Kirjoittaja Aihe: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck  (Luettu 437709 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #690 : 08.01.13 - klo: 21.07 »
Voiko tuota Samba 4800 putkea muuten pitää mitenkään ääneltään "piha ystävällisenä"?
Lähinnä naapureita ajatellen jne.

Vaikka se suht hiljanen onkin verratuna joihinkin putkiin, niin en mä silti kehtaisi asutuksen lähistöllä päristellä.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #691 : 09.01.13 - klo: 00.23 »
Voiko tuota Samba 4800 putkea muuten pitää mitenkään ääneltään "piha ystävällisenä"?
Lähinnä naapureita ajatellen jne.

Vaikka se suht hiljanen onkin verratuna joihinkin putkiin, niin en mä silti kehtaisi asutuksen lähistöllä päristellä.

En kehtais ajaa edes tolla vakiopöntöllä asutuksen lähellä.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #692 : 09.01.13 - klo: 00.43 »
Jos losiin on olemassa esim samantyypinen putki kuin samban putki mitä mm on mcd:ssä oleva, niin tuon putken tyhjäkäynti ei kuulu varmaan 10-metriä kauemmaksi.
Samba on kyllä hiljainen kuin espanlainen rakastajatar :laugh:

Poissa mahu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #693 : 09.01.13 - klo: 15.26 »
No niin tänään Losi tuli kotia. Tässä vähän jo ihmetelly autoa. Akku on latautumassa ja huomennahan sitä pääsee jo koröttelee konetta sisään.

Montako tankillista olette ajelleet vakio akulla?
Jostain 2-3 tankillista lukasin, mutta tarkemmin en muista.

Manuaalissa luki sisäänajoksi noin puoli tankkia (25min). Meinasin kyllä tankillisen ainakin körötellä. Eihän siinä mitään häviä. Paitsi tietenkin sen hetken joutuu pidempään köröttelemään.

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #694 : 09.01.13 - klo: 15.40 »
Ei sitä oikeesti tartte sisäänajaa, mut tankillisen voit toki ajaa hissukseen jos haluat.
4% löpöä, ja ei kun tulille.
Säädä radiot niin jotta max antaa 70% kaasua sillä eka tankillisella ja sit voit antaa jo lämää.
Ja tarkista varmuudella ne sylinterin kaksi kiristysruuvia, voivat olla jo tehtaalta lähtiessä löysällä.
Ja sit kun olet moottorin saanut tulille, anna sen tyhjäkäynnillä rupluttaa joku minuutti että se lämpiää kunnolla, sitten vasta ajamaan rupeat.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #695 : 09.01.13 - klo: 17.25 »
4% löpöä

Juu tankki täyteen vaan raskasta polttoöljyä tai lehmäntatteja.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #696 : 09.01.13 - klo: 17.43 »
No millänkähän seoksella se mikkelin mies sitten ajaa :shocked:
1/25 tai 4% on mm zenoahinkin suositus polttoaineen öljyseoksesta..

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #697 : 09.01.13 - klo: 17.50 »
No millänkähän seoksella se mikkelin mies sitten ajaa :shocked:
1/25 tai 4% on mm zenoahinkin suositus polttoaineen öljyseoksesta..

[nusnus]Löpö on raskasta polttoöljyä tai myös lehmäntattia kutsutaan joskus löpöksi. Kumpaakaan noista en työntäs tankkiin.
[/end nusnus]
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #698 : 09.01.13 - klo: 17.56 »
 :laugh: ahaa, tuota meinasit, enpä ite noin asiaa ajatellut..
Meillä päin sanotaan myös bensaa löpöksi :wink:

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #699 : 09.01.13 - klo: 18.06 »
Asiaa tähän väliin..

Kosteusvaurio vahvistettu tuon kaasuservon kuolinsyyksi. Lopullisen niitin veti servo ite, kun irrotin sen ja testasin eri vastarilla niin väppäs niin rajusti että repi iteltään hampaat rikki.. :D

Nyt tässä pohdin että mitäs tekis.. Siirtääkö ohjausservo kaasulle ja ohjaukseen jotain muuta tilalle?
Savöxiähän nuo on työntäny tuonne joten mites tämä:

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SV-0235MG-35kg015-74V-Digital-Servo-109301

Ei olis pöllömmän hintanenkaan..

