Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 639647 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3420 : 12.01.07 - klo: 15.23 »
Sittenhän se sopii hyvin tähän laatu topikkiin :D

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3421 : 12.01.07 - klo: 15.27 »
mulla on kyllä hobao jos ette tästä alapuolelta huomannut. Tiedätkö mitä? Kaikki on turhaa, kaikki on p****a
Huehue

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3422 : 12.01.07 - klo: 15.30 »
Joo mutta kun ootte vaan ton mikan kanssa väitellet aivan turhista asioista.. (voisitte perustaa oman väittely topikin)  :mrgreen:

Hymiö pelastaa kaiken.
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3423 : 15.01.07 - klo: 18.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Maakari"
Joo mutta kun ootte vaan ton mikan kanssa väitellet aivan turhista asioista.. (voisitte perustaa oman väittely topikin)  :mrgreen:

Hymiö pelastaa kaiken.


Se olikin hyvä idea. Semmonen perustetaan. Saa haukkua kaikkien autoja jne. niin paljon kuin haluaa.  :mrgreen:
hymiö pelastaa kaiken
Huehue

Poissa ST

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3424 : 17.01.07 - klo: 08.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika R"
Kaverin ST US Sports Proline korilla ja 17mm hexit




Mistä tää kori on ostettu?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3425 : 17.01.07 - klo: 09.22 »
Luulisin että Prolinen koria saa RC-Pisteeltä Hyvinkäältä

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3426 : 19.01.07 - klo: 06.26 »
Mitä sanotte onko 62 euroa käypä hinta kyoshon GS21 koneesta johon tulee mukaan kytkin, kello, vetostartti ja pakokäyrä?
Haluisin saada testiajoon tuon vanhan DX:n
Puristuksia kuulemma vielä on ja myyjä oli avannut kannen ja siitä todennut männän ja putken kunnon hyväksi.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #3427 : 24.01.07 - klo: 12.50 »
Huom! MYYJÄ oli avannut kannen..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3428 : 15.02.07 - klo: 22.07 »
Nyt saa sitten Kyosholta korkeampaa takasiiven telinettä. Kanailla sellainen näkyi olevan truggyssä. Ainakin ST-R:ssä joutuu koria pujottelamaan aika lailla paikoilleen kun takasiipi on niin alhaalla josko ton jälkeen sopis sitten hieman muotoilummatkin downforce siivet paikoilleen.

Osanro: ISW050

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3429 : 16.02.07 - klo: 13.00 »
Kerro sitten Marko kun olet saanut sellasen laitettua ja kuvaa kans :D

Laitoin muuten vanhat 777WCE/ST-R jäykkärit ST:hen. Meni melkolailla heittämällä, saa nähän miten pallolinkit pitää. Ainakin tuntuu nyt jämäkältä.

RTR renkaat ei ole parhaat mahdolliset tulevaan koitokseen viikon päästä lauantaina mutta näillä mennään.. Kesällä sitten prolinet alle.

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3430 : 16.02.07 - klo: 20.56 »
Okei! En vaan tiedä koska sellaiset oikein näkee kun alkuviikosta koitin tilata niin ei silloin vielä ollut Kyosho kauppiaalla kyseisestä tuotteesta tietoa. Viimeksi kun tilasin levittävät hexit samaan tyyliin niin äkkiä Sami ne jostain sai kaivettua.

Kaveri osti kanssa US:n vakaajan mutta vaan taakse. Varmaan vaikuttaa sekin jo paljon.

Harmi kun US:ssä ei ole 17mm hexejä. GRP:n renkaat vaikuttaa ihan asiallisilta. Aavistuksen korkeammat (6mm) kuin Bopwtiet ja hieman kapeammat (8mm) sekä vanne halkaisijaltaan suurempi niin päälikumikin on matalaprofiilisempi. Ei varmaan mene yhtä paljon sämpyläksi kuin Bowtiet kovemmassakaan kyydissä.

Pistin nyt sen 48 rattaan paikkaan mutta näkee sitten suvella kuinka jaksaa WS7 viedä autoa noilla GRP:n kummeilla. Välitys muuttuu jo noilla renkailla hieman pidemmäksi.  Voi joutuu vielä laittamaan 728:sin tilalle. Se on ainakin hyvin vääntävä.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3431 : 16.02.07 - klo: 22.01 »
Jees!

Mulla on 777 vakaajat edessä ja takana ja nyt noi jäykkärit siis myös.

Jos 19mm vakiohexit vaan kestää niin ei ongelmaa; kesällä acetonilla gummit irti vanteilta ja prolinet tai GRPt tilalle :D

Muuten 7.5/777 pyöränhubit taakse ja eteen universaalit --> 17 hexit. Ei ole iso juttu tuo

Poissa Pete T

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3432 : 10.03.07 - klo: 12.59 »
Morjes

Hieman eloa tänne...

Tässä lomalla ollessa tuli hirveä tarve päästä rassaamaan autoa ja tulipa käytyä koko peli läpi. Uusi Ossin mottikin odottelee kelien lämpenemistä ja sisäänajoa :D

Triplaseiska SP2:n kun vielä löytäisi korin muun kuin K-kaupan tuotoksen. Millaisia kokemuksia teillä on ollut Prolinen tai Blitzin koreista? Kuinka ovat sopineet ja taitaa löytyä ihan kotimaisistakin kaupoista?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3433 : 10.03.07 - klo: 14.40 »
Proline Crowd Pleazer 2.0 SP2 istuu suoraan

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3434 : 10.03.07 - klo: 16.40 »
ja on todella hyvä ja hieno kori! omasta mielestä paljon hienompi kuin K:n oma kori..
CEN | RB | FUTABA |

Poissa Pete T

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3435 : 10.03.07 - klo: 17.33 »
Thanks Mika. Upealle näyttää myös kuvissa.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3436 : 11.03.07 - klo: 12.45 »
Ultimate Racingilla löytyy samaa koria kuin Prolinella. Epsanjalaiset kopioi :D
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3437 : 11.03.07 - klo: 17.49 »
Kävin poikien kanssa ulkoiluttamassa ST nelaria parempia ajokelejä odotellessa - makeesti toimi auto ja vaihde toi mukavan lisän aiempaan ajoon. Vauhdissakin piisaa jo ja vielä olis varaa pidentää vaihteita (täytyy kokeilla).

Ennen ajoa olin asentanut Venomin temp fail safen, siis sen jossa on perinteisen fail safen lisäksi lämpömittari, ja kun liian löysälle jäänyt flektin hihna irrotessaan aiheutti lämpöjen nousun, heitti fail safe kaasun max. 20% teholle. Tuli sekin samalla testattua siis (täytyy hieman nostaa tehdasasetuksista fail safe säätöä joka näytti olevan satasen verran C). Vaikuttaa erinomaiselta laitteelta (Sabesta).

Muita ongelmia ei näyttänyt olevan, kytkin, vaihde, nelari ym. toimi mainiosti.
Testasin samalla MATRIX ARENAn mukana tullutta RTR radiota, sekin vaikutti hyvältä laitteelta köykäisestä ulkokuorestaan huolimatta. Siitä löytyy kompuutteriradion tapaan kaikki tarvittava muistipaikkojen lisäksi. Kahvassa siisti sininen tuning ledi joka valaisee tassun ;-)
Auton tapaa sitten Model Expossa näytteillä.

Poissa Pete T

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3438 : 11.03.07 - klo: 20.04 »
Siisti peli tuo ST. Kävin juuri saitillasi katsomassa ajovideon. Hienot ovat nelarin äänetkin  :D

Ei varmaan huonompi ostos tuo Venomin temp fail safe. Voisi harkita sen hankkimista kun nyt tulee tilattua muutakin tarviketta Sabesta.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3439 : 11.03.07 - klo: 21.26 »
Tänks Pete - joo näin on, äänet on sellaset matalat että voi huoletta ajaa melkein missä vaan toisin kuin kisakrosseilla.

Kyllä tuo Venom ilahdutti positiivisesti. Etenkin tuossa nelarissa joka voi keittää yli. Ja helppohan sillä on seurata lämpöjä samalla fail safen lisäksi joka on muutenkin hyvä olla. Laite näyttää myös ajonaikaisen max. lämmön.

Poissa Pete T

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3440 : 12.03.07 - klo: 19.55 »
Jep, tuollahan on hyvä seurata moottorin lämpöjä esim. sisäänajossa.

Tulipa sitten tilattua Proline Crowd Pleazer 2.0 SP2 kori. Meinasin vaihteeksi kokeilla maalausta ruiskulla ja Parman maaleilla. Onhan se vähän turhaa työtä panostaa maalaukseen kun ajattelee kuinka koville kori ja maalipinta joutuvat krossissa, mutta onhan se hetken aikaa upea :D

Poissa ST

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3441 : 12.03.07 - klo: 20.02 »
Siis onko se lämpömittari fail safe semmonen että siinä näkyy koko ajan lämpö että ei tartte painaa mitään?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3442 : 12.03.07 - klo: 21.39 »
joo, se vaihtaa vastarin akun voltteja ja moottorin lämpötilaa 5s välein

rc auto

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3443 : 13.03.07 - klo: 17.45 »
Laittakaapas hyviä ja huonoja puolia Inferno Mp 7.5 sports II u.s autosta.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3444 : 15.03.07 - klo: 19.32 »
Laitan taas tuosta ST:stä... Olipa hauskaa vetää poikien kanssa tuossa kunnon rapakossa jossa sattui oleman hyndän poikastakin tuolla nelarilla; ei se välttämättä älyttömän kovaa kulje mutta väännössä löytyy ja hyvin hyppää melkein paikaltaankin maastossa joka on omiaan kunnon möyrintään... vesi ja muta lensi mutta nuo isot renkaat on omiaan moiseen. Nyt pysyi flektin hihnatkin paikallaan ja ajon lopuksi venom näytti 120C, ei huono. Tommosta 45 asteen savi- ja ruohomäkeä kipusi kevyesti.

Poissa Pete T

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3445 : 16.03.07 - klo: 17.32 »
Vääntöä varmasti löytyy nelarista. Kuinkas fuilin kulutus verrattuna normi 21:n?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3446 : 16.03.07 - klo: 22.51 »
reilusti vähemmän taitaa olla

Poissa Pete T

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3447 : 18.03.07 - klo: 20.23 »
Jep. Oma auto odottaa edelleen kelejä. Tänne eteläsavoon tuli takatalvi :(

Ihmettelin tuossa K:n oman kytkinkellon kuluneisuutta. Ajoa todella vähän ja välykset piti olla ok samoin kuin laakerit. Nyt uusilla laakereilla (keraamiset) sivuttaista välystä on ihmeen paljon. Ei auta muu kuin hankkia uutta kelloa. Mitäs mieltä olette K-Factoryn kelloista?

Mietin samalla jos vaihtaisi tuon SP2:n ilmansuodattimen toiseen. Taitaa olla runko niin omanlaisensa, että siihen eivät käy muiden valmistajien suodattimet.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3448 : 20.03.07 - klo: 12.39 »
...
Ihmettelin tuossa K:n oman kytkinkellon kuluneisuutta. Ajoa todella vähän ja välykset piti olla ok samoin kuin laakerit. Nyt uusilla laakereilla (keraamiset) sivuttaista välystä on ihmeen paljon. Ei auta muu kuin hankkia uutta kelloa.
...

Sivuttaista? eli ei siis kampiakselin pitkittäisuuntaista klappia?
Noiden kytkinkellojen laakeripesien ei pitäisi ruveta klappaamaan kovinkaan helposti, ellei esim. ruuvi karkaa akselin päästä ja ulompi laakeri pääsee karkaamaan, niin sitten se voi murtaa vähäsen klappia sinne, tällöinkin todennäköisemmin ei pysty ajamaan niinkään pitkään että mitään muuta tuhoa, kuin sen toisenkin laakerin hajoamisen saisi aikaan. (poislukien fioronin (turbo) slide, jolla ainakin solar4 on ajellut erän loppuun ja sitten vasta huomasin että vähän osia puuttuu)

Ellei sitten ole käynyt niin huono tuuri, että joko kytkinkello, tai laakerit ovat mitta- tai valmistusvirheen takia väärän kokoisia, pienestä klapista ei kannata kuitenkaan välittää, normaali järki sanoo missä vaiheessa se on jo liikaa.

 - Hount

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3449 : 20.03.07 - klo: 13.04 »
K-Factorylla on hyvät kellot, nyt niillä taitaa olla tarjolla jotain uusiakin malleja joiden pitäs kestää pitkään. Tosin niin on kestävä se Kyoshon SP mallinenkin kello (ei RTR) kunnon laakereiden kanssa.

Ilmansuodattimia on tarjolla useilta valmistajilta. Itse käytän RB:n omia filsuja. Kyoshon oma on hieno mutta pakottaa käyttämään niiden omia, tosin laadukkaita mutta jokseenkin kalliita sisäfilttereitä. Niiden kestoa kyllä lisää huomattavasti se että käyttää ulkosuodatinta ja vaihtaa sen usein.