Kirjoittaja Aihe: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..  (Luettu 22078 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

stimpson

  • Vieras
Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« : 06.10.11 - klo: 22.39 »
Näköjään tällekin foorumille on sitten vihdoin saatu omaa napaa tuijottava moderaattori, jota ei saa arvostella, mutta joka saa provosoida muita ihan mielin määrin.

Henkilö floodaa kaikki keskustelualueet tukkoon turhanpäivästä jaadijaadijaata pääsemättä ikinä asiaan niin, että joku jaksaisi lukea. On jopa sanottu, että sama mies karkottaa enemmän uusia harrastajia lajilta, kuin Asson RTR autot.

Itse jouduin tänään suoranaisen sensuurin kohteeksi, kun arvostelin moderaattorin toimintaa.


Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Poissa Åsgard

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #1 : 06.10.11 - klo: 22.42 »
+1
Team Sokeripalat

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #2 : 06.10.11 - klo: 22.43 »
+1

Kyl siel sitä asiaa tulee ja erittäin kiva että joku jaksaa kirjotella ja ottaa kantaa. Referointia ja muiden mielipiteiden sallimista vois  kyllä treenata.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #3 : 06.10.11 - klo: 22.44 »
+1

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #4 : 06.10.11 - klo: 22.45 »
Ylläpidon saaman palautteen perusteella ylläpidon henkilöstöön on tehty muutoksia - toivottavasti jatkossa on rauha maassa.

T: Ylläpito

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #5 : 06.10.11 - klo: 22.45 »
Keuliikohan joillakin nyt mopo liikaa moottoritiellä?
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #6 : 06.10.11 - klo: 22.47 »
Oikea päätös. +1 ja aamen.
EuroRC / TEK

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #7 : 06.10.11 - klo: 22.49 »
 :laugh:

Ensimmäinen tarkennus.
En ole Moderaattori.

Toinen tarkennus... Sallin aivan täysin toisten mielipiteet... kerron myös omani... siksi keskusetelut venyvätkin.

Mua pyydettiin siistimään kyseinen topikki ja sen myös aion tehdä.
Kyseiseen topikkiin ei haluttu jatkoa koko asialle, joten miksi jatkaa?

Arvostella saa mikäli haluaa... (sallin mielipiteet)
Mikäli henkilökohtaista palautetta haluaa niin jokainen on aivan vapaa ottamaan yhteyttä yksityisesti.

Edit... jahas... enpäs sitten siistikään vaikka sitä pyydettiin.

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #8 : 06.10.11 - klo: 23.05 »
+1

Tätä päivää olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Saapahan käydä tutimaan hymy suupielessä :)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #9 : 06.10.11 - klo: 23.11 »
No problemo...

Saanpahan vastaavaisuudessa minäkin heittää suoria provoja.

Hyvää yötä Isosuo  :smiley:

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #10 : 06.10.11 - klo: 23.19 »
...  kuin Asson RTR autot.

Irtoaa ne provot sieltäkin näemmä.
Pata  kattilaa soimaa leikki on alkanut.
Hakekaa sipsipussit ja kolat valmiiksi  :tongue:
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #11 : 06.10.11 - klo: 23.24 »
Mitä turhaan... En jaksa alentua samaan, joten yksipuolistahan tästä tulee.

Mulle on sentään foorumin säännöt selvillä joten en lähde henkilökohtaiselle provo linjalle.
(siitähän se tämäkin sitten lähti... olis ilmeisesti pitänyt sallia aiheeseen liittymätön ja pelkästään suora henkilökohtainen provo)
Sinäänsä erittäin hauskaa että henkilö joka ei ole puoleen vuoteen kirjoittanut foorumille sanaakaan, tulee heittämään ainoastaan henkilökohtaisen provon ja se olisi pitänyt sallia... vain siksi että se kohdistui minuun.
 :laugh:

Hommaan edelleen uusia harrastajia ja jeesaan kaikkia samaan malliin kuin ennenkin.

Edit... Pari henkilöä ei ole sanaakaan kirjoittanut puoleen vuoteen... yksi 11 kuukauteen, mutta kyllähän tällainen toiminta kirvoittaa jopa jotain laittamaankin...
Nyt ei enää pysty olemaan nauramatta räkäisesti.
« Viimeksi muokattu: 06.10.11 - klo: 23.32 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #12 : 06.10.11 - klo: 23.29 »
Noni, olkaas kunnolla, *HOKE* kummiski tekee oman osansa kun pyritään parantaa meidän harrastusmahdollisuuksia.

Itse kiitän hokea siitä ajasta jolloin hän oli moderaattori ja käytti aikaansa meidän kaikkien viihtyvyyden kannalta. Moderaattorin työ ei aina ole sitä mukavinta, ja hyvä moderointi työ ei ikinä näy.

Voitte samalla muistaa myös Heulia joka jaksaa vuosi toisensa jälkeen lukea _kaikki_ viestit mitä forumille tulee.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #13 : 06.10.11 - klo: 23.42 »
 :cheesy:
En ole koskaan ollut moderaattori. (pilk nus)

Hieman ilkeetä tekee miettiä kuinka monta topikkia Heulin tarttee päivittäin siirtää, yhdistää jne...
Kuinka monta myytyä ja ostettua ilmoitusta päivittäin poistaa jne.
Siistiä ne henkilökohtaiset provot, kiroilut ja muut sääntöjenvastaiset asiat pois.

Sori Heuli... ilmoita valvojalle nappi tulee olemaan käytössä.

Hauskinta tässä on se että joillain henkilöillä on mennyt henkilökohtaisuusherne pahasti ylähengitystiehen juntturaan... Eikä he ole koskaan tavannut minua henkilökohtaisesti, tuskin edes ollut näköetäisyydellä, enkä ole heitä koskaan myöskään henkilökohtaisesti loukannut.
Enkä kyllä jaksa sille tasolle alentuakaan...
Mutta jatkakaa vaan samaan malliin.
Mököttäkää jos tavataan
 :grin:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Haaste
« Vastaus #14 : 06.10.11 - klo: 23.59 »
Tuli tossa sonnalla istuessa mieleen pieni haaste Stimpylle.

Poistamassani viestissä hän viittasi minun käytökseen.

Eli...

Mikäli sinä Stimpson pystyt tällä foorumilla auttamaan ja neuvomaan yhtämontaa harrastajaa ennen joulua kuin minä niin myönnän julkisesti foorumikäyttäytymiseni olevan huonoa ja tarjoan lavallisen virvoitusjuomaa.
Saman haasteen voisi heittää jokaiselle jonka mielestä tomintani aluevalvojana, on ollut tämän topikin arvoista.

(virvoitusjuomia en muille tarjoa, koska olen persaukinen)

Moniko ottaa pallon vastaan?
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 00.16 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #15 : 07.10.11 - klo: 00.10 »
Saiskohan jostain haettua korvauksia aiheutuneseen mielipahaan tai syrjäytymiseen ?

vaikea kuvitella että joku menettäisi mielenkiintonsa lajia kohtaan nettikirjoittelun takia :laugh: ja jos näin on niin voihan sitä yrittää sitten uudestaan kun on täysi-ikäinen tai muuten valmis kohtaamaan elämän julmuudet.

Omakohtaiset kiitokset *HOKE*lle tarpeeksi siistinä pidetystä foorumista.
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #16 : 07.10.11 - klo: 01.21 »
Kaivaudutaan talviunilta foorumin sipsiä&popkornia topikkeihin heittelemään "+1":siä kun muutkin, eikös juu. Tämä jos joku on tärkeää toimintaa.

Eihän tää mun parin kuukauden foorumihorros ole edes vielä mitään stimpyyn verrattuna, jätkällähän on tuplat. Yritähän käydä jakamassa viisautta vähän tiheämmin!
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 01.30 kirjoittanut Sami L »
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #17 : 07.10.11 - klo: 03.13 »
Nyt ei voi muuta sanoa kun että "lol"

Voin kopioida stimpsonille otteen säännöistä jotta ei tarvitse vaivautua niitä etsimään.

"Lisäykset sääntöihin 23.6.2004:

Foorumissa ei saa esittää valheellista tietoa tai vihjausta, joka voisi aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa loukatulle. Myöskin tietoisesti valheellisen tiedon levittäminen on kiellettyä vaikka se ei ketään loukkaisikaan.

Foorumissa ei saa esittää toisen käyttäjän yksityiselämästä sellaista tietoa, vihjausta tai kuvaa, joka saattaisi aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa.

Foorumissa yllä mainittujen lisäksi kiellettyä on toisen tahallinen ärsyttäminen, riidan lietsominen, hyökkäävä ja solvaava keskustelutyyli, riidan tarkoituksellinen jatkaminen ja tarkoituksellinen väärän käsityksen antaminen tai korjaamatta jättäminen."

Tottahan se on että hoken tekstit on usein pitkiä, joskus itseään toistavia ja yleensä kärkkäitä.

Tähän hoke ehkä vois kiinnittää huomiota?

Mutta suoranaista v*ttuilua tai riidanhaastoa sieltä ei kyllä löydä, kuten topikin aloittajan esimerkillisessä keskustelunavauksessa ja suoraan henkilöön käymisessä.

Valvojan oikeuksien poistaminen on typerää, ellei tilalle löydy jotain vähintään yhtä aktiivista foorumin käyttäjää.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #18 : 07.10.11 - klo: 03.21 »
Onko muuten kukaan miettinyt mielenkiintoista asiaa...

Stimpson kirjoitti yhten viestin topikkiin jonka meinasin juuri putsata, kuten minulta oli pyydetty...
Yhden ainoan viestin joka oli ainoastaan henkilökohtainen provo.
Poistin kyseisen viestin joka ensinnäkin oli jo foorumin sääntöihinkin viitaten aiheellista poistaa.
Ja koska tarkoitus oli juuri tyhjentää kyseisestä topikista viestit jotka johtivat henkilöiden turhanpäiväiseen henkilökohtaisuuksiin menemisen niin tottakai poistin viestin jotta tähän ei jälleen lähdettäisi sillä aikaa kun pyrin siivoamaan.

Noh... nyt kun en pystykään poistamaan pyydettyjä viestejä (omani mukaan luettuna), niin miksi ihmeessä tätä Stimpsonin mielestään erittäin tärkeää viestiä ei ole ilmestynyt kyseiseen topikkiin takaisin... Vaikka alunperin muutamaan kertaan sen sinne väkisin halusi saada.

Siis puolen vuoden tauon jälkeen pakko päästä kirjoittamaan yksi provosoiva viesti... Aivan pakko.
Sen päälle tämä topikki mihin ilmestyy lisää henkilöitä jotka eivät ole kirjoittaneet sanaakaan yli puoleen vuoteen... yksi jopa vuoteen.

Haiskahtaako tässä joku???

Vietiinkö tässä ylläpitoa kuin pässiä narussa, vai mikä tässä oli todellisuudessa takana?

Olis odottanu että nyt kun kukaan ei olekaan puolenvuoden panttauksen jälkeen heitettyjä provoja siivoamassa niin nythän se olisi sinne kiva laittaa.
Tosin... nythän mä saattaisin vaikkapa vastata siihen provoon... sehän kun on tämän perusteella sallittua.  :wink:

Let the game begin  :cool:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #19 : 07.10.11 - klo: 03.26 »
Toivottavasti tämä topikki ei yhtäkkiä katoa, jotta muutkin pystyvät näkemään tämän.

Syyllistyin poistamaan aiheeseen liittymättömän henkilökohtaisen provon ja riidanhakuisen viestin.
Sain päälle lietteen ja menetin mahdollisuuden pitää foorumi siistimpänä kirosanoista ja myyntiosion vanhat viestit pienempänä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #20 : 07.10.11 - klo: 03.34 »
(seuraava viesti sisältää huumoria, kärjistystä, toistoa ja on täysin huvikseen erittäin pitkä, mutta ei riko yhtäkään sääntöä)
Lue mikäli kiinnostaa.
Skippaa yli jos ei kiinnosta...
Kyllä... tiedän että ihminen on utelias eläin ja lukee pelkästä uteliaisuudestaan ja kiukuttelee sitten kun oli niin pitkä.  :grin:


Tottahan se on että hoken tekstit on usein pitkiä, joskus itseään toistavia ja yleensä kärkkäitä.

Kyllä.
Toistoa, koska vaikka asia on juuri käsitelty niin topikkiin ilmestyy uusi henkilö aloittamaan koko touhun alusta.
Eli tarvitsee toistaa että kenties hänkin tietäisi missä ollaan menossa tai mistä ylipäätään on kyse.

Kärkkäitä... No miten sen nyt ottaa.
Ei oikeastaan kärkkäitä, vaan suoraan sanottuja ja monesti kärjistettyjä.
En lähde kaunopuheisesti kierrellen kertomaan mikäli joku on säätänyt vaikkapa koneensa väärin.
En itsekään kaipaa apua tarvitessani mitään ympäripyöreitä kaunisteluja, vaan jos käännän oven kahvaa väärään suuntaan enkä sen takia pääse ulos, niin kaipaan eniten sanoja "VÄÄRÄ SUUNTA... EI NOIN"
Olkoot asia mikä tahansa... Mielummin suoraan ja rehellisesti... parempi omasta mielestä kuin mutkan kautta kierosti.
Kaikille se ei sovi... Itse en tykkää mutkankautta kiertelystä, mutta jos joku mutkittelee nii en siitä kyllä herneitäkään vedä.

Oikeastaan ainoa asia mihin ihan suoraan syyllistyn, mikä ärsyttää useimpia, on pitkät viestit.
Missään säännöissä ei ole millään tavoin määrätty viestejen pituutta, tai kuinka montaa asiaa yksi viesti saa käsitellä.
Mikäli ei kiinnosta lukea pitkiä viestejä niin sitten ei lue.
Silti moni on ottanut sen asenteen että aivan sama kirjoitanko vaikka pari sanaa niin asenne on palkokasvi tasolla.
Tekstiä tulee helposti.
Sitä tulee kymmenellä sormella ja vauhdilla.
Nyppiikö tämä sitten heitä jotka näpyttelevät tuplamakkarajärjestelmällä???

Siitä mua on moneen kertaan syytetty että en salli kaikkien mielipiteitä.
Kyllä sallin, mikäli ne ei suoraan riko foorumin sääntöjä.
Tähän topikkiin vastanneista pystyn heti nimeämään yhden henkilön jolta olen poistanut tasan yhten viestin.
Siinä oli kirosanoja sekä henkilökohtaisia herjauksia enemmän kuin itseasiassa olen koskaan samassa viestissä nähnyt.
Kylläh... ne kohdistui minuun... Sillä ei ole mitään väliä kehen kyseinen viesti kohdistui... Se oli sääntöjen vastainen ja vain siitä syystä se poistui.
Vastaavanlaisia viestejä olen foorumilta poistellut useampia eri henkilöiden kirjoittamina... Ne ovat olleet kohdistettuina milloin kehenkin.
Pois ovat lähteneet ja jokainen kerta täysin syystä...
Niillä kerroilla tosin henkilöt eivät ole kitisseet Heulille, vaan ovat kenties ymmärtäneet että viesti on ollut foorumin sääntöjen vastainen...

Ja jälleen teen aivan tahallani toiston... toiston...
Jokainen viesti minkä olen tällä foorumilla poistanut tai muokannut, on ollut foorumin sääntöjen vastainen.
Ei sensuuria tai todellakaan oman navan suojelu... kaikkein kauimpana sitä.
Tätä tuskin ymmärretään sääntöjä pänttäämällä tai varsinkaan minun toistamisella, kun ei ole tähänpäiväänkään mennessä ymmärretty... Ja vastaavan kaltaisesta asiastahan tämä nytkin tuli.
Mutta toistinpahan jos EHKÄ joku ymmärtäisi mistä taas olikaan kyse.

Ps:Mitähän tulevasta joulustakin tulee kun satun toivottamaan hyvät joulut... Siihen vastataan jotain henkilökohtaista ja provosoivaa.
Näin ei ole käynyt, vaikka yhden kerran hyvän päivän toivottamisesta olen kyllä saanut ryöpyn  :laugh:

(tämä viesti sisälsi huumoria ja oli aivan piruillakseen pitkä... Silti se ei sisältänyt yhtäkään kohtaa joka rikkoisi foorumin sääntöjä tai olisi ketään kohtaan henkilökohtaisesti hyökkäävä)
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 04.01 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #21 : 07.10.11 - klo: 03.55 »
Loppupeleissä asia ei edes minulle kuulu, ja tästä varmaan seuraa bannit #rcnetti irc kanavalle.

Mutta täysin naurettavaa _p****a_, että aikuiset ihmiset sopii porukassa hyökkäävänsä yhden henkilön kimppuun. Olkoon kyse oikeasta tai foorumi "elämästä" niin ihan yhtä raukkamaista touhua, eikä todellakaan tee teistä yhtään parempia ihmisiä..päinvastoin.

Asianomaiset varmaan tietää itse ketkä on ollu asialla, ja toivonmukaan ymmärtää pyytää anteeksi ja korjata tehdyt virheet.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #22 : 07.10.11 - klo: 04.04 »
toivonmukaan ymmärtää pyytää anteeksi ja korjata tehdyt virheet.


Tän siirtäisin vitsipalstalle mikäli vielä pystyisin.

Tarkoitukseni oli mennä nukkumaan, mutta nyt en pysty.

stimpson

  • Vieras
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #23 : 07.10.11 - klo: 08.36 »
Mutta täysin naurettavaa _p****a_, että aikuiset ihmiset sopii porukassa hyökkäävänsä yhden henkilön kimppuun. Olkoon kyse oikeasta tai foorumi "elämästä" niin ihan yhtä raukkamaista touhua, eikä todellakaan tee teistä yhtään parempia ihmisiä..päinvastoin.

En ymmärrä mistä puhut? Minä itse kirjoitin foorumille jotain ja sinä sanot, että se on salaliitto? Kenenkään kanssa en sopinut kirjoittavani mitään, enkä kellekään edes etukäteen kertonut kirjoittavani mitään.

Kyllä siinä kävi vain niin, että minä ilmaisin oman mielipiteeni, johon muut yhtyivät...

Mutta taidanpa sitten olla taas seuraavat puoli vuotta jälleen hiljaa! =)

Poissa Grasshopper

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #24 : 07.10.11 - klo: 09.24 »
Loppupeleissä asia ei edes minulle kuulu, ja tästä varmaan seuraa bannit #rcnetti irc kanavalle.

Mutta täysin naurettavaa _p****a_, että aikuiset ihmiset sopii porukassa hyökkäävänsä yhden henkilön kimppuun. Olkoon kyse oikeasta tai foorumi "elämästä" niin ihan yhtä raukkamaista touhua, eikä todellakaan tee teistä yhtään parempia ihmisiä..päinvastoin.

Asianomaiset varmaan tietää itse ketkä on ollu asialla, ja toivonmukaan ymmärtää pyytää anteeksi ja korjata tehdyt virheet.

Anteeksi kauheasti mutta sä olet niin kujalla kuin ihminen voi olla. Ei täällä kukaan mitään minnekään hyökkää.
Yokomo - Kyosho - Hobbywing - Intellect - Sanwa - Kawada

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #25 : 07.10.11 - klo: 10.17 »
Niinkö???

Tämän topikin ensimmäinen viesti ei ole millään tavoin hyökkäys yksittäistä henkilöä kohtaan?

Ja Clubbah ilmaisi vain oman mielipiteensä siitä miltä homma näyttää.
Kuten itsekin aikaisemmin totesin niin homma jotenkin haiskahtaa jos vähintään kolme tämän topikin jamppaa, aloittaja mukaan lukien ei ole kirjoittanut foorumille sanaakaan puoleen vuoteen ja yksi jopa vuoteen, mutta tällainen saa aikaan sen että jokainen normaalisti hiljaiseloa viettävä täräyttääkin viestinsä viiden minuutin sisään...

Ei se näytä ihan puhtaalta sattumalta.
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 10.24 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #26 : 07.10.11 - klo: 11.09 »
Ota huomioon, että poistit noin 33% stimposonin tänä vuonna kirjottamista viesteistä (siis tohon tilanteeseen menenssä).

Kyllä meikäläistäkin harmittaisi jos 33% mun tänä vuonna kirjottamista viesteistä poistettaisiin.

Eli otti pannuun kun joskus ja jouluna sanaistaan arkkua tänne foorumille raottaa ja sitten se hävitetään.

e: En sitten jaksanut lukea noita viestejä (aika usein käy kun hoke pääsee vauhtiin), että en tiedä oliko tuo jo vanha vitsi.

Sulla on paljon asiaa ei sitä käy kiistäminen, mutta yritä piruuttas joskus pitää asia tiivistettynä. Etkä pistä replyä ennenku sulle on vastattu.
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 11.12 kirjoittanut OV »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #27 : 07.10.11 - klo: 11.15 »
+1
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #28 : 07.10.11 - klo: 11.16 »
Ei sillä voi olla isolle miehelle mitään merkitystä jos viesti poistuu sääntöjen nojalla.

Mihin mitään sääntöjä tarvitaan, jos ei niitä pidäkään noudattaa???

Tein hommani ja tällaista siitä sitten tuli niskaan.

OV: montaako sääntöä rikoin pitkillä viesteillä ja sillä että viestejä on kaksi peräkkäin?
Pituus on nimenomaan ihan piruuttani.
Jos useampi rivi aiheuttaa ihmiselle mielipahaa, on silloin lukijalla jokin asia elämässään huonosti.
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 11.20 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #29 : 07.10.11 - klo: 11.21 »
Isoa miestäkin voi harmittaa pienet asiat.

Tätä foorumia lukee kuitenkin aika moni kuta ei kirjottele juuri koskaan mitään. Sitten kun joskus jotain pistää ja se hävitetään niin kyynel.

Voi olla ettei ole koskaan lukenut sääntöjä eikä ymmärtänyt astuneensa viivan yli. Mutta joo enpä minä tuosta kunhan vaan miettisin miksi.

e: Elä käy kieltämään, että olet kuullut ennenkin noista viestien pituuksista. Toki ne nyt lukee jos sitä tarinaa on alusta asti seurannut, mutta kun hyppää kesken mukaan niin jää lukematta. Enkä sano, ettet saisi kirjottaa pitkiä viestejä, mutta tollasissa väittely tilanteissa se vetää puurot heti toisen housuihin ja moni jättää homman siihen. Kyllä sä varmaan voittaisit ne lyhkäsemmilläkin viesteillä, eikö?
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 11.25 kirjoittanut OV »