Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 638457 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3570 : 24.11.07 - klo: 17.45 »
olin tänään ajamassa ulvilassa ja kun päästiin kotiin huomasin että jousta paikallaan pitävä ruuvi oli vääntynyt o´nko normaalii
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa Rcede

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3571 : 24.11.07 - klo: 19.45 »
Paha noista fuileista sanoa mutta tuo ylempi on kyllä aika pirun kallista, tuolla hinnalla sain gallonan Werksiä ja perhepitsan  :azn: Ei kai se ruuvin vääntyminen normaalia ole, kannattaa tarkistaa kaikki ruuvit että ovat kunnolla kiinni.
- Kyosho mp777 e.v.o - sts - proline - werks - sanwa 2.4ghz -

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3572 : 24.11.07 - klo: 20.04 »
Paha noista fuileista sanoa mutta tuo ylempi on kyllä aika pirun kallista, tuolla hinnalla sain gallonan Werksiä ja perhepitsan  :azn: 
Ota huomioon, että tossa on todellakin se 5 litraa, joten hinnat on aika samoissa...
Huehue

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3573 : 24.11.07 - klo: 20.59 »
Vähän matikkaa: PSR´n gallonahinta on 34 € , Werksin gallonahinta on 33 €, perhepizzaan jää 1€ jos haet aineet suoraan ao. liikkeistä!
PSR´n toimituskulut Matkahuollon kautta 10 €, Werksin Matkahuollon kautta 17,66 €. Ero on PSR´n hyväksi pikku pikku pizza eli 6,66 €.
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Poissa Rcede

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3574 : 24.11.07 - klo: 21.13 »
Joo sori, en huomannu tota et siin on 5 litraa  :embarrassed:, ei se sitte nii kallista oo  :azn:
- Kyosho mp777 e.v.o - sts - proline - werks - sanwa 2.4ghz -

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3575 : 24.11.07 - klo: 21.26 »
eli kumpaa ostan 16 % vai 25 %????????
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3576 : 24.11.07 - klo: 21.28 »
Osta 25%, varsinkin jos isolohkoon ostat..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3577 : 24.11.07 - klo: 21.38 »
vakio gx 21  no kummiskin infun 7.5 sports 3 kandeeko mut en oo kilpa hemmo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3578 : 24.11.07 - klo: 21.48 »
*Huokaus*... Vähemmän välimerkkejä ja selvempää tekstiä, kiitos :angry:
- Tapsa

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3579 : 24.11.07 - klo: 21.55 »
söre!  :tongue:
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3580 : 24.11.07 - klo: 22.02 »
Vastasin jo, mutta kannattaa..
Kannattaako sun ajaa huonommin soveltuvalla polttoaineella sen takia että et ole kisakuski?
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3581 : 24.11.07 - klo: 23.04 »
Vastasin jo, mutta kannattaa..
Kannattaako sun ajaa huonommin soveltuvalla polttoaineella sen takia että et ole kisakuski?
  mitä sä tolla tarkotat huonommin soveltuvalla
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa INFERNO ST US

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3582 : 25.11.07 - klo: 12.47 »
Jos ei oo kisa kuski niin ei tartte ostaa 25%, mutta jos rahaa riittää niin siitä vaan. (Minun mielipide)
Lykkyä pyttyy!

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3583 : 25.11.07 - klo: 13.21 »
Vastasin jo, mutta kannattaa..
Kannattaako sun ajaa huonommin soveltuvalla polttoaineella sen takia että et ole kisakuski?
  mitä sä tolla tarkotat huonommin soveltuvalla

Kun tuossa painotit ettet ole kisakuski, niin eikai sillä ole väliä, ei sen takia kannata ajaa huonommalla bensalla ettei ole kisakuski..Onse varmaan kivaa kun auto kulkee ja toimii hyvin myös pihasuttauksessa..
Osta vaan 25%, kulkee paljon paremmin ja toimii paremmin, konekkaan ei ehkä ole ihan yhtä ronkeli säädöistään kun on enemmän nitroa..ja yleensä 16% ja 25% samanhintaisia(ainakin lähes), 25% palaa tehokkaammin joten sitä kuluu hieman enemmän, mutta on se sen arvoistakin..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3584 : 25.11.07 - klo: 21.32 »
ok. mut tuli ongelma olin radalla ajamassa ja servot ei enää liikkunut kun laitaa virrat päälle niin välillä servot liikahtaa mut siihe se sit loppuu oon laittanut sähkö laitteille tarkotettuu tököttiä mut ei auttanut mikä neuvoksi se on  :undecided: :undecided: :undecided: ollut tollain n.4,5 H mitä mä teen että se alkaa taas pelittää :undecided:
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa Temetski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3585 : 25.11.07 - klo: 21.38 »
Lataa vastarin akku.
||Team Magic B8RS || Futaba || PSR || GRP || Tornado ||

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3586 : 26.11.07 - klo: 00.58 »
tai odota että servot/vastari kuivuu,jos on saanut vettä :roll:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3587 : 26.11.07 - klo: 12.17 »
Kannattaa tsekata myös että vastarin kide on paikoillaan kunnolla.

Jos servoissa on vettä niin servot yöksi auki pöydälle, jtn elektroniikkan puhdistustököttiä ja eikun toivomaan ettei ole mtn hajonut oikosulun vuoksi. Servot kannatta aina suojata kosteudelta vaikka silikonilla, jossei niissä ole valmiina kunnon suojia kotelon saumoissa.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3588 : 26.11.07 - klo: 15.01 »
jäti yöksi auki pöydälle ja pelittää
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3589 : 26.01.08 - klo: 15.41 »
Saako mistään muualta räjäytyskuvaa kuin kyoshon omilta sivuilta?
Sama, mutta varaosalista mielessä.
On linjat AIKA tukossa!
mulla on käytettynä hommattu, ja mukaan ei tota kirjallisuutta tullut, joten varaosanumeroita ei taho saada..
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3590 : 26.01.08 - klo: 15.47 »
löytyskö tuolta http://rcdocuments.com/

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3591 : 24.02.08 - klo: 11.27 »
Koska pitää olla aina jotain rakenneltavaa kun ajamaankaan ei vielä pääse niin tuli ostettua eräältä harrastajalta pois edullisesti tämä vanha klassikko, Inferno MP75 vuodelta 2001 (oli muuten tuolloin vuoden auto mm. RC Carissa).
Uudemmista Inferno malleista sen erottaa kullanvärisistä iskaritorneista, suspension- ja ohjauslevystä sekä eloksoimattomasta radio- ja pohjalevystä. Kunto ei ollut huono mutta luonnollisesti kuusi vuotta kaapissa maannut auto vaatii pikkasen huoltoa ajokuntoon saattamiseksi, ilmeisesti autolla ei oltu kuitenkaan paljon mitään ajettu.

Hyvä puoli tässä autossa on että osia saa pilkkahintaan kun pikkasen etsii. Auto on täysin ajokunnossa jo nyt mutta pientä odottelua vielä muutamien viripalikoiden osalta tehdäkseni autosta vakiota kevyemmän. Tällä hetkellä auton paino moottorin, pakoputkiston ja servojen kanssa, ilman renkaita ja koria, on tasan 3 kg. Odotettavissa on vielä laihdutuskuuria muutamalla grammalla kevennetyn Fioronin Option Team 4mm alustan sekä Hardcore Racingin titaanisten iskaritornien myötä. Alustalevystä maksoin jopa 40eur (sis kuljetus) ja titaanisista osista noin 5 eur kpl (!) hehe.. ei kauhean paljon ottaen huomioon että osat ovat uusia. Orkkishinnat kun olivat moninkertaiset vielä pari vuotta sitten.

En tiedä mitä näiltä kevennyksiltä voi odottaa mutta jos sata grammaa tai pari lähtee vielä niin ihan bueno. Kun vanhoja lehtiä selailee niin on hauska nähdä kisakuvia jenkeistä joissa usein samaiset osat vilahtelee kuvissa useammassakin autossa, melkeinpänä enemmän sääntönä kuin poikkeuksena kun jenkeistä on kyse. Kyllä siellä tosin ihan vakioautollakin on tuolloin kovaa menty.

Ihan alkuun tietysti purin autoa mm. etupään ja ohjauksen osalta jotta se saatiin palautettua toimintakuuntoon. Vähän WD40:stä ja putsausta sekä JP-nitroracingin ihmerasvaa niin ohjaus pelaa taas moitteetta. Osat ovat niin laadukkaita että kun pinnassa oleva ruoste ja muu lika on poistettu kevyesti niin osat ovat jälleen moitteettomia.

Puhdistuksen yhteydessä keskidiffin päärattaan tilalle laitoin kevennetyn, joka löytyi itseltäni ennestään, ja tuo orkkis - koko diffi itse asiassa - jää varaosaksi uudenveroisena (ei kulumaa). Laitoin 7K öljyn keskelle.

Luonnollisesti avasin perät ja kaivoin bokseista esiin orkkisdiffit. Putsaamalla niistäkin tuli kuin uudet kun lika oli putsattu pois ja laakerit vaihdettu. Vaihdoin luonnollisesti myös öljyt niistä ja samalla kaivoin pakista TCD ratassarjan, jonka asensin etudiffiin ja vähän Shellin 80wt vaihteistoöljyä mukaan. Taakse on valittavissa nyt useampikin vakiodiffi, aloitan 3000:lla öljyllä mutta valmiina on myös 1K öljyllä täytetty. Noista voi lähteä hakemaan sopivaa.

Samassa yhteydessä sovittelin myös Tactylejä, mutta ne jäävät varsinaiseen kilpa-autooni, Matrixiin.

Vanhamallisten C-palojen tilalle laitoin uudemmat 20-asteiset jotta kääntyvyyttä saadaan aavistuksen lisää. Autossa tuli mukana etuvakain sekä etujäykistin joten niitä ei tarvitse erikseen lähteä tilailemaan, hyvä. Edessä autossa on erinomaisessa kunnossa olevat nivelvetarit. Sen sijaan koiranluumalliset keskikardaanit korvasin uusilla nivelletyillä ja täytyy katsoa jos teen takavetareille saman. Tämä vähentää tärinöitä ja kolinaa. Toisaalta koiranluumallisilla on ajettu vuosia ihan sujuvasti, joten tuo panostaminen saattaa olla pikkasen turhaa. Auton mukana tuli myös vantit, jotka asensin ylätukivarsiin, nopea juttu. Omistaja ei ollut jaksanut tehdä vaan olivat vielä avaamattomissa pusseissa odottamassa.

Vakioiskarit tuntuvat olevan myös hyvässä kunnossa mutta trendin mukaisesti pitää olla big boret. Sellaiset kun sopivasti löytyi pakista niin ei muuta kun asennukseen. Ainakin pöydällä tuntuvat hyviltä ja pituus juuri sopivalta. Fioronin alustalla ulosjoustua pitäisi tulla myös jonkin verran lisää näillä jonkin verran pidemmillä iskareilla, etenkin takaa (edessä pituus aikalailla sama).

Mukava homma myös että radiolevy vastaribokseineen on yhteensopiva Inferno GT:n kanssa. Siten säästän servoissa sievoisesti sillä nopealla siirrolla koko hoidon saa siirrettyä autosta toiseen. Ei tarvitse siis erikseen ostaa sähköjä tähän autoon. Sen verran täytyi kuitenkin nähdä vaivaa että vaihdoin uudet servosarvet autoon, jotta niitä ei tarvitse autojen kesken vaihdella, varsinkin kun GT infernossa on vain yksi jarru ja jäykkä akseli.

On itse asiassa ihan hauska päästä kokeilemaan pitkästä aikaa miltä muutaman vuoden takainen kilpa-auto tuntuu lapasessa, nyt kunnon ohjauslaitteilla varustettuna. Silloinhan - jep itsekin tämän saman auton joskus omistaneena - varmaankin suurin ajonautinto kaatui hatariin sähköihin, kun ei tajunnut niiden isoa merkitystä kilpa-autossa. Moottorina tuolloin oli RB WS7II, nyt III.

