Kirjoittaja Aihe: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..  (Luettu 22131 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #60 : 08.10.11 - klo: 00.10 »
Saivartelu ja skeida. HOKE, jos haluat oikeasti olla uskottava, niin lopeta toi käsittämätön selittely (jotkut kutsuu teinityttömäiseksi). Sano asiat niin, ettei jää arpomisen varaa. Kaverilla on selvästi tuntemusta asioista, mutta uskomaton puute ihmissuhteiden kanssakäymisestä. Jos haluaa olla joka kerta kusipää, niin se on minun puolestani täysin oikeutettavaa (kunhan ei loukkaa foorumin sääntöjä). Muussa tapauksessa opettele kanssakäymistä ihmisten kanssa.

Hyvin harva on samanlainen kasvokkaine kuin foorumilla. Niin minäkin, mutta terävä täytyy olla aina. Olet väliin aika tylppä - tämä mielipide puhtaasti jotain tekstejäsi tulkiten. Eikä pahalla. Jos tommonen kaveri saa paljon taustatukea, niin ei voi olla mikään pihasudittelija. Kyllä täytyy olla asiantuntijan vikaa, josta sinulla ei käsittääkseni ole pula.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #61 : 08.10.11 - klo: 00.29 »
Nyt sitten teräsmieslimpparin juomista vähemmälle...
Älä yritä turhaan tehdä psykoanalyysiä minusta. Se kun osuu täysin harhaan.

Olen siis tylppä koska puolustaudun jatkuvia perättömiä väitteitä vastaan...?

Seuraava syytöksen heittäjä saa sitten todistaa väitöksensä tai muuten tämä koko homma menee puhtaasti sääntöjen vastaiselle linjalle.
Eli levitetään minusta valheellista ja perustelematonta perusteetonta tietoa.

Millä ihmeen ilveellä tämä on porukan mielestä oikeutettua?

Minä en ole muokannut kenenkään tekstejä muutoin kuin siistinyt kiroilut, henkilökohtaiset provot ja muut sääntöjenvastaisuudet.
Jokainen tekemäni muokkaus/poisto tällä foorumilla on ollut jokaisen ylläpitoon kuuluvan nähtävillä valvontapaneelissa.
Ylläpidolla ei ole ollut negatiivista sanottavaa moderoimisestani.
Mikäli väitteet pitäisivät paikkaansa niin ylläpitäjät olisivat nämä myös nähneet.
Rekisteriin jäi kaikki foorumin muokkaukset.

Mikäli SlidSlide osaat sanoa asian paremmin ettei asiasta jää arpomisen varaa niin otan neuvon mielelläni vastaan.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #62 : 08.10.11 - klo: 00.34 »
En ole mitään muuta muotoa koskaan muuttanut kuin muutamien viesteistä muokannut kirosanat pois.

Onkos tosiaan näin, käsi sydämmellä? No minen jaksa jaagailla täst enee mut sen minkä taakseen jättää sen usein eestään löytää.
Paan koneen kiinni ja otan testivoittaja olutta,
Öitä.

Kyllä.

Syytöksille todisteet tai muuten syytökset ovat kuulopuheita ja perättömiä.

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #63 : 08.10.11 - klo: 01.35 »
No niin, tulin takas,
Koitin ettiä noita juttuja mitkä muistin niin ne oli jotenkin salaperäisesti kadonneet...
jonnekkin bittiavaruuteen...aika ihme homma..
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #64 : 08.10.11 - klo: 02.08 »
Paha sanoa missä ovat.

Jos kyseessä on ollut foorumin vastainen viesti niin mahdollisesti olen poistanut... voi kyseessä olla joku toinenkin poistaja.

Kenenkään kirjoituksia en ole muuttanut eri muotoon.... en myöskään omia.
Enkä ole muokannut keskustelualueiden keskusteluja muuten kuin poistamalla sääntöjenvastaiset tai joissain tapauksissa topikin "ylläpitävien" pyynnöstä poistanut yleistä pahennusta aiheuttavat viestit jokaiselta osapuolelta.

Sitä voi kutsua vaikka yleisen viihtyvyyden takia tehdyksi siivoukseksi jotta turhaa vääntöä ei enää jatkuisi.

Hyvin yleistä on ollut että porukka on avautunut että vääntö pitää loppua. No vaikka vääntäjä osapuolet ovatkin monesti lopetaneet niin ilmestyy uusia henkilöitä jatkamaan ja toisinsanoen yllyttämään väännön jatkamiseen.
Jatkumisen ehkäisemisenä toimii ainoastaan topikin lukitseminen tai väännön poistaminen.
Useissa aktiivisissa topikeissa lukitseminen olisi ollut pahasta.
Ainoa vaihtoehto väännön lopettamiseksi on siis poistaa vääntö.

Halutaan että vääntö loppuu, mutta väännön totaalinen lopettaminen on sitten kuitenkin ollut pahasta.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #65 : 08.10.11 - klo: 02.20 »
Sori hoke että neuvon, mut nyt on se hetki kun sun pitää lopettaa "vääntö".

Pointti on varmasti tullut selväksi, ja topikkiin tulee uusia huudattajia kokoajan.

Täällä foorumilla kukaan ei myönnä olleensa väärässä, tai totea että joku toinen on oikeassa :D
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa nieemikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #66 : 08.10.11 - klo: 03.55 »
hokelle oikeudet takas.com
kyllä näin on... tietämättömät voi edelleen kehua kyöshojansa...

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #67 : 08.10.11 - klo: 09.47 »
Oma mielipide on että asiasta kun asiasta pitää voida käydä kovaakin keskustelua niin kauan kun homma perustuu faktaan. Toki myös mielipiteistä pitää voida keskustella ja silloinkin keskustelu on välillä enemmän kovaa. Mutta silti se voi samalla olla myös asiallista kun keskitytään asiaan eikä asian esittäjään.

Valitettavasti tällä foorumilla on pallo pudonnut näpeistä tässä asiassa montakin kertaa ja eikä mikään tunnu oikein muuttuvan.

Oma mielipide tästä topikista on se että joillain on sitä tietoa vaikka kuinka paljon ja halua myös auttaa. Valitettavasti todella usein homma lähtee henkilökohtaisuuksiin missä vastapuolen argumenttia yritetään todistaa vääräksi haukkumalla häntä idiootiksi tai ties vaikka miksi. Ja aina on pakko saada se viimeinen sana.

Tällaista on aika turhauttavaa lukea kun se hautaa sen oikean informaation alleen ja muuttaa foorumin välillä sontalaatikoksi. Tästä syystä omakin kirjoittelu on nykyään aika vähäistä. Turhaa jankkaamista ja henkilökohtaisuuksia saa lukea koko ajan.

Hyvä keskustelu on periaatteessa vain sitä että älä provosoi eläkä provosoidu. Varsinkin jälkimmäisessä tällä HOKElla riittää työsarkaa. Toki myös ne mikan savolaishaukkumiset on aika turhaa tekstiä ja pari muuta voisivat myös hieman miettiä mistä olikaan keskustelussa kyse aina välillä.

Homma on lopussa itsestä ja moderaattoreista kiinni. Jos ei käyttäjätasolla homma muutu niin moderaattoreilla on se valta muuttaa. Ja kun kerta muutosta ei saada aikaan tälläjään saralla niin sitten se on me rivikäyttäjät jotka tekevät omat päätöksensä.

Englantia osaavalle on netti täynnä hyviä keskustelupalstoja. Suomalaisia ei ole kovin montaa jossa olisi yhtä laajasti tietoa ja ihan kovaa faktaa tarjolla kuin tällä foorumilla. Sikäli on sääli että pari kaveria aina silloin tällöin myrkyttävät tätä hommaa omalla mauttomalla käytöksellään. Epäsuorasti tästä kärsivät myös tällä foorumilla toimivat ja mainostavat firmat joiden viestit jää näkemättä kun ei foorumia tule luettua.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #68 : 08.10.11 - klo: 10.01 »
Niinno olenhn minäkin ollut täällä mode joskus kauan sitten ja sillä lailla matsää topikkiin se että vedät minut mukaan aiheeseen, ihan ok. Joo olen lukuisia virheitä tehnyt mutta enpä niitä kauheesti puolustele, tehty mikä tehty. Tänä päivänä kirjoittelen omista jutuista ja niistä mikä kiinnostaa omaa kaveripiiriä. En viitsi enää "neuvoa" yleisesti (vaikka joskus voisikin) koska niistä ne väännöt usein tulee ja sääntökeskustelut kierrän todella kaukaa. Tsemiä kaikille, myös Hokelle
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #69 : 08.10.11 - klo: 10.35 »
+1 HOKE NYT PERSKULE TAKAS.com


Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #70 : 08.10.11 - klo: 10.53 »
Tämä ei ole mikään huutoäänestys eikä Hokea ole häädetty minnekään, ainoastaan viestienpoisto-ominaisuus on otettu pois häneltä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #71 : 08.10.11 - klo: 12.36 »
Sinäänsä mielestäni koko homma on ristiriitaista, koska sain kiitoksen ja hyvän palautteen tehdystä työstä. (en pelkästään monelta foorumilaiselta)
Mutta koska sääntöjen rikkojat ovat menneet välittömästi sääntöjonvastaisen viestin poistamisen jälkeen "itkemään" ylläpidolle niin minulta poistetaan oikeudet ja saan vielä kunnon sontaläjän niskaan tämän topikin muodossa.
Tällä on nyt täysin sallittu vastaavat provo viestit mitä olen poistellut sekä myös yksityisen henkilön suora dissaaminen ja väärän tiedon levittäminen.

Saan ilmeisesti kisoissa rikkoa sääntöjä ja jos saan rangaistuksen niin menen vain itkemään korkeammalle henkilölle kuin rangaistuksen antanut niin tuomari saa kenkää ja sen jälkeen julkisen loan.

Toimiskohan tää sama kuvio pankkiryöstön suhteen kans   :afro:

Mulle on aivan se ja sama pidänkö foorumia siistimpänä vai en.
Ihmettelen vaan että miksi minun pitää saada sonta niskaan jos en ole ylläpidonkaan mielestä toiminut valvojan tehtävissä väärin.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #72 : 08.10.11 - klo: 12.47 »
Koska ylläpidon irl kaverilla meni herne nenään.

Jos täällä olis moderaattorilinja sama kun esim audifinnseillä niin pysyis keskustelu asiallisena ja hyvänä.

1 varoitus ja seuraavasta permbannit.
Ei paljo terveilyä näe ja pilkut ja pisteetkin löytää yllättäen paikkansa aina sen ensimmäisen viestin jälkeen.

Nykyinen linja johtunee lähinnä moderaattorien vähyydestä.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #73 : 08.10.11 - klo: 12.50 »
*HOKE*: Hyvin tehtyä työtä foorumin siistimisessä tuskin kukaan arvostelee, mutta mikään ei poista sitä faktaa että olet jokaisessa mahdollisessä väännössä tällä foorumilla mukana. Saadun palautteen perusteella muut käyttäjät kokevat sen huonona kun olet poistanut muiden "vääriä mielipiteitä" eli jotka eivät noudata Hoken "oikeaa mielipidettä".

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #74 : 08.10.11 - klo: 13.00 »
Ymmärrän...
Siinä on vain väärin se että olisin poistanut muiden vääriä mielipiteitä.
Yhtäkään mielipidettä itse aiheesta en ole poistanut.
Henkilökohtaisen mielipiteen ilman pienintäkään sisältöä itse aiheeseen sitävastoin kyllä.
Sehän on sääntöjen vastaista.

Porukalla on tullut mielikuva... No miksi ihmeessä kukaan ei voi ottaa sitten suoraan yhteyttä minuun ja keskustella siitä mikä viestissä oli vialla ja miksi se on poistettu???

Ja juuri se minulle suurin kysymys.
MIKSI ihmeessä koko homma perustuu VAIN sääntöjenvastaisen viestin kirjoittaneiden fiilikseen ja mielipiteeseen, kun faktat on kuitenkin ollut nähtävillä valvontapanelissa????

Tämä koko keskustelu olisi voinut olla itseasiassa oikein hyväkin, mikäli millekään henkilökohtaiselle dissaus ja sonnanheitto linjalle ei olisi lähdetty välittömästi ensimmäisen viestin kohdalla.

Asioista olis voinu olla kenties hyvä keskustella ennen tätä sontaa... Ihan vaikka juuri näin julkisesti.
Ainiin... montakohan kertaa siitäkin olisi valitettu että en hyväksy muiden mielipiteitä, kun olen kertonut asioita mitä tässä topikissa olen kertonut.
Viestit ovat olleet sääntöjen vastaisia... Poistetut viestit on ollut nähtävillä koko ylläpidon porukalla.
Sain kiitoksen että homma on tehty hyvin.

Silti sain "kenkää" ja sontakasan niskaan perusteettomasti.
Ei näin.
Ei todellakaan näin.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #75 : 08.10.11 - klo: 13.06 »
Koska ylläpidon irl kaverilla meni herne nenään.

Jos viittaat tällä aiheen aloittajaan niin ei se tätä aiheuttanut vaan kesästä asti saamani palaute monelta eri henkilöltä ympäri Suomea. Se toimii huonosti että yhdelle foorumin aktiivisimmista ja kärkkäimmistä keskustelijoista on annettu mahdollisuus poistaa toisten viestejä, tulee kovin yksipuolista keskustelua.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #76 : 08.10.11 - klo: 13.16 »
Mikäli asia olisi oikeasti noin kuten on väitetty niin miten ihmeessä sitten on käyty pitkiäkin keskusteluita (vääntöjä) joissa olen ollut mukana ja joissa en ole ollut mukana????

Miten tää on mahdollista jos kerta mä en ole hyväksynyt eriäviä mielipiteitä jne???

Valittajilta suoraan sanottuna lapsellista narinaa perustumatta mihinkään selkeään näyttöön.

Kuten olen sanonut... Ne mielipiteet joita en ole hyväksynyt, on ollut SUORIA HENKILÖKOHTAISUUKSIA ilman topikkiin liittyvää asiaa.
Ne ei siis ole mitään mielipiteitä itse asiasta.
Mielipiteitä henkilöistä, mutta voi ny ernesti sentään... ne kun on KIELLETTYJÄ jo säännöissä.

Ymmärtääkö kukaan tätä?
Jokainen mielipide vaikka ruokailutottumuksista, korin väristä tai mistä tahansa aiheesta mistä tällä foorumilla keskustellaan, on ollut TÄYSIN sallittuja, EIKÄ yhtäkään ole sensuroitu, rajoitettu, muutettu tai poistettu.

Aiheettomia ruikutuksia ja mielestäni ollaan jollain ala-asteen alemmalla tasolla kun sääntöjenrikkojat juoksee "ope ope ope.. toi ei anna mun haukkua pikkuliisaa"

Olkoot vaikka 20 vuotta valitettu perusteettomasti mun moderoinneista, mutta jos ne on olleet sääntöjenmukaan perusteltuja niin kyseinen valitus ei saa vaikuttaa tällätavoin.
« Viimeksi muokattu: 08.10.11 - klo: 13.23 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #77 : 08.10.11 - klo: 13.23 »
Kesällä Tammisaaren M8 kisakeskusteluissa poistit rankasti muiden viestejä ja kokemuksia harjattomista moottoreista -aiheessa samoin. Viimeisimpänä PKSRCA:n uudesta ratapaikasta syntyneestä väännöstä soiteltiin mm. minulle sinun kirjoituksistasi. Jos et näe tehneesi mitään väärää niin tämä tehty muutos lienee parasta kaikkien kannalta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #78 : 08.10.11 - klo: 13.45 »
Suora kysymys ylläpidolle.

Montako väärää poistoa tai muokkausta olen koskaan tehnyt?

Mikä on suhde oikeiden ja väärien valintojen suhteen?

Poistettuja viestejä on varmasti useita satoja, koska ne on kertynyt myyntiosiolta.

Mutta siis... onko suhde 0/100   1/100 
Vai mikä on mielestäsi ollut suhde väärin perustein poistetuissa viesteissä?

Näistähän minua on syytetty.
Tätä myös tarkoitetaan tuolla että en hyväksy muiden mielipiteitä.
Tätä myös tarkoitetaan tämän otsikon aiheella.
Sitä että olen poistanut tai muokannut muiden viestejä jotka ovat olleet eriäviä mielipiteitä kanssani tai jotain muuta vastaavaa naurettavaa.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #79 : 08.10.11 - klo: 13.49 »
Toivoisin moderaattoreilta aktiivisuutta foorumilla, muutenkin kun hoken tekemisiin.

Kertoo myös aika paljon jos hoken kirjoittelusta on soitettu...ketkä lie.

Tällä foorumilla on muutamia, (keneenkään nyt suoraan viittaamatta) jotka kirjoittaa vähintäänkin yhtä kärkkäästi, joskaan ei niin usein.
TODELLA usein ihan suoria provoja ja täysin asiaan liittymättömiä kommentteja, miksi näille ei tapahdu mitään?

Se että on näkyvä ja "tunnettu" persoona ei ole mielestäni syy keskittää moderointia yhteen henkilöön.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #80 : 08.10.11 - klo: 14.03 »
PKSRCA vääntö olikin sitten jo oikein hupaisa tapaus.
Ainoa asia minkä oikeastaan tein, oli että kysyin ohimennen, onko FTT kisoille edes teoreettista mahdollisuutta vai ei.

Sieltä voi käydä ihan itse lukemassa että olenko minä ollut siellä naru kireällä vääntämässä, nimittelemässä tai ollut edes vaatimassa mitään kisoja.
Kysyin asiaa... keskustelin vesan kanssa muutama viestiä jolloin vastauksen jo sainkin.
Jostain syystä porukka ilmeisesti kuvitteli että olen jotenkin väittämässä järjestelmää huonoksi tai että pakkohan kalenteri on muutta tai jotain.
Ei pidä paikkaansa.
Tiedustelin vain onko se edes mahdollista vai täysin 100% mahdotonta.
Itseasiassa Vesa oli ensimmäisenä hyppimässä asiasta muualle ja alkoi vänkäämään minun viestien pituudesta tai muusta mikä ei liittynyt itse aiheeseen mitenkään.
Yllättävän hermokireellä meininkiä erittäin monella kyseisessä topikissa.
Yleinen ilmiö ollut joka syksy.
Siellä ne on jokainen edelleen... ei muuta kuin kaikki lukemaan vaan ja kertomaan montako sääntöjenvastaisuutta sieltä löytyy.
Yhtäkään viestiä en ole välistä poistanut.

Tammisaaren M8 kisatopikista en edes muista mitään... Siitähän on jo yli vuosi aikaa.
Kyseisissä kisoissa mulla ei ole ollut muistaakseni edes mitään sanottavaa... Kisat meni hyvin... Finaaliin paalulta starttaamaan ja keskeytys.
Ja voisikohan kenties olla mitenkään mahdollista että minulta olisi pyydetty näitä poistoja.

Entäs sitten harjattomat koneet.... Hmmm... nyt ei suoraan sanottuna äkkiseltään tule mieleen.
Muistutatko hieman tarkemmin mistä näissä on ollut kyse.

VTR keskustelusta poistin toistakymmentä viestiä... Tämä puhtaasti VTR vetomiesten pyynnöstä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #81 : 08.10.11 - klo: 14.12 »
Toivoisin moderaattoreilta aktiivisuutta foorumilla, muutenkin kun hoken tekemisiin.

Kertoo myös aika paljon jos hoken kirjoittelusta on soitettu...ketkä lie.

Tällä foorumilla on muutamia, (keneenkään nyt suoraan viittaamatta) jotka kirjoittaa vähintäänkin yhtä kärkkäästi, joskaan ei niin usein.
TODELLA usein ihan suoria provoja ja täysin asiaan liittymättömiä kommentteja, miksi näille ei tapahdu mitään?

Se että on näkyvä ja "tunnettu" persoona ei ole mielestäni syy keskittää moderointia yhteen henkilöön.

Kyllä... täällä on muutamia.
Kenties olen jokaiselta näiltä myös pahimpia provoja leikannutkin.

Yksi syy itseasiassa vähäiseen puuttumiseen on ollut omalla kohdalla syy joka nyt tässä nähdään.
Annas olla kun menet koskemaan näihin provoiluihin pitkällä tikullakaan niin jo on Heulille kertomista.
Ei voi puuttua jos sääntöjenvastaisuuden poistamisesta on toimenpiteenä tämä mitä nyt kävi.
Ne suorat provot kun on näköjään porukan mielestä mielipiteen ilmaisemista.  Huoh. tuollainen mielipiteen ilmaisu on säännöissä kielletty.


Heuli hyvä.
En missään nimessä väitä ettenkö olisi tehnyt joitain vääriä päätöksiä.
Anteeksi... Ihminen on erehtyväinen sekä oppivainen jossain määrin.
Mutta siinä olen 100% varma että en ole estänyt kenenkään keskustelua missään aiheessa itse kyseisestä aiheesta... En ole kenenkään viestin sisältöä muuttanut. (ellei siihen lasketa mukaan kirosanojen siistimistä ja suoran provon pois leikkaamista)
Siihen en ole syyllinen mitä tässä topikissa on eniten väitetty.


Siihen syyllistyn myös että saldoni on     9836 viestiä (3.710 viestiä per päivä)
Se näköjään ärsyttää monia että aina toi sama torsti on kirjottamassa jotain... Heti jos jossain näkyy pientäkään vääntöä, vaikka minä en olisi ollut edes vääntäjä niin arvatkaas ketä heti syytetään vääntäjäks... Arvatkaas tuleeko sinne neropatteja heittämään suoraa herjaa minua kohtaan... "älä itke säännöistä vaan mee kotiis kasvamaan"...öö en itkenytkään...
Tätä nähty todella monta kertaa ihan ilman että olen edes osallistunut koko vääntöön sanallakaan.
Jengiä ärsyttää suunnattomasti että aina se sama jätkä kirjottaa jotain... Aina sieltä tulee pitkää tekstiä jne.

Se ei ole kiellettyä.
Kenenkään ei ole pakko ostaa romaania ja lukea sitä.
Kuka tahansa saa lukea hesarista vaikka pelkät sarjakuvat jos haluaa.
Mutta turha se on lukea kannesta ketkä on kirjottanu... lukea sarjakuvat ja syyttää yhtä ja samaa siitä että karvinen on läski.
« Viimeksi muokattu: 08.10.11 - klo: 14.20 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #82 : 08.10.11 - klo: 14.19 »
Salaliitto!!!!!11 :evil:
---

Poissa RikuRassi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #83 : 08.10.11 - klo: 14.20 »
Huh, jaksoinpas kahlata taas yhden väännön alusta loppuun!  :wink:

Hoke on kova kuski ja todella tietää miten auto säädetään, mikä osa/moottori/auto/radio toimii ja mikä ei. Siitä plussat sinne minne kuuluukin.

Mutta kun alueen valvoja on lähes aina kovin vääntäjä, nopein kirjoittaja, eniten aikaa vääntöön käyttävä on kieltämättä muutaman kerran syntynyt hiukan perinteinen wanhan ajan koulutunnelma jossa opettaja kertoo miten asiat on ja PISTE. Jos asiat olisivat oikeasti niin Suomessa ei kaiketi myytäisi kuin yhtä merkkiä ja mallia autoista, moottoreista, osista jne, säännöt olisivat kiveen kirjoitetut ym ym.

Mielipiteet on hienoja juttuja ja ne voi perustellusti ja perustellen kertoa, mutta jos samaa mielipidettä perustellaan ja kerrotaan sivukaupalla koko ajan identtisellä tavalla, samalla kun toiset pahimmillaan heittää tahallaan bensaa liekkeihin, alkaa se rasittamaan vaikka kuinka sääntöjen mukaista onkin. Keskustelua ei ole se että kaikki jankkaa vain omaa mielipidettään kuuntelematta muita ja perustelmatta asiaansa uudelta kantilta, tai ainakaan hyvää keskustelua joka kehittää toimintaa tms. Kuinkahan moni meistä käyttää tällaista foorumin tapaa esim työpaikan palavereissa?  :grin:

Ehkä vähän OT, mutta foorumikäytöksestähän jo vähän puhuttiin..

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #84 : 08.10.11 - klo: 14.26 »
Hoplaaaa!!!!

Sitähän se mun toisto on... Saman asian selittäminen hieman eri kantilta.
Syy siihen on että koko asiaa ei ole ymmärretty alkuunkaan.

-Ulkona paistaa aurinko... pistä aurinkolasit silmille
*mitä sä lässytät että mun pitäis sateenvarjo hommata
-Ulkona paistaa aurinko... siellä on siis erittäin kirkasta... laita aurinkolasit
*kauhee romaani blaa blaa blaa... älä sä tuu mua neuvomaan miten sadekelillä ajetaan

Jne jne jne

Nää on oikeastaan ihan käsittämättömän hauskaa huvia.
Siks jaksankin saman asian moneen kertaan toistaa... Joskus toinen lopulta ymmärtää että siellä ulkona siis paistaa aurinko ja aurinkolasit ei ole huono idea.

Monesti vaan sitten otetaan mökömökö ja keulitaan... Joo... ihan sama... niin paistaa... mä saan käyttää sateenvarjoa jos haluun... sä et voi mua kieltää... tää on mun mielipide.
- kyllä... aivan vapaasti.


Jos ei tällaista halua lukea, tai se ärsyttää niin ei ny herranjessus sentään kukaan ole pakottanutkaan.
Tai jos se ärsyttää niin ihan turha sinne on mennä päätään aukomaan...
-Mee sä niitten sun aurinkolasejes kanssa jumppaamaan mummoas... tuttifrutti sentään mä saan vetää korsetti päällä jos mä haluun...
DELETE

Ja eiku 0800 heuli....   Nyyyyyyh.... Iso paha susi ei hyväksy mun mielipidettä.
« Viimeksi muokattu: 08.10.11 - klo: 14.29 kirjoittanut *HOKE* »

VihtiRC

  • Vieras
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #85 : 08.10.11 - klo: 14.34 »
 :cool: :grin: :cool:

Poissa RikuRassi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #86 : 08.10.11 - klo: 14.39 »
nyt ei kyllä varmaan enää uskalla tätä käyttää jatkossa  :cool:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #87 : 08.10.11 - klo: 14.40 »
jokainen voi käydä lukemassa WJ topikin missä yksi naurettava vääntö käytiin missä poistin suoran provoojan viestin pariin kertaan ennenkuin ymmärsi lopettaa.

Keskustelu alkoi säännöissä olevasta porsanreiästä.
Yhtäkkiä minulle heitettiin pallo sarjan isän toimesta, että ehdotan asiaan parannuksen.

Tein sen.
Vesa heitti oman versionsa.
Lähdin keskustelemaan hänen kanssaan asiasta.
HUOM... ainakin minä ihan vilpittömästi halusin vain keskustella asiasta, jotta saatais mahdollisimman hyvä ratkaisu, jos minä en ole jotain kohtaa nähnty tai jotain.

No montakohan henkilöä sinne tulikaan keuhkoamaan MINULLE että miks pippurissa pitää muuttaa sääntöjä... Ei aloittelijoiden tartte saada ajaa vapaalla.

- Minä en ole muuttamassa sääntöjä... kyseinen sääntö on alkuperäinen ja näillä säännöillä jopa sinä olet ajanut täysin tyytyväisenä.

Tätä jatkui moneen kertaan.

No johan sitten ilmestyikin oikein viimeisenpäälle supermänkiisseliä nauttinut kirjoittaja tuttifrutteinensa ja mummojumppien kanssa avautumaan... Ja jälleen keskittyen suoraan minuun ja siihen että olen i*iootti kun menen muuttamaan sääntöjä.
Käskin tutustumaan sääntöihin...
Lopulta herra heitti viestin mikä koski vain suoraan minua ja viesti oli puhdas provo.
Poistin sen...
Sama viesti tuli takas ennenkuin ehdin sanomaan kissa.
Poistin ja käskin tutustumaan foorumin sääntöihin.

Tämäkin olisi näköjään pitänyt sallia, vain koska mä oon se joka kirjottaa tällä foorumilla kaikkein eniten.
Sillonhan ilmanmuuta just mua kohtaan saa heittää sitä henkilökohtaista provoa.
Ja varsinkin kun nimen alla luki aluevalvoja niin tottakai...
Koska eihän aluevalvoja voi missään nimessä poistaa foorumin sääntöjenvastaista viestiä mikäli siinä avaudutaan juuri hänelle.
Mikäli avautuminen tapahtuu jotain muuta kohtaan niin sitten just ja just... ei aina, mutta useimmiten asia on hyväksytty ja henkilökohtainen provo on loppunut ja tämän jälkeen jatkettu sääntöjenmukaisesti.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #88 : 08.10.11 - klo: 14.42 »
:cool: :grin: :cool:

Ainiin....


Anteeksi taas kaikille että puhuin kärjistetysti ja viestin pituus oli 5 kertaa pidempi kuin suurin osa pystyy tekstiä samassa ajassa tuottamaan.

Poissa RikuRassi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Omaa napaa puolustavat moderaattorit..
« Vastaus #89 : 08.10.11 - klo: 15.09 »
+1 HOKE NYT PERSKULE TAKAS.com


Jerzi

Näyttääkö tämä keskustelu siltä että Hoke on kadonnut johonkin?  :shocked:

Ehkä on vain käynyt aikoinaan pieni virhe rekrytoinnissa valvojaksi, koska ilmiselvästi Hoke herättää tunteita ja se ei välttämättä ole valvojan perustehtävä?

Kuten Hokekin sanoi, ISO käsi kaikille niille jotka käyvät läpi foorumin viestejä ja yrittävät säilyttää tason ja oman mielenterveytensä..