Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 638429 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2850 : 28.04.06 - klo: 11.25 »
Kysy sinä :)  No ei, vois laittaa viestii  :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2851 : 28.04.06 - klo: 11.39 »
Kuten kutsussa kerrotaan leiri on pääsääntöisesti 777 + RB kuskeille, koska heille se antaa eniten, myös aloittelijoille, mutta kysykää ihmeessä mikä on tilanne laittamalla sähköpostia Samille. Sami tiimin managerina katsonee kokonaisuuden kannalta tilanteen.

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2852 : 28.04.06 - klo: 12.00 »
Lavangossa on testileiri joka päivä:-) Ihan kaikille 8)
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2853 : 28.04.06 - klo: 12.29 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Lavangossa on testileiri joka päivä:-) Ihan kaikille 8)


Tämä piristää minun työpäivän ja kummasti :mrgreen:  :mrgreen:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2854 : 28.04.06 - klo: 13.22 »
Kyl se näyttää siltä että messissä ollaan.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2855 : 28.04.06 - klo: 13.36 »
Hienoa homma

Jees, Lavangossa saa harjoitella joka päivä ja siinä saakin liikuntaa kun saa juosta nostamaan auto minuutin väeiln kun ei osaa ajaa, hyötyä kaksinkerroin ..not. No kyllähän siellä kaverit onneksi auttaa jos vaan kehtaa koko ajan pyytää....

Kyosho päivä on muuten maksuton ja minusta myös hyvä mahis uusien kuljettajien tutustua kisatoimintaan ennen varsinaisen kisauden alkua (SM kisat ja Cupit ym)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2856 : 28.04.06 - klo: 15.50 »
Kuin monel alottelijal on 777 ja RB?  :mrgreen:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Howari

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.saunalahti.fi/~fdt
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2857 : 28.04.06 - klo: 19.38 »
- Kyseessä on pikemminkin Team Kyosho Turun "piikkiin" mahdollisesti tällä kaudella kisaa ajaville tarkoitettu "leiri", kuin aloittelijoille suunnattu perusopetustapahtuma... ja/tai Kyosho & RB kalustolla muuten vaan kilpaileville kuskeille suunnattu tukitapahtuma ...

- Vähän niin kuin TPS treenaa keskenään täällä Turussa ja vaikka Jokerit Helsingissä, mutta ei sinne päinkään... :roll:  :lol:  :lol:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2858 : 28.04.06 - klo: 20.47 »
Just näin, ja esim. minä olin aloittelija viime kesänä 777 + RB, ja tänä kesänä on lisää ;-)

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2859 : 28.04.06 - klo: 21.50 »
hyvä juttu tuo harjoitusleiri!  :D
CEN | RB | FUTABA |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2860 : 29.04.06 - klo: 09.57 »
Janne, miltä se auto tuntui uusilla säädöillä? Entä ehditkö tyypätä CMB:tä ?

Sirio rokkas mukavasti itselläni eilen, pidän siitä miten se kiertää. Vanha kunnon sotaratsu C5 on aina varma valinta, mutta tehoalue on ehkä hieman haasteellinen ajoittain.

Uusi titaaniservo ohjauksessa tuntuu oikein hyvältä, halpa 625 kaasussa kelpaa ja pysäyttää auton tuplalevyillä riittävästi.

Diffit oli radikaali 3-5-1, ei ollenkaan huono. Seuraavaksi 5-5-1 testileirille.

Aijjuu, torsional flex oli kohillaan haha :D

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2861 : 29.04.06 - klo: 11.15 »
Kesä saa tulla.
2 krossaria ja yksi monsu iskussa  :)

http://members.surfeu.fi/tombad/ilvekset.jpg
allekiroitus

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2862 : 29.04.06 - klo: 16.55 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Diffit oli radikaali 3-5-1, ei ollenkaan huono. Seuraavaksi 5-5-1 testileirille.


Niinkös päin täällä oli tapana ilmoittaa, että sulla on 3 edessä ja 1 takana? Vaihdoin 5-5-3, en o vaan ehtinyt kokeilla viä. Onkohan tuo 3000 takana turhan jäykkä? No kokeilemalla sen vaan voi tietää, tuntuu vaan aika monella olevan takana löysät :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2863 : 29.04.06 - klo: 20.26 »
Juu, edessä oli 3 takana 1, keskellä 5. Tänäänlaitoin 5-5-1 ni pääsee testaa eroa. Monet ollu sitä mieltä että 1-2K on Kyoshoon hyvä taakse,3K ehkä aavistuksen liikaa mutta kokeile!

Poissa inferno mp777

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.twinpartner.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2864 : 30.04.06 - klo: 22.57 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Janne, miltä se auto tuntui uusilla säädöillä? Entä ehditkö tyypätä CMB:tä ?

Sirio rokkas mukavasti itselläni eilen, pidän siitä miten se kiertää. Vanha kunnon sotaratsu C5 on aina varma valinta, mutta tehoalue on ehkä hieman haasteellinen ajoittain.

Uusi titaaniservo ohjauksessa tuntuu oikein hyvältä, halpa 625 kaasussa kelpaa ja pysäyttää auton tuplalevyillä riittävästi.

Diffit oli radikaali 3-5-1, ei ollenkaan huono. Seuraavaksi 5-5-1 testileirille.

Aijjuu, torsional flex oli kohillaan haha :D

Sain sen cmb ajettua sisään, pääsin vähän kokeilee uusia iskareita. Tuntu muuten ihan jees mut, perä on tosi irtonainen. Täytyy lykätä ruuvari Josen kouraan, saa korajata tilanteen :D
Täytyy lähtee mukaan Ulvilaa 8)
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

Poissa inferno mp777

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.twinpartner.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2865 : 30.04.06 - klo: 23.00 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Juu, edessä oli 3 takana 1, keskellä 5. Tänäänlaitoin 5-5-1 ni pääsee testaa eroa. Monet ollu sitä mieltä että 1-2K on Kyoshoon hyvä taakse,3K ehkä aavistuksen liikaa mutta kokeile!

Mä pisti 5-7-1 kokeilen tollei ensin ja sit vois lykätä sen 3 taakse jossain vaiheessa
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

Poissa inferno mp777

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.twinpartner.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2866 : 01.05.06 - klo: 11.11 »
Kuinka moni ajaa kilpaa tällä kaudella infernolla?
Jari, Mika, minä...
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2867 : 01.05.06 - klo: 12.23 »
+ Helenius, Myllyäri, Sartesuo, Salonen, Minä, Sainio
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2868 : 01.05.06 - klo: 13.37 »
Ei muuten kauaa oo kestäny Noi Infernon alkup. vanteet. Ei se mitän, kun talvela hajos kaks, saattoi johtua pakkasesta, mutta aika nopeesti halkes keskiö irti vanteesta. Yks vielä jäljellä, pitää varmaan irrottaa suosiolla se rengas siitä.
Toinen juttu, mitä piti vähän fiksailla, oli takaiskarit. Molemmista meni se rikka läpi männän varresta. Ilmeisesti niissä paremmissa iskareissa on mäntä molemmin puolin mäntä mutterilla kiinni.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2869 : 01.05.06 - klo: 13.55 »
Autona sportti?
Suurin osa sportin muoviosista (vanteetkin) ovat huomattavasti heikompaa/kovempaa materiaali kuin kisa-alustoiden muoviosat. Ihan identtisiä ne sportinkin jotkust osat ovat, mutta materiaali on eriä.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa inferno mp777

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.twinpartner.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2870 : 01.05.06 - klo: 20.15 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
+ Helenius, Myllyäri, Sartesuo, Salonen, Minä, Sainio

Onhan noita kuskeja sitten...
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2871 : 01.05.06 - klo: 21.07 »
onneksi meitä kyosho kuskeja on ees ton verran. mut eiköhän sitte kovaa mennä!
CEN | RB | FUTABA |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2872 : 02.05.06 - klo: 13.52 »
Jep, varmasti löytyy niitä jotka menee tästä jengistä todella kovaa  8)

Kumma juttu että viime vuonna maailmalla ylivoimainen K 777 kuski Jared Tebo ei olekaan pärjännyt tänä vuonna samlla tavalla O'Donnelilla. Sanoo syyksi huonoa tuuria, mutta sitähän se aina on...no ehkä seuravassa kisassa.

Janne, paljon sulla on takana aurausta? Lavangon liukkaalla toimii minusta parhaiten 1.5mm reiät takaiskareissa ja tuo vihreä jousi. Mutta se sitten voi syödä pohjaa kun ei ole esim. hyppyreiden alastuloissa iskareissa packia niin paljon. Itse ajoin 1.4mm rei'illä ja 40wt öljy ja siniset jouset, edessä 60wt ja valk. jousi. Se oli ihan hyvä kanssa vaikka nyt laitoinkin 5-5-1 diffit 3-5-1 sijaan. Iskarit sisällä, takana tukivarret about levelillä. Takadiffissä oli muuten jotain kanitusta, avasin ja tutkin ja huolsin mutta mitään selkeää en löytänyt, olisko ollut joku roska. Nyt taas toimii.

Poissa inferno mp777

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.twinpartner.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2873 : 02.05.06 - klo: 16.27 »
Mul on 2.5 astetta. Meinasin kokeilla 3. iskarit vaihdoin eteen 55w 1.4 ja siniset jouse ja taakse 35w 1.4 ja iniset jouset, sit laitan viel takse sen 3000 diffiin. Anti squat palan meinasin vaihtaa ja kokeilla sinistä...
Sit ei tarvii enää ku oppia ajamaan :?  :?  :?
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2874 : 02.05.06 - klo: 20.30 »
ok, niinpä taitaa olla mullakin, 3 astetta vois auttaa hieman
sininen pala ei mun mielestä toimi niin hyvin ku kultainen, vielä irtonaisempi mutta kokeile ihmeessä

Poissa inferno mp777

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.twinpartner.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2875 : 02.05.06 - klo: 21.21 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
ok, niinpä taitaa olla mullakin, 3 astetta vois auttaa hieman
sininen pala ei mun mielestä toimi niin hyvin ku kultainen, vielä irtonaisempi mutta kokeile ihmeessä

Joo pistän sen 3 aseen palan ensin ja sit vast kokeilen sitä sinistä.
MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2876 : 03.05.06 - klo: 09.49 »
Uusimmassa Xtreme RC Carissa www.rc411.com oli Kanain haastattelu. Kertoi ettei uusia malleja ole kehitteillä ja odotukset ovat kovat tuon ST-R:n suhteen, joka hänen mukaansa tulee olemaan markkinoilla pitkään. Japanissa luokka on uusi ja auto suunnattukin erityisesti, luonnollisesti, jenkkimarkkinoille jossa Kanain mukaan truggyt ovat kotonaan radoilla joissa on isoja hyppyreitä. Hänen mukaansa hän on ollut auttamassa kyseisen mallin kehityksessä.

Mistään uusista malleista kuten Inferno 8 ei siis ollut mainintaa, mutta liekö olisiko kertonutkaan. Haastattelu oli tehty Silverstaten kisoissa (USA) jossa Kanai ajoi ST-R:llä viidenneksi ja Cavalieri toiseksi truggy luokassa. Buggy luokassa 777 oli Cavalierin käsissä kolmas.

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2877 : 03.05.06 - klo: 17.02 »
Saakohan mistään ostettua erikseen Inferno Mp 7.5 Sporttiin ohjekirjaa?

Poissa Dustbin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/dustbin/kuvat/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2878 : 03.05.06 - klo: 17.20 »
Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"
Saakohan mistään ostettua erikseen Inferno Mp 7.5 Sporttiin ohjekirjaa?

Ei välttämättä ostettua, mutta netissä se on ilmaisessa jakelussa kyoshon omilla kotisivuilla pdf-tiedostona: http://www.kyosho.co.jp/web/download/instructionmanual/buggy/pdf/31192_mp75_sports_m.pdf
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #2879 : 03.05.06 - klo: 17.24 »
Tuon ohjekirjan jo tiesinkin, mutta tarkoitin sitä suomenkielistä käyttöohjekirja missä neuvotaan autosta kaikkee. ei siis tuollaista kokoamis ohjekirjaa. Kiitos kumminkin!