Kirjoittaja Aihe: Rc autoilu kakaroiden puuhaa?  (Luettu 6992 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« : 18.03.04 - klo: 20.27 »
Tää nyt on aika tyhmä kysymys mutta onko teitä haukutta siitä että harrastatte rc autoilua :oops:

Poissa henkka88

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #1 : 18.03.04 - klo: 20.32 »
Kyllähän sitä vähä kaverit ihmettelee, että miksi tuhlata rahaa moisiin malleihin. :roll:
Toisaalta aivan sama mulle mitä ajattelevat, näiden kanssa saa ajan kulumaan mukavasti. :wink:
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #2 : 18.03.04 - klo: 20.33 »
Jos joku sanoo, niin annan sille motin kouraan ja sanon, että ei alle 3 vuotiaille - sisältää pieniä osia!
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #3 : 18.03.04 - klo: 20.44 »
Onhan sitä sanottu.. mutta kun heittää niille huiput eteen niin johan alkaa niitäkin kiinnostaa :D

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #4 : 18.03.04 - klo: 20.48 »
Rc = Nikko
Valitettavan yleinen käsite, mutta eipä muiden mielipiteet omia harrasteita haittaa. On sitä oudompaakin!
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #5 : 18.03.04 - klo: 20.50 »
Niihän ne monet meinaa heti yhistää nikkoihin ja sellasiin :evil: , mut kyl ne sit vähä alkaa tajuta, ku aikansa selittelee.

Niin ja tietenkin jos pääsee kattoo paikan päälle ni ei enää oo kukaa saman lailla käyttäytyny, ku sillee et vaan kuulee, että harrastaa rc-autoja. :mrgreen:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #6 : 18.03.04 - klo: 20.50 »
Lainaus käyttäjältä: "HilariouS"
Valitettavan yleinen käsite, mutta eipä muiden mielipiteet omia harrasteita haittaa. On sitä oudompaakin!
Esim, Pitsin nypläys kerho,

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #7 : 18.03.04 - klo: 20.51 »
Niin eli mua on aika paljon haukuttu just tästä harrastuksesta kun nää gansterit luulee että nää autot on lastenleluja mutta eipä ne lähelle uskalla tulla sanoo mulle mitään koska muuten saatta tapahtua jotain :twisted:  :lol:

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #8 : 18.03.04 - klo: 20.53 »
juuri tuota tarkoitin että ne yhdistää heti rc=nikko  :evil:
mutta kun on tullu näytettyy kavereille jotain videoita niin on neki tajunnnu jotain.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #9 : 18.03.04 - klo: 20.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Rcjussi"
Niin eli mua on aika paljon haukuttu just tästä harrastuksesta kun nää gansterit luulee että nää autot on lastenleluja mutta eipä ne lähelle uskalla tulla sanoo mulle mitään koska muuten saatta tapahtua jotain :twisted:  :lol:

On tossa naapurissakin tollasia gangsta kakaroita. Kun asutaan paritalossa. ja ollaan jus muutettu niin miettivät varmaan mitä porukkaa me ollaan.. Ja kun siinä sitten olen pörisettellyt tonlla infernolla.. Niin yksi päivä kun tuli niin onnelisena Ex-10 Helios paketin kanssa koulusta kotiin niin ne kakarat oli siinä kavereittensa röökillä, Niin näin kun se ykis osotti muo silleen salaa ja paino niinkuin liipaisin sormellaa.. ja jotain höpötti niille kavereilleen. Mietin siinä että katsoisipa millä itse leikkii. Hengellään. En nyt meinaa mitään, koska täällä varmasti on tupakan polttajia,,.  :mrgreen:

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #10 : 18.03.04 - klo: 20.56 »
Sit ne gangsterit menee amiksen autolinjalle leikkimään 8x isommilla leluilla. Isoin osa kavereista softaa, että aika friikki laji sekin.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #11 : 18.03.04 - klo: 21.08 »
Tyttöystävä sanoo et leikit vaa noilla leluilla etkä mulla  :lol: ei muilta oo kuulunut muuta ku hyvää palautetta.
Taas kehissä.. ;)

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #12 : 18.03.04 - klo: 21.11 »
Kyllä mulleki naurettiin eka töissä, mut ku vein hyperin näytille ni hymyt hyytyi ja autoa oli räpläämässä vähän jokainen vuorollaan. Hauskoja kommenttejaki tuli:

-Miten näihin renkaisiin laitetaan ilmaa?
-Tässä on näköjään kaasuiskarit?!
-Tosi siistit pyörännavat! (Hexit) 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Jakke

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.savagefinland.com
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #13 : 18.03.04 - klo: 21.19 »
Lainaus käyttäjältä: "arska82"
Kyllä mulleki naurettiin eka töissä, mut ku vein hyperin näytille ni hymyt hyytyi ja autoa oli räpläämässä vähän jokainen vuorollaan. Hauskoja kommenttejaki tuli:

-Miten näihin renkaisiin laitetaan ilmaa?
-Tässä on näköjään kaasuiskarit?!
-Tosi siistit pyörännavat! (Hexit) 8)

Samansuuntaisia kokemuksia mulla kun vein Savagen töihin laittaakseni typen kanssa laakereita aluhilppeisiin. Työkaverit katsoivat suu auki ja joku sai sanottua "Ai se on noin ISO!" :mrgreen:
Savage sivut - Savage SS 4.6 ja Truckzilla työnalla: http://www.savagefinland.com

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #14 : 18.03.04 - klo: 21.32 »
No meijän luokalla (olen 6.luokalla) yks tyyppi sanoo et mitä järkeä tuhlata yli 300 euroa johonkin radi-ohjattavaa mut se ite tuhlaa kaikki rahansa johonkin kuula aseisiin joka on mielsetä ihan tyhmää...

Sit taas meijän luokalla on yks joka ymmärtää hyvin ku on ihan hiukan kiinnostunut rc tavaroista ja lahdessa asuu kaks kaveria joitten kanssa aijon ajaa kesällä kilpaa...

Siinä kilpailussa on kalustona:

Minä = PureTen Alpha GP 1 laitettu viripilli
eka kaveri (paulasaari) = PureTen Alpha EP hyvin viritetty
toinen kaveri = PureTen Alpha GP 2

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #15 : 18.03.04 - klo: 21.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
No meijän luokalla (olen 6.luokalla) yks tyyppi sanoo et mitä järkeä tuhlata yli 300 euroa johonkin radi-ohjattavaa mut se ite tuhlaa kaikki rahansa johonkin kuula aseisiin joka on mielsetä ihan tyhmää...

Sit taas meijän luokalla on yks joka ymmärtää hyvin ku on ihan hiukan kiinnostunut rc tavaroista ja lahdessa asuu kaks kaveria joitten kanssa aijon ajaa kesällä kilpaa...

Siinä kilpailussa on kalustona:

Minä = PureTen Alpha GP 1 laitettu viripilli
eka kaveri (paulasaari) = PureTen Alpha EP hyvin viritetty
toinen kaveri = PureTen Alpha GP 2


He, pureteniporukka vauhdissa. :wink:  :mrgreen:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #16 : 18.03.04 - klo: 21.44 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
No meijän luokalla (olen 6.luokalla) yks tyyppi sanoo et mitä järkeä tuhlata yli 300 euroa johonkin radi-ohjattavaa mut se ite tuhlaa kaikki rahansa johonkin kuula aseisiin joka on mielsetä ihan tyhmää...

Sit taas meijän luokalla on yks joka ymmärtää hyvin ku on ihan hiukan kiinnostunut rc tavaroista ja lahdessa asuu kaks kaveria joitten kanssa aijon ajaa kesällä kilpaa...

Siinä kilpailussa on kalustona:

Minä = PureTen Alpha GP 1 laitettu viripilli
eka kaveri (paulasaari) = PureTen Alpha EP hyvin viritetty
toinen kaveri = PureTen Alpha GP 2


He, pureteniporukka vauhdissa. :wink:  :mrgreen:

Joo... Kun tää toinen kaveri näki mulla ja paulasaarella Puretenit nii pitihän senkin saada ja kun ne ei ole kovinkaa köyhiä niinkuin minä :P

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #17 : 18.03.04 - klo: 21.50 »
ei mun kaverit ihmettele, vaan haluis itse nähä auton luonnossa. aneboy on nähnyt mun auton ja yksi mälli(mälkiä) niin sillä on jokub shumacherin kilpa crossi(kai)

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #18 : 18.03.04 - klo: 21.55 »
Eipä tääl erikoisemmin oo haukuttu kaverit ymmärtäny aika hyvin kolme harrastaa jopa rc-autoi. Muuta ei tuu mieleen kun parin talon pääs yks ostin polttiksen (alphan) ja tuli uhoon ett hahaa sull on tollanen sähkö mopedi. Seuraavana aamuna sitten se pyys kisaa. No sitten aamulla Trackerilla ajamaan ja voitin sen kisassa pariin kertaa :) Sitten se lähti kotiinsa eikä oo kuulunu :)

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #19 : 18.03.04 - klo: 21.57 »
Täällä herralassa on kolme aktiivista harrastajaa koska aneboy lopetti! kun minä aloin harrasta RC-autoilua niin kolme kaveria vähän innostu ja osti itelle RC-autot.

Mika R

  • Vieras
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #20 : 18.03.04 - klo: 22.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Jakke"
Lainaus käyttäjältä: "arska82"
Kyllä mulleki naurettiin eka töissä, mut ku vein hyperin näytille ni hymyt hyytyi ja autoa oli räpläämässä vähän jokainen vuorollaan. Hauskoja kommenttejaki tuli:

-Miten näihin renkaisiin laitetaan ilmaa?
-Tässä on näköjään kaasuiskarit?!
-Tosi siistit pyörännavat! (Hexit) 8)

Samansuuntaisia kokemuksia mulla kun vein Savagen töihin laittaakseni typen kanssa laakereita aluhilppeisiin. Työkaverit katsoivat suu auki ja joku sai sanottua "Ai se on noin ISO!" :mrgreen:


Joo, jotku naapurit ovat aluksi ihmetelleet autoja terassilla kun oon putsannut vähän naureskellen, mutta kun ovat nähneet parkkisella vauhdin niin kyllä on mieli muuttunut ja hymy niin sanotusti hyytynyt. Eipä sitä ole enää sen jälkeen tarvinnut perustella. Nykyisen vaimon kanssa muuten sama juttu eli aluksi piti leluina, ei enää.

Parkkiksilla kun ajelee yllättävän monet aikuiset miehet 30+ tulevat juttelee ja kertoo omista RC jutuistaan. Monet kyselee tekniikasta ym ja ihmettelevät autom. vaihteita, kytkimiä jne jne innostuneesti

Poissa hondacbr

  • Jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #21 : 18.03.04 - klo: 23.07 »
Yleisin kommentti on että onko ruvennut lapsettamaan.
Kun kertoo hieman autosta mitä kulkee,kuinka paljon on hevosvoimaa,mitä harrastus maksaa ja kuinka kivaa se on saa vastauksen että ostasit nikko auton pääsee halvemmalla.
Hyvä meininki syö kalustoa

Poissa Raiser

  • Jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #22 : 19.03.04 - klo: 06.54 »
Minua ei ole haukuttu viellä tästä harrastuksesta intoni lähti käyntiin pari vuotta sitten, kun eräs mies pyysi tulla katsomaan kavereitten kanssa sitä autoa. Sitten tänä vuonna tuli mielle digiboxi ja siihen sellanen kortti, että näkyy eri kanavia noh katsoin Discoveryä ja sitten pumpsahti ruutuun Remote Madness se on sellainen ohjelma missä ensin ajetaan RC-Helikopterilla sitten Rc-Autoilla ja sen jälkeen RC-Veneillä tässä syttyi sellainen RC-Kuume, että se laski vasta Keskiviikkona, kun sain ekan RC-Auton.

Ps. Jos jollakin näkyy Discovery tämä ohjelma tulee Sunnuntaina kello 13.40.
Duratrax Maximum ST Pro ja HPI Micro.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #23 : 19.03.04 - klo: 14.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Raiser"
Ps. Jos jollakin näkyy Discovery tämä ohjelma tulee Sunnuntaina kello 13.40.


Täytyy muistaa katsoa! :D

Kyllä kaverit on ihmetelleet, että kuinka viitsin pelata rc-vehkeillä.
Kylläne on ymmärtäneet, kun ovat auton nähneet.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa josef

  • Jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #24 : 19.03.04 - klo: 15.18 »
Minunkin kaverit ovat ymmärtäneet jutut vähän väärin.Yksi sanoo polttomoottoria polttoletkuksi

Otsomaani

  • Vieras
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #25 : 19.03.04 - klo: 16.47 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Tyttöystävä sanoo et leikit vaa noilla leluilla etkä mulla  


Mulle ku on sanottu just toistepäin...

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #26 : 19.03.04 - klo: 17.42 »
Heh heh  :lol:
Taas kehissä.. ;)

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #27 : 19.03.04 - klo: 20.45 »
mun kaverit sekotti mikroautoilun pienoiautoiluun  :mrgreen:

Poissa Valdemar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #28 : 21.03.04 - klo: 09.44 »
No mä en ole saannut mitään kommenttia harrastuksestani, lähinnä positiivista. Mitä nyt yksi mopoporukka vähän ivaili että leikin leluautoilla.

Ainoa asia mikä harmittaa on se etä vanhemmat eivät oikeen tahdo tukea minua tässä harrastuksessa.  :(

Mutta ei nää leluja ole, en usko että yksikään 6 vuotias saa ison infernon tai muun polttishirviön edes käyntiin?  :)  tosin sähköautot tulee useammin yhdistettyä leluihin.  :?  Ärr!
Team crushermania

Poissa nicco

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rc autoilu kakaroiden puuhaa?
« Vastaus #29 : 21.03.04 - klo: 10.01 »
juu en mäkään oo saanu kun hyvää palautetta kaikki papat ja meihet ihan innoissaan kyselee kaikkee tekniikasta ja millä toi kulkee. 8)  yksi huono palaute oli kun isä ei meinannut rahoittaa harrastusta ja sanoi elä osta tuommoista muiviautoa sillä rahalla saat vaikka oikean auton.. ja kun se pääs ohjaimeen käsiks niin eka kommentti oli tää on kivaa mäkin haluun tämmösen :lol:  :mrgreen: