Kirjoittaja Aihe: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..  (Luettu 22174 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #30 : 07.10.11 - klo: 11.53 »
Tää on kyllä vähän Off topic. Voi vihtori pojjaat! Ei ole todellista  :huh: . Täähän on vaan foorumi. Kaikki täysikäiset joita tämä foorumi nyt ahdistaa tai muuten vaan kiukuttaa niin eikö kannattais käydä A-raudassa hakemassa Kilon tiili ja kolauttaa se huiviin niin unohtuu tälläset turhanpäiväset väännöt ja saa pään nollattua. Alaikäiset voisivat vetästä vaikka pari törppöö Es:ää ja syödä sipsejä  :laugh:  Suositus koskee myös Hokea  :grin:
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #31 : 07.10.11 - klo: 11.54 »
Öö... En todellakaan kiellä.

Olen kuullut moneen kertaan.

Olisko siis tästä syystä pitänyt sallia foorumin sääntöjenvastaisia viestejä?

Poissa Putki-Einari

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #32 : 07.10.11 - klo: 12.05 »
Näin tuoreena forumistina pitää tuoda vaatimaton antini tähän keskusteluun. Hoke voisi kokeneena pienoisautoilijana ja forumin käyttäjänä tosiaan keskittyä olennaiseen ja lopettaa tuon iänikuisen vääntämisen pikkuasioista. Semminkin, kun tuntuu olevan tapana kirjoittaa erittäin pitkästi. Itse ainakin luen mielelläni tältä forumilta kirjoituksia (myös HOKEN  :wink: ) rc-autoilusta, mutta tässä episodissa homma on karannut täysin käsittämättömään suuntaan. Demi.fi voisi olla oikea paikka näille tyhjänpäiväisille väännöille.
Team Associated B4.1 FT,  Tamiya TT01DE

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #33 : 07.10.11 - klo: 12.36 »
Tiedä sitten kuka haluaa teinityttöjen kanssa vääntää?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #34 : 07.10.11 - klo: 12.43 »
Kyllä...
Kuten olen moneen kertaan myöntänytkin.
Mutta siitähän ei nytkään ollut kyse.
Jokainen saa sääntöjenkin mukaan kirjoitella pitkästi ja keskustella aiheeseen liittyvistä asioista.

Juuri nythän oli kyse siitä että tämän topikin aloittaja kirjoitti toisaalle viestin joka soti foorumin sääntöjä vastaan, ja vieläpä että multa oli pyydetty että siistin kyseisestä topikista sen väännön pois että hommasta ei enää yhtään jatkettaisi niin Stimpsonin viesti osui siinäkin mielessä pahasti juuri samaan aikaan.
Eli piti poistaa jauhanta jotta siitä ei jatketa... Stimpsoni halusi provosoida kyseisessä aiheessa... Ja itseasiassa hänen viesti ei edes liittynyt mitenkään kyseiseen aiheeseen, vaan oli ainoastaan henkilökohtaisesti suunnattu.

Sillä ei ollut mitään merkitystä kenen suuntaan provo oli... se olisi silti poistunut edellä mainituista syistä.
Tätä ei nyt näköjään kukaan tajunnut... liekö tajuaa vieläkää.
Ja homma paisui minuuteissa tähän.

Henkilölle erittäin tärkeä saada provo viesinsä esiin, mutta heti kun se olisikin mahdollista koska kukaan ei ole sitä poistamassa niin eipä sitä tulekaan.
Silti tällainen piti tulla...
Ei tässä nyt näy mitään muuta kuin pelkkää henkilökohtaista "hyökkäystä" ihmiseltä jota en ole koskaan tavannut.

Ja mistä syystä... Näköjään siitä syystä että kirjoittelen pitkiä viestejä... Näköjään, koska niin moni samaa jauhaa.
Eli sääntöjen rikkominen ja henkilöiden herjaaminen ja väärän tiedon levittäminen on siis sallittua, mikäli vastapuoli on kirjoittanut pitkästi...???
Niinkö?

Miks ei toi sitten lue säännöissä  :wink:

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #35 : 07.10.11 - klo: 12.46 »
Eiköhän aika moni ottanut kantaa ihan yleisesti juurikaan liittymättä itse tapahtumaan mikä johti tämän ketjun aloitukseen.

Mutta eikös se ole aika imarreltua olla sellanen persoona joka ihastuttaa/vihastuttaa :). Sen sijaan, että hukkuisi sinne harmaaseen massaan.

Eikä mulla ole mitään hampaankolossa sinne suuntaan. SC säännöistä väiteltiin joskus pari vuotta sitten ja ihan hyvän väännön kuva siitä jäi mulle mieleen. Kirjotellut kuitenkin kymmenen vuotta foorumeille ja vääntäminen suuntaan tai toiseen kuuluu homman nimeen aina välillä. Voi olla, että kaikki ei jaksa tai jotain... jos joku on eri mieltä ja alkaa vääntämään aiheesta.
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 12.51 kirjoittanut OV »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #36 : 07.10.11 - klo: 13.22 »
Jep jep...

Siitähän moni vääntö tuleekin kun porukka ottaa kantaa johonkin muuhun kuin juuri aiheeseen mistä keskutellaan.

Mä oon vähän liiankin imarreltu siitä että ihastutan ja vihastutan.
Sehän koko tässä foorumissa hauskinta onkin, eikä haittaa mua ollenkaan.

Kyse olikin juuri siitä että rikkooko jotku viestit foorumin sääntöjä.
Ja tämä koko sotkuhan lähti juuri siitä että poistin tällaisen sääntöjen vastaisen viestin ja nyt sitten näköjään ansaitsin tämän topikin ja myös poistettiin valvojan oikeudet.

Tää koko juttu ei edes yhtään nypi... Tää ainoastaan huvittaa ja hämmästyttää suuresti että mistäs ihmeestä nyt OIKEESTI onkaan kyse.

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #37 : 07.10.11 - klo: 13.24 »
Miten tuollaisestakin saadaan tälläinen vääntö aikasiks?  :police: :shocked: :huh:

Olis pitänyt hakea kaupasta sipsit sekä limua ja sitten alkaa seurata tätä vääntöä.  :azn:
pöö

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #38 : 07.10.11 - klo: 14.08 »
Onko usein poistettu pelkästään yhdensuuntainen kritiikki, vai onko usein siivottu kaikki turha provoilu ja siitä seurannut vääntösessio. Onko valvojaoikeuksia siis käytetty hyväksi väännön muuttamiseen, vai sen totaaliseen poistamiseen.

On kuitenkin asia erikseen osallistua henkilönä väittelyyn asiasta (olipa viestien pituus ja määrä mikä hyvänsä), kuin valvojana riitelyyn aiheen vierestä ja henkilökohtaisuuksista (sääntöjen vastaisista).

Montakohan samanlaista "sipsiä ja limua" viestiä JiiVee:n on pitänyt jo saada lähettää?
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #39 : 07.10.11 - klo: 14.48 »
Miten tuollaisestakin saadaan tälläinen vääntö aikasiks?  :police: :shocked: :huh:

No juuri siten että ensin rikotaan sääntöjä ja sen jälkeen rikotaan vielä vähän lisää perustamalla tällainen topikki missä hyökätään henkilökohtaisesti yhtä henkilöä kohtaan.

Julkisella keskustelufoorumilla heitetään henkilökohtaista lokaa yhtä henkilöä kohtaan.

Sehän on julkista herjausta jolla voi olla negatiivisia vaikutuksia laajemminkin.
Eli yksi niistä vakavimmista sääntörikkomuksista mun mielestä.

Tällaista en sallinut ketään kohtaan, mutta tämä sotku tuli vain siksi että minä pyrin estämään koko homman alkuunsa... Ja koska kyseinen asia kohdistui vain minuun niin eihän sitä sitten ymmärretty ollenkaan, vaan mähän nyt sitten olen joidenkin mielestä estänyt vain minua kohtaan olevan kritiikin... Höpö höpö... Täysin samaa olen tehnyt muitakin kohtaan kohdistettujen provojen ym suhteen, eikä sillä ollut mitään tekemistä minun oman navan kanssa.