EDIT: Muistelinkin että tuo oli juuri se malli minkä Mordex osti, pitääpä pistää harkintamyssyyn..
« Viimeksi muokattu: 09.01.13 - klo: 18.18 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa mahu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #700 : 09.01.13 - klo: 19.16 »
Pakko hieman kommentoida tätä polttoaine keskustelua, vaikka eihän tällä mitään väliä sinäänsä ole  :smiley:

Oikeasti raskas polttoöljy on polttoaine "oikeisiin koneisiin" ja kattiloissakin vain yleensä suurissa voimalaitoksissa käytettevä polttoaine. Nimimerkillä kokemusta on ko. aineesta.

Riippuu hieman koneesta, mutta lähes aina lämmitettävä yli 100 asteen lämpötilaan ennen konetta, että on oikea viskositeetti polttoaineella. Siis lapio tavaraa huoneen lämmössä.

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #701 : 09.01.13 - klo: 19.29 »
Asiaa tähän väliin..

Kosteusvaurio vahvistettu tuon kaasuservon kuolinsyyksi. Lopullisen niitin veti servo ite, kun irrotin sen ja testasin eri vastarilla niin väppäs niin rajusti että repi iteltään hampaat rikki.. :D

Nyt tässä pohdin että mitäs tekis.. Siirtääkö ohjausservo kaasulle ja ohjaukseen jotain muuta tilalle?
Savöxiähän nuo on työntäny tuonne joten mites tämä:

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SV-0235MG-35kg015-74V-Digital-Servo-109301

Ei olis pöllömmän hintanenkaan..

EDIT: Muistelinkin että tuo oli juuri se malli minkä Mordex osti, pitääpä pistää harkintamyssyyn..

Tuossa sävöxin servossa ei sitten ole tiivisteen tiivistettä missään kohtaa, joten sitä joutuu hieman suojailemaan.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #702 : 09.01.13 - klo: 20.29 »
Voiko tuota Samba 4800 putkea muuten pitää mitenkään ääneltään "piha ystävällisenä"?
Lähinnä naapureita ajatellen jne.

Vaikka se suht hiljanen onkin verratuna joihinkin putkiin, niin en mä silti kehtaisi asutuksen lähistöllä päristellä.

Bartolonen vaimentamattomalla putkella ei ainakaan kehtaa mennä lähellekkään asutusta sen verran raakaa ääntä pitää.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa mahu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #703 : 10.01.13 - klo: 15.58 »
No niin ensimmäiset savut otettu Losista.

Taka iskarit valuivat pikkuhiljaa alas ja perä jäi ala-asentoon kokonaan. Lunta kertyi kyllä ympäri autoa siinä ajellessa, mutta tuskin tästä johtui kuitenkaan ko. asia.

Poistelin lunta autotallissa ja kattelin, niin mitään rikkinäistä en omasta mielestä löytänyt. Hieman kun oli auto sulanut alkoi peräkin nousemaan, mutta ei kauhialla vauhdilla ja ei mielestäni noussut normaalille tasolle. Olisiko iskaressa öljy jumähtänyt tai sitten ehkä liian vähän öljyä tai jotain. Ideoita?

Kiristelin jousia iskareissa, mutta vain hieman parani tällä.

Täytyy tuossa varmaan illalla katsoa, jos kerkeisi purkaa iskarit irti ja tarkastella lähemmin.

Mites tuo iskarin öljy. Varmaan löytyy korvaava tuote kaupanhyllyltä jota voisi ostaa esim. 1L purkkina.

Täytyy käydä hieman pöristelemässä uudestaan, kun valoa riittää vielä hetken aikaa.

Muutenhan tuo tuntui etenevän paremmin lumessa, kun olin ajatellut, vaikka vielä ei kunnolla ole konetta tullut kierätettyä.

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #704 : 10.01.13 - klo: 16.03 »
Luulenpa että myös losin bigbore iskareissa on myös silikoniöljyt, kuten on mcd:ssä ja omassa bajassa jossa on innovative-rc:n bigboret, niin tuota se tekee omissakin autoissa, hpi bajan orkkis iskarit toimii oikealla iskunvaimennin öljyllä ja se ei tee tätä, eli johtuu silikoniöljystä ja pakkasesta, eli täysin normaalia pakkasella ajettaessa.
Siitä ne virkoaa kun lämpimässä ovat, ei tartte purkaa tms..

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #705 : 10.01.13 - klo: 18.17 »
Taka iskarit valuivat pikkuhiljaa alas ja perä jäi ala-asentoon kokonaan. Lunta kertyi kyllä ympäri autoa siinä ajellessa, mutta tuskin tästä johtui kuitenkaan ko. asia.

Suosittelen ostamaan punaiset jouset. Vakiopöntöllä ja maksimi preloadilla ne siniset riittää just ja just jotta perä ei roiku, mutta painavampi putki/muu lisäpaino vaatii nuo punaiset, jotta takarenkaat ei hirveesti hankaa koriin/perä laahaa.

Ja jos niin et ole vielä tehnyt, niin iskarit kannattaa avata ja pistää ruuvilukitetta ruuviin joka pitää mäntää kiinni siinä varressa, joissain kappaleissa kun se on puuttunut ja iskarit on levinneet sen johdosta. Siinä samalla voi varmistaa, että öljyä on sopivasti.
« Viimeksi muokattu: 10.01.13 - klo: 18.22 kirjoittanut Mordex »
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #706 : 10.01.13 - klo: 19.09 »
Tämän filmin kattominen ei varmaan ole pahitteeksi, jos ne losin räjäytyskuvat on niin sekavat mitä olen kuullut.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZybWoijRVzo

Poissa mahu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #707 : 10.01.13 - klo: 19.26 »
Jeps, ei sitten tarvinnu ajella. Kaveri jäi kelkalla kiinni ja pelastusoperaatioon piti lähteä. Sitten koittikin jo pimeys...

Täytyy kyllä ne punaiset jouset tilata, kun on se tehoputki jo kaapissa odottamassa asennusta. käppyrä vielä kiertää koneen takakautta, jolloin paino takapöyrille lisääntyy vielä enemmän.

Öljytkin vois vaihtaa normaaliin öljyyn katsoa miten sitten toimii. Nythän ei kuitenkaan ollut pakkasta, kun se 3 astetta.

Perä tosiaan laahasi aikas matalalla noin vakio asetuksilla. Roiskeläpät piirtivät hankeen jälkeä ja joustovara oli käytännössä olematon.

Mitähän muuta sitä kannattaisi tilata jousin kanssa samaan postimaksuun?

Hyvin on kyllä tubessa huoltovideoita Losiin porukat tehny. Tämmönen suviuuno näissä rc hommissa on saanut paljon apua netin kautta  :azn:

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #708 : 10.01.13 - klo: 20.04 »
Mitähän muuta sitä kannattaisi tilata jousin kanssa samaan postimaksuun?

Turtle Racing Bump stoppi tai vastaava ja vaikka FullForceRC:n skid platet eteen ja taakse, joskin ei ne nyt lumella ajettaessa ole niin tärkeitä, mutta soralla jne. estävät alustan kulumista mukavasti. Joltain sivulta tässä ketjussa löytyy lista pikku nippeleistä ja nappeleista mitä itse olen autoon tilannut mm. mekkausta helpottamaan.

Suosittelen myös askartelemaan lokasuojat korin sisälle esim. gorillateipillä. Ja tee-se-itse suojat taakse tukivarsiin kiinni. Toki niitä rahallakin saa. Tässä oma ei niin kaunis, mutta toimiva ratkaisu:

Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #709 : 10.01.13 - klo: 20.06 »
Vanhasta 5l bensakannusta saa tehtyy kestävät ja siitä riittää usemman setin tekoon..

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #710 : 10.01.13 - klo: 22.56 »
No niin ensimmäiset savut otettu Losista.

Taka iskarit valuivat pikkuhiljaa alas ja perä jäi ala-asentoon kokonaan. Lunta kertyi kyllä ympäri autoa siinä ajellessa, mutta tuskin tästä johtui kuitenkaan ko. asia.


Tuossa kuva omasta kulkineesta jossa preload tapissa ja joka keränny ittensä täyteen mutaa:



Oikeastihan perä on ainakin sentin-puolitoista korkeammalla.. :D

Eli ihan normi settiä kesälläkin. ;)
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #711 : 12.01.13 - klo: 12.43 »
Semmonen ajelusessio tänään, matkaa taittui ehkä 20 metriä...Tuoreen koneen purkistukset + 14 asteen pakkanen = 2 vetokäynnistintä riks raks ja poks 15 minuutin sisään (vaihtoaika mukaan laskettuna). Täytyy jatkossa jättää suosiolla pakkasajelut väliin. Vahingosta viisastuneena tilasin pussillisen käynnistinholkkeja pakkiin.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa mahu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #712 : 12.01.13 - klo: 13.54 »
Vähän lisää omia kokemuksia.
Eilen piti käydä autoa ulkoiluttamassa ja muutamat ongelmat joutui heti oppimaan kantapään kautta  :smiley:

Edellisen ajokerran jälkeen olin putsannut lumet pois ja kuivatellut autoa. Jätin sitten oman auton takakonttiin Losin, kun laiskuuttani en jaksanut sisälle kantamaan.
Ensimmäinen ongelma oli se, että vetokäynnistys oli jäätynyt ja ei ottanut kiinni vauhtipyörään. Eli kosteutta oli jäljellä vielä, kun pakkaseen auton jätin.
No tästä päästiin, kun laitoin Losin oman auton sisälle pelkääjän jalkotilaan ja lämmitys täysillä puhaltamaan. Sulihan se siitä ajan kanssa ja päästiin kaverin kanssa ajelemaan.

Seuraavaksi stumppasi auto noin 5-10min ajon jälkeen ja ei millään käyntiin. Kylmä ja pimeä ottivat voiton ja Losi auton paksiin ja kotia suihkuhuoneeseen sulamaan  :sad:

Tänään tuossa tutkin ja löysin syyksi pensatankissa olevan huikean alipaineen. Alipaine oli pysynyt yön yli kiltisti tankissa. Korkin rassauksen jälkeen laakista käyntiin. Alun perin ei luvannutkaan ja kerkesin jo kipinänkin tarkistaa, kun tulppaa epäilin.

Kesällä on varmasti puolet vähemmän ongelmia näiden vehkeiden kanssa.

Kohta taas kokeilemaan mitenkä se laite kulkee  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 13.01.13 - klo: 12.48 kirjoittanut mahu »

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #713 : 12.01.13 - klo: 14.47 »
Semmonen ajelusessio tänään, matkaa taittui ehkä 20 metriä...Tuoreen koneen purkistukset + 14 asteen pakkanen = 2 vetokäynnistintä riks raks ja poks 15 minuutin sisään (vaihtoaika mukaan laskettuna). Täytyy jatkossa jättää suosiolla pakkasajelut väliin. Vahingosta viisastuneena tilasin pussillisen käynnistinholkkeja pakkiin.

Osta alumiininen niin kestää...

nimimerkki diy-man saat valmiiksi hiotun ja viilatun mallin, ei takeltele jos vertaa sellaseen mitä puljut myy suoraan ulos.

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #714 : 12.01.13 - klo: 15.25 »
Semmonen ajelusessio tänään, matkaa taittui ehkä 20 metriä...Tuoreen koneen purkistukset + 14 asteen pakkanen = 2 vetokäynnistintä riks raks ja poks 15 minuutin sisään (vaihtoaika mukaan laskettuna). Täytyy jatkossa jättää suosiolla pakkasajelut väliin. Vahingosta viisastuneena tilasin pussillisen käynnistinholkkeja pakkiin.

Osta alumiininen niin kestää...

nimimerkki diy-man saat valmiiksi hiotun ja viilatun mallin, ei takeltele jos vertaa sellaseen mitä puljut myy suoraan ulos.

