Kirjoittaja Aihe: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck  (Luettu 437727 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« : 07.10.11 - klo: 07.38 »
Tänne vaan juttua tästä Losin uudesta 1/5 luokan bensa-autosta.



Linkki Losin sivuille http://www.losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB0019BLKBD
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #1 : 07.10.11 - klo: 16.17 »
Kallista... Liian kallista.. Noh ehkä ensi vuonna tulee hankittua jotain vastaavaa (ehkä mielummin nutech racingin tuote kun on brushless versiokin kohta markkinoilla) kun intti käyty ja duunipaikka saatu.. Tosin harjattomalla tekniikalla ja kunnon lipoilla mieluiten.

Sähköistettynä versiona moottoriksi vois olla kova sana Plettenberg Bolido, nopariksi joku MGM-Compron X-SERIES 32 bittinen nopari, hyvä HV-UBEC, vaikkapa pari Multiplexin Rhinoa servoiksi, ja parit kolmet 8-10S LiPo akut ettei aina tarvii olla latailemassa. Seuraksi vielä hyvät 2.4GHz radiot ja kunnon laturit jne. Ei tuon hintaluokan autoon kehtaa mitään halvimpia sähkölaitteita laittaa.

Kerralla melkeen parasta mitä saa, sitä mieltä olen.
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 16.31 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #2 : 07.10.11 - klo: 17.37 »
hpi:ltä tulee talvena aikana ainakin 1/5 hiiletönpaketti.
Tiedä onko tota milloin saatavana sähkönä.
On se vaan bensapeli eri peli  :laugh:

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #3 : 08.10.11 - klo: 18.29 »
Jopa mun nappulaikäset siskonpojat sano aikoinaan että sähköautossa on vikaa, siitä puuttuu ääni ja savu. Eipä tohon lisättävää ole. Femmakoossa sähköistäminen... kysyn vaan että MIKSI?

Mun ainoa auto joka on sähkäri on 1:36 Losi Micro Baja. Ja se on sähkäri vaan siksi, että tarpeeksi pientä polttomoottoria ei taida olla olemassakaan. Se on hauska ja kulkee hitosti mutta se on siltikin vaan sähkäri. Helppo mutta tylsä.
Just joo.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #4 : 08.10.11 - klo: 20.09 »
Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa, mutta kyllä itse otan mielummin bensalla toimivan 1/5 auton.
On siinä vaan fiilistä kun 2-tahti laulaa kunnon tehoputkella.

Tämä Losin 5ive-T on varmaan hauska laite talvellakin, kun voi mennä hallittua sladia nelivedolla.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #5 : 08.10.11 - klo: 20.29 »
Juuh, bensaa se pitää olla. 
Kummasakin on hyvät puolensa mutta oon kans tuuminut ja pähkäillyt... Bensaa suoniin.

 BTW noita sähkiksiä sikiää
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

timberjack

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #6 : 08.10.11 - klo: 20.31 »
Ei tuo losi nyt niin hinnakas nelivedoksi ole verrattuna esim hpi:n takapotkuihin 5t/5sc malleihin.
Jonkin verran muttei paljoa. Mikä on nyt sitten paljon ja mikä vähän se riippuu ostajasta itsestään
miten sen päässään ajattelee. Ja riippuuhan se siitäkin mistä auton ostaa.

Varmasti hyvin rakennettu ja toimiva paketti losilta ja mielenkiinnolla
odottelenkin ensimmäisiä ajoja ja varsinkin lumella ajaminen voipi peräti olla hauskaa  :laugh:
Veronpalautuksia odotellessa...

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #7 : 08.10.11 - klo: 20.50 »
Ihan mielenkiitoinen peli toi on...
Jenkkipeli kun on, niin tietää että tohon tulee kans tonnikaupalla viriosaa.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #8 : 08.10.11 - klo: 20.52 »
Ei tuo losi nyt niin hinnakas nelivedoksi ole verrattuna esim hpi:n takapotkuihin 5t/5sc malleihin.
Jonkin verran muttei paljoa. Mikä on nyt sitten paljon ja mikä vähän se riippuu ostajasta itsestään
miten sen päässään ajattelee. Ja riippuuhan se siitäkin mistä auton ostaa.

Jep, esim Modelsportuk:lla hinta on nyt 1208.79€ ja HPI:in 5sc takapotkulla hintaa lähes saman verran. :huh:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #9 : 08.10.11 - klo: 21.04 »
Femmakoossa sähköistäminen... kysyn vaan että MIKSI?

Siksi kun joillain ei ole erillisiä säilytys/mekkaustiloja bensavehkeille. Nykyisillä ja kovasti kehittyvillä sähköillä ei juurikaan ole ikävä polttomoottoreita, varsinkin kun asuu rivarissa missä pitää pysyä väleissä mirkun kanssa :wink:

Losi voisi olla kiva värkki kun siihen laittaa riittävästi tehoa, jenkkipojilta tilaukseen 50-60cc moottori niin alkaa hauskakerroin olla kohdallaan kulkujen puolesta. Losi oli harkinnassa mutta paino kutisti mielenkiinnon minimiin.
Kylätason RC-kuski.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #10 : 08.10.11 - klo: 21.32 »
varsinkin kun asuu rivarissa missä pitää pysyä väleissä mirkun kanssa :wink:


Juurikin tuosta syystä piti aikoinaan hankkiutua Bajasta eroon, mirkusta ei raaskinut luopua... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

timberjack

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #11 : 09.10.11 - klo: 01.58 »
Ei tuo losi nyt niin hinnakas nelivedoksi ole verrattuna esim hpi:n takapotkuihin 5t/5sc malleihin.
Jonkin verran muttei paljoa. Mikä on nyt sitten paljon ja mikä vähän se riippuu ostajasta itsestään
miten sen päässään ajattelee. Ja riippuuhan se siitäkin mistä auton ostaa.

Jep, esim Modelsportuk:lla hinta on nyt 1208.79€ ja HPI:in 5sc takapotkulla hintaa lähes saman verran. :huh:

Modelsport pisti sitten vielä paremmaksi. Itse löysin halvimman Rc-Modelismolta 1240e...

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #12 : 09.10.11 - klo: 08.46 »
No teillä ei oo kotona asiat hyvin jos "mirkku" siis määrää mitä te saatte tehdä. Kummatkin sanoo, että piti valita noiden kahden välillä, mirkku tai iso kauko-ohjattava. Kuulostaa mun korviin siltä, että te ootte antaneet naisillenne valtaa liikaa.

Mulla on nyt 2 vitos-offroadia ja mäkin jopa harkitsin tän vehkeen ostamista. Saas nähä.
Just joo.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #13 : 09.10.11 - klo: 09.25 »
No teillä ei oo kotona asiat hyvin jos "mirkku" siis määrää mitä te saatte tehdä. Kummatkin sanoo, että piti valita noiden kahden välillä, mirkku tai iso kauko-ohjattava. Kuulostaa mun korviin siltä, että te ootte antaneet naisillenne valtaa liikaa.

Mulla on nyt 2 vitos-offroadia ja mäkin jopa harkitsin tän vehkeen ostamista. Saas nähä.

Ei määrää, mutta viitonen bensakoneineen ei kertakaikkisesti sovi viidenkymmenen neliön kaksioon jossa itseni ja "mirkun" lisäksi asuu kolme karvaista..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #14 : 09.10.11 - klo: 10.27 »
JariV, sä oot äijä isolla ÄÄ:llä... :grin:
Kylätason RC-kuski.

timberjack

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #15 : 09.10.11 - klo: 20.31 »
Nykyisessä 68 neliön kolmiossa mulla oli aikoinaan neljä viitos ja kolme kuutos bensarullaa eikä eroa tullut  :laugh: 

Poissa DIY-man

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #16 : 09.10.11 - klo: 21.00 »
Oikein. Kun mies ja nainen menee yhteen, niin tarkotus on, että niistä tulee yksi kokonaisuus, jolloin yhteinen hyvä on molemman etu. Eli jos mä rassaan bensanorsua yli kohtuuden ja "mirkku" siitä pahastuu, niin voin katsoa peiliin ja kysyä itseltäni, että onko se toiminta oikeasti parasta mulle itsellenikään. Ei siinä ole kyse vallasta. Valtapeliä pelaa vain ne, jotka eivät ole vielä oivaltaneet miehen ja naisen ykseyttä parisuhteessa.

Menee kokolailla OT:ksi, pitäiskohän perustaa topikki "RC-harrastus vs Perhe"  :roll:

Niin, ja en tiedä miten muut sen kokevat, mutta mun kokemus on, että rc-kuskina se ajelu sujuu vasta sitten, kun auto toimii oman ajatuksen ja käden jatkeena, ikäänkuin olisin itse kyydissä. Eli eräänlaista "ykseyttä" siinäkin...
Kyosho: Twin Force Trial-Modified 4x4x4, Optima, Inferno Kanai-VE, Zaboon 4wd - Valtra Valmet HiTech 6850 1:18 - Scania 140 Bigfoot 1:10

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #17 : 09.10.11 - klo: 21.51 »
Aamen.

Painosta huolimatta näyttäisi ettei ainakaan pienistä mälleistä hajoa: losi 5ive-t 5t big crash

Onhan se aika skaalamaista menoa noilla isoilla SC:llä: 5ive-t losi 5t 4x4 Adam Drake final bajafest 2011

Kylätason RC-kuski.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #18 : 09.10.11 - klo: 22.42 »
Hyvännäköistä ja se on plussaa ettei huonosta kisamenestyksestä näköjään tarvitse kiittää nostajia kun niitä ei näemmä juuri tarvita. Massa pitää auton tontissa mukavasti.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa SavageNutz

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #19 : 13.11.11 - klo: 12.56 »
Onpas tässä topikissa hiljaista...  :azn: On sellainen odottava tunnelma...

Tuosta yläpuolelta luettua... Jep raskas on, mutta massa on ylivoimaa ja pitää tukevasti "tassut" maassa. :tongue:
Mielenkiinnolla odotellaan täälläkin 1. kommentteja ja ajo kokemuksia, kunhan auto rantautuu suomeen. Olen pelaillut nitro ja sähköpelien kanssa jo hetken ja bensa aparaatti kiinnostaa kovasti. Tuossa ylhäällä joku kommentoi, että isot auto tarvitsevat oman tilan... hyvähän sellainen olisi, mutta pärjää sitä isolla pöydälläkin... :azn: Itse olen pärjänny jo 25v ja sopu on säilynyt niin "mirkkujen" kun naapureidenkin kanssa.
Bensavehkeissä on sitä jotakin joka vetoaa jo aikuiseen mieheenkin ja kunhan Losi rantautuu niin on varmasti hankinassa.  :azn:

timberjack

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #20 : 13.11.11 - klo: 23.22 »
Eiköhän niitä kommentteja ala joulukuun puolella viimeistään tulemaan  :wink:

Poissa SavageNutz

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #21 : 18.11.11 - klo: 14.30 »
Kuuleman mukaan...

Losi:n toimitusjohtajan Bill Jeric:n mukaan Losi 5ive T:n toimitukset jälleenmyyjille ja asiakkaille alkaisi
vko:lla 48-49... +- 1 vko. varoajalla :azn: Elämme mielenkiintoisia aikoja...
« Viimeksi muokattu: 18.11.11 - klo: 14.35 kirjoittanut SavageNutz »


timberjack

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #23 : 18.11.11 - klo: 20.46 »
Varattu jo ihan täältä Suomen maahantuojalta  :wink:

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #24 : 25.11.11 - klo: 21.10 »
Noniin! Losi tilattu modelsportuk:sta, ja samalla Spektrum DX3S radiot.  :afro:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #25 : 27.11.11 - klo: 02.52 »
Flowsystem Racing pakoputki Losiin.

Flowsystem Racing Losi 5ive-T Exhaust
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa muikku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #26 : 27.11.11 - klo: 16.50 »
Noniin! Losi tilattu modelsportuk:sta, ja samalla Spektrum DX3S radiot.  :afro:

Innolla odottelen videoita  :azn:

timberjack

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #27 : 28.11.11 - klo: 21.42 »
Noniin! Losi tilattu modelsportuk:sta, ja samalla Spektrum DX3S radiot.  :afro:

Taidat olla sitten piakkoin ensimmäinen losin omistaja Suomessa?!  :smiley:

Viestiä vaan tänne heti autosta kun saat sen käsiisi... :cheesy:

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #28 : 28.11.11 - klo: 22.47 »
Se voi olla että olen ensimmäinen 5ive-T:n omistaja Suomessa :smiley:

Laitetaan viestiä kunhan auto saapuu tänne. Kunnon tehoputki siihen täytyy hommata, että saa koneen laulamaan.  :tongue:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #29 : 29.11.11 - klo: 21.07 »
Siinä olis kuva tosta tulevasta Bartolone putkesta losiin. Hyvältä näyttää toi piippu.

HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava