Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 639636 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2910 : 10.05.06 - klo: 10.25 »
Kyllä tähän hintaan tän pitäis vähintään keittää kahvit joka aamu ja hakea postit. Sekä imuroida viikottain ja tiskata tiskit.. :shock:
allekiroitus

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2911 : 10.05.06 - klo: 10.28 »
eikös se ole vaimo eikä kytkin  8)

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2912 : 10.05.06 - klo: 11.05 »
Vaikka kallis toi kytkinkin on, niin halvemmaksi se tulee :)

Joopa. Ei offtopikkia:tä enään
allekiroitus

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2913 : 10.05.06 - klo: 11.10 »
Takuulla. No kerrohan sitten miten se toimi. Ja huomasitko eroa.


Mites Salossa meni ajot eilen? Eikös Janne ollut siellä ajamassa. Entä kokeilitko sitä 3 deg kick-up palaa?

Poissa inferno mp777

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.twinpartner.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2914 : 10.05.06 - klo: 13.52 »
Joo käytiin ajaa ja meni iskaritorni poikki!!!
Sit siel oli joku v... pää sil ois ollu ylimääräinen torni, ei voinu lainata, eikä myydä... No nyt on kaks ja puol autoo!!! Saavat pitää tunkinsa!!!
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2915 : 10.05.06 - klo: 14.01 »
Voi hitto! Just myin SP1 osatkin pois, olisit saanu siitä.
Miten voi hajota?? Osui johonkin ja pahasti?

Poissa inferno mp777

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.twinpartner.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2916 : 10.05.06 - klo: 14.03 »
Tuli keula edellä alas, eikä edes pahasti...
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2917 : 10.05.06 - klo: 14.12 »
Kumma juttu. En ole nähnyt SP2 tornien hajoavan.. no kaikki voi hajota...

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2918 : 10.05.06 - klo: 14.17 »
Kyllä aika rajusti saa tulla jos koneistettu alumiinitorni katkeaa, eikä sp2 torni ole edes mikään ohut  :shock:
Turha siitä suivaantua on jo joku ei myy varaosaansa. Tai olisi hän varmaan myynyt sillä hinnalla mitä uusi maksaa kaupasta, kun olisi joutunut hakemaan saman osan uudelleen pakkiinsa varaosaksi. Tokko edes riittäisi kun päälle lasketaan hakemisen vaiva ja kulut.
Tietty jos osa on jäänyt pakkiin ihan muuten käytettynä niin voi sopivaan hintaan myydä pois tarvitsevalle.
allekiroitus

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2919 : 10.05.06 - klo: 14.24 »
Siinä on täytynyt olla murtuma aiemmilta keikoilta joka ei vaan näkynyt ilman huolellista tarkastelua? Nyt sitten breikkas lopullisesti. Ehkä olet aiemmin jysäyttänyt jonnekin ja kovaa.

kaksi ja puoli autoa.. ostit siis uuden varaosa auton? vai jopa kaksi?  :shock:  :shock: Mulla on vaan yksi auto doh

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2920 : 10.05.06 - klo: 20.34 »
Hoh, leikkasin 1 1/5 l vissypullosta väliaikaisen takaspoilerin Infernoon :)
Son vähän kapeahko, mutta vastaavasti niin pitkä, että nousee aika korkealle. Tosin on niin joustava, että kovemmassa vauhdissa antaa sopivasti periksi ilmaviralle.

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2921 : 10.05.06 - klo: 21.49 »
Mitenkäs sait sen muotoiltua hiukan spoilerin näköseks??

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2922 : 10.05.06 - klo: 23.14 »
Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"
Mitenkäs sait sen muotoiltua hiukan spoilerin näköseks??


Siis leikkasin siitä pullon kyljestä vaan neliskanttisen vaipan. Reunoissa siinä ei tosin oo mitään. Enpä tiedä onko siitä hyötyä vai haittaa. Pitää viikonloppuna käydä vähän veteleen hyppyreihin, ni näkee. Ainakin se on joustava, ei pitäisi heti hajota. Ja aika huvittavan näköinen :) Meni vaan rahat koneeseen, ni en vielä viittiny hakee kaupasta uutta. Pitäis saada vähän pehmeempi, edellinen ei kestänyt kuin pari pehmeää laskeutumista katolleen.
Onkohan noi takasiivet enemmän krossareissa ulkonäköjuttu, vai onko niistä mainittavaa hyötyä?

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2923 : 10.05.06 - klo: 23.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Henko"

Onkohan noi takasiivet enemmän krossareissa ulkonäköjuttu, vai onko niistä mainittavaa hyötyä?

Koita ajaa ilman :) Sitten näet!
Muistathan keittää siiven ennen käyttöä!  :)

Poissa Kawai

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2924 : 11.05.06 - klo: 01.08 »
Siis keittää? Desinfioidaanko ne samalla taktiikalla ku meillä lapsen tuttipullon tutit? Vai onko kyse siitä, että sen tuolla konstin pitäisi kestää paremmin tällejä?

Ainakaan Ulvilan radalla en nähnyt vajaa viikko sitten yhdenkään siiven brakaavan. Liekö kaikki tosiaan kiehautettuja?  :wink:

-K-
Vakio-MI, modattu MI ja liian vähän aikaa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2925 : 11.05.06 - klo: 01.31 »
Wanha kikka lisätä kestävyyttä on keittää muoviosia.

Eli pistetään siipi kattilaan ja annetaan olla kiehuvassa vedessä reiluhko aika.
Eli vaikkapa puolisentuntia antaa porista niin kestävyys on kummasti parantunut.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2926 : 11.05.06 - klo: 10.27 »
Kiehautus hyvä idea. Valkoinen myös yleensä kestää paremmin kuin erikoisia väriaineita sisältävät.

Itse ajoin keittämättömällä Prolinen siivellä jota voi kyllä kehua, erinomainen kestävyys.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2927 : 11.05.06 - klo: 10.55 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"

Itse ajoin keittämättömällä Prolinen siivellä jota voi kyllä kehua, erinomainen kestävyys.


Niin näinhän se on, siipeä ostaessa voi oikealla päätöksellä välttää  keittämiset, GS:n CL-1 siipi on myös keittämättä erinomainen siipi kestävyydeltään. GS:n siipeä saa vielä monissa eri väreissä ja ilman reikiä joten sopii autoon kuin autoon.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa inferno mp777

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.twinpartner.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2928 : 11.05.06 - klo: 12.24 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Siinä on täytynyt olla murtuma aiemmilta keikoilta joka ei vaan näkynyt ilman huolellista tarkastelua? Nyt sitten breikkas lopullisesti. Ehkä olet aiemmin jysäyttänyt jonnekin ja kovaa.

kaksi ja puoli autoa.. ostit siis uuden varaosa auton? vai jopa kaksi?  :shock:  :shock: Mulla on vaan yksi auto doh

Täl hetkel puoltoista autoa, toinen tilattu...
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2929 : 11.05.06 - klo: 13.06 »
joo! niinhän me talkoissa eilen puhuttiin. No itse asiassa aika monella on Kyosho leirissä kisa-auto ja treeniauto erikseen

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2930 : 11.05.06 - klo: 16.30 »
2 autoa on kaksinkertainen mekkaus, siksi mulle riittää yksi
pitää olla yksinkertainen ;-)

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2931 : 14.05.06 - klo: 15.17 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"
Niin näinhän se on, siipeä ostaessa voi oikealla päätöksellä välttää  keittämiset, GS:n CL-1 siipi on myös keittämättä erinomainen siipi kestävyydeltään. GS:n siipeä saa vielä monissa eri väreissä ja ilman reikiä joten sopii autoon kuin autoon.


Mitäs tuo GS:n versio mahtaa kustantaa? Tarttis varmaan kokeilla, kun ei K:n omat (ainakaan gunmetal) tunnu kestävän edes kohtuullista kyytiä. Tosin keittämättä olen ajellut...
Kyosho - Futaba - Novarossi

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2932 : 14.05.06 - klo: 18.45 »
jotain vähän toistakymmentä egee tais olla, mullakin on yksi musta, tosin en ole ajanut sillä vielä

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2933 : 14.05.06 - klo: 19.46 »
Ei ne siivet rikki mene jos pitää sen siiven taivasta kohti eikä savea vasten. :mrgreen:  no ei nyt,kyllä ne siivet rikki menee useimmiten.
CEN | RB | FUTABA |

Poissa inferno mp777

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.twinpartner.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2934 : 15.05.06 - klo: 20.20 »
Tulipahan kokeiltua torssen diffi edessä, ei sovi mulle mitenkään...
Kääntyvyyttä oli nii että riittää :D  Eikä pysyny senkään vertaa lapasessa, miten tavallisella diffillä...
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2935 : 16.05.06 - klo: 09.25 »
Katohan, torsen (ei TCD) ?
En ole koskaan päässyt torsenia kokeilee

Olen myös tehnyt muutoksia autoon ajtellen Jyrkkiksen rataa, katotaan toimiiko yhtään....

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2936 : 16.05.06 - klo: 09.46 »
Ei huono:


Poissa Kawai

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2937 : 16.05.06 - klo: 10.26 »
Hrmh. 4Chassis: Mä en kässää, että nää prot piilottelee iskarit liian usein nykyään...  Ei pääse säätöjä näkemään. :wink:

Tiedän, tiedän, OT. Sorry.  :)
Vakio-MI, modattu MI ja liian vähän aikaa.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2938 : 16.05.06 - klo: 10.34 »
Ai? Onko siinä jotain mitä haluaisit tietää, iskarien paikatko?

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #2939 : 16.05.06 - klo: 10.36 »
tietääkö joku mistä saan SP2 ei alkuperäisen alustalevyn? esim fioroni tai joku muu, mutta kaikki reijät pitää olla samassa kohtaa. Tossa fioroni alustassa ei vissiin oo.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-