Luin jostain, että nuo alumiiniset holkit söis vauhtipyörää. Vastaako teitin omakohtasia kokemuksia?
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #715 : 13.01.13 - klo: 19.40 »
Itseasiassa joo..
Zenoahin käynnistimeen jos sen laittaa niin saattaa alkaa syämään vauhtipyörän leukoja, mut esim cy:n vetokäynnistimessä ei ole ongelmaa..
Silti vaikkasöisi, niin se on kyllä pientä..
Ja säästää hermoissa tuon muovisen kierukan jatkuvan vaihdon, noita saa talvella vaihtaa koko ajan :shocked:

Poissa mahu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #716 : 14.01.13 - klo: 15.30 »
Jahas, nyt pienimuotoisia ongelmia Losin kanssa.

Elikkäs olin tuossa pari päivää sitten ajelemassa ja kaasu hirtti kiinni. Oli kaasarin ympärille tehnyt jääkimpaleen ja laskeskelin, että jää esti kaasarin vivuston liikkumisen. No auto sulamaan jne.

Eilen sitten mukamas taas kokeilee auton kulkua ja ei heti, mutta muutaman 2-3min ajelun jälkeen ei vastannut kaasuun. Losissa oli täys jarru päällä kokoajan, kun autoa tutkin. Ikäänkuin failsafe olisi kytkeytynyt päälle.
Kaasua antaessa servo liikahtaa vain vähän oikeaan suuntaan. Junnasi kuitenkin jarrua vasten kokoajan.

Heti, kun autoon laittoi virrat päälle ajoi servo täys jarrun käyttöön.

Tänään tässä sitten ihmetellyt laitetta ja ajattelin, vaikka pystyi renkankaita kääntämään jne. olisi yhteys auton ja ohjaimen väliltä jotenkin poikki ja failsafe kytkeytyisi päälle.
Resetoin ohjaimen ja bindin uudestaan, mutta varsinaista apua ei kuitenkaan ollut.

Enään ei kytke heti jarruja päälle, mutta kaasua ei saa annettua, kun hieman. Servo vaan pysähtyy. Trimmillä tuossa leikin ja sain hieman enemmän vivustolle liikettä, mutta ei taaskaan mitään merkittävää apua.
Servo ei aja kaasua, vaikka on vivusto irti.

Olisiko servo nyt sinnet mennyt?

Ideoita?

Edit: Taitanee olla tuo servo hajalla. Purin sen tuossa ja ei näytä piirilevyn pohjalla normaalilta, tinaukset jne.. Pari pisaraa vettäkin oli päässyt piirilevyn pohjalle asti.
Tilattava uusi ja kyllä se on vaan uskottava, että tarvitsevat hieman lisä suojaa nuo servot.
« Viimeksi muokattu: 14.01.13 - klo: 15.47 kirjoittanut mahu »

Poissa moska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #717 : 15.01.13 - klo: 09.57 »
Tainnu jäädä servoon veto päälle jäätymisen takia ja se on polttanut fetit/moottorin. Bajasta meni ohjaus servo, kun ajoin rummun päähän ja jäi pallolinkki tukivarren taakse jumiin, enkä älynnyt ottaa virtoja pois ajoissa.
HPI Baja + Traxxas mini revo/slash + Crono

juhamatti

  • Vieras
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #718 : 19.01.13 - klo: 14.49 »
Kiinassakin ahkerasti losiin osia alumiinista tehdään, laadusta tosin vaike sanoa mitään.
http://www.fidracing.com/category/products/losi-5ive-t

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Losi 5IVE-T 1/5 Scale 4WD Short Course Truck
« Vastaus #719 : 02.02.13 - klo: 13.59 »
Kukaan kokeillu näissä isoissa möhköissä kiinan servoja? Olis vaan melko edullisesti suht hyvillä spekseillä servoa tuollakin..

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18861__Hobbyking_S5040D_X_Large_Digital_Titanium_Gear_Servo_HV_177g_0_18s_39_8kg.html

Tuota voisi jopa kokeilla, jos ei ole pitkäikänen niin ei ole suuren suuri menetys. Mutta toki jos jollakulla on tuosta tai jostain muusta "halpis"servosta kokemuksia niin kuulostellaan niitä ensin oikein mielellään.. :D
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4