Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 638442 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pete T

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3450 : 20.03.07 - klo: 15.15 »
Pitääpä ostaa kokeeksi K-Factoryn kelloja. Samalla taidan kokasta K-Factoryn alumiinirunkoista ilmansuodatinta. Sisäfiltterit ovat siihen edullisempia kuin k:n.

Juuh ongelma oli sivuttainen klappi ja syykin selvisi. Toinen laakeripesä todella väljä. Eli kellossa valmistusvirhe. Toisella kellolla (vanha ja kulunut) sivuttainen klappi oli huomattavasti pienempi.


Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3451 : 20.03.07 - klo: 15.31 »
Oliko kyseessä SP mallinen K kello? Vai se halvempi RTR malli?

Poissa Pete T

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3452 : 20.03.07 - klo: 17.11 »
Unohtui mainita, että kyseessä oli SP1:n mukana tullut kello.

Poissa Jarski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3453 : 20.03.07 - klo: 17.15 »
Aika jännä.. :afro:

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3454 : 20.03.07 - klo: 19.07 »
Jos jollain on sopuhintaan myydä triplaseiskan iskarit, tai jotkut muut laadukkaat, jotka pitää öljyt sisällään niin laittakaapa yksityisviestiä. Semmoset olisi nimittäin hakusessa 16v vanhaan Inferno DX:n.
Pakko testaa toi afrohymiö  :afro: where my niggas at? ;)

Niin ja onko kellään tietoa miten osat sopii 777/MP 7,5 -> Inferno DX.
Radiolevy on tuossa DX:ssä mallia avo, helvetin herkkä kosteudelle, vastari pitää aina suojata pussilla.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3455 : 21.03.07 - klo: 11.01 »
Ei ole iskareita myyrä, pahoittelut, mutta sen verran vihanen uutinen neo-buggyssä että täytyy kopsata tänne  :evil:
Lainaus
Gil Losi, Jr., an icon in the RC business and co-founder of Team Losi™, is coming to Kyosho America. Beginning in April, Losi will join the Kyosho America team as R&D Director in an effort to better align Kyosho products with the US market.
Kyoshon jenkkipanostus alkaa todella näkyä....

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3456 : 27.03.07 - klo: 15.13 »




Hyvin on auto kestänyt pihasuttauksen ja rälläyksen, kaadot ja hyppyrit. Tuo Sirio on kyllä niin raju pata ettei vaihdetta voi edes ajatella...tuskin se edes kestäis.

Poissa Pete T

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3457 : 27.03.07 - klo: 21.35 »
Kappas vaan nelari vaihtunut Sirioon  :grin: Kuinkas nyt noin on päässyt käymään?

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3458 : 28.03.07 - klo: 15.16 »
Kappas vaan nelari vaihtunut Sirioon  :grin: Kuinkas nyt noin on päässyt käymään?

Ku siihen nelriin tuli jotain häikkää enkä oo jaksanu huoltaa kuntoon (= playkka 3, CENit). Ja pari uutta o-rengasta tarvii. Ei siinä varmaan mitään isompaa mutta en oo vaan jaksanu. Luulin eka että olis jotain kampurassa mut ehei. Oli helppoa pultata toi kiinni vaihteeks. Toi on kyllä makee mutta poika taitas kyl tykkää enemmän sen nelarin rauhallisuudesta. Mä tykkäsin!!!!!  :p Mut tolla ei sit suditella lähipihalla niinku nelarilla äänen takia.

Poissa Pete T

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3459 : 28.03.07 - klo: 17.05 »
Juuh ääntä ja tehoa riittävästi Sirion padalla  :wink: Piti ulkoiluttaa K:ta ja ottaa kuva. Saas nyt nähdä millainen tuo Ossi on Hobaon pillillä. Vielä kun korin saa valmiiksi ja Ossin sisäänajettua niin pääsiisi testaamaan kuis meno maittaa :grin:
 

Poissa Mäksi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3460 : 31.03.07 - klo: 08.02 »
Tulipa eilen postista kuumeisesti odotettu Rallygame-setti,makeessa pahvisalkussa. Sisältö oli positiivinen yllätys.Tilattujen kahden korin(Viper ja Peugeot 206) lisäksi muuta sälää tuli mukavasti mukana;vantteja,runsas valikoima erikokoisia koritolppia, korisokkia,jouset,renkaat vanteet yms.yms.
Kun sisältö oli tutkittu otimme mp 7,5;n työn alle. Parin tunnin aherruksen jälkeen setti olikin jo asennettu. Pari osaa jouduttiin modifoimaan mm puskurin muosiosan kiinnitysruuvien paikkoja muutettiin ja takakoritolppien kiinnityksen vuoksi iskaritorniin porattiin pari ylimääräistä reikää.
Nyt onkin kori päällä ja odottaa maalausta. 206 kori onkin aika häjyn näköinen krossarin alustalle asennettuna.

rc auto

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3461 : 07.04.07 - klo: 16.13 »
Onko tämä auto hyvä alottelijalle?
« Viimeksi muokattu: 07.04.07 - klo: 16.18 kirjoittanut rc auto »

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3462 : 07.04.07 - klo: 16.40 »
jaa siis mikä? RTR vai 777 ? 777 WC ei ole aloittelijalle hyvä koska se on proluokan auto ja hyvät ominaisuudet menee vaan aloittelijalta hukkaan. Kasauskin vaatii hieman tatsia että homma menee niinkuin pitää vaikka vaikeehan tuota on pahasti väärinkään tehdä jos manuaalia tarkkaan lukee. onhan se MM 2007 auto joten ei ihan huonokaan  :tongue:
RTR on ihan hyvä mutta ei suinkaan ainoa vaihtoehto...lueskelepa tätä forumia alkuun ja sitten kyselet uudelleen.

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3463 : 07.04.07 - klo: 17.16 »
...onhan se MM 2007 auto...
Oisko kuitenkin MM 2006 auto? :lol:
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3464 : 07.04.07 - klo: 17.17 »
olis  :grin:

rc auto

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3465 : 07.04.07 - klo: 20.07 »
Joo tarkotin Inferno mp 7.5 RTR autoa.

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3466 : 17.04.07 - klo: 18.29 »
Hienosti oli näköjään ST-R ja RB yhdistelmä kulkenut Valkeakoskella! Hyvä Juha!

Jos en aivan väärin ole lukenut ulkolaiselta foorumilta niin ST-R:ään pitäis tulla joku päivitys kittikin. Sisältäis ilmeisesti pidemmän pohjalevyn, kardaanit, korin ja toiset iskaritkin. Saa nähdä onko jenkkien puheessa sitten perää. Ainakin siellä suunnalla on käytetty pidempää pohjalevyä jo jonkin aikaa ja big bore iskareitakin.

Marko   
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3467 : 19.04.07 - klo: 07.56 »
Moro! Semmosta kysyisin, että miten ois paras laittaa kytkinkellon ja päärattaan välys oikeen? Ostin semmosen metallisen päärattaan ja alkaa kytkinkellon hampit heti meneen kakaksi.

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3468 : 19.04.07 - klo: 08.32 »
Yksi peruskikka on pistää suikale sanomalehtipaperia rattaiden väliin, kun pistää konetta kiinni. Silloin pitäisi välyksen olla hyvä. Asennuksen jälkeen vielä rullautat autoa vapaasti maassa ja äänen tulisi olla oikea. Tavallaan ei saa ratasraplatus nopeuden mukaan muuttua. Lisäksi voi kokeilla sormin molemmista rattaista kiinni, toista heiluttaa, niin sellainen pieni heilunta on hyvä. Samalla kannattaa myös kiertää koko iso hammas lävitse ja varmistaa ettei ratas ole epäkesko. Välyksen tulee olla sama rattaan jokaisella kohdalla. Epäkeskon päärattaan voit lahjoittaa vesilinnulle tai siis metallin kierrätykseen.

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3469 : 19.04.07 - klo: 14.40 »
juu. Kiitos vinkistä ;)

Poissa Aleksi.K

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3470 : 19.04.07 - klo: 15.32 »
ittelläki on inferno pitäs ny vaa päästä ulkoilutta sitä mut koulus on nii kiire ku pitää tehä 4 tutkielmaa ja ois vielä 6 koetta
Kyosho Inferno mp7,5 sport2,Team Losi Mini LST2

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3471 : 21.04.07 - klo: 22.27 »
Oma nelari-ST on taas työpöydällä ja moottori huollettavana ja auto kohta taas radallakin.
Tässä http://www.os-engines.co.jp/english/line_up/fsalpha56/index.htm voi olla esimakua siitä mitä tällä osastolla voi olla tulossa.. oikeasti varteenotettavia nelitahteja 2-tahtien rinnalle myös autopuolelle..saas nähdä. Varmaa on että kehitys kehittyy....


Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3472 : 22.04.07 - klo: 08.20 »
Tulipa eilen postista kuumeisesti odotettu Rallygame-setti,makeessa pahvisalkussa. Sisältö oli positiivinen yllätys.Tilattujen kahden korin(Viper ja Peugeot 206) lisäksi muuta sälää tuli mukavasti mukana;vantteja,runsas valikoima erikokoisia koritolppia, korisokkia,jouset,renkaat vanteet yms.yms.
Kun sisältö oli tutkittu otimme mp 7,5;n työn alle. Parin tunnin aherruksen jälkeen setti olikin jo asennettu. Pari osaa jouduttiin modifoimaan mm puskurin muosiosan kiinnitysruuvien paikkoja muutettiin ja takakoritolppien kiinnityksen vuoksi iskaritorniin porattiin pari ylimääräistä reikää.
Nyt onkin kori päällä ja odottaa maalausta. 206 kori onkin aika häjyn näköinen krossarin alustalle asennettuna.

Oisko kuvia  :grin:

Poissa ballu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3473 : 23.04.07 - klo: 12.18 »
mitenköhän rotary toimisi rc-käytössä  :smiley:

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3474 : 02.05.07 - klo: 17.38 »
Onkohan seiskapuokkiin saatavana "rotostart" tyyppistä käynnistintä? Mietin vaan kun Tamiyalla on jonkunlainen
:angel:


Tamiyan versio.
« Viimeksi muokattu: 02.05.07 - klo: 17.43 kirjoittanut mikko93 »

Poissa Hylky

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3475 : 06.05.07 - klo: 22.27 »
hmm.. milläs tavalla Inferno US Sports eroaa mp7.5:sta? jos nyt ei konetta/sähköjä laske mukaan...
Kyosho Infero 7.5 US Sports II

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3476 : 06.05.07 - klo: 22.36 »
Siis alkuperäisestä Inferno 7.5 :stä ? Joka tuli markkinoille about vuonna 2000
Diffit ja iskarit näin alkuun. Tosin alkuperäisessä 7.5:aassa ei ollut ns. Kanai iskarit jotka tuli myöhemmin 7.5 Kanai versioihin (I, II ja III) ja sittemmin 777:aan. Diffien kotelointi on sama mutta planeettarattaat ja pinjonit terästä (US.ssa alumiinia) sekä 4 kpl pikkurattaita vs. 2 kpl. 7.5:ssa oli edessä nivelvetarit ja takana dogbonet mutta niin taitaa olla US versiossakin. Joten muuta ollennaista eroa ei ainakaan mulla tule mieleen. Pääratas, kardaanit, jarrulevyt, moottoripukki, diffien ulostulot, iskaritornit, alustalevy kaikki aika lailla samaa puuta. Inferno 7.5 Kanai versioissa noita osa-alueita oli sitten viritetty ns. SP osilla, kuten myös 777:ssa. Ja 777:stahan ei suomessa myyty kuin SP versioita 1 ja 2 sekä viimeisenä tällä hetkellä WCE malli. Jaa no yks juttu vielä: Inferno 7.5:ssä oli vakiona takavakain jota ei US versiossa taida olla. Kytkinkello myös luultavasti SP mallia vaikka ei sellaisen ehkä mainittukaan....
« Viimeksi muokattu: 06.05.07 - klo: 22.43 kirjoittanut Mika R »

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3477 : 07.05.07 - klo: 09.33 »
Eikös U.S.-mallissa pääratas ole terästä tms. ja "perus" rtr:ssä se on muovinen.
-Ilmari
Huehue

Poissa cen-mies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3478 : 07.05.07 - klo: 09.48 »
Ei ehkä!
//YAMAHA DRUMS//

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3479 : 07.05.07 - klo: 09.56 »
Ei ehkä!
Lainaus
...is transfered through a hardened steel clutch bell and spur gear...
näin sivuilla luki kun tarkemmin katsoi...
Huehue