Kirjoittaja Aihe: Crono talk  (Luettu 1183 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Crono talk
« : 15.03.04 - klo: 21.11 »
Cronoille oma topicci. minun mielestä tämä merkki ansaitsee sen.
Mitä mieltä te olette cronon autoista?
Minun tietääkseni cronolla on todella loistava polttiskrossi historia.
Kertokaa omia kokemuksia cronon autoista.

Poissa monkijainen

  • Jäsen
    • Profiili
Crono talk
« Vastaus #1 : 15.03.04 - klo: 23.00 »
Minunkin mielestäni crono on aivan loistava merkki..
Jostain syystä jäänyt vain "vähän" pimentoon..

Itselläni ollut 2kpl Cronoja, Europe ja s6 superlight.

Loistavia vehkeitä :)  

Kyllä täältäkin varmaan löytyy cronolla kisaajia..?

Voisitte vähän mainostaa Cronoa ja nostaa merkin maailmankartalle..
HPI SuperNitro x 2 & F1 vene

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Crono talk
« Vastaus #2 : 16.03.04 - klo: 13.24 »
Suomessa kaikki muut merkit ovat jääneet hieman pimentoon Hobao-boomin seurauksena. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei esim. juuri Crono olisi edelleenkin kilpailukykyinen auto. Cronon RS01 on suunniteltu puhtaasti kisakäyttöön, joten suorituskyvyssä ei ole mitään erityisempää moitittavaa. Samoin aikaisemmat mallit ovat olleet hyviä (esim. S6 Super Light). Itsekin olen ollut ihan tyytyväinen omaan S6 Super Light:iin.

Varaosapalvelukin pelaa ihan hyvin, vaikka asiasta ei rummutetakaan sen enempää. HobbyPeople myy osia viikon toimitusajalla RS01:sen lisäksi vanhempiinkin Cronoihin. Myös Hobbyman toimittaa Cronon osia (myös vanhemmat). Koskaan en ole tuota viikkoa pitempään joutunut osia odottamaan. Kertoja ei ole montaa, mutta on kuitenkin.

Kisoihinkin piti viime kesänä osallistua kyseisellä autolla, mutta perhepoliittiset seikat estivät sen. Toivottavasti tulevana kesänä käy parempi onni.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Crono talk
« Vastaus #3 : 16.03.04 - klo: 22.27 »
http://www.kolumbus.fi/hobbyman/cronors.html tuolla on hieman tietoa cronosta. Jerzi varmaankin voi kertoa meille cronojen hyviä sekä huonoja puolia. Jerzi on tietääkseni harrastanut aika pitkään polttis crossia. Korjatkaa jos olen väärässä.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Crono talk
« Vastaus #4 : 17.03.04 - klo: 00.19 »
En ole muuten koskaan omistanut kyseistä merkkiä. Kuin aloitin nää kisa hommat -91 aika moni kuskeista oli vaihtanut siihen "sahattuun rikki" malliselle cronoon. Muista kuin oltiin JYVÄSKYLÄSSÄ ajaamassa kisaa kuin jotenki kierosti/leikitellen naurettiin tuolle ihme autolle, siinä oli se viides iskari. Hotelli huoneessa otettiin limua väkevämpää ja keskusteltiin auton teknisen puolia :lol: . Olihan se jänskä vehe, ja taisi se voittaa jopa SMät tosin pienellä tsägällä. Mitä nyt sivusta katsottuna niin olen huomannut että yleisesti auto on ollut luotettava ja nopea. Pieni historia sen kestävyydestä----> Marko Friman(?) sai radio häriön kesken alku erää ja hän joutui pää suoralle, no tietysti hän törmäsi toiseen autoon (KYOSHO) ja pitihän sen olla JULLEN auto. Siinä meni Jullen kallis titaani runko kieroon ja Markon auto sai naarmun etu puskuriin..... Sinä vuonna olin 4 SM ssä mikä on minun paras sijoitus SM kisoissa. Kuulun muuten siihen sakkiin jolla on SM kultaa mutta se on toisesta lajista mutta kuin kaverit aina kisoissa hehkuttaa että kuinka monta SM mestaria on paikalla niin minkäkin aina ilmoitan että olenhan minäkin SM voittaja.
Jerzi