Uuden korin hankinta ja maalaus oli tietty myös tarpeen, josta kuva alla (auto ei lopullisessa kuosissaan)

« Viimeksi muokattu: 24.02.08 - klo: 13.23 kirjoittanut Mika R »

Poissa samu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3592 : 24.02.08 - klo: 15.02 »
Itse ajellut lavangossa 3 vuotta kyseisellä autolla ja hyvin pysynyt muiden perässä ja välillä jopa edellä.Ei nuo autot niin valtavasti ole muttuneet,kunhan pitää setupit muistissa (sulla tuntuu muisti pelavan) .Suurimmat muutokset ehkä iskareiden laadussa.Ajattelin hommata 16m iskarit.Lavangossa tavataan.   
« Viimeksi muokattu: 05.01.09 - klo: 18.35 kirjoittanut samu »

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3593 : 24.02.08 - klo: 16.57 »
Kiva kuulla. Aika perusjuttuhan nuo, on kuitenkin tullu pelattua näiden kanssa viimeiset vuodet ja ollut muutama 777kin tässä välissä. Itse asiassa ihan kiva nähdä miten vanha vessa suhtautuu nopeudessa tuohon varsinaiseen kisa-autoon. Muistaakseni 7.5 ainakin hyppää hyvin. Pientä viilausta voinee tarvita ohjauksen suhteen, kun noissa uudemmissa on siihen kääntyvyyteen tottunut, vaikka TCD edessä kyllä auttaa siihen. Palataan viimeistään kun osat tulee, laitan sit pari fotoo tänne.
« Viimeksi muokattu: 24.02.08 - klo: 21.15 kirjoittanut Mika R »

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3594 : 26.02.08 - klo: 17.49 »
Ok, noita hip-hop osia saapui tuossa ja laittelin autoon. Ne eivät näköjään tee autosta kevyempää, paino pysyy samoissa. Alustalevy on hienoa jälkeä eikä titaaniosissakaan moitittavaa.
Punnitsin auton ja huomasin että alkuperäissä ja näissä optioiskareissa (eivät kylläkään Kyoshon omat) on suuri painoero, orkkikset painavat puolet siitä mitä nuo big boret. Joten jos haluaa pysyä laihdutuskuurilla niin sitten orkkis iskarit ovat valinta vaikka "vain" 3mm akselilla ovatkin, nykyään kun puhutaan jo neljästä. Näillä auton paino liikuu jossain 2800-3000gr välillä riippuen vähän siitä onko moottorissa alumiini vai magnesium kansi ja sitten renkaat päälle (300-400gr). Luulen että asettuu jonnekin tuonne jonkin verran alle 3,3 kiloon tankki tyhjänä ajokunnossa.

Poissa Jonttula

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3595 : 27.02.08 - klo: 22.29 »
tervehdys! olen tässä kattellu tuota kyoshon inferno mp 7.5 sport 3 autoa, millanen on? kulkeeko hyvin? ja tärkein.. saako varaosia helposti ja mistä? atalan sivuilla niillä ei ainakaan juuri infernon varaosia näy. tarkoitus auto olisi tällä viikolla hakea jos saisin tietoa edellä mainittuihin kysymyksiin, niin ja radalla kilpaa pitäisi kanssa ajaa.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3596 : 27.02.08 - klo: 22.48 »
En ole inferno asiantuntija, mutta 7,5 sport 3 on näitä rtr malleja, joka käsittääkseni poikkeaa mm. diffinsisuskaluiltaan ja monilta muilta ominaisuuksiltaan kyöstin "kisa" versioista..alumiiniosatkin ovat pehmeämpää seosta lähes kaikki pohjalevyä myöten..ei taida olla cnc ohjauspalojakaan..puuttuukohan tästäkin moottoripukitkin, pultattu yleensä rtr kyösho:ssa pohjalevyn läpi suoraan lohkoon kiinnitys pultit. Muitakin ihmeellisiä säästökohteita löytyy kuten servosaverin ja servosarven väliin tuleva tanko joka yleensä on säädettävä vanttiruuvi pallopäillä ja rtr kyoshoissa ohut ratatankon pätkä joka taitettu päistään ettei putoa..Tuo konekkaan ei ole ihan prootasoa, eli suht laiska ja toi pilli, no mallia kyosho.. :roll:..kytkin taitaa olla mallia jota yleensä näkee 1/10 autoissa.
Eli ainakin jos kisaa meinaa ajaa kannattaa harkita parempaa versiota suoraan, yleensä rtr mallin päivitys "kisa" malliksi ei kannata koska se tulee kalliiksi(monesti lähes joka osa autosta), lähes joka merkin rtr autoissa samajuttu..Jos uusii servot, koneen putkineen ja radiot on se tullut maksamaan sen verran että ois jo saanu "pro" mallin ym. varusteet..(autoonkin olisi varmaan ainakin jo luetettavuuden takia muutama osa vaihdettava esim. cnc ohjauspalat) ..eli itse ostaisin suoraan jonkun "kisa" mallin..
Mielestäni muilta merkeiltä saa samalla rahalla paljon enemmän ja kyoshon varaosahintoja moni valittaa...kattele vaikka Cen matrix, Hong nor x1x cr pro, hobao hyper 8,5pro tai kyosho infero mp777wc:tä, jos kisaa meinaat ajaa..
..mut kaipa toi sport3 harrastamiseen ja "pihasuditukseen" menee, mutta ei se kilpaauto ole..
« Viimeksi muokattu: 28.02.08 - klo: 00.05 kirjoittanut TheArska »
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Jonttula

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3597 : 28.02.08 - klo: 05.04 »
tarkennetaan sen verran että kyseessä on eka polttisautoni jonka meinaan hankkia, en hae mitään pro peliä mutta tietääkseni hobaon järjestämiin kisoihin voi kuka vaan osallistua ja olisi kiva jos ei viimisenä koko ajan tulisi, lähinnä nyt kokemusta polttiksesta ja sitten infernosta pikkuhiljaa parempaan päin, löysin tämän auton eräästä paikasta todella halvalla suomen hintoihin nähden niin auto rupesi kiinnostamaan. mutta ihan näitä perusosia mitä mp 7.5:stä voi hajota niin olisi kiva tietää että niitä saa jostain :)

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3598 : 28.02.08 - klo: 09.13 »
Jos olet PK-seudulta niin käy vaikka tuolla pro-shopissa kattelemassa miltä auto näyttää ja sieltä saat sitten varaosatkin. tosiasia on että auton päivitys täysveriselle kisa-auto -tasolle on aika työlästä ja kallista, jollain muulla merkillä se onnistuu helpommin. riippuu vähän siitä mitä hakee, eli riittääkö se että pääsee osallistumaan halutessaan kisoihin vai lähteekö hakemaan kärkisijoituksia - joka ihan heti vasta-alkajalta tuskin onnistuu millään autolla näinkin kovassa luokassa kuin polttiskrossi. tuossa edellisessä viestissä on noita muita vaihtohetoja jotka kannattaa katsoa myös läpi. mulla on toi Inferno GT joka vastaa pitkälle tätä buggy mallia ja se on kyllä laadukas kaikinpuolin, tosin vähän erityyppiseen ajoonnhan se asfaltilla tulee joten ihan niin kriitinen ei tarvitse sen suhteen ollakaan. ainakin siinä on vakiona neljät pikkurattaat diffeissä ja tuo edellä mainittu ohjauslinkki on helppo vaihtaa itse parempaan (kts. inferno GT topikki). Toisaalta nyt kun olen entisöinyt tuota alkuperäistä seiskapuolikasta niin olen havainnut vaikka auto on samannäköinen niin osat ovat laadukkaampia kuin RTR nykyversioissa eli jonkun verran laatu on noissa RTR autoissa pudonnut.

(e:typot korjattu)
« Viimeksi muokattu: 28.02.08 - klo: 11.12 kirjoittanut Mika R »

Poissa samu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3599 : 28.02.08 - klo: 13.50 »
 :tongue:
« Viimeksi muokattu: 01.08.09 - klo: 01.17 kirjoittanut samu »