c-t8-kayttokokemuksia

Päivittelin hieman kokemuksia autosta syksyn varrelta..
EuroRC / TEK

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #4 : 22.04.12 - klo: 21.17 »
Perjantaina Itella toi TeamC T8 v2 Pro kitti paketin ,
sain auton kasaan viikolopun aikana, ongelmia ei esiintynyt osien suhteen,
osat kävin hyvin paikalleen ilman mitään kikkailuja, ohjeet on selkeät ja helppolukuset,
paketti säädöillä mennään ja testaus alkee kun rata saadaan ajokuntoon.

« Viimeksi muokattu: 16.03.13 - klo: 16.09 kirjoittanut pylvis »

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #5 : 17.03.13 - klo: 12.33 »
Moro!

Oon ostanu noin kuukausi sitten ton TR8 malllin. RTR siis kyseessä. Tässähän on  samat muovi osat kuin tossa pro mallissa. Onko tähän jotain ns. pakollista päivitettävää? Servot ainakin menee uusiksi. Pakissa on jo alumiininen kääntö servon torni vai miksi sitä kutsutaankaan. Kori myöskin menee uusiksi. Olisi kiva myös kuulla jotain setuppia autoon. :azn:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #6 : 17.03.13 - klo: 17.22 »
Sarvi
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jucca

  • KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #7 : 17.03.13 - klo: 18.19 »
Servo horn = servo sarvi tai toinen yleisempi nimitys servo varsi.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #8 : 21.03.13 - klo: 14.58 »
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa mairue

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #9 : 21.03.13 - klo: 15.38 »
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?

Viimekesän kisat tuli moisella kierrettyä, ja kyllä kisoissa noita muutamia näkyi  :smiley:
Team EuroRc - Xray - Hobbywing
Future-rc - Capricorn - Max power

Poissa diyrc

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #10 : 21.03.13 - klo: 17.51 »
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?

Meillä on pari kappaletta RTR-versioita.

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #11 : 21.03.13 - klo: 23.04 »
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?

Meillä on pari kappaletta RTR-versioita.

Kyllä auto löytyy laukusta edelleen.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #12 : 22.03.13 - klo: 07.48 »
Mites teillä auto kestänyt?
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa mairue

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #13 : 22.03.13 - klo: 08.18 »
ei ainakaan mulla ollut mitään ongelmia kestävyyden kanssa, koko kesän aikana taisi mennä yksi tukivarsi ja 2 linkinpäätä
Team EuroRc - Xray - Hobbywing
Future-rc - Capricorn - Max power

Poissa diyrc

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #14 : 22.03.13 - klo: 09.16 »
Ei meilläkään itse auton kanssa mitään suurempia ongelmia ole ollut, tosin eipä noilla ole vielä paljoa päässyt ajelemaankaan.
Molempiin on jo vaihdettu kaasuservot ja toiseen ohjausservo.
RTR- versiossa kannattaa kiristellä kaikki ruuvit ennen käyttöönottoa.

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #15 : 22.03.13 - klo: 10.39 »
Hyvin on kestyäny, viimekän saldoa, yksi siipituki, ja pari tukivartta ja pallolinkki, auto on kitti:nä EuroRC:ltä.

Poissa kenblock

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #16 : 22.03.13 - klo: 15.55 »
Varsi jämreält pelilt vaikutta..
Vois olla listal jos nitroo ettiskelis..

Poissa diyrc

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #17 : 24.03.13 - klo: 10.28 »
Kannattaa katella myös tuo ketju, lähes samoja autojahan nuo ovat:
http://rc10.fi/index.php?topic=56507.0

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #18 : 24.03.13 - klo: 18.59 »
Juu ton oonki jo aikasemmi lukenu kokonaa.  :laugh:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa kenblock

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #19 : 25.03.13 - klo: 19.31 »
Millane kone tos ois paras, vääntökone?

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #21 : 04.04.13 - klo: 11.05 »
Jos haet pelkästään tankkiväliä ja tykkäät ajaa lineaarisella koneella, niin suosittelisin ennemmin A830 Dragonia ja siihen kykeen 2090 pillisetti jossa mukana tulee L-käyrä:

http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1978
http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1956

Tai sama Combona
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #22 : 04.04.13 - klo: 20.25 »
Alottelin kevät huollon, kaikkit laakerit uusiks ja öljyt diffeihin ja iskareihin.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #23 : 05.04.13 - klo: 20.53 »
Tänään kun huolsin autoa niin kurkkasin moottorin sisään (olen ajanut noin 2 gallonaa). Siinä samalla tuli mieleen sen kannen laskeminen. Otin siitä sen yhden prikan pois ja moottori toimii nyt todella hyvin! Tasaisesti ja lähtee iloisesti! Mullahan on tuossa nyt Answer-RC jäähdytetty 15t kytkinkello ja komposiitti kytkinpalaset. Siinä samalla tuo vanha tankki sai kyytiä. Syynä kun kusi polttoaineen pihalle. Juu toki korjasin tankin ja ajoinki sillä vielä ja hyvin toimi, mutta silti meni vara tankiksi. Uusi tankki siis Intech BR-5 auton. Auto kyllä kestää todella hyvin ei siitä mitään moittimista. Hauskaa on ollut! :azn:

EDIT: Onko muilla ollu kestävyys ongelmia noitten iskareitten ball end:ien kanssa? Mulla niitä saa vaihtaa vähä väljä. Muute on auto kestänyt! Oisko niitten tilalle todettu mitään kestävämpiä? Itse voisin kokeilla näitä: http://www.racingfactory.fi/tuotteet/XRAY-XRAY-XB9XB808/352470-BALL-JOINT-58-8-105583
« Viimeksi muokattu: 06.04.13 - klo: 12.44 kirjoittanut vihku »
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa diyrc

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #24 : 06.04.13 - klo: 16.34 »
Moro vihku,
Millä koneella se sun RTR auto on?

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #25 : 06.04.13 - klo: 19.19 »
Moro,

Toi on Absima F349. Linkki autoon nii selviää paremmin: http://www.rceet.net/buggy-stoke-tr8-rtr-p-1400.html
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #26 : 12.04.13 - klo: 22.36 »
Alkaapa olemaan omakin kiesi pikkuhiljaa valmiina kesän koitoksiin.. Alla pari napsua ko. vessasta.










Autohan siis TeamC T8 v2 muutamalla hopupilla ja Novarossin P5 koneella..

-Niko
EuroRC / TEK

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #27 : 14.04.13 - klo: 20.15 »
Onkos normaalia että ton keskidiffin takaulostulo kuluu tosi paljon? Mulla se on kulunu jo tosi paljon ja täytyy laittaa niitä ulostuloja tilaukseen enemmänki kun tota vauhtia kuluvat... Uusi pohjalevykin olisi tarpeessa kun tuo vakio ei ihan suora ole enään.  :grin:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #28 : 14.04.13 - klo: 20.54 »
Tuossa RTR mallissa on heikommat nuo ulostulot ja akselit kuin kisaversiossa, josta syystä ne myös suht nopeaan kuluvat. Kannattanee hommata suoraan kisamallin ulostulot tilalle, niin ajelee pitkään samoilla.

-Niko
EuroRC / TEK

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #29 : 15.04.13 - klo: 07.11 »
Täytyypi hommata sitten ne kisamallin jos kestäis kauemmin.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.