Toisinsanoen... Valvojaa kohtaan heitetty henkilökohtainen provo olisi pitänyt olla sallittua, vaikka sääntöjen mukaan se on kiellettyä sekä ei toivottua jokaista kohtaan.

Mutta nyt kun tämä näköjään sallitaan niin ihan vapaasti jokainen saa heittää aivan mitä tahansa henkilökohtaista minunkin puolesta. Se ei mua hetkauta.

Hyvä ettei tällaisen loanheiton "uhriksi" joudu sentään kukaan aloittelija tai muu jota asia voisi pahasti loukatakin.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #40 : 07.10.11 - klo: 14.52 »
Mistä lähtien faktojen kertominen on ollut hyökkäämistä? Faktatkin kerrottu kaunistellen...

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #41 : 07.10.11 - klo: 14.59 »
Henkilökohtainen provosointi on aina ollut kielletty.

Ja mielipiteet eivät ole faktoja.

Mikäli säännöt ovat epäselvät niin ne löytyy jokaisen luettavana tältä foorumilta.

Myös osa on kopioitu tähän topikkiin Clubbah toimesta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #42 : 07.10.11 - klo: 16.31 »
+1

Tätä päivää olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Saapahan käydä tutimaan hymy suupielessä :)

Sairaanmiehen avautuminen sanoisin.
Marko voisi kertoa mitäs pahaa Hoke on sinulle tehnyt kuin näin närkästynyt olet häntä kohtaan.
Mika, et saanut sitten isompaa +1 tehtyä.
Veikkaan että foorumin taso tippuu entistä syvemmälle roskakoriin nyt kuin Hoke ei ole tuolla siivoomassa ja pitämässä kuria.
Voitaisi avata topicci päinvastaiseen suuntaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #43 : 07.10.11 - klo: 17.05 »
Hoke teki modena ihan hyvää työtä, mutta mies taitaa välillä vähän innostua kirjoitellessaan ja sitten sitä tekstiä tulee. Kirjoitustyyli on hyvin puheen kaltaista "suoltamista". Jos vähän malttaisi ennen viestin lähettämistä, niin asia tulisi luultavasti ulos paremmin kiteytettynä.

Ainakin henk. koht. monesti tulee kirjoitettua vastauksen, mutta kun sen pari kertaa lukeen, niin ei välttämättä sitten postaakkaan ollenkaan.

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #44 : 07.10.11 - klo: 17.19 »
Minunkin puolesta Hoke tehnyt hyvää työtä modena. Ja mahtaa se olla vittumainen jätkä kun tällaisia säikeitä pitää perustaa :afro:
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #45 : 07.10.11 - klo: 17.19 »
Save the whales, eiku hoke!
/ Jere Siirilä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #46 : 07.10.11 - klo: 18.10 »
Hoke teki modena ihan hyvää työtä, mutta mies taitaa välillä vähän innostua kirjoitellessaan ja sitten sitä tekstiä tulee. Kirjoitustyyli on hyvin puheen kaltaista "suoltamista". Jos vähän malttaisi ennen viestin lähettämistä, niin asia tulisi luultavasti ulos paremmin kiteytettynä.

Ainakin henk. koht. monesti tulee kirjoitettua vastauksen, mutta kun sen pari kertaa lukeen, niin ei välttämättä sitten postaakkaan ollenkaan.

Kiitos.
Kyllä.. Kirjoitus on puheen kaltaista... Sitä tulee tässä näppiksellä itseasiassa aikalailla samalla nopeudella kuin puhe.
Siksi ilmeisesti yleensä "lipsahtaa"
Olen moneen kertaan myös kokeillut kiteyttämistä... Jopa jättänyt viestin lyhyeksi ja ranskalaisin täplin tai viivoin tai miten lie myös...
Sillä ei ole merkitystä.
Lopputulos on aina täysin sama... vain koska nimimerkki on sama  :wink:

Mutta kuten olen jo moneen kertaan todennut niin nythän ei ollut siitä kyse ollenkaan.
Nythän mua syytetään asioista mitä en ole tehnyt sekä sesuroinnista, vaikka ainoa asia mitä olen tehnyt, on ollut foorumin sääntöjen vastaisen viestin poistaminen.

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #47 : 07.10.11 - klo: 19.25 »
Save the whales, eiku hoke!


+1 tälle.

Hoken työ on ollut arvokasta tälle foorumille.
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #48 : 07.10.11 - klo: 19.33 »
Henkilökohtainen provosointi on aina ollut kielletty.

Provosointi on aika usein yhteydessä sarkasmiin. Sarkastisuus on kielen rikkauden hyväksikäyttöä ja osaavissa käsissä se on taidetta sanan perimmäisessä merkityksessä. Osaamattomissa sillä ei saa aikaan kuin riitaa.

En edes kovin aktiivisesti seuraa foorumin osioita, mutta silti silmään pistää säännöllisin väliajoin ilmaantuvat riidat ja vieläpä eri henkilöiden kanssa. Ensimmäiset sanaharkat muistan jo seitsemän vuoden takaa.

Pistää vaan miettimään :roll:.

E: kirjoitusvirhe.
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 19.44 kirjoittanut SlidSlide »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #49 : 07.10.11 - klo: 19.51 »
Mika, et saanut sitten isompaa +1 tehtyä.

valitettavasti en.
hommahan on niin että kun Hoke on jäänyt modena väännöissä alakynteen niin sitten on viestit poistettu ja koko keskustelua ei käytykään.
ihana sama, parempi kuitenkin näin ettei hokella niitä mode oikeuksia ole
ja jos tästä tulee joku vääntö niin en ole mukana..................................................... ...............................!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #50 : 07.10.11 - klo: 20.06 »
Slid Slide hyvä.

Seuraisit sitten sinäkin enemmän niin huomaisit että suurin osa on ollut jostain aiheesta keskustelua.

Olisko hyvä olla kaikista asioista täysin perillä ennenkuin otat kantaa pelkän fiiliksen pohjalta.

Muistan kyllä kanssasi käytyjä vääntöjä vuosien takaa... Muistan myös kuinka yksityisviestillä pyysit anteeksi jne. ja ainakin ymmärsin että olimme asian suhteen sujut, eikä mulla ainakaan jäänyt mitään hampaankoloon.

Mistä nyt sitten kenkä puristaa näiden "faktojen" kanssa?

Ja voi Mika... Asiahan kun ei todellakaan ole noin niinkuin väität.
Ei todellakaan.
Yhtäkään KESKUSTELUA en ole poistanut kuten väität.
Olen ainoastaan poistanut edelleenkin ne viestit joissa on lähdetty puhtaasti henkilökohtaiselle provosointilinjalle.
Ne kun edelleenkin ovat sääntöjen vastaisia.

Olen poistanut parista keskustelusta väännöt jotka minun on pyydetty poistamaan esim topikin aloittajan tai muiden yleisestä pyynnöstä ja vain siksi että säilyisi rauha maassa eikä asiasta enää jatkettaisi.

Viimeisin keskustelu missä poistin useita viestejä (VTR) keskustelu, oli sekin täysin asioista vääntäneiden pyynnöstä, enkä ollut itse edes osallistunut koko asiaan sanallakaan.

Nämä poistetut viestit ovat olleet jokaisen valvojan, moderaattorin ja ylläpitäjän nähtävillä valvontapaneelissa.

Puhtaita todisteita tiskiin, tai sitten on perättömien syytösten kanssa hiljaa.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #51 : 07.10.11 - klo: 20.07 »
Sanoo herra 200k...
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #52 : 07.10.11 - klo: 20.19 »
hommahan on niin että kun Hoke on jäänyt modena väännöissä alakynteen niin sitten on viestit poistettu ja koko keskustelua ei käytykään.
ihana sama.

Look who's talking.

Hoken puolustukseksi sanottakoon, että siellä on asiantuntemusta ja omakohtaista kokemusta enemmän kuin monella muulla vääntäjällä yhteensä. Taitaa olla tuo tunteenpalo asiaan se suurin synti.
Flying Calacucco

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #53 : 07.10.11 - klo: 20.28 »
Muistan kyllä kanssasi käytyjä vääntöjä vuosien takaa... Muistan myös kuinka yksityisviestillä pyysit anteeksi jne. ja ainakin ymmärsin että olimme asian suhteen sujut, eikä mulla ainakaan jäänyt mitään hampaankoloon.

