Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 638364 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3630 : 18.05.08 - klo: 10.53 »
Mulla on siinä OS no.8 tulppa,eikös se ole suht kuuma vai? vois kokeilla kylmempää,on mulla myös toki se vakiotulppa joka tuli auton mukana,siitä en tiedä mikä tulppa edes lienee..

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3631 : 18.05.08 - klo: 19.51 »

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3632 : 19.05.08 - klo: 02.08 »
No niin,auto alkaa olla aika hyvällä mallilla,kestää kunnon kierroksia ja kulkee ihan kivastikkin.Tyhjäkäynti vaan edelleen tuottaa hankaluuksia,ei pysy käynnissä kuin korkeintaan 10s tyhjäkäynnillä,olen laittanut tyhjäkäynnin ruuvia niin että kaasarinluisti jää enempi auki mutta sitten alkaakin renkaat pyöriä villisti,kun taas pikkasen pienemmällä ei pysy käynnissä...eihän se menoa radalla haittaa mutta pitäshän sekin saada kohdilleen.
Eikös yleensä näissä kössin 1/8 rtr autoissa ole ns.1/10 mallin kytkin..? ..eli ei lapakytkin vaan se missä kierrejousi kiertää koko höskän(vespel kytkin?)...
Eli siis kuvan kaltainen alumiininen tai vastaava mutta materiaalina komposiitti.

Jos auto kerran sammuu tai heti tyhjäkäyntiä isontamalla alkaa pyörät pyörimään välittömästi, voisi yksi syy olla venynyt(eli liian löysä) kytkimen jousi jolloin kytkin tarraa kiinni liian alhaisilla kierroksilla.

Mutta jos autossa on esim. kolmipala kytkin tai auto on uusi niin tuskin kytkin on ongelma..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Rcede

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3633 : 19.05.08 - klo: 21.54 »
Joo TheArska olet oikeassa tuossa autossa on toi kyseinen alumiini kytkin jonka jousi ainakin  omassa venyi luvattoman nopeasti... Nytten kiinni mp777 kolmipalainen kytkin ja säätäminen helpompaa kun pyörät pysyvät mallikkaasti paikoillaan  :wink: ainut vaan että se ei käy suoraan vakio koneeseen..
- Kyosho mp777 e.v.o - sts - proline - werks - sanwa 2.4ghz -

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3634 : 22.05.08 - klo: 19.32 »
 Vaihdoimpa tuon polttoaineeni joka oli 16% niin 25%:seen ja KAIKKI ongelmani katosivat!!:D Ja auto kulkeekin PALJON kovempaa!! Voi kuin vaan ois heti tajunnu vaihtaa niin ois säästyny paljolta hermoilulta:D

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3635 : 23.05.08 - klo: 17.21 »
Nyt tuli sellanen ongelma että meni kivi sen keskidiffin muovisen ison rattaan ja rungon väliin ja se perkule söi kaikki hampaat siitä :cry: Myyjä suositteli että ota uusi muovinen ratas koska se antaa periksi enemmän kuin metallinen ja ei siksi riko muuta,mutta eikös metallinen olis parempi vai miten se nyt menee???

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3636 : 23.05.08 - klo: 17.32 »
Teräksinen parempi, mutta Kyoshon teräksisen spurrin kanssa tulee äkkiä vararikko.
Tuppaa olemaan aika pahan hintanen.

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3637 : 23.05.08 - klo: 17.37 »
mulla sano ihan saman jutun että osta muovinen. no ostin sitten muovisen ja 2 tankkii ni sinne meni kivi ja sileäksi. ensi myyjä suositteli taas muovista mutta en ostanut vaan otin metallisen ja jo rupes kulkee.
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3638 : 23.05.08 - klo: 17.45 »
 Onkos sportissa kaksipalainen kytkin ja kytkinkellossa neulalaakeri? Jos on niin kannattaisi vaihtaa kello esim K-Factoryn kelloon ja siihen laakerit 2 kpl. Kyoshon oma spurri on vaan kallis kuten aiemmassakin viestissä jo todettiin, mutta sitten ainakin kestää.

Tässä K-Factoryn koodi esim. 14-hampaiselle kellolle: K8014 ja suosittelen keraamisia hypridilaakereita 5x10x4mm ABEC#1
« Viimeksi muokattu: 23.05.08 - klo: 17.50 kirjoittanut Petri T »

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3639 : 23.05.08 - klo: 18.07 »
Mistäs sais tilattua uuden teräksisen rattaan mahdollisimman nopeasti?? Meno haluja ois hirveesti :grin: Onkos niitä kytkinkelloja eri hammastuksella olemassa? Eli oisko viri mahdollisuutta siinä?

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3640 : 23.05.08 - klo: 18.29 »
Kyosho Pro-Shopista kannattaa kysyä spurria ja kytkinkelloissa on eri hammastuksia. Esim K-Factoryn kelloa löytyy http://www.jp-nitroracing.com/index.php?cPath=38_43

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3641 : 23.05.08 - klo: 18.35 »
Joudun siis ensimmäistä kertaa vaihtamaan sen spurrin,tuleeko olemaan hankala homma? Joutuu ilmeisesti kaikki jarru tsydeemit purkamaan ainakin? :huh:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3642 : 23.05.08 - klo: 20.19 »
Hmmmm... tämä kielii samalla näköjään siitä että et ole koskaan laittanut diffeihin öljyjä.
Hommaappas samalla sopivat diffiöljyt ja duunaa kaikki diffit samantien.

Kyosho kuskit saa ite kertoa mitkä öljyt mihinkäkin diffiin.

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3643 : 23.05.08 - klo: 20.46 »
Joo enpä ole öljyä sinne laittanut,autokin on tosin vasta 1kk vanha. Joo kertokaa vaan mitä öljyä sinne pitää laittaa ja kuinka usein?

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3644 : 23.05.08 - klo: 22.02 »
Laitoin yv:nä ohjeistusta. Öljyistä sen verran, että voisi kokeilla edessä 5000, keskellä 5000 ja takana 2000.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3645 : 24.05.08 - klo: 09.22 »
klassinen 5-7-2 edestä taakse

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3646 : 24.05.08 - klo: 09.29 »
klassinen 5-7-2 edestä taakse

Nimenomaan... Noi öljyt kannattaa muutenkin hankkia heti.
Noi kun on ne yleisimmät öljyt mitä tarttee, ja sekoittamalla noista saa aikaan vieläpä jäykkyydet noiden välistä.

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3647 : 24.05.08 - klo: 09.59 »
Hups, allekirjoittanut mokasi... :grin: Eli Mikan ja Hoken 5 - 7 - 2 oli ajatuksena...no se siittä. 

Poissa Jaate

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3648 : 11.06.08 - klo: 13.28 »
Mulla nyt ongelma, että auto ei pysy käynnissä kun hehkun ottaa pois. mikä mahtaa olla vikana...tai mitä teen että alkais toimia?? Hehkun kanssa pysyy kyllä käynnissä mutta kun irroittaa hehkulaitteen niin sammuu heti

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3649 : 11.06.08 - klo: 13.38 »
vaihda tulppa

Poissa Jaate

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3650 : 11.06.08 - klo: 13.45 »
Uudella tulpalla kokeilin myös...Voiko olla säädöt niin pahasti pielessä...lähinnä alaneula että tekee tuon. Mitä tulppia yleensä käytätte ja mitä polttoainetta yleensäkin?

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3651 : 11.06.08 - klo: 14.29 »
Uudella tulpalla kokeilin myös...Voiko olla säädöt niin pahasti pielessä...lähinnä alaneula että tekee tuon. Mitä tulppia yleensä käytätte ja mitä polttoainetta yleensäkin?

Säädöt pielessä, pistä säädöt valmistajan osoittamiin kohtiin ja rupea siitä sitten kiristämään varovasti.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3652 : 11.06.08 - klo: 14.59 »
jep.

GXR28 16-20% nitro


Poissa Jaate

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3653 : 11.06.08 - klo: 16.32 »
tack så mycket...pitääpä rueta säätelemään kun ehdin

Poissa Jaate

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3654 : 12.06.08 - klo: 18.12 »
Onko teillä muuten ollut ongelmia polttoaineiden kanssa...alan jo epäillä sitäkin että minun polttoaineessa on vikaa talven säilytysten jäljiltä??

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3655 : 14.06.08 - klo: 15.46 »
Onko teillä muuten ollut ongelmia polttoaineiden kanssa...alan jo epäillä sitäkin että minun polttoaineessa on vikaa talven säilytysten jäljiltä??

Riippuu siitä missä olet säilyttänyt. Jos kylmässä betonilattialla niin vettä muodostuu polttoaineen sekaan. Ja jotkut ovat suositelleet purnukan heiluttelua pidemmän säilytyksen aikana jotta sekoitus pysyy kunnossa. Paras säilytyspaikka on sisällä kuivassa ja tasalämpöisessä paikassa.

Poissa -R.T-

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3656 : 19.06.08 - klo: 21.07 »
 :wink: Ohi mennen kyselen kellään tiedossa jos jollain nurkassa lojumassa pohjalevyä 7.5:iin kevennettyäkin sais tarjota hyvään hintaan tietty :laugh:.
Oma ottanu sen verran keulasta iskua ettei kori enää mene vanhoihin paikkoihin kunnolla :grin:.
« Viimeksi muokattu: 20.06.08 - klo: 09.35 kirjoittanut -R.T- »
Kyosho inferno7.5/777/HongNor X1X-CR/SH .28 Pro PT28XM-P6.  Kyosho FW-05T. ULTRA GTP-2 Porsche 911

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3657 : 19.06.08 - klo: 21.48 »
Irtoisko pientä neuvoa diffi öljyjen suhteen.
Kävin eilen hakemassa 5000 10000 7000 otin nuo koska lepuskin myyjä niitä suositteli.
Täytyy sanoa että todella metsään meni nyt auto kääntyy huonommin kuin ilman öljyjä.
Luin täältä että 5000 7000 2000 olis hyvä.
Tähän hätään ei kuitenkaan enää mistään juhannukseksi öljyä saa joten pienet neuvot olis tarpeen itse ajattelin
pistää keskelle tuon 7000 ja taakse vaikka jotain moottoriöljyä.

Voiko tota diffi öljyä ohentaa jollain.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3658 : 19.06.08 - klo: 21.58 »
Jos sulta löytyy ohuempaa diffi tai iskari öljyä niin sillä voi ohentaa..
Laitoitko keskelle ton 10 000, eteen 7000 ja taakse 5000 vai miten?
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3659 : 19.06.08 - klo: 22.24 »
eteen 5000 keskelle 10000 taakse 7000.

Iskari öljyä löytyy ainoastaan 50 wt.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd