Kirjoittaja Aihe: TEAM C T8 pro buggy  (Luettu 20316 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #30 : 25.04.13 - klo: 16.08 »
Moro!

Nyt on tullut annettua kunnon 'rääkkiä' autolle. Auto on saanut +5 metrisiä hyppyjä eli ihan kunnolla ilmaa saanut alleen.  :grin:  Tänään postista tuli alumiiniset pohjalevyn jäykistäjät, koska noilla vakiolla tuo pohjalevy taittuu aivan sairaasti.  :tongue:  Muuten kyllä ainakin toistaseksi kestänyt! Saa nähä miten kestää kunnon monttuilua.  :roll:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #31 : 17.05.13 - klo: 07.09 »
Millä välityksillä ja moottoreilla porukat ajaa. Mun kun täytys kohta ostaa uus moottori niin olisiko hyviä vaihto ehtoja? Tällä hetkellä ykkös moottoriksi on valikoitunut Alpha F850.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #32 : 17.05.13 - klo: 07.28 »
Millä välityksillä ja moottoreilla porukat ajaa. Mun kun täytys kohta ostaa uus moottori niin olisiko hyviä vaihto ehtoja? Tällä hetkellä ykkös moottoriksi on valikoitunut Alpha F850.
Itsellä ainakin ihan vakiot, sopivasti se radalla on sillä liikkunut.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #33 : 17.05.13 - klo: 14.16 »
Millä välityksillä ja moottoreilla porukat ajaa. Mun kun täytys kohta ostaa uus moottori niin olisiko hyviä vaihto ehtoja? Tällä hetkellä ykkös moottoriksi on valikoitunut Alpha F850.
Itsellä ainakin ihan vakiot, sopivasti se radalla on sillä liikkunut.
Millä moottorilla ajat? Mulla on kytkinkellona 15t kun ei tuo vakio moottori jaksanut antaa runtua muuten. Saa nähä si minkä kytkinkellon laittaa kun uusi moottori tulee.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #34 : 17.05.13 - klo: 14.20 »
Itsellä ainakin ihan vakiot, sopivasti se radalla on sillä liikkunut.
Millä moottorilla ajat? Mulla on kytkinkellona 15t kun ei tuo vakio moottori jaksanut antaa runtua muuten. Saa nähä si minkä kytkinkellon laittaa kun uusi moottori tulee.
PR bs21 evo on kiinni, kiertää saman verran kuin noi muutkin koneet. Jos ei runtua anna alakierroksilal voi kyllä ongelma olla moottorin säädöissä myös.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #35 : 17.05.13 - klo: 14.23 »
Moottori on kyllä säädöissä. Siis kyllähän se ihan hyvin suti sillä 16t kytkinkellollakin, mutta ite tykkään enemmän siitä että lähtee alhaalta hyvin.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #36 : 17.05.13 - klo: 18.02 »
Moottori on kyllä säädöissä. Siis kyllähän se ihan hyvin suti sillä 16t kytkinkellollakin, mutta ite tykkään enemmän siitä että lähtee alhaalta hyvin.

Siis jos se kerran sutii, niin miten se voi olla tehonpuutetta ??  :roll:
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #37 : 17.05.13 - klo: 20.48 »
Moottori on kyllä säädöissä. Siis kyllähän se ihan hyvin suti sillä 16t kytkinkellollakin, mutta ite tykkään enemmän siitä että lähtee alhaalta hyvin.

Siis jos se kerran sutii, niin miten se voi olla tehonpuutetta ??  :roll:
No siis lähtökohta on se että 16t kytkinkellolla ja vakio moottorilla ei sudi kunnolla ja kova pitoisella smooaa jonkun verran. 15t kytkinkellolla kova pitoisella ei smooaa oikeastaan yhtään ja kulkuja riittävästi minulle.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #38 : 20.05.13 - klo: 16.01 »
Nyt lähti tilaukseen Novarossi Buggy Long Stroke .21 P5XLT + In line Pipe Set .21 & Manifold Compact setti. Luulis olevan tarpeeksi tehoa ja kulkua radalla.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #39 : 20.05.13 - klo: 16.28 »
No siis lähtökohta on se että 16t kytkinkellolla ja vakio moottorilla ei sudi kunnolla ja kova pitoisella smooaa jonkun verran. 15t kytkinkellolla kova pitoisella ei smooaa oikeastaan yhtään ja kulkuja riittävästi minulle.
[/quote]

No noiden kriteerien perusteella ja olettaen että se kone on säädöissä, sun olisi kannattanut miettiä jotain .23 tai .28 konetta. Monet ihan RTR .28 tööttää alhaalla enemmän kuin .21 kokoset kisakoneet, vaikka ne ei sitten muuten kulussa pysykkään mukana. P5 vaikka hyvä pannu onkin, ei tosta F850 eroa niin että sitä tossa käytössä huomaa mutta onhan sulla nyt uusi kone. Kannattaa myös muistaa, että soiroksi ajetut pinionin/pyörän/diffinlaakerit ja huollon puutteessa bindaavat vetarit jne aiheuttaa kaikki ongelmia kulkupuoleen. Samaten käytettävä kytkin ja sen asetukset sekä pilli vaikuttaa siihen, miten homma toimii. Samalla kun vaihdat pannun, niin em asiat kannattaa käydä läpi.     
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #40 : 20.05.13 - klo: 19.56 »
Joo tänään juuri huolsin autoa ja laakerit OK kunnossa ja rattaat lähes uudet. Etu- ja takadiffin ulostulot jokka lähtee keskidiffiin ovat jo aika kuluneet joten nekin menee kohta vaihtoon.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #41 : 07.07.13 - klo: 21.20 »
Onko nämä pidemmät välitykseltään kuin alkuperäiset?: http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #42 : 07.07.13 - klo: 21.30 »
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #43 : 08.07.13 - klo: 09.29 »
Onko nämä pidemmät välitykseltään kuin alkuperäiset?: http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t

Ovat
Okei kiitos. Jos laittaisin pelkästään taakse nuo pidemmät niin jarruttaako etupää sitten? Rally gameen siis olisi tulossa.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #44 : 08.07.13 - klo: 13.01 »
Nonni pohjalevystä mennyt moottorin kiinnitys ruuvi lävitte. Olisiko kellään myydä pohjalevyä? Jos on niin vaikka laittaa YV!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #45 : 08.07.13 - klo: 13.54 »
EuroRC:ltä löytyy uutta ja käytettyä pohjalevyä.

Ota yhteyttä info@eurorc.com

-Niko
EuroRC / TEK

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #46 : 28.02.14 - klo: 14.15 »
Moro!

Aika hiljaista täällä  :roll: . Setuppia kyselisin. Ajattelin jotain 4/5/3 (etu/keski/taka) diffeihin ja iskareihin 40wt. Tuo nykyinen 45wt öljy tuntuu ehkä hieman liian jäykältä. Tuollaisella setupilla ajattelin startata tämän kauden! Kohta varmaan pääsee jo testaileen radalle uusia setuppeja.
Aika paljon on myös tässä talvella tullut uusittua osaa autoon. Ulostulojakin vaihtelin noihin kitin ulostuloihin. Ostin tuossa uuden pakoputkenkin, novarossi 9901. Vääntää aivan hurjasti alhaalta verrattuna novarossin 2096 putkeen.
Ballendit pitäisi vielä vaihtaa uusiin, kun nuo vanhat ovat jo aika väljät.
« Viimeksi muokattu: 28.02.14 - klo: 14.25 kirjoittanut vihku »
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #47 : 28.02.14 - klo: 17.34 »
Niin ne ballendit on jo uutena vähän liian väljät mun makuun.   Itsellä tosin gt8 versio.. mutta samat osathan siinä on. 
Olen laitellut  Titaaniset vantit ja alumiiniset pallot joka paikkaan. ja epoksilla hieman pallokuppeja sisältä valanut jotta välykset on minimaaliset.  Suht työlästä mutta inhoan säätää autoa jossa pyörät lotaa jokasuuntaan 5< astetta.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #48 : 28.02.14 - klo: 18.31 »
Voitko linkata noi alumiiniset pallot? Itseäkin ihmetyttää kuinka väljäksi ne on tehty heti uutena. Tuossa TS2 autossa ballendeissä ei ole vieläkään yhtään väljää vaikka jo jonkun verran sillä tultu ajeltua...
Kumpa tässäkin olisi yhtä jämäkät...
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #49 : 28.02.14 - klo: 20.40 »
http://fi.eurorc.com/category/46/teamc-t8--t8t tolta sivulta löytyy.  kantsii kyllä vaihtaa muovi osat samalla.  2x tämä ://fi.eurorc.com/product/1814/teamc-ball-end-set
tai ainakin putsaa hyvin vanhat.  Etu kardaaniin kantsii vaihtaa sitä tappia suht usein koska kuluu todella vauhdilla. ainakin asfaltilla ajettaessa. itse oon käyttänyt HUDYN 14X3mm tappeja muistaakseni.http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HUDY-TYOKALUT-JA-VARUSTEET-HUDY-Tyokalut/106050-SET-OF-REPLACEMENT-DRIVE-SHAFT-PINS-3x14-10-107134
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #50 : 28.02.14 - klo: 21.18 »
Täytyykö noita palloja ostaa siis kolmea erilaista? ( 7.8mm ball stud, sway bar ball stud, steering ball stud) Nuo uudet muovi osat täytyy ostaa uudet, koska nuo vanhat on jo aika karmeassa kunnossa.
Noi tapit mun täytyyki vaihtaa oikeastaan joka nurkkaan kun aika kuluneet ovat.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #51 : 28.02.14 - klo: 22.06 »
joo pitää jos haluaa hifistellä. (itse asiassa titaani vantit ennemminkin jos haluaa painossa säästää) Joskus punnitsin tavallisten ylä linkkien ja titaani vanttien+alupallojen eron. taisi olla n.60g. 15g joka nurkassa.   kalliita grammoja mutta kaikki keinot piti käyttää ja 2 sijä irtosi gt sarjassa.  Nyt olen sorvaillut alumiinista vanttteja ihan vain rakentelun ilosta. Ilman hifistely dingelidangelia kuten Kyosho mp9 titaani ruuvisarjaa ei voi pärjätä.. ainkaan kisassa: kenellä on kallemmat ruuvit autossa. :angel:
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #52 : 28.02.14 - klo: 22.26 »
En tässä yritä painoa säästää vaan säädä ylimääräistä väljää pois  :wink:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #53 : 28.02.14 - klo: 22.33 »
Niin siinä tapauksessa ne alumiini pallot ei juuri hyödytä. ovat kyllä hivenen tarkemmin mitoissaan uutena kuin alkuperäiset mutta myös kuluvat ehkä hiukan nopeammin.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #54 : 28.02.14 - klo: 22.35 »
Eli kannattaa vain ostaa uudet muoviosat ja vakiopallot?
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #55 : 28.02.14 - klo: 22.47 »
Just :wink:
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #56 : 28.02.14 - klo: 22.49 »
Kiitos sulle näistä vastauksista!  :wink:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #57 : 18.03.14 - klo: 15.31 »
Mistä saisi noita 5.8x1.9 kokosia o-renkaita jotka menevät diffiin? Itse en ole löytänyt suomesta tuon kokoista o-rengasta. Vai oletteko käyttäneet jonkun muun merkin/kokoista o-rengasta?

Tässähän tulee kiire huoltaa/päivittää auto ennen kuin taas pääsee ulkoradoille ulkoiluttamaan tätä!  :cool:


EDIT: Löysin tuommotteet xray:n o-renkaat: http://fi.eurorc.com/product/5283/xray-silicone-o-ring-5x2-10
Mahtaako olla sopivat?
« Viimeksi muokattu: 18.03.14 - klo: 16.04 kirjoittanut vihku »
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #58 : 19.03.14 - klo: 13.48 »
Mistä saisi noita 5.8x1.9 kokosia o-renkaita jotka menevät diffiin? Itse en ole löytänyt suomesta tuon kokoista o-rengasta. Vai oletteko käyttäneet jonkun muun merkin/kokoista o-rengasta?

Tässähän tulee kiire huoltaa/päivittää auto ennen kuin taas pääsee ulkoradoille ulkoiluttamaan tätä!  :cool:


EDIT: Löysin tuommotteet xray:n o-renkaat: http://fi.eurorc.com/product/5283/xray-silicone-o-ring-5x2-10
Mahtaako olla sopivat?

Esim tästä: http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54

Ja mulla saattaa olla kotona omistamani T8:n jäljiltä jossain varaosapakkien uumenissa noita o-renkaita, voin katsoa illemmalla.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TEAM C T8 pro buggy
« Vastaus #59 : 19.03.14 - klo: 17.33 »
Joo tuollaa näyttäisi olevan, mutta tilaisin suomesta mieluiten. EuroRC:ltä kanssa kyselin ja lupasivat kysellä tehtaalta josko voisivat myydä nuita pelkkiä o-renkaita.

Joo katseleppas! Voin ostaa sulta jos myyt kohtuu hinnalla..
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.