Minä muistan jotain hehkua olleen meidän välillä (kuullostaa valitettavan gaylta), mutta en todellakaan muista mitä tai mihin asiaan liittyen. En kuitenkaan sitä meinannut. Niitä tapauksia on ollut monia. Minulla ei ole mitään herneitä sinua kohtaan. Kunhan sivussa mainitsin, kun taas tuli yksi vääntötapaus lisää.

Oletko muuten harkinnut politiikon uraa? Siinä ammatissa kyllä saa vääntää loputtomiin asiasta kuin asiasta vieläpä ihan kivalla liksallakin :wink:.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #54 : 07.10.11 - klo: 20.39 »
HAHAHAHAHA  :laugh:

Muuten poliitikon ura voiskin olla läpällä ajateltuna sopiva... Ainut vaan kun en tykkää puhua puhdasta sontaa niin homma ei kävis mulle.

Mä kun en osaa kierrellä ja kaarrella asitoita ja vastata kysymyksiin vastaamatta kysymykseen... Sanon suoraan ja rehellisesti, mikä jotais fooruminkin perusteella roviolle.


Ja niin... tuli vääntötapaus lisää, kyllä.
Syystä ettei kaikki halua mennä foorumin sääntöjen mukaan.

Menneillä ja muilla väännöillä yms ei ole mitään tekemistä tämän aiheen kanssa.
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 20.42 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #55 : 07.10.11 - klo: 21.15 »
Näitä tarinoita kun lukee niin meinaan mennä perjantai limut väärään kurkkuun... Kyllähän se on vaan tosiasia että pitää oikeesti miettiä miten kirjoittaa jos haluaa ettei aiheesta tule vääntöä.... Vuosien varrelle olen oppinut lukemaan Hoken tekstejä ja niitä on oikeen viihdyttävä lukea... Ottakee löysin rantein...
-Henry Mort

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #56 : 07.10.11 - klo: 23.04 »
Kamala vääntö.

Itse en HOKEa henk.koht. tunne mutta kyllä asiantuntemus on tämän palstan juttujen mukaan rautaa.

Kerran kun kaverin tapasin Lavangossa niin heti erittäin ystävällisesti HOKE osoitti kaikki mitä mun autossa oli parannettavaa. Ja tämä tuli sen jälkeen kun hän oli mun autoa katsellut noin minuutin. Vakuuttavaa.

Kiitos.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #57 : 07.10.11 - klo: 23.28 »
Kyllä täälläkin ollaan pääpiirteitäin Hoken puolella. Välillä ärsytti ne topikit mitä aloin lukemaan mutta pienen tauon jälkeen kun palasin koneelle ja painoin päivitä nappulaa niin olivat ihan erinäköisiä.
Joku tossa sanoi miksi Isosuo on niin suutunu Hokelle, niin tuollaisia -yövääntöjuttuja- Hoke aika lailla muutti eri muotoon. 2.38 se oli tämmönen mutta 7.30 ihan erilainen.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #58 : 07.10.11 - klo: 23.37 »
Hetkinen... tarkennatko nyt hieman mistä on kyse?

En ole mitään muuta muotoa koskaan muuttanut kuin muutamien viesteistä muokannut kirosanat pois.

Ja omien viestejen muokkaus on ollut ainoastaan tekstin lisäämistä kun en ole viitsinyt uutta viestiä toisen perään laittaa. (tän voi jokainen tehdä omille viesteilleen)

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #59 : 07.10.11 - klo: 23.57 »
En ole mitään muuta muotoa koskaan muuttanut kuin muutamien viesteistä muokannut kirosanat pois.

Onkos tosiaan näin, käsi sydämmellä? No minen jaksa jaagailla täst enee mut sen minkä taakseen jättää sen usein eestään löytää.
Paan koneen kiinni ja otan testivoittaja olutta,
Öitä.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä