Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 639312 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3690 : 12.07.08 - klo: 01.08 »
Jos haluaa vanhat crossirenkaansa sitten tuhota lopullisesti,niin suosittelen asvaltilla ajoa. Tankillinen riitti tekemään kuluneista renkaista slicksejä.  :lol:
-

Poissa Tonyyyy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3691 : 12.07.08 - klo: 22.38 »
Juu renkaat meni viikossa ketuixs asvaltilla,tilattava 2kierrosta renkaita,asfaltille omat.
Onxs haittaa jos tukkis pohjasta käynnistin rattaan reiän?
Puskee roinaa siitä sisään ja tänään sammu kone kun kivi rattaan ja pohjan välissä.

Poissa rctruck

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3692 : 12.07.08 - klo: 22.40 »
Juu renkaat meni viikossa ketuixs asvaltilla,tilattava 2kierrosta renkaita,asfaltille omat.
Onxs haittaa jos tukkis pohjasta käynnistin rattaan reiän?
Puskee roinaa siitä sisään ja tänään sammu kone kun kivi rattaan ja pohjan välissä.

Ei haittaa jos peittää pohjasta sen reiän itekki aina tukin koska muute menee kaikkee p****a sinne.
Mad force, inferno mp 7.5 sports 2, traxxas emaxx, revo 3.3

Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3693 : 13.07.08 - klo: 01.03 »
Itsekin miettinyt tuota tukkimista,mutta se vaatisi,että kone toimii. Hoke,mä etin sut huomenna käsiini,jos vaikka jossain vaiheessa jaksaisit kattoa tuota mun romua. Kone haukkaa jostain ilmaa,muuta selitystä en tolle enää keksi,miksi kierrokset jää korkealle. Nyt tuli niin paljon ruuvattua ruuveja,että nyt se yskii (booaa) kun painaa kaasun pohjaan. Ehkä parempi etten koske noihin ruuveihin,vaan joku sellainen joka noista jotain tietää.. :grin:

Mulla meni noin vartissa renkaat sileäksi,tosin eipä niissä paljoa pintaa ollutkaan ennen asvaltilla ajoa.
-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3694 : 13.07.08 - klo: 23.29 »
Lähdit ilmeisesti pois ennen kuin tuli pitkä tauko...
Olisin hetken ehtinyt vilaisemaan.
No joku toinen päivä... Mahdollisesti ensi lauantai tai sunnuntai menen radalle...
Tervetuloa.
Ruuvataan ossi toiminvaan.

Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3695 : 13.07.08 - klo: 23.47 »
Käväsin siellä teitin pilttuussa tauon aikana,mutta ajattelin että sulla parempaakin tekemistä,kuin toisten autojen ruuvaaminen. Näytti sunkin auto olevan vaiheessa silloin. Kyllähän tuon ehtii,ens viikonlppuna varmaankin pääsis kyllä kurvailemaan sinne itsekin. Oli kyllä aikamoista menoa.  :tongue:
-

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3696 : 20.07.08 - klo: 15.32 »
Onkos kellään ollut käytännön kokemuksia Sportwerksin renkaista, tekeekö mitään? Hintansa puolesta ainakin houkuttelis.. esim: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_39/products_id/17908

Mites on tuolta sujunut tilaukset muuten? Mika?
Kyosho - Futaba - Novarossi

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3697 : 20.07.08 - klo: 21.31 »
loistavasti!

Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3698 : 21.07.08 - klo: 06.57 »
Uh,enpä tänne muistanut kirjoittaa.

Hoke sitten löysi "muutaman" vian meikäläisen menopelistä..   :shocked:

Oli vetarit liian pitkät,iskarit täynnä ilmaa,linkistö päin honkia jne. jne.  :grin:

Eipä ihme,että auto mahdoton ajaa..

Edit: Suositelkaas jotain hyvää iskari + jousiyhdistelmää tähän autoon!
« Viimeksi muokattu: 21.07.08 - klo: 19.55 kirjoittanut Kössi-kenguru »
-

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3699 : 22.07.08 - klo: 00.57 »
Miten vetarit voi olla liian pitkät jos oikean auton osat kiinni oikeassa autossa?
Kyosho - Futaba - Novarossi

Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3700 : 22.07.08 - klo: 07.00 »
Edellisellä omistajalla vetarit mennyt sekaisin,kun auto ollut räjäytettynä. Etuvetarit on takana ja takavetarit edessä. Ilmeisesti pikkuisen pituuseroa noilla. Takapään kun painaa alas,vetarit tarraa suunnilleen diffiboksiin kiinni,joten jousto ei ole kauhean vapaa ja vastaavasti ei ole kaukana,että etuvetarit irtoaa diffistä,kun keulan painaa alas. Eli tolleen ne voi olla liian pitkät.  :wink:
-

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3701 : 22.07.08 - klo: 11.49 »
Ahaa. Selvä.
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa Kyöstimään

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3702 : 27.07.08 - klo: 16.13 »
Tuntuu että tuolta kyöstiltä on useampiakin maanantai kappaleita lähtenyt.
Itellä kun oli inferno niin ei siinä ollut kuin vikaa. Mutta KÄYTETTY on aina käytetty. Kai ne uudet pelaa paremmin vai kuinka??
Hobao Hyper 8,5

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3703 : 27.07.08 - klo: 23.26 »
Sehän riippuu jälleen kerran täysin itse autosta ja myös myyjästä.

Ei se uusi rtr auto varmasti ole parempi kuin kisaajan käytetty pro auto.
Mikäli myyjä taas on ollut torsti tai muutenvaan sekoillut niin autossa voi olla ties mitä kummallista.
Esim kuten yllä mainittu etu ja takavetareiden päittäin oleminen.

Minä huomasin tuon heti kun satuin autoon koskemaan... Edellinen omistaja ei näköjään ollut huomannut edes ajaessa...

Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3704 : 28.07.08 - klo: 07.34 »
Juu,enkä edes minä huomannut tuota vetari-hommaa,vaikka autoa ropannut jo jonkin verran.  :wink:

Mutta eiköhän jokaiselta valmistajalta lipsahda noita maanantaikappaleitakin joukkoon. Taitaapi tosin tuo Kyosho olla vähän sama kuin Asus tietokonemaailmassa. Myyntimäärät kilpailijoita huomattavasti suuremmat,jolloin myös raportoitujen vikojen määrä nousee. Tässä harrastuksessa voi kyllä omalla suorituksella vaikuttaa hyvinkin paljon auton osien kestävyyteen. Jättää vain hypyt ja likaiset ajopaikat väliin,niin eiköhän auto kuin auto kestä pitkään. Eri asia on sitten tietenkin se,että miten eri valmistajilla kestää pelit ja vehkeet nuo hypyt ja vaihtelevat olosuhteet.

Omasta vessasta vielä sen verran,että olis pitänyt silloin kun auton hommasin.käydä vähän radalla testaamassa tuota. Silloin kaikki säädöt viittasivat huippunopeuteen,auto ei kääntynyt vauhdissa juurikaan,meni kuin juna kiskoillaan,suoraan. Nyt autoa ropattu sen verran paljon,että auto heittää välillä kuperkeikkaa,kun sen vain vauhdissa kääntää. Eli toisin sanoen kääntyy liiankin hyvin. ei siinä mitään,lavangossa muutaman kierroksen testanneena npolla säädöillä tuntui ettei auto käänny ollenkaan,kun aikaisemmat havainnot perustuivat urheilukenttä-suditteluun,jossa auto jo lähes ajettava.

Olipas taas selkeää tekstiä.
-

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3705 : 30.07.08 - klo: 21.03 »
Muista myös että keskidiffin ulostulossa on vakiona o-rengas ottamassa vastaan hittiä.
ilman sitä takavetari seilaa myös holtittomasti.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3706 : 30.07.08 - klo: 21.52 »
Mitäs tulppia te infernoissanne käytätte? Itselläni on Inferno 7.5 sp3 ja edelleen koneen äkilliset sammumiset ja huono tyhjäkäynti tuottaa tuskaa,toimiessaan kulkee kyllä hyvin ja säädöt on kohillaan. Käytin aikasemmin os no.8:n tulppia mutta ne kärähti jo jopa yhden tankillisen jälkeen. Nyt oon ajellu sillä tulpalla joka oli ostettaessa koneessa,(mikä lienee edes),mutta edellä mainittuja ongelmia on paljon. Onko kokemuksia vastaavasta ja millä tulpalla vois ongelmat parantua?

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3707 : 30.07.08 - klo: 22.51 »
lue IGT topikki läpi lopusta päin, siinä on paljon juttua GXR28 :sta

Poissa INFERNO ST US

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3708 : 31.07.08 - klo: 23.00 »
Minulla on Inferno st us ja käytin melkein vuoden O.S a3 tulppaa, toimi todella hyvin.
Lykkyä pyttyy!

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3709 : 03.08.08 - klo: 08.40 »
Nyt näköjään löytyy uudesta MP9:stä ja uudesta ST:stä olevan kuvia ja myynti hintoja... ST:ssä moottoripukit, mustakansi, pidempi siipiteline. Äkkisilmäyksellä aika siistin näköisiä.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3710 : 03.08.08 - klo: 21.33 »
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3711 : 04.08.08 - klo: 21.11 »
Pitää kokeilla sitä a3 tulppaa. Mitäs löpöjä kärryillenne syötätte?
Itelläni on se Model Technics 25% Big Bang...vois vaihtaa kyllä toiseen mutta mihin??..Ainakaan polttoaineista keskustelussa ei ollut hirveesti positiivistä sanomista porukoilla kyseisestä eväästä.Konehan mulla on se gxr.21

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3712 : 04.08.08 - klo: 22.33 »
No ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä lukee.. Ihan mutu pohjalta ne kommentit kuitenkin tulee. Pieto ja moni muukin on ajellut gxr28 ihan hienosti. Mut toki voit kokeilla noita muita mainittuja.

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3713 : 08.08.08 - klo: 17.15 »
Nyt kaipais vinkkiä että miten hitossa tuon uuden jousen saa kakspalaisen kytkimen ympärille!!??
Kun ei sitä voi muljauttaakkaan kun se menee vain palojen päistä sisään siihen uraan... :huh: :huh: :huh:

Poissa Kyöstimään

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3714 : 08.08.08 - klo: 18.01 »
Kiinnostaisi tietää millanen kytkin kyseessä?

Korjaus:

Jos on se kaksipalainen niin kasaa se kädessä ja asenna sujauttamalla paikoilleen.Ei ole vaikeata nm. kokemusta on.

Pahoittelut kun kysyin turhaan. En näköjään ole viitsinyt lukea taaksepäin. :angel:
« Viimeksi muokattu: 09.08.08 - klo: 17.19 kirjoittanut Kyöstimään »
Hobao Hyper 8,5

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3715 : 08.08.08 - klo: 18.07 »
Nyt kaipais vinkkiä että miten hitossa tuon uuden jousen saa kakspalaisen kytkimen ympärille!!??
Kun ei sitä voi muljauttaakkaan kun se menee vain palojen päistä sisään siihen uraan... :huh: :huh: :huh:
Kaksipalainen kytkin...
- Tapsa

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3717 : 08.08.08 - klo: 21.49 »
Nyt kaipais vinkkiä että miten hitossa tuon uuden jousen saa kakspalaisen kytkimen ympärille!!??
Kun ei sitä voi muljauttaakkaan kun se menee vain palojen päistä sisään siihen uraan... :huh: :huh: :huh:

kasaat sen kytkimen ensin kädessä, laitat jousen paljon ympärille. sitten työnnät palat vauhtipyörään kampiakselin jatkopalan ympärille, taoit reikiin tietysti. koska jousi on siellä sisällä ympäri, avita vähän tappien rei'istä pienellä ruuvarilla että tapit pääsee läpi jos ei muuten mene painamalla.

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3718 : 08.08.08 - klo: 22.35 »
Kiitoksia,nyt onnistuin. Jousen palojen ympärille saaminen oli todella vaikeeta koska kun palat olivat jonkin verran jo kuluneet niin se jousi ei oikeen tahtonut mennä uralleensa. Eli se palan pinta oli hiukan levinnyt uran reunojen yli.

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3719 : 09.08.08 - klo: 16.19 »
Kiitoksia,nyt onnistuin. Jousen palojen ympärille saaminen oli todella vaikeeta koska kun palat olivat jonkin verran jo kuluneet niin se jousi ei oikeen tahtonut mennä uralleensa. Eli se palan pinta oli hiukan levinnyt uran reunojen yli.

Kannattaa aina avatessa kalvaa varovasti se jousen ura esimerkiksi veitsenkärjellä ja jos paloissa/kykinkellossa on skrubua sen voi varovasti hioa hiekkapaperilla.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd